Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
Igen, konkrétan már december eleje óta fel van lőve a Steam adatlapja az UC TLL Collectionnek.
A legfrissebb infó 1 hónapja jött ki, az Epic Store egy blogbejegyzésében jún 20.-a volt megjelenésnek megjelölve, amit azóta eltávolítottak.
Maga a Sony még hivatalosan nem közölt megjelenési dátumot.
[ Szerkesztve ]
“Keep away from people who try to belittle your ambitions. Small people always do that, but the really great make you feel that you, too, can become great.” - Mark Twain | "PS4 Pro = PS4 Professional" - Alex Battaglia (Digital Foundry - 2021)
-
-
opr
nagyúr
"PSVR2 to launch with "20+ major" first and third-party titles"
Ettol megfeleloen nedvesedik nekem ott, ahol kell.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Wesder
félisten
From Sony's recent investors briefing
- PSVR2 to launch with "20+ major" first and third-party titles
- more investment in new IPs than before
- two live-service games planned to drop in FY22
- "aggressive growth plans" for mobile & PCNagyon jó lesz ez a 9. generàció, ha végre az Xbox is összeszedi magàt.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
_drk
addikt
2024 év vége nekem reálisnak tűnik.
Addigra pont kiszolgálják az igényeket és ezzel pont újra generálják. Folyamat mehet a gyártás.
4K-ra jól tudjuk, hogy minden is kevés. AMD -ről most pletykálják hogy a köv VGA gen nagy előrelépés lesz. Azért 4 év alatt fejlődik annyit a technológia, hogy megérje új vasat tenni a gépekbe.4 év után simán jöhet egy frissítés.
Csak hát háború van, ezzel együtt egyre súlyosbodó alapanyag ellátási problémák.
Chiphiány. Kereskedelmi ellátási problémák.
Majd meglátjuk, az még több mint 2 év.Az ilyen hírekkel meg könnyen tudják pásztázni a piacot, hogy mi az álltalámos vélemény.