Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Dj.Kütyü #57453 üzenetére

    pedig hidd el, a jogszabály az ügyfél számára is segítség lehet, ha megfelelően alkalmazza, amíg viszont az abban foglaltakat a másik oldal (szolgáltató/szerviz) nem sérti meg, addig türelmesnek és elnézőnek kell lenni - még ha néha nehéz is -, hiszen minden szabályosan történik.
    itt érthetőbben leírják a fogyasztó számára a jogokat, értelmezik a jogszabályokat, írnak példákat és adnak támpontokat; link
    így, hogy már követni tudod a gyártói szerviz online felületén a javítás folyamatát, a szolgáltatónál is jobban tudsz majd érdemben lépni az intervallum kapcsán.
    a szolgáltatós illetékesek nem is mindig vannak tisztában a gyártói/szerződéses szervizek működési folyamatával, jobb esetben csak elfelejtik mondani, rosszabb esetben sokan nem is tudnak róla, hogy van ilyen, csak a saját szolgáltatós folyamataikat ismerik inkább.

    Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...

Új hozzászólás Aktív témák