-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pete55555
addikt
Nos. Fentebb linkelt Suzuki Katana robeszomról, mint kiderült nemigazán szereti a hidegindítást...
(Gondolom mikor megvettem járatta a volt tulaj kicsit előtte)Reggel -4 fokban, és délután +10 fokban is ugyanúgy indult: Rugtam rajta párat, de nem használt, hiába húztam a gázkart, önindítóval sikerült beindítani, úgy, hogy tekertettem 5-7 mp-ig, közben "pumpáltam" a gázkart. Szerintetek ez miért lehet ? Alapjáraton, levegőn állítsak valamit?
A másik baja, 0-ról elindulásnál valószínű tényleg kuplung lesz, mert ahogy húzom neki a gázkart, egyből érzem, hogy tolja a robeszt a motor, csak ereje nem sok van - lévén csak az egyik pofa fog, gondolom eltört a rugó - meg ilyenkor nem is pörög fel a motor, majd felpörög, "nyit" a többi pofa, és megindul.
Hétvégén szétszedem, és meglesem, sajnos most nincs rá időm. Addig viszont nem járok vele, holnap lerakom apáméknál, és járok a régivel....Szeretem leracsniztatni...
-
szmissz
senior tag
válasz szentkuti11 #54954 üzenetére
Még szerencse, hogy azt bármelyik sarki szaki megcsinálja!
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
mumtaz
senior tag
Nos. Volt egy régebbi diskurálásom egy sráccal. Ehhez az Airsal hengerhez a meglévő karbival és kipufogóval ezt ajánlotta:
90-95-ös főfúvóka, sárga kontraszt, sárga kuplung rugó, 4-4,5-5 g-os görgők. Persze csak kábé. Mondjuk arról nem szól a mese, hogy melyik gyártó sárga rugói.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Pete55555
addikt
Elképzelhető a görgő, mivel: "Kapott új olasz dugót , tűgörgőt, csapszeget, hengerfejet , új Malossi variátorgörgőket"
Hirdetésből idéztem. Holnap még ezzel megyek melóba, kicsit visszább vettem a levegőből, aztán majd meglátom, hogy indul/megy, most csak az a lényeg ne szenvedjek reggel perceket. Hazafele jövet meg lerakom apáméknál, és a héten a régivel járok, hétvégén pedig megnézem.Karbizáson mit értetek? Takarítás?
Tolózártűt is megnézzük apámmal, bevallom őszintén, hogy én nem tudnám pontosan, hol fogjak hozzá, de apámnál megfordult pár karbis motor fiatal korában (riga, verhovina...stb... ) úgyhogy ő tudni fogja
És mindenkinek köszönöm a válaszokat
[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
-
huszi.gyb
senior tag
SV50 szopóroller...
Legalább lesz miről írni...Féklámpa kapcsoló hiányzott, vettem 1400Ft-ért (/db). Az egyiket nem tudtam eléggé betekerni, és eltörtem... Mindegy, már van féklámpa...
Viszont az első kerékkel összeszedtem valami fémet... Nem mertem kihúzni.
www.dongosofor.hu
-
Telda
addikt
Hali!
A Dell'orto PHNB12 karburátoroban állítható valahogy a benzinszint?
-
Bogyó bá'
nagyúr
Tisztítsd ki a szelepüléket (ahová a tűszelep gumi vége záródik a karbiházon), de csak nagyon kíméletesen! meg ne karcold semmivel sem, mert akkor az egész karbi kuka. Kifújás pumpával / kompresszorral, féktisztítós lemosás a végén, stb.)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
ludsimon
veterán
Egy ilyen kávédarálós turbó vajon mennyire biztonságos?
undefined
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #54969 üzenetére
Egyébként belenézve az elejébe: ez valami kegyetlenül megy.
Pont olyan fordulatszámmérőm van nekem is. Csak egy nagyobb
ccm motor nem forog annyit. Meg mondjuk nem turbós; bár lehet.
Kedvenc videóm a témában: T-Max 500 TurboHosszú, és nehéz gép, mégis úgy jön fel kerékre, mint a franc. kcsa: 76 ccm
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #54972 üzenetére
LE/kg-ban az a 25LE eléggé odaver
Pontosan. És épp ezért kéne rá rendszám, meg nem vezetheted B jogsival.
(Btw. ha a B125-től félsz, hogy nem tudnál levizsgázni pótóra nélkül, akkor
egy ilyen kaliberű gépen csak egy utad lenne egyenesen a temetőbe: de ki
hozza haza motort? Vagyis pontosítva azt, ami megmaradt belőle LOL.)Szerk: amúgy az A2 jogsi sem akárhogy enged 35 kW-ig vezetni. 0,2kW/kg
fölött bukta a történet - ahhoz már kell a korlátlan jogsi. Ahhoz meg motoros
előélet nélkül 24 év. Mondjuk ez nálad megvan, szóval már kezdheted is, bár
én azt mondom, hogy inkább lehúzás a jogsi kvázi szükséges rossz: sokkal
fontosabb a vezetéstechnika, amit külön is oktatnak. Meg gyakorlással javul.Ui: amúgy ha ilyen extrém gépeket keresel, akkor Benelli Velvet 400.
Egyszer próbáltam, utána vettem a Madisont, mert tetszett a blokk ereje.
(Csak a Madison az 180+ kg körül van, a Velvet meg talán 140? Most fejből
nem tudom pontosan, de az biztos, hogy a Velvet egy "beteg" motor volt...)[ Szerkesztve ]
-
surgery
senior tag
Üdv hol találok Budapesten használt motor kereskedést ahol nagy választék van és vannak ötven köbcentis motorok is?
-
DigitXT
félisten
válasz surgery #54976 üzenetére
hasznaltauto.hu nem játszik? Az a baj, ahol nagy a "választék" ott lesz sok
kotla, amit nem biztos, hogy helyben ki fogsz tudni szűrni. Jobb előbb kinézni
párat a leírások/képek alapján, és azokat megnézni, mint a kereskedőre bízni
magad, mivel az azt is el fogja neked adni, amit amúgy soha nem vennél meg.kcsa: az a baj a kilövéssel, hogy szó szerint is érthető. Van az az erő, amit
"nem éri meg" indulásnál levinni az aszfaltra, mert egykerekezés vagy burnout
lesz belőle, és mindkettőből lehet egy hatalmasat firkálni. (Majd kitapasztalja.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Hátööö, útviszonyoktól függően már a Madison is, szóval jobb észnél lenni.
Amúgy igen, a GP800 valószínűleg (gyárilag is) képes rá, de linkelt videóban a
T-Max Turbo is elkeni a hátsó gumit (vagy kerékre emeli a motorkát, kinek mi).Andrew linkelte anno a GP800 Turbot. Az már NAGYON beteg lehet... Tudom,
még nem Busa Turbo, ami 300 km/h fölött is kerékre áll - de hát akkor is, na...
"Robogó." Mondjuk lehet, hogy fel kellett volna kiáltani 5 év után, hogy VÓTMÁ! -
kcsa
veterán
válasz DigitXT #54986 üzenetére
Megnéztem, GP800 már nincs. Helyette van Aprilia SRV850. Ez is egy állat a maga 76 lóerejével
-
DigitXT
félisten
-
Den
veterán
válasz AndrewTdi #54994 üzenetére
A 2 ütemű dízeleket nagyon rég használják kamionokban, harckocsikban, mozdonyokban, hajókban, de épp most kezdenek eltűnni. Csakhogy ott egyedül a szívóoldal résvezérlésű, a hengerfejben ugyanúgy szelepek vannak mint a négyüteműeknél, de csak kipufogást vezérlik. Ezért aztán létre lehet hozni a hengerben túlnyomást., sőtt a rendes öblítés miatt mindenképp kell rá valamilyen feltöltő.
A benzines kétüteműnél viszont a kipufogó is résvezérelt, és mivel korábban kell nyitnia mint a felömlőknek, ezért később is zár azoknál, így szívóoldalról nem lehet túlnyomás létrehozni a hengerben. Viszont kipufogóoldalról lehet, ezt csinálja a rezonátor, ami először egy negatív nyomáshullámmal keveréket ránt a kipufogóba, mikor még nyitva vannak a felömlők, majd egy pozitív nyomáshullámmal visszatolja a hengerbe a kipufogórés záródása előtt..
De egy turbó ezt lehetetlenné teszi, ráadásul még egy ihi rhb32-t sem tud rendesen meghajtani egy ilyen kis motor. Kb fojtásként működik mind szívó, mind kipufogó oldalon.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- alza 404 akciók
- Milyen egeret válasszak?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Házimozi belépő szinten
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- nVidia tulajok OFF topikja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest