Új hozzászólás Aktív témák

  • Tothgera30

    Ármester

    válasz SzlobiG #20044 üzenetére

    Ki mondta hogy nem?

    A tévhitek és gyakori hibajelenségek a Morini blokkos (első injektoros robogók) alapulnak, tehát Moriniból nem jók (Di-Tech), bár abból a karbist sem ajánlom, eleve van pár hibája. A másik tényező hogy szeretik elfelejteni a szervizintervallumot, de olyan mértékben hogy a levegőszűrőt évek óta nem tisztítják (vagy azt se tudják hol van), a hatóműolajat meg szilvalekvárrá aszalják, és ez itthon gyakran előfordul egy 10 éves motorban!

    Saját véleményem hogy Aprilia SR-ből nem vennék befecskendezőset (Di-Tech/Factory), mert ott az elektronika 4000km-enként szereti szervizbe vitetni magát, és csak hivatalos márkaszervizben tudják átnézni és kiütni a műszerfalon látható "csavarkulcsot", egy kód segítségével! Ennek ugye anyagi vonzata elég magas, bár nem vagyok tisztában a hivatalos márkaszervizek óradíjával. A Gilera/Piaggio befecskendezős 2T robogói (PureJet) viszont Philips elektronikával mennek, itt nem olyan "szervizigényes" a dolog, ha mondhatom így. Ezért ajánlotta a megvételt számomra egy autószerelő ismerősöm.

    #20045 g@bo: Maradjunk annyiban hogy 2T, és gyárilag így megy az enyém (teljesen originál).

    [ Szerkesztve ]

    "A pokol nem hely, hanem állapot"

Új hozzászólás Aktív témák