Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
IgnisFatuus
aktív tag
Lehet össze kellene rakni egy "Milyen projektort vegyek irányelvek" listát, ami megkönnyítené az idelátogatók dolgát, és nem mellékesen, több hónapnyi fórumozási időt biztosítana, mire elkészülne, és mindenki megelégedettségére szolgálna a tanácsadók közül.
A szürke fal/vászon kérdésre talán annyit reagálnék, hogy nem egészen értem, minek szürke vászon egy DLP-s projektorhoz (asszem azzal kapcsolatban került szóba), hiszen annak pont a feketéje és a fehérje (kontrasztja) sokkal jobb mint egy 3LCD-s peojektornak. És tudtommal a mélyebb fekete lenne a szürke vászon értelme, és a vászongyártók válasza az örök problémára, hogy feketét nehéz fénnyel vetíteni.
Ryzen 9 5950x @4,4T5,1GHz, Aorus X570 Master, 32GB Patriot 4400MHz, 500GB Samsung 980 Pro M2, 2TB Intel M2, 2TB Adata M2, 2TB Kingston SATA, XFX RX 7900 XTX Speedster MERC 310, SB AE-5 plus, Asus VG279QM, Ozone Strike Pro, HP Pavilion 14