Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz KisTücsök #9496 üzenetére
ha tönkre is megy, az az izzó lesz amit cserélni kell. Ha nagyon aggódsz érte, akkor az AVForum.hu-n batyót kellene felkeresni, mert ő a nemműködő projik agysebésze és max ha mindent rendben talál, legalább kipucolja szakszerűen neked.
~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~
-
KisTücsök
addikt
válasz Vikthor #9495 üzenetére
Nem tudom.
Az hogy lehetséges? Vagy melyik részére érted? Áramot kapott. Ott van fönt, senki nem nyúl hozzá, nem is jár le oda senki, csak ha filmet néz.
Végül is arra akartam kilyukadni, hogy akkor nincs semmi gond vele, ugye? Nem kell arra számítsak, hogy tönkre megy, ugye?
-
KisTücsök
addikt
Sziasztok!