Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
robi222
senior tag
Láttatok valamilyen jobb fajta lcd-s projit ,amihez képest látattok valami hátrányt ,vagy elönyt az 1070-hez képest.Csak nehogy azt mondjátok ,hogy nézzem meg mert sehol sem lehet.
Már írtam ,hogy van egy nagyon felsőbb kategoriás sony hw 15-öm ,csak nem tud elég nagy képet csinálni olyan közelről.Csak nem szeretném ha rosszabb legyen a képe,ezért gyűjtöm a tapasztalatokat. -
xtremetuning
addikt
válasz Spuri2000 #11095 üzenetére
Ez így nem igaz. 2 évig néztem a Sim2 d80-at. Sosem láttam. Még úgy sem, hogy kerestem.
...ha belekezdtél a high-endbe, vess keresztet, mert sosem lesz vége.. :) ......... és ezt mástól nyúltam, de nagyon igaz : 'Tegnaptól őszinteséget fogadtam. Azóta nincsenek barátaim...'
-
Spuri2000
senior tag
válasz robi222 #11094 üzenetére
Ezt nehéz megmondani, de úgy gondolom hogy mindenki lát szivárványt csak különböző mértékben!