Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
AVhelper
senior tag
A 16:9-es 3,5 m széles kép 1,97 m magas. Egy ekkora képfelületen a szabvány szerinti, minimális felületi fényesség (16 foot-Lambert) eléréséhez egy gain 1-es vásznat is legalább 1190 lumen fényárammal kell megvetíteni. A sokkal rosszabb fényvisszaverő tulajdonságú falhoz még több fényerő kéne, amivel a BenQ W1070 biztosan nem rendelkezik, főleg a filmnézésre használható képmódokban (az új lámpával is csak 1270 lument tud Standard módban,illetve 1220 lument Cinema módban).
-
Haart
addikt
-
jracz
tag
3-3,3 méter széles ,fix keretes vászontól nem akar valaki szabadulni a következő 1-1,5 éven belül?
-
Neoteric
addikt
Benq dlp, Epson lcd.