- World of Tanks - MMO
- Path of Exile 2
- Diablo IV
- Multiversus - Ezúttal végleg leállítják a játékot, de részben játszható marad
- The Division 2 - A fejlesztők tisztázták, hogy még idén befut a sztori DLC
- Xbox Series X|S
- PlayStation 1 / 2
- EAFC 25
- Márciusban jön a Killing Floor 3
- Assassin's Creed: Origins
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
AVhelper
senior tag
válasz Hooper #16791 üzenetére
Erre találták ki a nagyobb zoom tartományú és lencseeltolással (lens shift) rendelkező vetítőket.
Az Epson EH-TW6600 3,8 m távolságból 1,76 - 2,84 m széles képet tud vetíteni és nagyon széles függőleges képeltolást tesz lehetővé. Lásd a kalkulátort
Az igaz, hogy az Optoma HD26-nál drágább, mert az EH-TW6600 ára 480 eFt körül van.
-
xtremetuning
addikt
válasz yodamastah #16796 üzenetére
Én egyiken sem szúrtam ki szivárványt (csak, ha nagyon kerestem). Ellenben amikor a Nero járt itt, az azonnal szembetűnő volt. Nem is maradt sokáig.