Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Téma összefoglalónk újra és újra megújul, reméljük, elnyeri mindenki tetszését és segít a könnyebb tájékozódásban ! Az alábbiakban DSLR (digitális tükörreflexes) és MILC (tükör nélküli cserélhető objektíves) fényképezőgépek vásárlásában szeretnénk tanácsot adni, figyelembe véve az aktuális piaci trendeket, felhasználói szokásokat és technológiai újításokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
barrasz
aktív tag
frankstork, 80hun, konyi79,
Sajnos az ár miatt inkább használt játszik és amennyiben lehet akkor maradnék 50 ezer forintnál.
Ha nagyon de nagyon kell akkor max 60.
Az Oly em10-et néztem és tettszik is de sajnos túl van az összeghatáron.[ Szerkesztve ]
-
80hun
addikt
válasz frankstork #37895 üzenetére
A sony-t nemcsak az aps-c miatt szoktuk ajánlani.
Video és az a5100 és a6000 és persze a6300 esetében az AF miatt is.barrasz
Rászánt összeg fontos lenne..
De egy a5000 is megfelelő gép simán. -
barrasz
aktív tag
válasz frankstork #37891 üzenetére
Fiúnak lenne.
-
barrasz
aktív tag
Semmi különöset nem értettem csak mivel olvastam itt,hogy például az olympusnál sem ajánlott már az E-PM1 így ebből indultam ki.
Természetesen nem ragaszkodom a Sonyhoz de ajándék lenne és szeretnék egy újabb típust venni.
Azért nem a csúcs kategóriát nézem,mert nem vagyok benne biztos,hogy a gyereket hosszabb távon fogja érdekelni,bár elég sokat viszi el az én gépemet.
Köszönöm előre is a válaszokat. -
-
frankstork
aktív tag
Na vége van az mft gyalázásnak?
-
Ati.Inc
tag
Sziasztok!
Van egy Olympus Stylus 1 kompakt gépem amit szeretnék lecserélni a közel jövőben.Főleg természetben fotózom esetleg nyaralás alkalmával illetve érdekel a makrófotózás.
Két gépet néztem ki,de szeretném kikérni tőlem hozzáértőbbek véleményét is,hogy szerintetek melyiket lenne érdemesebb megvásárolni.
Tehát a két gép az Olympus E-M10 II és a Pana GX80.Az Olympust már volt alkalmam jobban szemügyre venni,tetszetős kis masina.
Viszont lehet van itt valaki aki próbálta esetleg mindkettőt és van összehasonlítási alapja és az alapján tudná javasolni egyiket vagy másikat -
barrasz
aktív tag
Sziasztok!
Jelenleg melyik az a Sony milc amit még érdemes venni ami már nem számit elavultnak.
Egy kezdőnek lenne.
Köszönöm. -
MrChris
nagyúr
válasz Nippon #37879 üzenetére
A 16-50-es gyenge képszélei, sarkai hamarabb szembetűnőek, zavaróbbak mint hogy gm1-el vagy a5100-al készült. Bár ha nem igényed látni akkor nem fogod látni. Kinek mire áll rá a szeme Econ még talán azt is látja hogy 1 EV a dinamika átfogás különbség és ez zavarja. Az obi gyengesége kevésbé.
-
thomasrc
tag
válasz pethob #37861 üzenetére
Értem. Szóval azt javaslod, hogy ha 50D-től felfelé találok IS-es objektívvel gépet a korábban említett specifikációkkal, akkor az jó lenne nekem?
A három és a négy számjegyű modellek mennyiben térnek el egymástól? Szoftveresen több lehetőség van kihasználni a gépet vagy csak anyagminőség/szenzorban van nagy különbség? Azt látom, hogy a két számjegyű vonal az félprofi, míg a három és négy számjegyűek belépőszintűek (a dxomark.com kategorizálása szerint legalábbis).
[ Szerkesztve ]
-
Muerte68
addikt
válasz Tomi7887 #37875 üzenetére
van felugró-vakupapucs nincs,nagyon jó kis gép nagy szenzor elég jó obi (amatőr szinten) kicsi mindent elmagyaráz a menüben ha rákoppintasz,Wifi-NFC-plusz egy nagyon jó képfeldolgozó ingyen!
Az eggyik legjobb ár érték arányú gép újonnan 90-használtan 60000-től már lehet kapniLáttam egy fickót a kávézóban. Se mobil, se laptop. Csak ült ott és itta a kávéját. Mint egy pszichopata.... https://www.flickr.com/photos/128638150@N03/
-
Tomi7887
aktív tag
Sziasztok,
segítséget szeretnék kérni, mert nagyon megtetszett a Sony Alpha 5000 gép. Első ilyen komolyabb gépem lenne a kompaktok után. Ahogy olvasom a fórumot, látom, hogy ez kifejezetten ajánlott is kezdőknek a MILC kategóriában.
Egy dolog viszont bosszant, mintha nem lenne vakuja, vagy én látom rosszul? Esetleg ha nincs, tudnátok ilyen kategóriában olyat ajánlani, akár Panasonic,Nikon,Olympus-t amelyiken van?Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
-
#31733248
törölt tag
válasz MrChris #37872 üzenetére
Dehogynem téveszted meg, az ember nem f3.5 rekesszel akar tájképet lőni, főleg nem 1 méterről. Nem érdemes azt sem állítanod, hogy kistelés képek vannak a mappában, különböző gyújtótávolság tartományban készültek a képek, nem csak ev. 24mm-en használja az ember a kitobit akkor sem, ha tájképezik. Megnézi a valóságot ábrázoló fotókat, aztán el tudja dönteni.
-
MrChris
nagyúr
válasz #31733248 #37869 üzenetére
Egyáltalán nem tévesztem meg, tájképet szeretne készíteni amihez elengedhetetlen egy éles jó nagylátó objektív arra pedig olcsó megoldás a kittobi. Nem kistelézni akar vele mint a te képeiden, szerintem ez a megtévesztő. Én azért vettem ekvivalens 24mm-est mert kell az a látószög, mérges is lennék ha csak ezt nyújtaná.
-
atee
őstag
Off, de azt gondolom èrdekes lehet itt is.
GX7 gèphez tokot kerestem ès bepròblkoztam
Azt kell.mondjam meglepően jò minősèg ès praktikus megoldás! Merem ajánlani! Nem utolsò sorban az ár is igen kedvező. Feketében is van.
[ Szerkesztve ]
D-day 2002-01-04 01:54
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz TigerCat #37866 üzenetére
MM-ben én voltam anno (Budaörsön is), volt ott Nikonból is néhány példány pl: D3300, talán D5200/D5300 is, Canonból 1200D vagy 1300D, illeteve 700/750D. Mindegyiket kézbe tudod venni, a legtöbb fel is van töltve, így használható. A gépekre kötött riasztó kicsit ideges, elég gyorsan nekiáll visítani, de nem kell vele törődni, próbálgasd nyugodtan. SD kártya egyikben sincsen, képet attól még tudsz lőni, de ugye nem tárolódik. Idegen kártyával nem tudom, hogy engednek-e fotózni.
Én a 18-55/135-ösöknél a max zoomot néztem meg, hogy melyik milyen. Az alapján végül - meg az ára miatt is - a kisebbik lett, de gyakorlatban nekem bőven elég eddig, plusz jött mellé egy fix 50 mm-es és azóta is azzal használom.
Budaörsiben amúgy elég normálisak voltak, nem nagyon akarták a fél világot eladni nekem, ellentétben a Gigaparkosokkal.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
#31733248
törölt tag
(#37823) Studi
Szerintem ne erőlködj ezen, sokkal nagyobb dinamikatartaléka van a Sonynak a hasonló helyzetekben, mint bármelyik Olympusnak, vagy Panának. Tedd egymás mellé a két képet és láthatod, hogy ebben a műfajban lemossa a Sony az Olympust:
(#37826) eeaa
Ha megvetted, örülnék, ha összefutnánk, szívesen megnézném alaposabban is.
(#37828) Coporno
Nézd meg az új Sigma MC-11 adaptert, a legjobb Sigma és Canon obikat teheted rá a gépre ezzel. Igaz, fázisérzékelő autofókusz csak az A7 II-vel van, ha jól emlékszem.
Nekem volt LA-EA2 adapterem (az EA4 APS-C párja), nagyszerűen működőtt, villámgyors fókusszal. Nekem nem volt fontos a stabi (sokat portréztam vele), ha ez fontos, érdemes a Sigmát venni, azzal lesz.
(#37849) flash-
Ilyen például a Sony A5000, használtan kitobivel már 60 ezer körüli összegért is megkapod. Itt van néhány kép a 16-50mm-es objektívvel. MrChris képe ne tévesszen meg, az az objektív leggyengébb állása és a kép széle, csak ezt nem tette hozzá. Nézd meg a való világban készült fotókat és látni fogod, hogy megfelel-e, vagy sem.
-
TigerCat
nagyúr
válasz madgie #37865 üzenetére
Ez jó tipp, de sajnos piciny városunkban egyetlen fotós üzlet van 2 árva géppel a kirakatban. Ha bemegyek egy Media Markt-ba (pl. Budaörs), akkor ott ki tudom próbálni? Mit érdemes megfigyelni ilyenkor? Még sosem néztem körül ezen a részlegen...
♛ Kanapékirály Bútor és Kanapé Webáruház »»» https://kanapekiraly.hu
-
TigerCat
nagyúr
Basszus, minél többet olvasok a témában, annál nehezebb választani. Most már azt is tudom, hogy nem érdemes készletben vásárolni, mert az ilyenkor hozzá adott objektívek nem túl jók. Szóval, a tervezett 300 ezer Forintot még meg tudom emelni egy kicsit, de 350 a maximum, tokkal-vonóval. Mármint a gép és az objektív.
És akkor még jönnek az eltérő ajánlások....
Egyébként köszi szépen!
♛ Kanapékirály Bútor és Kanapé Webáruház »»» https://kanapekiraly.hu
-
MrChris
nagyúr
Hát nem tudom hogyan lehet az ilyen életlenséget korrigálni. Ez a kép letölthető, kiváncsi lennék mit kell vele csinálni, hogy eltűnjön a kép ⅓-tól a szélek felé látható életlenedés. Még FHD monitoron fitt nézetben is látható. Ezzel a kombóval van egy jó szenzor és egy nagyon gyenge obi. Kicsit olyan érzés mint Lambo utánfutóval Másik obit kéne rátenni.
-
80hun
addikt
válasz TigerCat #37856 üzenetére
A d5500 helyett ennyiért én inkább a D7100-at választanám
Márcsak azért is mert van benne af fine tune
-
pethob
aktív tag
válasz thomasrc #37847 üzenetére
"Én abból indultam ki, hogy a Canon és a Nikon egy jól bevált márka és ezért jobb ennél maradni."
Technikai és feature szempontból vannak jobbak (én pl. Fuji hívő vagyok), de használt piacon jó áron jó dolgokat elsősorban ennél a két márkánál lehet venni.
"Az IS és az IS II között mi a különbség? Továbbfejlesztett változat? Vagy valami más jelentése van a kettesnek a végén?"
Igen, továbbfejlesztett változat. (Az I-es se rossz, de mindenképp IS legyen. Amúgy ezek relatív nagyon olcsó objektívek, mert általában mindenki ezzel veszi kit-ben, aztán tovább lép valami komolyabb felé és kénytelen olcsón eladni."
Canon EOS 50D-ből hirtelen ezt találtam:
https://www.ebay.com/itm/182204093157Túl drága, főleg, hogy még vámot és áfát is rá fogják verni...
60D-t kapsz itthon 120-140 között. Néha akár 70D-t is. A kit obi 20-30eFt. Néha 15.[ Szerkesztve ]
-
MrChris
nagyúr
válasz flash- #37852 üzenetére
Ez kétségtelen tény. Viszont míg azért abba a dinamikába belefér kb minden téma, az optika képminősége elég meghatározó és abban nagyon nagy az eltérés. Ha már számok akkor az obi grafikonokat nézve olyan extrém a 16-50 torzítása, hogy értékelhetetlen tartományba csúszik. Míg a 12-32 a pro obi közelében van. Keresgélj velük készült kezdő értékű nagylátós képeket.
-
eeXaa
addikt
-
TigerCat
nagyúr
válasz flash- #37852 üzenetére
Basszus, csak megerősíteni tudom...
Kezdő gépnek kellene DSLR, egy szett objektívvel. Végignéztem mindent amit ajánlottatok, végül teljesen mást találtam, ami tetszene. Egyelőre ezek a befutók:
Nikon D5500 18-140 AF-S VR 280.000 Ft
Canon EOS 750D 18-135mm IS STM 300.000 FtVélemény?
♛ Kanapékirály Bútor és Kanapé Webáruház »»» https://kanapekiraly.hu
-
Rapid136
őstag
válasz thomasrc #37848 üzenetére
Ha állványról akarsz fotózni meg hosszú záridőket, akkor azért nem rossz ha nem a gépen nyomkodod az expogombot. Vagy épp a mobilról húzod be a rekeszt és nem mozdítod el közben a beállított kompoziciót...
Sony A9 + Rokkor sor (16mm-200mm) + Adaptall sor + Altixtól Exaktáig sokminden és ez a mondat mindent visz: "Nincs olyan APS-C gép a piacon amivel szép fotót készítesz ISO 6400-on."
-
eeXaa
addikt
válasz flash- #37852 üzenetére
A pana obija jobb, viszont a sony-é is megfelelő, viszont szenzorban a sony jobb. ...és igen, lehet a pana már kényelmetlenül kicsi is lehet, ahogy MrChris mondja.. ha lehet vedd kézbe mindkettőt vagy legalább hasonlítsd össze a camera size compare-n
..3 panám volt eddig, de egyel sem voltam olyan elégedett mint az 5100-al.[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
tetszetős
képminőség milyen?
Pana GM1+12-32:..
na most hogy válasszak?
valaki mondta egyszer hogy az autó vásárlásnál már csak a kerékpár vásárlás a nehezebb..
(szerintem az mondhatta aki még nem vett soha fényképezőgépet( de dxo-t ha nézem az a5100 -nak jobb a dinamikája..)
[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
olyan jó képminőségű fényképezőgépet kersek( APS-C) vagy 4/3, amely alkalmas arra hogy túrára, bringázásra vigyem magammal és azzal tájfotókat rögzítsek, jó lenne ha tudna raw formátumot is, és a tájfotózás miatt a jobb dinamika is hasznos lenne..(nekem jelenleg d3100 van, de még azt is nehéznek érzem túrázásra-bringázásra, meghát a mérete...pedig ez az egyik legkisebb dslr)
kb semmi más paraméter nem érdekelne, ennyi.
ötletek?[ Szerkesztve ]
-
thomasrc
tag
-
thomasrc
tag
válasz pethob #37843 üzenetére
Ismerősi körben sajnos nem tudok egyről sem. Talán egy Olympus és egy Panasonic Lumix ami rémlik, de ez most lényegtelen. Én abból indultam ki, hogy a Canon és a Nikon egy jól bevált márka és ezért jobb ennél maradni. Ami még eszembe jutott az a Sony, de nem sok hirdetést találtam.
Az IS és az IS II között mi a különbség? Továbbfejlesztett változat? Vagy valami más jelentése van a kettesnek a végén?
Canon EOS 50D-ből hirtelen ezt találtam:
https://www.ebay.com/itm/182204093157Ez az ár nem gyanús egy kicsit egy 240 expós géphez képest?
A barlangfotózást egyébként nagy záridővel gondoltam állványról. Bár nem értek hozzá, de ha ez hülyeség, akkor nyugodtan világítsatok fel. Sajnos a kis Panasoniccal még próbálkozni sem tudtam (nagy feketeség lesz az eredmény), szóval eddig csak a hogyan született meg gondolatban.
Köszönöm a választ!
[ Szerkesztve ]
-
Rapid136
őstag
válasz thomasrc #37842 üzenetére
egy mondat a video időkorlátról
az Európába importált fényképezőgépekben fél órában van maximálva a video (videokamerának minősülne és más vámolás alá esne ha jól emlékszem), hackeléssel oldható fel néhány gépnéla MILC vázaknak a mérete az előnye és adott esetben kisebb utiállvánnyal is lehet hosszú expos képeket csinálni
a Sonynál és gondolom más gépeknél is van lehetőség mobilról vezérelni a gépet, így még távirányitó sem kell
szintén a Sonynál, úgy mint az Androidnál applikációk tölthetők le (pénzért és ingyen is) amik megspórolják az utómunkát, mondjuk egy timelapse videonál (igaz, a kezdeti beállításokkal, szóval utólag nincs belenyúlás)a gépen manapság már beállítható az AF mérőmező, sőt elmozdítható, ha olyan gépet találsz aminél érintős az LCD ott rákoppintással állíthatod be
ugyanez vonatkozik a záridőkre 1/30-1/4000 között nagyjából mindegyik beállítható
viszont hosszú záridőnél érdemes (sőt néha csak igy lehet) ND szűrővel fotózniSony A9 + Rokkor sor (16mm-200mm) + Adaptall sor + Altixtól Exaktáig sokminden és ez a mondat mindent visz: "Nincs olyan APS-C gép a piacon amivel szép fotót készítesz ISO 6400-on."
-
pethob
aktív tag
válasz thomasrc #37842 üzenetére
Hogy Canon vagy Nikon, azt döntsd el az alapján, hogy melyikből van a rokonságban, ismerősi körben, ahonnan esetleg lehet 1-1 objektívet kölcsön kérni. Amúgy szinte mindegy melyiket választod.
Több gépet meg kell nézni, mert lehet újszerű meg lestrapált is, igazából csak akkor derül ki ha látod.
Canon esetében elsősorban 18-135 IS azaz képstabis optikát keresném, ha az nincs akkor választanod kell a 18-55 IS II és 18-135 között, előbbi kisebb átfogás de stabilizátoros, utóbbiban nincs képstabi.
Én egy 50D-t vagy egy 60D-t próbálnék keresni 18-55 IS II-vel (akár külön, külön megvéve), aztán kicsit kiismerve a rendszert lehet gondolkodni a következő objektíven. (ami vagy egy fényerős fix, vagy pl a 15-85 IS USM lehetne. Ez utóbbi egy kiváló utazó zoom, és az általad írtak alapján úgy érzem ilyesmire vágysz.)
Ha azonban lusta vagy tovább keresni, vedd meg az első sorban lévő 550D-t a 18-135-el, élvezni fogod. Amit itt leírtál, azt mind meg lehet vele oldani, talán a barlang fotózást leszámítva. Oda kell egy izmos vaku...
Nikont majd leírja, aki ért hozzá.
-
thomasrc
tag
Sziasztok!
Az utóbbi években egyre többször érzem úgy, hogy a kompakt fényképezőgépem (Panasonic DMC-LZ7) bekorlátoz és emiatt szeretnék továbblépni, mondjuk egy DSLR-re. Igazából MILC is szóba jöhetne, de nem tudom mennyire kiforrott technológia és kevés hirdetést is látok belőlük.
Szóval, az egyik amivel problémám van és úgy érzem, hogy falba ütközök az a fókusz. Sokszor valamilyen háló vagy kerítés mögül fotózok (kényszerből, lásd pl. állatkert) és 10-ből 8 esetben a hálóra/kerítésre fókuszál a kamera, ergo a kép nem sikerül jól. Aztán szeretnék olyat is, hogy előtérben/háttérben lévő tárgy között fókuszt váltani, amit csak macerásan tudok megtenni ezzel a kompakttal, mert legtöbb esetben nem oda fókuszál, ahova szeretném. Jól gondolom, hogy ehhez manuális fókuszállításra lenne szükségem? Esetleg létezik olyan, hogy félautomata mód (automatikusan ráfókuszál egy tárgyra, de kézzel tovább tudom finomítani vagy akár teljesen eltekerni máshova, ha nem találta el)?
Aztán a másik, hogy nekem hiányzik a kereső a fényképezőgépről. Ez a kis LCD panel, ami rajta van sokszor megtéveszt és csak akkor látom, hogy nem pont olyan állásból sikerült a kép, amikor a számítógépen nagyban visszanézem a fotókat.
A harmadik dolog, hogy sokszor jól jönne nekem nagy és kis zársebesség is. Például vízesésnél kimerevíteni a lezúduló vizet vagy rosszul kivilágított barlangokban fotózni. Amit ezen a kis Panasonicon tudok állítani, az nekem nem elég. Sajnos csak 1 - 1/8-ig lehet állítani 1/2-es lépésekben.
És akkor így a végére röviden, hogy mit is szeretnék:
Gépre szánt összeg?
160 000 Ft. a plafon, de csak akkor ha nagyon megéri érte kiadni annyit. Egyébként inkább 130k alatt lenne az elfogadható ársáv nekem.Felhasználás?
Épületek, helyszínek (pl. város főtere, vízesés), szobrok, állatok (nem vadonban, állatkertben) és a későbbiekben még barlangok fotózása.Méret számít?
Nem számít, bár egy hatalmas monstrumot azért nem szeretnék túrákra cipelni.Videó kell?
Nem kell, de ha tud videót is felvenni, akkor egy 1080p-s felbontást azért tudjon, lehetőleg időkorlát nélkül.Csak új gép jöhet szóba vagy használt is?
Elsősorban használtban gondolkodok az ára miatt.Egyéb kívánság, speciális igények?
Nem ártana, ha apróbb kézremegést tudna kompenzálni, mert van amikor nem tudok állványt vinni.Egyébként kigyűjtöttem pár eladó gépet:
Ezek közül melyikeket tudnátok javasolni, figyelembe véve a hozzáadott objektívet is? Esetleg vegyek csak vázat (piros sorok) és mellé egy objektívet (ha igen, milyen objektívet javasoltok mellé?)?
-
Rapid136
őstag
válasz Throme #37839 üzenetére
Nem szeretek ajánlani, inkább előnyöket-hátrányokat felsorolni. A döntés legyen a vevőé.
Az viszont valós probléma hogy a Nikon belépőszinten még a saját bajonettes mf obijaihoz sem biztosit fénymérést és az AF motor hiánya miatt néhány korábbi AF obival nincs élességállitás.Sony A9 + Rokkor sor (16mm-200mm) + Adaptall sor + Altixtól Exaktáig sokminden és ez a mondat mindent visz: "Nincs olyan APS-C gép a piacon amivel szép fotót készítesz ISO 6400-on."
-
MrChris
nagyúr
válasz Throme #37839 üzenetére
Szerintem Nikonon nem a fókuszmotor hiánya és kis kereső lesz a manuálozás problematikája, hanem a nagy bázistáv! Erre nem baj ha felhívja valaki a figyelmet, mert a manuális topikban gyakran beesnek nikon géppel, hogy manuálozáshoz támadt kedvük...
Helios adapter nincs, motoros vázzal meg nincs AF csak megfelelő objektívvel, az meg nem manuálozás -
Throme
veterán
válasz Rapid136 #37838 üzenetére
Ok, akkor mit ajánljunk - szerinted - minden ideérkező kezdőnek, aki első cserélhetős obis gépét akarja megvenni? Legyen egyből haladó váz (canikontax), vagy 'ne légy hülye, vegyél milcet' dogmát toljuk az arcába?
Csak mert a jó pár kezdőből kb 2 (vagy javíts ki hány) sírdogált, hogy szemetek vagyunk, és most nem tud manuálozni a régi lencsékkel, mert hagytuk megvenni a szar belépő nikont?(#37832) Sukta 95: szeretnél későbbiekben manuálozni régi, motor nélküli, de legalább olcsó fényerős fix obikkal, meg Helios adaptert rakni a gépedre?
A manuálozáshoz a belépő tükrös keresője lehet kicsi lesz, és nincs benne fókuszmotor se, és az adapter nem megy rá.[ Szerkesztve ]
-
Rapid136
őstag
válasz Throme #37837 üzenetére
Volt rá példa...
Megnézi a fényerős gyári obik árát, belefut a fórumokon a lehetőségbe és jön a kérdés hogy lehetne Heliost rakni a Nikonra.Sony A9 + Rokkor sor (16mm-200mm) + Adaptall sor + Altixtól Exaktáig sokminden és ez a mondat mindent visz: "Nincs olyan APS-C gép a piacon amivel szép fotót készítesz ISO 6400-on."
-
Rapid136
őstag
válasz Sukta 95 #37832 üzenetére
Csak ne találd ki fél év múlva hogy régi manuális optikákat is használni szeretnél...
Sony A9 + Rokkor sor (16mm-200mm) + Adaptall sor + Altixtól Exaktáig sokminden és ez a mondat mindent visz: "Nincs olyan APS-C gép a piacon amivel szép fotót készítesz ISO 6400-on."
-
Muerte68
addikt
válasz Sukta 95 #37832 üzenetére
Ha a mérete jó neked akkor igen,de mint írták nézz szét eggyel nagyobbat is kaphatsz ennyi pénzért.
Kezdő igényeket bőven kielégítiLáttam egy fickót a kávézóban. Se mobil, se laptop. Csak ült ott és itta a kávéját. Mint egy pszichopata.... https://www.flickr.com/photos/128638150@N03/
-
Sukta 95
aktív tag
Akkor EZ most ennyiért elég jó áron van? Nekem, mint kezdő fotósnak megfelelő lenne? Persze tudom, hogy szükségem van még hozzá egyéb dolgokra is, apránként azokat is beszerezném, kezdve egy állvánnyal.
www.maon.hu Online marketing. Neked.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Throme #37829 üzenetére
Mondjuk ilyen esetem családban, ismerősi körben volt néhány. Sőt asszony is megakadt a kis piros Nikonon, de addigra már a kezemben volt a 750D.
Kellett pár műszaki cucc, de nem egyszer futottam bele ebbe a dologba. Kinézem az adott árhoz neki a legjobb cuccot, ami elérhető. Elmegy megvenni a TV-t... Mondom megvetted? Igen, de végül nem azt, mert volt ott egy cuki fehér és végül kiderült, hogy pont befér a régi helyére.... És milyen márka? Hát azt nem tudom....
Ugyanez laptopban. Keresem, összerakom, erre a válasz email: fehérben nincs?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Throme
veterán
válasz jjeahh #37827 üzenetére
Szerintem jól meg lesz vele és lelkesen fotózgat majd, mert teszik neki a gép..... illetve nem.
Nem, mert folyamatosan oltod majd, hogy szart vett és elveszed a kedvét.
Meglesz az evf, a szemszenzor nélkül, ahogy rengetegen mások.... illetve nem, mert kapja az ívet tőled, hogy anélkül nincs élet, és az a szar még ezt se tudja... -
Coporno
aktív tag
Köszönöm! Én is valamilyen szinten "kínomban" keresgélek, imádom az A7-et, és MILC-et is tudatosan vettem tükrös helyett, de sajnos tény, hogy E bajonetten fullframe-ezni csak addig egyszerűbb a többieknél, amíg manuálokkal használja az ember.
(#37768) 80hun: Köszi, 6D-vel én is szemeztem, de míg a 135-ös gyútávot APSC-n kiadja a használtan kb. 70 ezres 85/1.8 USM, addig FF-re ehhez vagy egy 70-200-as zoom kell, vagy a 135/2. Itt megijedtem, és a 70D ezt kihasználva úszott be a képbe.
Kaptam viszont egy tippet innen a fórumról, adapterezzek fel LA-EA4-gyel Minolta obikat, olcsón van rá 24/2.8, 50/1.4, 135/2.8, autófókusz is lesz... Bár pont a 85/1.4 nem olcsó, de naná, hogy az vonzana leginkább. A bumszli adapterrel és a fényveszteséggel még úgy-ahogy megbarátkoznék, viszont egyáltalán nem ismerem a Minolta AF obikat, és kicsit az alacsonyabb kereslet és kínálat is visszatart tőlük.
Karakterükben, képminőségükben, építési minőségükben hogyan viszonyulnak ezek az obik a Canon EF-ekhez? A felhasználási terület viszonylag vegyes, de gyakran lövök krómtól csillogó veterán autókra, ez vajon jobban betenne a Minoltáknak, mint a Canonoknak? Illetve a "gardányos" autófókusz mennyivel lenne lassabb-hangosabb a konkurenciánál?
Érdemes ezzel az opcióval számolnom, vagy maradjak a canonos vonalnál, amihez ugye mindenképp cserélni kell az A7-et vagy 70D-re, vagy 6D-re, vagy A7II-re... -
jjeahh
nagyúr
Ő eddig az egyik panámat használta (g6), rendszeresen kölcsön adtam neki és imádta. Nem sok "okos" ficsőrt használt rajta, de az evf-et, szemszenzort, szemszenzor af-et, érintőkijelzős fókuszficsőröket nagyon szerette, egyszerűbbé, könnyebbé tette számára a fotózást, kíváncsi vagyok ezek után mennyire fogja a kis nikont szeretni, mert abból ha nem tévedek ezek mind hiányoznak. Mondjuk az is igaz, hogy a pana nem volt piros, ez viszont igen...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
eeXaa
addikt
válasz jjeahh #37822 üzenetére
...ennyi... kezdőknél fontos szempont a kinézet, ha már kiadnak annyi pénzt vmire akkor az látszódjon is... plussz tényleg jobban kézbe illenek, a méretből adódóan...
...amúgy nagy valószínűséggel én is bealakítok egy D7100 at ha látok használtan, nekem megfelelőt...
...ezért is írtam, hogy, a tükör nélküli rendszerek leginkább haladóknak való, olyanoknak, akik konkrétan tudják már hogy mit áldoznak miért, ill. konkrétabb elképzelésük van arról, hogy mire is adnak ki pénzt...
...énis próbáltam már "kezdőket" meg-győzni arról hogy az m43 milyen jó, plusz pár dologban jobb is, de gondolhatod hogy mi lett a vége......hacsak vkinek nem az az egyik legfontosabb szempont hogy minél kompaktabb legyen a gép, teljesen felesleges bármilyen tükörnélkülit ajánlani, mivel úgysem azt fogja venni, vagy eladja, mert ugysem lessz vele boldog, hogy miértisnem azt a komolyabb kanikont vette..
[ Szerkesztve ]
-
Studi
veterán
válasz #31733248 #37818 üzenetére
Dinamikát írsz, de zajszintről beszélsz. Ezért nehéz a kommunikáció. Senki nem mondta, hogy jó az m43 vázak zajszintje.
Amúgy vidd el a vizsgált területet a hajfürt alatti, üvegek melletti színes chartra, és nézd meg, mit művel a színekkel ilyen helyzetben az istenített A6000-esed. Na ezért néz ki szarul a kép, amit linkeltél, a többi váz tartja a színeket, amennyire tudja, az A6000 igen rútul összehányja az egészet. Érdemes ezért húzogatni?
-
jjeahh
nagyúr
Na egy havercsajnak "segítettem" ma gépet választani, mert szerinte én jobban értek hozzá vagy mi. Túrázni kellett volna neki egy strapabíró kisméretű gép kihajtható érintőkijelzővel, hogy tudjon virágfotózni stb... mondom E-M10. erre besétál a tech áruházba, meglátta a piros nikon d3200-at a polcon és megvette, pont. Még fényes is és csúszik mint a kacsaf*s, gyönyörű
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Grga_Pitic
aktív tag
válasz Rapid136 #37817 üzenetére
Nem, a kép azt mutatja, hogy két nemrég megjelent APS-C gép hogyan viszonyul egymáshoz, illetve egy régi MFT szenzoros géphez. Ha azt akartad volna szemléltetni, hogy mit fejlődtek a szenzorok mondjuk az elmúlt 8 évben, akkor célszerűbb lett volna egy gyártótól beraknod 3 eltérő korú (és szenzorú) gépet.
A többiben egyetértünk.
Aztán befejeztem, mert én is gerjesztem a flame-et. -
madgie
titán
válasz Rapid136 #37817 üzenetére
Az a baj, hogy nem tudja értelmezni a többség a DxO-t, meg igazából miért is csak dinamikaátfogás alapján venne valaki gépet?
Dynax 7D-m meg volt, ISO 800-as 20x30 nyomat volt az ágy felett évekig, baba a minősége. Igazából már rég nem a szenzor a leggyengébb láncszem a digitcam-ben, kivéve persze a spec felhasználást (lásd A7S).
-
#31733248
törölt tag
válasz madgie #37815 üzenetére
Persze, eltúlzott, de ez egy egyszerű bemutató arra, milyen szinten lehet felhúzni a teljesen bebukott, árnyékos területeket, nem lett a képen semmi finomhangolva. Itt egy m4/3 gép csúnyán elvérzik, de ezt Te is tudod.
Akit érdekel, milyen egy modern FF gép mellett egy 160 ezer forintos APS-C és mellettük egy 360 ezer forintos m4/3, az kattintson ide, máris érteni fogja.
-
Rapid136
őstag
válasz Grga_Pitic #37814 üzenetére
komolyan nem értem mit rugóztok ezen...
a grafikon annyit mutat (remélhetőleg egy kezdőnek is) hogy milyen különbségek vannak egy új és egy néhány éves gép között
nem a hozzászólóval akartam vitába szállni egy adott gép kvalitásairól
el kéne olvasni az egész hozzászólást meg azt hogy honnan indult
valaki gépet keres és jelzi is hogy nem ért hozzá
erre jön a válasz hogy ha helyesen exponál akkor jó lehet bármi régebbi gép is
itt léptem be én és irtam hogy aki nem tud fotózni annak nem lesz sikerélménye mert bizonyos helyzetekben bármelyik fiatal mobillal jobb képeket fognak csinálni a technikai előny miatt
egy kezdőnek olyan gép ajánlanék amelyikkel elsőként csak a gombot kéne nyomkodnia és nem preciz beállításokkal kellene foglalkozni hogy extrább helyzetekben értékelhető képet csináljon(mellesleg a Minolta 7D azért korának egyik baromi jó gépe volt, kéttárcsás, pentaprizmás keresővel, amikkel azért rendesen kiemelkedett a tömegből, emiatt én is ajánlgathatnám mondjuk egy pentatükrös egérmozis Nikon D3200 helyett, de semmi értelme)
Sony A9 + Rokkor sor (16mm-200mm) + Adaptall sor + Altixtól Exaktáig sokminden és ez a mondat mindent visz: "Nincs olyan APS-C gép a piacon amivel szép fotót készítesz ISO 6400-on."
-
#40935168
törölt tag
válasz #31733248 #37812 üzenetére
Bocs, de egyetértek az előttem szólóval, az elsőből egy korrektre felhúzott cuccot az E-M1 is tud, de ez a második korrigált kép nagyon buta HDR lett.
A másik dolog, hogy városra, épületre ez elmegy, de bőrre nem: ha nincsenek jó alap fényeid, hiába húzod a shadow-t és világosítod a modell arcát, félalakját, akármijét, a bőrszíne tök elmászik, szürkésedik, minden nyűg lesz vele. Szóval korlátozottan érdemes ezzel élni-érvelni, nehéz szitukban jól jön (és ide ellenfényes tájképek, stb.. tényleg jó téma), de modellfotónál inkább tanuljon meg az ember fotózni
-
madgie
titán
válasz #31733248 #37812 üzenetére
Igazából nem túl jó példa, nagyon túlhúzott hdr fílingje lett. De hiába jó a szenzor és sok tartalék van benne, ha hihetetlenre, csúnyára húzza fel a tónusokat. Épp esküvői fotókat csinálok, a Fuji szenzora elvileg jó ebben (az X-Trans miatt még bátrabban cibálhatod az árnyekokat, mert nehezebben jön fel a színzaj), mégis csúnyák a bőrtónusok az ellenfényes képeken, sokat kell az ecsetekkel varázsolni.
Lehet akármilyen szenzorod, ha sz@r fényekben fotózol. Persze lehet sziluettezni, meg kínodban high-key-jel próbálkozni.
[ Szerkesztve ]
-
Grga_Pitic
aktív tag
válasz Rapid136 #37805 üzenetére
Nem megyünk egy kicsit tovább, és mondjuk a G1-hez hasonlítjuk az A7 II-t?
Az A6000-el kb. egyidőben megjelent E-M10-el hasonlítva már nagyjából a szenzor méretből levezethető, nem egész 1 EV különbségről beszélhetünk.Tényleg jó lenne abbahagyni a technózást, aki ide ír, az általában most veszi az első cserélhető objektíves gépét, általános célokra keres, és neki igazából az MFT is bőven megfelel - sőt, egy komolyabb kompakt is. Szánja rá az időt, menjen el egy boltba, ahol választék is van, tapizza meg, és vegye meg, amit szívesen fog kézbe, mert azzal lesz boldog.
Ha speciális az igény (asztro, madarazás, sport, vagy hogy éjszakai képen a nem megvilágított területet húzza fel ), akkor meg lehet orientálni.[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz Bubukain #37788 üzenetére
(#37788) Bubukain
Most még kapható akcióban A6000 160-ért, a 18-105 150-ért, ezért javasoltam.
(#37791) TigerCat
A D5500 valóban remek váz, engem egyedül az autofókusz finomhangolásának hiánya riasztana, ha tükrösben gondolkodnék.
(#37806) Eperkutyus
Azért bármelyik m4/3 gép és a Sony APS-C dinamikatartaléka a gyakorlatban ég és föld... Ilyen képből ilyen képet csinálni azért nem kis teljesítmény... Van az A6000 mellett egy régi NEX-3N-em, hasonló teljesítményű a szenzora,mint a legjobb mai m4/3 gépeknek. Óriási a különbség az A6000-hez képest, már egy sima verőfényes napsütéses-árnyékos terüetnél is, vagy ha a modellnek ilyen körülmények között fehér a ruhája...
[ Szerkesztve ]
-
Studi
veterán
válasz Rapid136 #37805 üzenetére
Ennek a garfikonnak itt mi értelme? Jjeahh annyit írt, hogy neki ez elég.
A G3 egy 2011-es gép, ami ráadásul arról volt híres, hogy épp dinamikában korlátozta a Pana a szenzorát. Összehasonlítod 3-4 évvel későbbi modellekkel, persze, hogy azok jobbak. Cseréld ki mondjuk a 4/3-os vázat egy econ által lesajnált GX7-re, vagy egy még mindig 2012-es E-PL5-re, és nagyjából azt fogod látni, hogy a Sony hozza a kötelezőt, de a Canon a legtöbb területen nem használja ki a méretbeli előnyét. Persze tudom, nem a top APS-C szenzorát szerelte a Canon a 750D-be. De mondjuk egy Olympusnál szenzor téren igen jó cuccokat kapsz már belépő kategóriában is. -
jjeahh
nagyúr
válasz Rapid136 #37805 üzenetére
A minolta 7d-t én sem ajánlanám már senkinek, de azért az elég elavult gép, a g3 szenzor ide vagy oda mellette űrhajó És nem fél éve használom én sem, dinamika fronton mégis még mindíg elégedett vagyok. Sőt szerintem az öreg e-p1-emmel is lehetne alkotni mai napig, a húgom használja is, igaz natív obikkal gáz az af és nagyon gyenge a kijelzője, de ez más téma. Szerintem egy mai mikró géppel sem kerül a kezdő userek nagy része fél év múlva abba a helyzetbe, hogy dinamika miatt rákényszerüljön a gépcserére, csak tudatosan kell komponálni és helyesen kiexponálni a képet. Nemrég nálam volt egy d7100, most meg egy a7s és tényleg elképesztő amit dinamikában tudnak, de csak annyit nyerek vele, hogy nem kell annyira figyelnem a hisztogrammra meg helyes expóra, nyugodtan lehet kattogni össze-vissza, raw-ból úgyis visszahúzható ha alexpós , a kiégést viszont ezek sem bírják annyira. Na de megértem ha valaki a dinamikára bukik, nem vagyunk egyformák és tényleg előny ha van tartalék, csak manapság dinamika alapján én nem vásárolnék gépet általános célokra.
Eperkutyus: Igen, engem is az alapzaj zavar a legjobban, iso200-on jó lenne ha tisztább lenne, no de azért így is együtt tudok élni vele. Durva, hogy az a7s nem elég, hogy talán a legjobb konzumer váz iso-ban, még iso50-et is tud, igaz valszeg csak szoftveres és a dinamikán ront picit, de engem nem zavar, szívesen látnék kisebb szenzoros gépeken is szoftveresen lefelé kiterjesztett iso-t.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
#40935168
törölt tag
válasz MrChris #37808 üzenetére
Hááát ... kiv leszek. Mármint így érdeklődés szinten. Ha jön a nagy vas, megy a picur hugomnak
Én a helyükben nem növelnék. Nem akkora big deal 16-ról 20-ra menni, inkább nyerjenek dinamikát, zajt, ahogy csak bírnak, maradva 16-on. Valszeg inkább marketing értéke van annak, ha 20-ra felmennek.Meglátjuk.
-
MrChris
nagyúr
válasz #40935168 #37806 üzenetére
Szerintem még lesz 16-os gép, valszeg a GH5 is az lesz, de elkezdik a 20megásokat nyomni. Nem hinném hogy megmaradnának és a technológiával tuningolnának mint az A7s-ben. Sajnos. Eddig a m4/3-ban kicsi volt a szenzor vegyítés, Oly egyszerre kb egy félét használt, Pana meg kb egy féle teljesítményűt. Gondolom üzleti okai vannak, pl ugyan annyi eladott darabszám miatt olcsóbb egyfélét gyártani, esetleg annak kis mértékű variánsait. Aztán ott van még a földrengéses sztori, mint annó az 'évekig tartó' gyártűzre hívatkozás a memória bizniszben... Korábban a 4/3 érában meg majd minden Oly modellben más szenzor figyelt.
[ Szerkesztve ]
-
#40935168
törölt tag
válasz Rapid136 #37805 üzenetére
+1 és a grafikonnak is.
Egy dolgot hozzátennék: nem a 6 megapixellel van a gond, hanem a szenzor korával (Az csak egy hozadék, hogy ahogy fejlődnek a szenzorok jel-zaj arányai, úgy növelik is bután a megapixeleket a gyártók, tehát egy mai szenzor nem attól jó, hogy 24MP-es, hanem attól, hogy egyre kisebb csíkszélességű, egyre korszerűbb technológiával gyártott, BSI, hézagnélküli mikrolencsék, bla bla).
[ Szerkesztve ]
-
#40935168
törölt tag
válasz jjeahh #37804 üzenetére
Ahh ez flame gyanú, de egyetértek, aztán be is qssolok
Két éves nikon D800 36 megapixel után azt mondom, a legszembetűnőbb hátránya az m4/3-nak az alapzaj (kicsit "szmötyisebb" a kép) és nyilván a csillagos ég timelapse-okat elfelejthettem.Cserébe nem áll a pénzem egy számomra totál értéktelen technológiában, anno ugye bőven 1M felettiben és a 16 megapixel csodásan elég tájképre és portréra úgy, hogy A4-ben hívatom elő a képeimet 1920-ra lehozott 2.3 MP körüli fájlokból.
És amúgy sztem dinamikában sem rossz. Számszerűen nincs ott, mint a Nikon, de csináltam már itt is nagy visszahúzásokat Shadow-ból rengeteget tud rántani az Oly is.
Azért érdemes megnézni a pixelsűrűséget, vagy a szenzor méretét is. Az m4/3 szenzor nem csak szenzorméretben és megapixelben kisebb, de sűrűbb is és ez a bibi. Ha (példánkban) az E-M10 pixelsűrűségével teleszórnánk egy fullframe szenzort, mondjuk egy említett D800-ét, az kb. 61 Megapixeles fullframe lenne. És az 50 körüli új kanyonokra is jött a sav, hogy milyen a dinamika, ugyebár ..
A 24 MP-s APS-C pixelei fullframe méretű szenzorra tovább rakosgatva kb. 57 MP-t adna, azért ez sem a túl egészséges határ már, tehát sokkal bentebb nincs az ember.
Valamivel igen.
Sokkal nem.Erre még rájön az, hogy nem szenzortechnológiáról beszélünk, csak pixelbuzulunk. Más a kiolvasás is, a szenzor típusa is, ami fejlődik .. szóval .. nem akarok én is Sony-fanboy lenni, de például a 36 MP-s, még most is nagyon szuper D800/D810 Sony szenzort lenyomja a 42 MP-s szintén Sony BSI szenzor (A7R II), mint bélyeget.
Megapixelt nemigen fognak a jövőben sem növelni m4/3-ék, nem lenne értelme, inkább technológiában vegyenek korszerűbbet majd a mark 3-as OM-D-kbe, például jobb zajtűrő BSI-t, 100-as alap iso-val és akkor beérhetik egy tegnapi fullframe zajszintjét ezzel a pixelsűrűséggel.
-
Rapid136
őstag
válasz jjeahh #37804 üzenetére
Imádtam a 6 mpixeles Minolta 7D-met, de eszembe se jutna azt mondani bárkinek hogy indulásnak jó lesz az.
Ha valakinek viszonylag eltökélt szándéka a fotózás akkor vegyen olyan gépet amit fél-egy év múlva nem kell lecserélnie azért mert ahol neki már el kell tennie a gépét, ott mások még vigan fotóznak...
Mert nem lesz sikerélménye ott ahol egy mobil is adott esetben jobb képet csinál az új fejlesztésű érzékelőjével és ezt nem fogod tudni elmagyarázni neki. Mert nem fogja tudni mi a helyes expo, azt most fogja megtanulni.
ez a dxomark mért dinamikája három gépre, a Canon és a Sony iso1600-on tudja azt amit a G3 200-on
[kép]Sony A9 + Rokkor sor (16mm-200mm) + Adaptall sor + Altixtól Exaktáig sokminden és ez a mondat mindent visz: "Nincs olyan APS-C gép a piacon amivel szép fotót készítesz ISO 6400-on."
-
jjeahh
nagyúr
Valóban elképesztő a 24mp apsc szenzorok dinamikája, legalábbis ami a nikonokból potyog ki az nagyon jó, de ugyanakkor ha tudatosan fotózol és nem az a hobbid, hogy bárányfelhőket változtass gonosz fekete felhőkké meg árnyékot napsütéssé, akkor szerintem egy canon vagy m4/3szenzor is megfelel. Persze minden igény és ízlés kérdése, nekem már az öreg g3 dinamikája is elég... Szerintem inkább a magas iso-s teljesítmény az, ahol bőven van hová még fejleszteni, bár lehet csak azért érzem most így, mert egy hete nálam dekkol az a7s A kiégés-bebukás nagy részét el lehet kerülni ha picit odafigyelsz a helyes expóra és raw-ban kattogsz, jó példa erre Parci meg újabban vond kolléga, a zajjal viszont nemigazán lehet mit kezdeni...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MrChris
nagyúr
Emlékszem még nem is olyan rég amikor gh4-ed volt talán másfél éve (vagy még annyi se?), hogy a 4k videóból vágott kép is milyen jól megfelel, bőségesen elégendő (8mp!) akkor nagyon kardoskodtál mellette, ultimate megoldás, pedig ott már csak a részletességbe is a videó kódek eléggé belerondít a dologba. Most meg a 16mp rendes jó képminőségű fotó is kevés? Hogy is van ez?
[ Szerkesztve ]
-
eeXaa
addikt
válasz MrChris #37800 üzenetére
...bár nem írta, de gondolom ujonan venne valamit, elfogadható áron.... ha az lenne a cél hogy egy pár tizesből összedobjon vmit, akkor, persze az általad javasolt dolog is lehet egy alternatíva...
...amúgymeg az újgenerációs apsc 24mp szenzorok mellett szól azis hogy a dinamikai tartalék, szétaláz, bármilyen m43-as szenzort, a régieket meg főleg... azért próbálj meg 3 fé-t visszahúzni a panaszenzorból... de sztem te is tudod miről van szó..
...a crop (több mp) is nagyon fontos sztem ujrakomponálásnál, egy, egy részlet kiemelésénél, ill, az apró részletek ellenörzésénél.. szval az ő esetében kb. semmi sem szól amellett, hogy m43-as cuccba fektessen... sztem..[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bestbuy játékok
- Digitális Állampolgárság Program
- Steam topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen autót vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen videókártyát?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest