-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
8th
addikt
válasz von toth #162283 üzenetére
Haverom néhány éve vett egy Audi V8-at. Gyerekkorában C3 100-asuk volt onnan a rajongás. Ha eltekintünk attól, hogy csak egy százas egy átkozottul kényelmes és jó autó mai szemmel nézve is. Kívül belül tip-top az egész, minden eredeti, minden extra működik benne. Vételárral lakatolással fényezéssel alkatrészekkel munkadíjjal együtt véve nem került annyiba mint egy nyamvadt tekerős ablakos alapfelszereltségű Suzuki Celerio. Wörthersee-n ki akarták szedni belőle a németek konkrétan meg akarták venni alóla a kocsit. Ott hüledeztek, hogy milyen állapotban van meg, hogy ezen az eredeti ufó fékek vannak és nincs átgányolva mint a V8-ak 90%-a. Befektetésnek sem utolsó. Ha most eladná (kint) bő másfél milliót fogna rajta. Egy öreg prémium autó befektetésnek sem utolsó feltéve ha elég ritka típusról van szó és előzőleg nem valami kontár "kisgrófó" hajtotta.
[ Szerkesztve ]
-
pengegyerek
aktív tag
válasz von toth #162301 üzenetére
Köszönöm a válaszokat. Szóval ha a költségekre fel vagyok készülve akkor egy jobb Audi is megéri 500-600 körül Nos ha más kocsit veszek arra is számolni kell a szerviz költségeket szóval olyat vennék amilyet szeretnék is Már csak ki kell fogni egy jobb példányt Mondjuk amit linkeltem egész jól néz ki illetve kevés kilométer van benne és csak 400 000... Nyilván a többi meg személyesen kiderül remélhetőleg
"Aki pálinkát iszik a temetőbe kiviszik ki pálinkát nem iszik azt is oda temetik."
-
válasz von toth #162283 üzenetére
Először is, a premium gyártók alsó kategóriás autóit említed amik nem prémiumak, csak a branded kategória miatt kerülnek többe. Az X3 meg a Vitara max fizikai méretében hasonlítható össze. Gyk szegény ember villantósa. Ami még akkor sem lenne baj, ha tisztességgel megkap mindent - ha ez volt az álma, akkor legyen neki.
Ugyanakkor egy valódi prémium autót soha nem megvenni , hanem üzemeltetni kerül sokba. Amikor egy xc90 fékcseréje korától függetlenül 6 számjegyű összeg és nem 1-sel kezdődik akkor már megvan a kategória. És ezek az 15+ éves vasak is adnak annyival többet még most is, hogy ezerszer ez, mint egy új de kisebb bármi. Nem mellesleg az első belefingás élményét már nem lehet említeni: van ismerős aki gyártónál a sorról az udvarra áll a kocsival Kecskeméten és azzal versenyeznek kinek sikerül előbb belefingani mint a tulajnak.
Osztán van még egy aspektusa a dolognak. Tegyük fel hogy megengedhetek magamnak egy 15 milliós autót. Ez már azért karcolja a kategória alját. Világosíts fel kérlek, miért kellene vállalnom az értékvesztését? A mert csak nem jó indokhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz von toth #162349 üzenetére
Ízlésről akarsz vitázni úgy hogy bárki akinek más az értékrendje hülye (és azért kicsi országunkban jellemzően többen vesznek használt autót mint újat) ? Szerintem nem jó alap és kezdés. De ez csak az én véleményem, és persze lehet ignorálni.
(#162352) molnarpeter : erre írtam h egy bizonyos szegmens a neve ellenére sem prémium , csak branded. Attól mert valami drága volt új korában még nem biztos h jó, jobb másnál különösen nem használtan.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
BigBlackDog
veterán
válasz von toth #162346 üzenetére
Én is valami hasonló véleményen voltam még egy évvel ezelőtt. Viszont 11 éves Volvókából (S60) átülve a vadiúj S-Crossba azért érzem a különbséget. És nem az új autó javára. Ráadásul azért az S60 nem éppen a prémium kategória.
A másik ezzel kapcsolatos élmény az egyik kolléga 2012-es Mondijával volt. Míg megvolt az UFO Civic, az a Mondi volt az áhított tökéletesség. Aztán pár hónappal ezelőtt megint beültem egy közepes távra és elcsodálkoztam. Feltűnően hangos volt, kemény, kényelmetlen üléssel, elég furcsa rugózással. Erre nekem is írta Bitmalac az öreg prémium vs. újautó szindrómát.
Azért 10-12 évesen még egyáltalán nem lélekvesztő egy minőségibb autó, viszont tény, hogy rejt magában nem kevés kockázatot már. De, ha normálisan meg volt tervezve és le volt gyártva, akkor már csak a gazdán múlik az, hogy mit tud nyújtani ilyen idősen.
Persze ez is csak saját vélemény, értelemszerűen megértem, ha valaki másképp látja.
Egyébként végigolvastam a múltkor is linkelt "Prémiumkategóriás autóvásárlás..." TDK dolgozaton. Vannak benne elég furcsa részek, de volt egy-két meglepő, új gondolat is számomra.
[ Szerkesztve ]
-
-
Xero
nagyúr
válasz von toth #162358 üzenetére
Egy 3M-ós 15 éves hétszentség, hogy kényelmesebb és kulturáltabb lesz mint egy új 3M-ós gép (vagy mennyi most a legolcsóbb fiszfasz). Lehet, hogy nem lesz benne holttér figyelés, meg radaros tempomat, meg google navi, de sokkal jobb lesz az összeszerelési minősége, az anyagai, a futása, a járáskultúrája még mindig. A beépített anyagokat évekkel nem nagyon lehet kiváltani.
Alapvetően én sem vásárolok semmiből használtat, de az autó pont belefér, mert irtózatosan nagyokat lehet spórolni.
Jelenleg is egy 13 éves öreggel járok, de az új autó kínálat legalább 20-30%-ánál tuti kényelmesebb. A következő autó is egy használt 1-3 éves hasonló kategóriás autó lesz. Az árán lehetne venni egy fullos mondeot újonnan, de nekem megér annyit a kényelem, hogy nem feltétlenül én fingom először tele az autót.
-
-
válasz von toth #162375 üzenetére
Csak annyira hogy onnan vettem most kocsit. Meg Hamburgba-Flensburgba és Dánba járok dolgozni.
Egyszer az életben felejtsétek már el a fiatalsággal és tapasztalatlansággal járó mindent tudás érzését! Nem ti vagytok az elsők akik szembekerülnek ezekkel a gondolatokkal, és nem is mi leszünk az utolsók akik azt hiszik mindent is tudnak a kérdésről.
Attól mert ti nem igénylitek azokat a pluszokat amiket mások igen, még nem biztos h mások futóbolondok. Az hogy másoknak mire telik vagy mire nem, sem rátok sem másra nem tartozik alapvetően - a zsebben turkálás , pláne előítéletek alapján jó magyar szokás. Ugyanakkor igen csak árulkodó ha mellé rakjuk azt, hogy nem meri vki megvenni a neki jobban tetsző idősebb autót mert retteg a bármitől is meg azt hogy azért mert nem felső kategóriás autót tudott venni úgy érzi h lesajnálják. Ha szabad, akkor erre csak annyit mondanék h hagyjátok a heréiteket leszállni a gyomrotokból!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
OPiiPO
addikt
válasz von toth #162382 üzenetére
azzal hogy felvetted a kesztyűt, sikerült teljesen személyes irányba terelned az eddig rendes mederben futó vitát, gratula nem lehetett volna ezt a részt privátban elintézni?
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Xero
nagyúr
válasz von toth #162364 üzenetére
Rendben nézzük a Te példádat. Egy Suzuki Vitara átlagára legyen mondjuk 6M forint. Ár/érték arányban kiemelkedő a piacon, de üsse kavics. Ennyiért kapsz egy 100e km alatti futású 5 éves X3-at. Tény, hogy valószínűleg többet kell költeni az elején rá, így számolhatunk úgy is, hogy legyen 6-7 éves és 150e km, hogy azonos árban legyünk.
Tehát akkor a Vitara milyen kényelmet is biztosít egy X3-hoz képest?
Ha valaki elhanyagolja az autóját, az lehet 1 de akár 20 éves is, akkor is fos lesz. Érdekes módon én havi szinten tolok bele a 13 éves öregbe 3-5000 km-t, mégsem három hengerezik, nem döglik meg, csak megy, kényelmes. Kopó-fogyó dolgokon túl egy termosztátot kért 20e km alatt, plusz kicseréltetem az AT olaját.
Értem én, hogy ideologizálni kell a dolgokat, csak kicsit már izzadtságszagú a dolog. Családban is volt szalonból kigurított X5M. Szép-jó, de ha nem cégre lízingelem, akkor minden nap lábon hordanék ki egy agyvérzést az értékvesztés miatt, és marhára nem nyújt annyival többet mint a fele annyiba kerülő 3 éves használt darab.
(#162387) HKorn: Innen indult a story:
(#162283) von toth: Ezt mondjuk - és nem flémet akarok generálni- se sosem értettem, hogy 15+ éves prémiumokat minek megvenni? HOgy a lakótelepen megmutassuk ki a császár? Hol ad többet? Meg főleg minél.A prémiumnak pont az a lényege, hogy újonnan veszed. Te fi+!%tad be az pingvin-lazac bőrülést, nem tapperolták össze a kormányt. Minden hangtalan, megy és teszi a dolgát. Amikor már kétszer porrá törve józskapistakarcsi egy cigivel a szájában sejtelmesen belefúj a motorháztetőbe és csak annyit mond; húhhha, akkor az már nem prémium.
Na ez a netto faszság, már bocsánat. Külön megmosolyogtató annak fényében, hogy hősünk egy Ignist hajtva, Daciakkal szemezve mondta meg az igazi tutit. Látjuk az ellentmondást?
(#161766) von toth:Sziasztok véleményt szeretnék kérni három opcióról. Egy ignis 1.3-at tervezek lecserélni az alábbi verziókra. Tapasztalatokat gyűjtök és ezért érdeklődöm mi a véleményetek ezekről;
1. opció dacia 1.6 114 LE (valami nissan motor) duster
2. opció dacia (1.2 tce) duster
3. opció dacia sandero (0.9 motor)
4. új ignis
Ezeket ha mákom van újonnan, ha nem pár évesen szeretném megvenni. Melyik javallott, melyik kerülendő?
kösz
Lehet sztereotípiásat játszani, de amit fent vázolt hősünk az az 500.000 Ft-os elhanyagolt, lelakott szar. Ha valaki új autó árában vásárol mondjuk 2-10 éves prémiumot, és ne adj Isten normálisan kifizeti azt amire szüksége van (nem a unix alsó polcáról veszi rá még a fékeket is), akkor lényegesen jobb élményt fog kapni. Technológiában lehetnek elmaradások, mert nagy változások voltak az utóbbi években (radaros tempomat, lane keep assist, self driving, stb), de a kényelem és az anyagminőség attól még ott lesz.
[ Szerkesztve ]
-
válasz von toth #162382 üzenetére
Veled ellentétben én nem megyek át személyesbe
Ugyanakkor tartom amit írtam, és nagyon szívesen várom az esetleges válaszod a kérdésben, ami független személyemtől. A bátorság meg ahhoz kell, hogy felvállalja magát és az érzéseit az ember. Akarsz fogadni h lehetett volna a vitara árából megbízható X3-t venni? Már csak azért mert itt ph vett egy barátom közel 300k futással és használja azóta is boldogan.Az eddig leírtakat annyival fűszerezném meg, hogy a használt sz@romat sem hitelre vettem
(#162381) HKorn Nem is vettem magamra És azért is osztom meg a ph nyilvánossága előtt mindig a kocsival kapcsolatos dolgaimat, mert jobb ha tisztán lát az ember vásárláskor.
Azt nem cáfolom h vannak akik ezzel különbnek tartják magukat, de az ilyen ember szavára nem kell adni. Tudod mennyi szarozás-roncsozást kapok PM-ben? Ha bármit is számítana már régen felkötöttem volna magam, már csak az önérzetem miatt is(#162380) alázógyík De ugye a k.rvából lesz a legjobb családanya
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Xero
nagyúr
válasz von toth #162402 üzenetére
Az csak egy eset volt, nem általános indok az új autóra és nem a Te esetedre reflektáltam ezzel. Van akinek, kényelmesebb, először akarja telefingani, meg még millió meg egy indok van az új autó vásárlás mellett is.
szerk:
BMW X3 sDrive18d - €20.000 /garanciás/
BMW X3 xDrive20i Aut.Allrad,27800 km,1 Hand,schekheft - €20.000Ez pedig mind €20.000 alatti 5 éves vagy annál fiatalabb Premium Selectionös, garanciás X1.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz von toth #162440 üzenetére
http://autoglym.hu/termek/vinyl-rubber-care/ Ez hibbbbátlan. Ok nem olcsó de amikor nekem megcsinálták a kocsit (bőröstől mindenestől) sokáig nagyon szép volt!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz von toth #162443 üzenetére
Egyébként nincs olyan ami teljesen szilikon mentes, de a minél kevesebb annál jobb. Van egy autóápolási topik is sok-sok hasznos infóval!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz von toth #162545 üzenetére
Azért nem csak az olcsójánosok..., én azért vettem 2 évesen mindössze 500eFt olcsóbban, mint az újat, mert egyszerűen nem tudtam volna kifizetni az újat kp-ből úgy, hogy maradjon kényelmesen tartalék. (Utólag is jó döntés volt, mert még így is rezgett a léc előre nem látott dolgok miatt)
És nem, nem akarok hitelt felvenni, 1x elég volt.
Éa kellett az autó, nem tudtam várni, már 3 hónapja kölcsön autóval járzam.
Autó ki van fizetve, ház ki van fizetve, kalap, kabát
stickermajom: gondolom, mert C szegmensben kerestél, ezek meg B szegmensben fordulnak jobban elő[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nesa
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz von toth #162721 üzenetére
99% Auchan, 1% MOL vagy valami kis vidéki kút, de.az itthoni dolgok mind elavult adagolós/karbis vacak Céges kártya ÖMV-s, 200-250e km-ig szoktak meglenni a kocsik, nem láttam még problémát. CR dízelbe magamnak már megfontolnám a prémium nyálat. Auchanban megbízom a mérések ( a linken jegyzőkönyvek) alapján, a visszatett pisztoly után forgó mérőre mindenhol vigyázni kell, a zárt pisztollyal visszarakás közben mozduló mérő pedig sajnos a mérési elvből fakad, mindenhol megtörténhet szerinem. Amit viszont sehol nem olvasok, de sokat jelentene az ülepítés. Persze macera, de ha vigyázni akarsz, olcsóbb, mint extra x mikronos szűrőt beépíteni.
Milyen autó?
-
válasz von toth #162721 üzenetére
Nekem pl a kia/hyundai a madarastesco-s kúton tankolva 1literrel többet ettek, mint omv/shell, de a honda nem, a golf meg az omv-t szereti. Szerintem ez motor fügfő is
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
gurabli
senior tag
válasz von toth #162762 üzenetére
Részben pont a leírtak miatt próbálom a terepjáró felé terelni a bátyámat. Ami az útviszonyokat illeti: gyalázatos utakon lesz a közlekedés, aránylag ritkán lát majd minőségi autópályát. Emígy a terep is kizárva, tényleg inkább amolyan klasszikus kisvárosi használat, nagycsaládosok részére: bevásárlás, ovi, iskola, sok-sok kirándulás, rengeteg csomaggal, minden nap használatban. Ezért elég szimpatikus is a hibrid.
A 170+ sebesség nem gond, kétlem, hogy 140-nél többel mennének. De azt bírja nagyon, húzzon, menjen, klímástól Szóval ne érezzék normál használat mellett a motor korlátait."Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
-
-
-
Integrale
veterán
válasz von toth #162955 üzenetére
Az a Punto azert szerepelt szarul, mert egy tulhordott modell. 2005-ben ugyan ez meg 5 csillagot kapot, csak azota valtoztak a minimumra vonatkozo eloirasok, sok a Puntoba nem is rendelheto, nem hogy alaparon adjak. Nezd meg az uj Corsat, az egy az egyben egy Grande Punto, csak a
modellvaltassalrancfelvarrassal igazitottak az extrakon is, mondhatni mai igenyeknek megfelelo szintre hoztak, kapott is 4 csillagot.Proof
A kepen levo Ypsilon 2003-tol volt gyartasban, kettes Punto az alapja, az uj, most futo Ypsilonnak pedig az 500-as, ami szinten 5 csillagot kapott, de az Ypsilon tesztelesekor mar megint mas volt az igeny, igy az elhasalt.
Ezert baromsag nezni a csillagokat egy regebbi modell eseteben, mert nincs atfedes egy 2012 elotti 5 csillag es egy 2012 utani, (sot 2017-ben megint volt valtozas) kozott.
Magyarul, egy 2005-6-7-es Volvo ma ugyan ugy 0-1 csillagot kapna.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot fűnyírók
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Politika
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kerékpárosok, bringások ide!
- LEGO klub
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal