Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
ádyz
addikt
válasz
fekeandras #15399 üzenetére
Hidd el, ha egyszerre tudnál sírni és neveti, az is kevés volna...
-
Ebit
addikt
válasz
dragonfx #15391 üzenetére
Jónak mondod, ismerem egy kicsit őket, a legtöbb modern jól beállitott autonál ez nem probléma, és nem biztos, hogy a bűdős a rosszabb, mert a benzines esetében nagy a CO, amit viszont nem érzel.
A megoldás az lenne, hogy több mobil állomással , az utakon mérnék az autók környezetvédelmi jellemzőit.
-
-
Ebit
addikt
Konkrétan ma 18.30 TV2 Tények műsorában a szállópor mennyiségét a riportalany-szakértő leolvassa , és hangosan közli, hogy 76 mg, a levegő tájékoztató oldalon , ugyanerre a helyre, mai dátummal 18.00 időponttal, 205 van bejelölve.[link]
Fogas kérdés, melyik állitás a valótlan,mert gondolkoznak rajta, hogy holnap feloldják a reggeli órákban a közlekedési korlátozást, amit csak , abban az esetben tehetnének, meg a rendelet alapján, ha nem haladja meg az EÜ-i határértéket.
-
Calogero
addikt
Totálkáros lett annak a magyar állampolgárnak a gépkocsija, aki a határ menti Nagyszalonta közelében, egy vasúti átjárón hagyta a gépkocsiját.
A férfi szükségét végezni ment egy bokorba, és nem vette észre az érkező vonatot. A személyvonat már nem tudott megállni, és belerohant a síneken veszteglő autóba.
A vasárnap este történt balesetben a 66 esztendős magyar férfi nem sérült meg, a gépkocsija azonban totálkáros lett. A rendőrök vérvételre kórháza vitték az ijedt autótulajdonost, annak megállapítása érdekében, hogy fogyasztott-e alkoholt a szokatlan baleset előtt. A vizsgálat eredményéről egyelőre nincs hír. -
V.Stryker
nagyúr
Az első pesti szmogriadó végrehajthatatlan volt, pedig a Levegő Munkacsoport szerint lenne mód megszegőinek büntetésére - Ennek a levegő munkacsoport tagjainak olyan állas bevernék, az összesnek. Normális? Két átszállással jutok a munkahelyemre...oda vissza vagy 1700 forint, mert nincs ingyenes BKV. Plusz a céges autóra nincs ingyenes parkolás a lakóhelyemen és akkor még három óránként haza kéne jönnöm bedobálni a köv. három órára????
HOgy akarnak bárkit is változásra bírni, ha nem adnak alternatívát. ? Ez most olyan,mintha az E-On mindenkinél elzárná az áramot és mellette minden sarkon elkezdené árusítani jó kis drága magyar forintér az áramfejlesztőket. Alternatíva, de mennyié?
Nevetséges ez az ország. Átmegyek lassan Romániába... egyre jobbak a tapasztalataim arra. Hova jutottunk, ha már ilyen is eszembe jut?
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
válasz
fekeandras #15380 üzenetére
Tiszta gázüzemű mehet, a rendelet szerint.
-
Ebit
addikt
válasz
fekeandras #15378 üzenetére
A probléma nem az autókra vezethető vissza kizárolagosan:
"ha kedvezőtlen meteorológiai viszonyok között, több forrásból származó szennyezőanyag-kibocsátás következtében a légszennyezettség tartósan és nagy területen elérheti vagy meghaladhatja egy vagy több légszennyező anyag tájékoztatási, illetőleg riasztási küszöbértékét (szmoghelyzet); "
tehát, kár kiemelni ezek közül bármelyiket, mert a főváros saját hatáskőrében, megtehetné, hogy visszaállitja a hő, és villamos erőműveket gázüzemeltetésre, ami szállópor tekintetében, kisebb környezeti hatást jelentene.
szálló por
"[I]Tartalmazhatnak kormot, szerves anyagokat, nehézfémeket, azbesztet. Nagy részük rákkeltő. Egységes egészségügyi határérték megállapítása igen bonyolult, mert sok aeroszol képző anyag már egészen kis mennyiségben is nagyon káros lehet. Az azbeszt belégzés útján kerül az emberi szervezetbe és rákot vagy azbesztózist okozhat. A közúti forgalom is felelős a levegőben megtalálható azbesztszennyezésért (a fék- és kuplungtárcsák kopása következtében). Hazánkban országos programok szolgálnak az azbesztmentesítésre.
A légköri aeroszolok képződésében nagy szerepe van a gépjárműforgalomnak. A dízel üzemű járműveknek számottevő az aeroszol kibocsátása, de a kerekek is felverik a port, amit a levegőben aeroszolnak nevezünk.
A városi aeroszolok összetétele nehezen meghatározható, a részecskékre rátapadnak egyéb szennyezők pl.: PAH-ok, nehézfémek."[/I]
Felhivnám a figyelmedet a feltételes módban tőrténő fogalmazásra, valamint a diesel égéstermékben megjelenő korom, valóban, probléma, de egzakt modon nincs, meghatározva.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
fekeandras #15378 üzenetére
Fő gond, hogy rossz a szelektálás.
Diesel álljon, benyás mehet. - Oké, a magyar gazdaság munka részét diesel járművekkel végzik, szállítás, munkagépek, BKV!!!!(bár nem gazdaság, de mennie kell) Mekkora hiányt okoz? Nagyot, de kit érdekel, az egészség a fontos, csak épp a szerződéseket kell módosítani és pl. az anyukákkal együtt érezni,mert azt ovodában,iskolában nem tud enni a gyerek,mert diesel a teherautó, amelyik a kaját viszi.Euro 5 vagy sem : A csóringer munkás nem engedhet meg magának euro 5 - ös autót, ha ilyen lenne az indok, akkor megint a csóró, egyik hónapról a másikra élő van szivatva.
Páros- páratlan: ez már csak a mi példánkból sem ésszerű , mert van két diesel céges autó, egyik páros, másik páratlan rendszámmal. Ma az 1.5-ös kis páratlan rendszámos autó helyett sajnos a 2.3-as diesel kisteherautóval kellett menni,mert annak páros a rendszáma. Melyik vitt több szutykot a környezetbe? Okos...
Amit én látok ésszerűnek: Reggel 9-ig mehet minden, utána csak 1.6-osnál kisebb lökettérfogatú autók. Este 18:00-tól megint mehet minden. Megszegése büntetést von maga után. Ez mellett egész nap ingyenes parkolás és ingyenes tömegközlekedés. Ez lenne nekem és valszeg sokan mások számára is elfogadható megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
Amúgy a vegyesüzemű verdákról (b+g) sem esik szó...
Azokkal mi a helyzet???
Most az mehet vagy nem -
spirit007
senior tag
válasz
philoxenia #15356 üzenetére
[link]
Szerinted melyik falu marad ki Kelet - Magyarországon a szennyezett és erősen szennyezett területből[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
"egy dízel személygépkocsi nagyjából 6-8-szor több szállóport juttat a levegőbe, mint egy hasonló kategóriájú benzines autó"
Namarmost, tekintve, hogy egy reszecskeszuros dizel kb tizedannyi reszecsket ereszt ki, mint egy szuro nelkuli, ezert nem egyszeru ertelmezni az ilyen kifejezeseket (az EURO5 teljesitesehez kell a reszecskeszuro).
Azt mondjuk ezzel egyutt is baromira nem ertem, hogy ez a kivetel mi a csudat keres ott (leszamitva persze azt a jelenetet, amikor az ules vegen a bizottsag tagjai egymasra neznek, hogy "bazmeg, Jozsikam, azert valami kellene, mert igy hogy fogok autozni?")
-
fekeandras
őstag
válasz
dragonfx #15373 üzenetére
Értem én, hogy a dízel sokkal környezetszennyezőbb mint egy benzines (2 napja nem is mentünk egy métert sem vele) de a benzines sem friss levegőt ereget maga után ...
A Budapesti szmog nem csak az autók miatt van.Ilyen alapon akkor most mindenki kapcsolja ki otthon a fűtését mert szmogriadó van?[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
dízeleket pont kiengedni a budapesti szmogba...
amugy n80km alatt 4 rendőrkocsi látott egyik s eállított meg szólni xart rám...de egy páros számút megállítottak..gracca..innen látszik mit vesznek komolyan ebből. -
bobsys
veterán
válasz
Integra #15368 üzenetére
Pofaaaaaaaatlanok, bicskanyitogato, hogy van pofaja
Egy kerdesre nem talalom a valszt egy cikkben sem. Ha ma nemtudtam volna kocsival leallni a ceg melygarazsaba mert paratlan a rendszamom akkor kifizeti valaki helyettem a parkolo ceg bunteteset mara (elso kerulet, var alatt lakom alberletben) ?szerk:
Mivan a nagy soderos kamazzal meg ifakkal es a sok diesel teherautoval ami mondjuk nem romlando etelt szallit? Remelem azok szinten nem jarhatnak (mert ugye a szennyezes 70%at a teherautok adjak)[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
Szerintem, azért túlzás a jelen helyzetet, ráterhelni egy ágazatra a közlekedésre, ennél sokkal összetettebb a probléma.
-
dokar
addikt
válasz
Integra #15352 üzenetére
meg mi az hogy euro5ös dízel járhat? az nem ontja a finom port?
a macska rúgja meg. ehhez ennyit tudok hozzáfűzni:
Steiner Ferenc, a Fővárosi Levegőtisztaságvédelmi Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy egy dízel személygépkocsi nagyjából 6-8-szor több szállóport juttat a levegőbe, mint egy hasonló kategóriájú benzines autó. Egy dízel-üzemű busz pedig átlagosan körülbelül 40-szer több szállóport pufog ki, mint egy benzines személyautó.
-
Integra
titán
"Valamint Mátyás király talán nem lett volna annyira pofátlan, hogy az orvosok, kukásautók, rendőrök, taxisok mellé összes saját udvari hintaját és udvaroncai szekereit is besorolja a szabály alóli kivételek közé. A főpolgármester ezt teszi: a fővárosi önkormányzati hivatalok járművei mindig mehetnek, akár párosak, akár páratlanok. Mintha nem lenne annyi Audi a közigazgatási gépparkban, hogy aki tényleg siet, vagy BKV-fóbiás, elvihesse ilyenkor a kolléga páros, vagy páratlan végű kocsiját. Stílustalan, kicsinyes baromság."
erről beszélek
bár értem őt, fosnak felszállni arra amit elkúrtak, mert esetleg valamelyik dühödt kismama a babakocsival lincseli meg őket, vagy mami a járókerettel folytja meg őket...
undorító és arcpirító amit csinálnak.
arról nem is beszélve, hogy pofáznak a zöldről, aztán tiszta üzemű kis benzines, vagy hibrid (vagy még jobb: bkv használat!!) helyett 2.0 meg 3.0 tdi gépekkel nyomják orrvérzésig a MI pénzünkből.ja igen és elvárnám, noha nem is ingyen, de ha egy 300 ft-os jegyet lukasztok, akkor legalább azzal ilyen nap utazhassak végig, ennyit segíthetnének..
[ Szerkesztve ]
-
plömplöm
őstag
-
Integra
titán
-
dokar
addikt
Páros vagy páratlan? - Videó
Jegyzet: szmogriadó ész nélkülérdekes, nekem speciel ez tetszett a legjobban:
Nincs ez így jól. Jobban mondva: nincs jól így ez - se.
-
lajafix
addikt
válasz
Integra #15352 üzenetére
Vis major van Integra, aminek jelenleg az egyetlen segítsége a forgalomkorlátozás. Hogy a 18 ker szop mindig a gyenge tömegközlekedés miatt, az szomorú, de ekkora légszennyezettségnél IJ esete.
Ha majd fúj a szél, akkor lehet autózni tovább minden nap. A jelenlegi szabályozással úgyis csak a jóérzésre lehet apellálni, hogy akinek nem létszükséglet komolyan, az nem ül bele az autójába. És a 18-ik kerületben sem létszükséglet az autó.
-
dabadab
titán
"Konkrétan a saját szememnek"
Azert az ilyenekkel ovatosan. Emlekszel meg arra, mikor mindenki a sajat fulevel hallhatta, hogy a "tojasdobalas a szabad velemenynyilvanitas egy formaja" - vagy megsem ezt mondtak?
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
Kinek hiszel? A TV-nek, azaz a médiának, vagy egy amatőr időjárással folgalkozó csapatnak, akik hivatalosan is kapják az adatokat a mérőállomásoktól? Ez magáért beszél. Persze lehet az országban valahol 50, de biztosan nem bp és környékén.
-
Integra
titán
megkérdezném a vízfejű demszikt, hogy:
nálunk 18 ker pestszentimrén alig jár busz. reggel azok is agyonzsúfoltak, a jelenlegi autós forgalom mellett. vajon mennyire lehet majd közlekedni busszal, ha az autós forgalom fele is buszra kényszerül???
mert hogy itt nem lesz több busz, az is biztos, örülünk, ha a leselejtezett belvárosi roncsokból néha napján ide is jut pár még működő busz...
hogy a rákba menjek dolgozni ha nem tudok p+r parkolóig se bemenni autóval?!de mondok egy másik absz valós szitut.
faterom leteker a katasztrofáli romániai utakon 1000km-t, majd ha épp olyan nap van, akkor szépen majd bp határánál lerakja az autóját 15 óra vezetés után, hogy hazabuszozzon 3 táska ruhával és cuccal?!
mégis, hogy képzelik ezt?
meg mi az hogy euro5ös dízel járhat? az nem ontja a finom port?
rohad ez az egész ahogy van....[ Szerkesztve ]
-
-
Pacák
senior tag
válasz
oceanearth #15341 üzenetére
A cikk vége a legjobb...
"Érzik a hozzáállást? Ezek után képzeljék maguk elé egy magyar miniszter arcát, amikor megvonják tőle a magas rangú állami hivatalnokoknak tizennyolc éve kötelezően járó Audit…"
-
AMD Power
titán
Én nem ülök ma autóba. Mivel asztmás vagyok és tudom milyen szar mikor az ember nem kap levegőt így ma itthon marad a "páratlan számú" diesel gépem a ház előtt. Ki fogom bírni.
[ Szerkesztve ]
-
dokar
addikt
pofátlanság netovábbja kiemelve aláhúzva
Nem autózhatnak a páros rendszámúak!!
[I]A korlátozás nem vonatkozik a tömegközlekedési (Volán, BKV), a tiszta gázüzemű, az elektromos hajtású, a hibrid, az Euro5-ös dízelmotorral szerelt valamint a diplomáciai rendszámú és mozgáskorlátozott személyt szállító gépjárművekre[/I]
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
válasz
zsolt1129 #15324 üzenetére
Sajnos ilyen a magyar jogalkotás, meghoznak egy jogszabályt, és a többi hatályban lévővel, nem illesztik össze, nem mérik fel a várható hatást.
Megjegyzem itt, most nálunk a sok buszjárat közül, alig megy néhány, én nem inditom,be az autómat, de mások, igen, és a tömegközlekedésre várva beszivom a téli hideg miatt, fűtéstől vastagon szennyezett levegőt.
Szerintem, csak azok tartják be, akik, más módon is tudnak közlekedni, és van még reményük a tömegközlekedésben.
-
fekeandras
őstag
Ha jöttök-mentek a városban figyeljétek meg, az autók legalább 70%-ában egyedül utaznak.És olyanok is akiknek nem lenne feltétlen muszály kocsiba ülni.(Pl.: szőke maca viszi kutyakozmetikába fifikét + shoppingolni igyekvő "mélyszegény" magyarok + a legnagyobb dugóban büdösnagy terepjárókkal egyedül türelmetlenkedő dudán álló suttyók, stb ...) Valamit már tényleg tenni kellett.Nekem nem derogál egy órával korábban kelni és felülni a bkv-ra.Úgy sem lesz minden nap szmogriadó.Azt az előreláthatólag évi 10-15 napot meg bármilyen kellemetlen is de ki lehet bírni szerintem.Túl kényelmesek vagyunk az a baj...
-
raczger
őstag
válasz
dragonfx #15334 üzenetére
Lassan hetek óta ugyanaz a hideg légtömeg van hazánkban, és Európa jó részén. A szél nem fúj, szó szerint áll a levegő, tehát nem cserélődik. A sok szennyezőanyag felgyülemlik az egész ország területén. Amíg nem jön valami front (valószínűleg kedden-szerdán jön egy melegfront csapadékkal) nem fog javulni a helyzet.
Viszont az autósoknak meg kell tanulniuk takarékoskodni. Azért nézz körbe egyszer, hogy a városban az autók hány százalékába ül csak egy ember? Nem azt mondom, hogy vigyenek el idegeneket, de sokszor valaki még a szomszédját se vinné el...
Az autósok, a tömegközlekedők állandóan panaszkodnak, hogy milyen szar minden. Azt nem veszik észre, hogy mégis normálisan el lehet jutni a főbb helyekre Bp-n. Én vidékről járok be egyetemre, és a 35 kilóméteres út tömegközlekedéssel nekem másfél óra. Nem panaszkodom, mert ezt választottam, és emellett akármikor megbízhatóan el tudok jutni a célállomásig.
Mindenkinek meg kell hozni az áldozatot, egyeseknek fájna, hogyha felülne egy buszra, villamosra stb...Kicsit off, de azért leírom. Van mikor az egyetemről 10-11 körül megyek haza, és minden teli van, villamos metro stb... Kicsit sok a ráérő ember. Normális esetben nem iskolában/munkahelyen kellene lennie az embereknek? Ilyenkor nem csak időseket meg egyetemistákat látok utazni. Ugyanazokat az embereket akik a reggeli fél8-as csúcsban mennek.
-
dragonfx
veterán
ez tényleg így lenen hogy az egész országban bárhol is avgy szenyezző és káros a levegő az egészségre???
mert ugye 100% és a legobb helyne is kivéve a tisznál azt az egy kört 130% környéki....
azért ezt nem hiszem el....nem hinném a mátrába 100%ot megközelíti...vagy a balaton felett pláne télen...meg a hegyekben...ez 1 hazugság....sőt akár a udai hegyeket is mondhatnám...én akkor 270%ban élek 15 éve kb akkor el kellett volan patkolnom már régen....ezért nem emgy jól a bmw mert szenyezett a levegő..nem tud jó levegőt színí..kell neki nitro
-
dokar
addikt
válasz
Mulderpapa #15330 üzenetére
hihi
bár múltkor láttam szétesőben lévő wartburgot és 120-as skodát is kék DT-s rendszámmal.
-
Mulderpapa
aktív tag
"Ha meglátok egy DT rendszámos politikust akinek szintén nem jó a rendszáma kivehetem és szájonvághatom??"
A kivételek közé tartoznak a DT betűjelű rendszámmal közlekedő diplomata járművek is.
Tehát sajnos nem.
Az a helyzet ezzel az egész riadóval, hogy itt Magyarországon szinte senki nem fogja betartani, amíg csak figyelmeztetnek.
-
AMD Power
titán
Ahogy elnéztem a kocsikat sokan nem tartották be a riadót.
-
Integra
titán
az a legjobb, hogy idénre lemondtam cégben az éves bérletem, mert, annyit nem békávéztam idén se már.. most meg lehet, hogy kéne...
áááááááááámádörfákingshitfák....holnap szerencsére tudok metro p+r parkolóig menni, de hogy kedden mi lesz?
ha nem mehetek, és buszozni kell, a büdös életben nem érek be -
Omni
aktív tag
A páratlan rendszám jobb mint a páros, mert 31. után ugye 1. jön, tehát adott esetben 2 napon keresztül használhatod a páratlan rendszámos autót.
Vajon mit szólnak ehhez a jogvédők?
-
Zolás
addikt
Sajnos nekem is autóba kell ülnöm holnap. Nem azért mert nem vagyok hajlandó BKV-ni hanem arra a 3óra kerengésre nem vagyok kíváncsi amit meg kéne tennem hozzá. A külső Ócsai úton van a teherautóm(szintén páratlan rendszám) és a személykocsim nélkül nem jutok hozzá. Ha nem megyek be akkor munkanélküli vagyok. Ha bemegyek akkor csunyán néz rám a rendőr. Akkor most mint átlagpolgár mi a büdös rossebet kéne tennem? Fél hatra kint kell lennem a tgk-hoz. Ha bkv-al próbálom kell 5 átszállás és hajnal 3 körül mehetek el otthonról. Persze vidéki vagyok tehát először pestre be bkv-ra fel és keringhetek mint a hülyegyerek. +a munkás rucimba nem szállok buszra mert nem vagyok paraszt tehát csomó cuccot cipelhetek magammal oda-vissza.
Persze van aki megtehetné hogy busszal bemegy dolgozni de csakazértis kocsiba ül azt aláírom hogy nem jól teszi. De akinek szükséges mert anélkül nem tudja elérni a munkahelyét? Menjek biciklivel? Fussak el a melóhelyig? Nincs megint végiggondolva csak a cselekvés van. Ha meglátok egy DT rendszámos politikust akinek szintén nem jó a rendszáma kivehetem és szájonvághatom?? ha már kitalálta akkor alkalmazza isMegint a kisembert szivatják és nagyon teli a hócipő velük.
-
lsc
nagyúr
válasz
#64791808 #15319 üzenetére
Ne izgulj, holnap szerintem nem változik semmi, most nyilatkozott a híradóban a rendőr szóvivő, nem bírságolnak, mivel ez valahogy kimaradt a szabályokból, illetve a kreszt kellene hozzá módosítani . Lázongani lehet szerintem, de ennek ellenére előbb-utóbb bevezetik .
-
aesir
veterán
válasz
#64791808 #15319 üzenetére
Nem korrekt.
De mindannyian ugyanattól a levegőtől fuldoklunk. Ne legyenek illúzióid, lehet hogy most még nem érzel semmit, de fogsz. Tudunk tenni ellene, legalább a magunk szintjén egy kicsit, akkor tegyünk. Nekem is vérlázító a rengeteg traktormotoros autó, akik vállrándítással fogják a korlátozás ellenére is szennyezni a levegőt - mert büntetni nem lehet -, de tudod, én aki betartom... legalább tükörbe tudok nézni. Igaz, pont ugyanannyira fogok fuldokolni mint aki nem tartja be, de az önbecsülésem megmarad.
-
-
#64791808
törölt tag
Tudom, lejárt lemez, de akkor is: ha autóm van, akkor:
- regisztrációs adó
- áfa
- forgalomba helyezés
- teljesítményadó
- kötelező biztosítás
- (casco)
- az üzemanyagár adótartalma
- parkolási díj
- autópálya díj
- szervizek áfatartalmaMiután ezt mindet kifizettem, közlik velem, hogy holnap nem ülhetek autóba. Halkan kérdezem, ez korrekt?
-
tomcsi23
veterán
-
zsolt1129
addikt
Ez a dolog engem is érint. Most akkor mi van
Büntetnek vagy nem? Mert valahol azt olvastam hogy igen valahol meg azt hogy nem. Én már nem igazodok ki ezen az egészen
-
dragonfx
veterán
na most akkor mi van??
még se büntetnek?
akkor kit érdekel....figyelmezttessen..senki nem fogja betartani ugyse....
amugy mennyi lenne 30e?50e?
vagy szállj ki és számládra elszállítják a kocsit és mehetsz tovább gyalog??.ez lenne talán ésszerű.én teremgarázsba állók senki nem lát...akinek kell a rendszámom írjon pirivit heheheee
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Hát akkor sajnos autózás lesz a vége....mégis hogy gondolták?
El kéne menni dolgozni. Ha be akarom tartani, akkor otthon hagynám az autót. Mondjuk jó fej vagy és még a bkv-t is fizetem, de akkor a kocsit, mivel nincs nálunk ingyenes parkolás, a fizetősben hagyom. Megint jófej vagyok és bedobok lóvét, de csak három órára tudok. Tehát, akkor két és fél óra múlva a munkahelyemről elindulok haza,hogy megint bedobjak három órára? és ugyanezt megcsinálom fél kettőkor is?
nooormálisak????
-
V.Stryker
nagyúr
Azt meg lehetne tudni, hogy ha már bevezették ezt a szmogriadós korlátozást és megpróbálják bevonni a BKV-t is, akkor ebben az esetben mi lesz a helyzet a parkolással? (Egyrészt nem lenne korrekt ilyenkor kaszálni a pénzt, másrészt 3 óra a max parkolás egy helyen tudtommal. Bár mi korrekt manapság? )
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
Jogilag ez egy nagyon érdekes helyzet, mert a füstköd miatti korlátozás, több szempontból aggályos.
Különös tekintettel, ha igaz az állitás, hogy hazánk több külföldi országot, lát el most a gázválság idején, millós nagyságban, talán , egyszerúbb volna visszaállitani, a hő és villamoserőműveket, legalább Budapesten, gázra. -
Mr X
veterán
Újabb kérdés:
Gondolom nem én vagyok az egyetlen, aki nem tudja megoldani a munkába járását tömegközlekedéssel, csak autóval. Nekem ehhez Budapest közigazgatási határain belül is kell autóznom. Akkor most engem is megbüntetnek, vagy mondjuk egy munkaszerződéssel igazolnom kell, hogy ott és úgy dolgozom.
Esetleg a helyzetre tekintettel a főváros felmentést ad a munkavégzés alól, és ki is fizeti az emiatt kiesett keresetemet?
-
#64791808
törölt tag
Na ez pozitív, nem büntetnek, mert ez az első akció.
A BKV sűrítés is jó ötlet. Azt kellene még megoldani, hogy BKV/MÁV/Volán jegy/bérletvásárlások mondjuk online megoldhatóak legyenek, aztán nagyjából helyben is vagyunk.
Dumb: az én céges autóm is páratlan. Nincs még egy olyan szar az országban
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
mondjuk ha már lerakom az autóm, talán a bkv is aznapra levihetné félárra a jegyárait...
-
Mr X
veterán
Azt nem tudom, hogy a munkába járás hogy oldódik meg. Írták a cikkben, hogy az M0-n lehet autózni. Namost, odáig el is lehet menni, vagy a nullás tövében kell majd dobozból összerakni az autót?
-
P4czy
csendes tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- További aktív témák...
- Yongnuo 85mm 1.8 (legújabb modell) - Sony E
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 Yoga Gen1 - i7-10G I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Meike 55mm 1.8 Pro objektív - Sony E
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 370 - i7-G7 I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I W11 I Cam I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 Gen2 - i7-1165G7 I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I W11 I Cam I Gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest