Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jaanoo89

    aktív tag

    válasz Throme #102131 üzenetére

    "Nem kell mondanod semmit."
    Igen, no de indokolni azért illik, főleg, ha szeretnél jó kapcsolatot ápolni a bolttal, mert terveznél ott még 2-3 dolgot venni... Egy szint felett ez már kínos mindenkinek.

    "Az eladó, mint avanzsált szakértő mindent a vevőre fogott"
    Na ez tipikus szerény kis hazánkban. A Panasonic szervizben is akárhányszor voltam, az ügyintéző profin értett az objektív tervezéshez, hi-fi tornyokhoz, tv-khez, mindig valami más gonddal álltak körülöttem és mindenkit kiosztott. De ha ennyire penge mindenből, miért áll ott, ahol? :D

    "Van aki nyaralásra, eseményre vesz egy obit és 14 napon belül visszaviszi. Az már használt. Kis por belemegy vagy 1-2 pici karc rákerül."
    Azt hiszem ilyen esetben nem kötelező visszaadni a teljes vételárat, hiszen kárt szenvedett a bolt. (Ebben nem vagyok biztos, logikusnak tűnik viszont.)

    Részemről túl tárgyaltuk. Én most eldöntöttem, hogy ez egy jó időpont megnézni másokat is, a másik retró vázakat gyártó vállalat is szimpatikus és végre ésszerű termékpalettája is lett, a gépekbe pedig elkezdett IBIS-t rakni, én rájuk próbálok valószínűleg egy gép + objektívvel, ha az jó és tetszik, akkor megindulok...

Új hozzászólás Aktív témák