Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
jaanoo89
aktív tag
válasz Throme #102131 üzenetére
"Nem kell mondanod semmit."
Igen, no de indokolni azért illik, főleg, ha szeretnél jó kapcsolatot ápolni a bolttal, mert terveznél ott még 2-3 dolgot venni... Egy szint felett ez már kínos mindenkinek.
"Az eladó, mint avanzsált szakértő mindent a vevőre fogott"
Na ez tipikus szerény kis hazánkban. A Panasonic szervizben is akárhányszor voltam, az ügyintéző profin értett az objektív tervezéshez, hi-fi tornyokhoz, tv-khez, mindig valami más gonddal álltak körülöttem és mindenkit kiosztott. De ha ennyire penge mindenből, miért áll ott, ahol?
"Van aki nyaralásra, eseményre vesz egy obit és 14 napon belül visszaviszi. Az már használt. Kis por belemegy vagy 1-2 pici karc rákerül."
Azt hiszem ilyen esetben nem kötelező visszaadni a teljes vételárat, hiszen kárt szenvedett a bolt. (Ebben nem vagyok biztos, logikusnak tűnik viszont.)
Részemről túl tárgyaltuk. Én most eldöntöttem, hogy ez egy jó időpont megnézni másokat is, a másik retró vázakat gyártó vállalat is szimpatikus és végre ésszerű termékpalettája is lett, a gépekbe pedig elkezdett IBIS-t rakni, én rájuk próbálok valószínűleg egy gép + objektívvel, ha az jó és tetszik, akkor megindulok...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen