-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Micsurin #334739 üzenetére
Ezt meg tudom erősíteni én is. Talán a vadiúj dízeleknél tiszta marad az olaj egy darabig, de a régebbieknél lecseréled az olajat, hazamégy a szervízből aztán ugyanolyan fekete az olaj, mint előtte.
Az emberiség két legnagyobb találmánya az írás és a mikrohullámú sütő. / ~ / Szakmai jellegű kérdésekkel privát üzenetben NE keressetek! Ezeknek a fórumon a helyük!
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #334724 üzenetére
Hát 159-est vagy Brerát csakis dízellel vennék, a GM származék benzinesektől inkább elhatárolódnék. Egyedül az 1.75 TBi, amit esetleg jöhetne, de azt is inkább Giuliettában, pár hibáját javították már abban.
szerk.: Sajnos a V6 sem Busso már ezekben.
szerk. 2: Mondjuk a 159-et még szerelték a fasza 1.9 8v-vel is. Igaz, hogy mellette M32 van, de attól már nem riadok vissza.
[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
válasz
Micsurin #334719 üzenetére
Az 1.5 nagyjából 1 literrel kevesebbet kért, de nem is szedte annyira a lábát, mint a 2.0. Hazafelé volt egy szakasz, ahol betalált egy B5 Paszuly, előttem futóval előztek az M4-en kamiont én pedig normális távolságra lelassítva követtem, 110-el (ami ugye ott a megengedett sebesség). Már messziről villogva jött, majd rárakta a lökhárítóját az én horgomra kábé. Kicsit felment a pumpa, de okos enged, úgyhogy inkább leléptem ahogy kiment előlem a futós. 170-nél már kezdett leszakadni, y00-nál pedig szépen lemaradt. Aztán egy perc után elvettem, legalább kikormoltam.
Azért a csatacsipp nem esne rosszul, de már így is bátrabban lehet előzni vele, mint az 1.5-tel lehetett.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz
Micsurin #334687 üzenetére
Szép eredmény
Én a hétvégéről egy Győr - Sáp - Győr (660km) kört tudok beszúrni (M1 150, M0-M4 130, főút 110 és vica versa) BC 6,7L/100km, rátankolva (indulás előtt és hazaérkezéskor) 6,2 jött ki. Nyilván a dCi-vel
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #334710 üzenetére
Megkövetem magam, utánajártam a cikkszámoknak és 267-esek a gyárik a T-Jetekben, az Abarth Grande Punto kapott 312-eseket, amennyiben átesett az Esseessévé váláson, de eredetileg az is 267-esekkel jött.
[ Szerkesztve ]
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
Micsurin #334683 üzenetére
Az a durva benne, hogy igazából 170 centi kb, csak mindig olyan "emeletes buszokat" vesz aminek nem éri el a tetejét.
Segítek neki eleget a cuccokkal amiket használ közben, meg tippekkel hogy mit hogy kéne csinálni, de nem fogom lemosni a kocsijait.
És igen ha marhaságot csinálok, kiröhögöm magamat is.Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
Micsurin #334301 üzenetére
Hát, csak az üvegszál, és a karbon is úgy nyeli el az energiát, hogy közben ropiratörik!!!
Ülésnél ezért is szerencsésebb, mert az acélvázas esetleg rádhajlik, és úgy marad, mondjuk sima utcai autó ülés nem fog mert annyira nem ülsz kagylóban de a régi acélvázas versenyülések tudtak ilyet.Nem mondtam hogy rossz anyagok, nagyon jó kis anyagok, csak máshogy viselkednek mint az acél.
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
#214
aktív tag
válasz
Micsurin #334279 üzenetére
Így van, az "átlag" homológ ülések üvegszálásak, a komolyabbak karbon/ karbon-kevlárok. Van némi rugalmasságuk, de a komoly lassulás így is problémás. Gyakorlatilag egy mai modern versenyautóban a két legnagyobb veszély a nagy lassulás és bármi, ami az ablakokon jön be.
Ami még para a videón az a gyári öv és a versenysisak. Részben ez is hitkérdés, de ha már versenysisak, akkor HANS (nyakvédő) és rendes öv is illett volna.
[ Szerkesztve ]
-
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
Micsurin #334108 üzenetére
Hát, igazából főként a másik két dolognak szólt a röhögés.
A biztonságfaktor az egy más tészta valóban, de oldalról telibecsattanva bármi másban is lehet ugyanúgy véged lesz.. oldalról nem tudsz olyan védelmet csinálni amig nem egy SD.KFZ.182-esben ülsz. Azért elég jól átlátom melyik autó milyen szerkezetileg, főleg ha szándékos filmes csattanáshoz kell felkészíteni kocsikat.
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
Micsurin #334090 üzenetére
Hát igen, ha ottrekedsz az gáz, mert otthon csinálva, max félreteszed hogy majd ha lehiggadtál foglalkozol vele, nem ketyeg az óra.
De ugyanebbe szervízbe leadva is bele lehet futni hogy őőőbeleszakadt a csavar. aztán jön a gányolás a mestertől hogy kifúrja, és facsavar.
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
Micsurin #334075 üzenetére
Én elfogadom hogy sokan nem, azt a részét nem fogadom el hogy én, ha csak elmesélem a saját szemszögemet, hogy én hogy szeretem, ők azonnal támadásként értelmezik, és győzködni kezdenek mint a vegánok, vagy a jehova tanúi hogy márpedig az a jó amit ők gondolnak, és hogy nekem is úgy kéne élnem ahogy ők gondolják. mert nekem is úgy jó, csak én még aztat nem tudom!!!
Én meg senkit sem akartam meggyőzni, csak elmeséltem általános csevegésben, hogy én miként látom, nem akarok én mindenkit rávenni hogy vegyen öreg vasat.. Csak elmondom hogy tökjól érzem benne magam, de általános reakcióként én vagyok egyből a hülye. Nem mintha álmatlan éjszakáim lennének ettől.
Attól meg amikor konkrétan belegépeli a monitoromba kb hogy, nem, nem ment tönkre ami igenis tönkrement, azért az elég bicskanyitogató provokálás.
[ Szerkesztve ]
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
válasz
Micsurin #334069 üzenetére
Fuh.
Mondjuk még azért nekem is lenne pár dolog, amivel foglalkozni kellene. Kéne egy téli gumigarnitúra, egy új hátsó kipufogódob, a tetőkárpitot újraragasztatni, itt-ott apróbb rozsdafoltokat lekezeltetni, meg reméljük más nagyobb dolog nem jön közbe. A vonóhorog is tiszta rozsda, azt is le kéne fújni. Kuplungozás is előttem van még.
[ Szerkesztve ]
Az emberiség két legnagyobb találmánya az írás és a mikrohullámú sütő. / ~ / Szakmai jellegű kérdésekkel privát üzenetben NE keressetek! Ezeknek a fórumon a helyük!
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #333701 üzenetére
A turbó be van kötve egyébként a hűtőkörbe*, csak nincs mellette semmi kiegészítő keringetés, egyedül a vezérműszíj által meghajtott vízpumpa van. Olaj úgyszintén, ha leállítod, az sem kering tovább.
*Szerencse, mert így alig több, mint 1 km után már langyosat fúj.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz
Micsurin #333503 üzenetére
Minel kevesebben jelentik annal kesobb lesz kovetkezmenye is. Azert vannak eltiltasos iteletek is, szoval nem mondhatjuk, hogy sosem tortenik semmi.
#333504CactuS: De kifejtette, hogy amugy csinalna, annak ellenere, hogy igy alakult. En meg azt irtam, hogy amikor csinalna kivanom, hogy kapjak el erte. Mi ezzel a baj?
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Micsurin #333503 üzenetére
Arra én is nagy összegben fogadnék, hogy megmarad ennek is a jogsija. Hacsak nem adja elő ezt a performance-át is az előadónak vagy a bírónak, mert nem lehet komolyan venni.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz
Micsurin #333440 üzenetére
Nem mentem utána… elengedtem, ráadásul nem is elsőre vettem észre, hanem második télen, mikor épp mosogattam a felniket és szereltem át, ha gumissal csináltatom a cserét sose veszem észre. Max egy 100-assal húztak le, 2 felni javítás + két jobb gumi.
Elektromos autóknál a töltőkábeleket szokták megdurrantani… pl sima dc kábelt nem adnak, aztán ha épp kell, akkor pikk pakk kifizetsz 40-60e Ft-ot.
Én is ha nagyon alkudoztak volna az I3 eladáskor ezeket húztam volna le, hogy akkor az nincs vegyen magának. No meg a dupla felni szettet ugye. -
válasz
Micsurin #333429 üzenetére
Nincs nagy játéktér egyik embernél se... szóval csodák nincsenek.
Max itt az a kérdés kiben bízol jobban... illetve mennyire látod, mit hoz be... mert ha nem látod ugye ott a tekerés meg a maszatolás bőven benne, abból van az extra profit, nincs itt semmi kérdés.
Legyen itt az én sztorim példának, nem kell messze menni:
I3, holland bidelős oldal, egy barátom hozott be pár autót eladni magának egy cégen keresztül, mivel tényleg jó barát, mondom hajrá, ő levadászta nekem az autót (folyamatosan küldte mik vannak és én meg mondtam mennyi a max amíg mehet a bid), majd a "megnyert" autót Bp-i cég behozta nekem, mert adott feltételeknek megfelelő cég kell ugye mögé. Megvolt a jutalék, megvolt minden előre beszélve, ezekben semmi nem is tért el - kifizettem mindent, szépen hazahozták.
Bideléskor gumi profilmélység nem volt feltüntetve a leírásba, de nem is foglalkoztam vele, hiszen alapból én már vettem másik felnit, gumikat, ahogy kiderült, hogy okos a bid... és télit is tudtam, hogy újat akarok. Így ez nem zavart, mert a gumi úgy is ment volna eladásra, vagy levesbe... majd volt meglepetés, mikor a kopottak helyére felkerült a téli szett, hogy a felnikben más volt a gyártási ország logó... német és magyar felnik vegyesen... holland autón.
Szóval szépen valaki útközben a szállító vagy az importőr lecserélt 2 felnit/gumistól, szerencsére ugye egy tengelyen, mert kétszéles volt a felni 5J és 5,5J.
Karcosak is voltak, vélhetően az is lehet, hogy csak a felni sérülés miatt lett a csere... sose hasonlítottam össze teljesen melyiken volt mennyi sérülés, valamennyi volt a bidelősön is, az volt a téli szettem, csak az S-es felnire koncentráltam.
Szóval így lehet pénzt csinálni igazán, a jutalékon nincs nagy mozgás, mert ha sokat kér, egyszerűen nem lesz vevő, elmész máshoz.
Illetve ugye a felelősségvállalás ami lehet más... hogy tényleg át tudja nézni, ért-e hozzá és ha valami nagyobb gubanc van, akkor nem hozza el, mert nem akarja tartani a hátát miatta.
A Teslát ezért vettem itthon, garisan, mert mindegyik Teslát behozó javasolt ember, nekem nem volt teljesen százas, hiába a sok ajnározó arra a két Pest megyei cégre, egyik se tudott még csak ajánlatot se hozni a kért paraméterekre, záros időn belül - 1,5-2 hetet vártam. -
dellfanboy
őstag
válasz
Micsurin #333433 üzenetére
mi az ami szóba jöhet és mindenkinek megéri.
jah persze még ő spórol neked mi?talán a legutolsó roadmovie-ban kockáztam ki, hogy keresett egy octaviat vevőnek, ott volt az autón az ára asszem 19450 v 19950eur. szóval kb 20k eur, ez alsóhangon 8 milla
itthon az ugyanilyen évjaratu octik asszem 6.7-től indultak...eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
válasz
Micsurin #333429 üzenetére
Egy barátomnak hozott be egy S6-ost vagy öt éve. Az autót neked kell kinézned. Címenként akkor 30eHUF-ot kért és amit az árból lealkudott az az övé, plusz a hazaszállítás és forgalombahelyezés. Azt néztük, h rohadtul nem érte meg, de elenben tényleg egy csont nélküli autót kapott.
Joe
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
Micsurin #333429 üzenetére
Olyan amugy, semmi tobb. (Pl. Az anno kijaros a3-rol beszelt regebbi videokban, h ennyi meg annyi benne a meter(400k korul asszem), de semmi baja, p-rendszammal jarkalt. Aztan egy kesobbi videoban, amikor felcsapodott a gepteto a siroccobal, akkor visszaul az a3-ba, ami mar a fia hasznal es kapott rendszamot, majd meglelo fordulat: valami 250k van benne ora szerint...
de tobben jartak mar nala es a kinalt porteka egy atlag nepper szintjet hozta )
[ Szerkesztve ]
Diffidati Con Noi
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
Micsurin #333351 üzenetére
Nem, az eredetvizsgának mégkevesebb értelme van.
Volt olyan hogy én ottmaradtam a kocsival, amig leendő gazdi elment pénzt felvenni én eleve azért voltam ott, mert én ismerem ezeket a kocsikat, aztán jön ki az eredetvizsgás gyerek a függöny mögül hogy hol van ezen az alvázszám, én mutogattam meg neki az összes matricát hogy hol vannak a szupertitkos vizsgálaton. és hát, azóta se értenek jobban hozzá.
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
dellfanboy
őstag
válasz
Micsurin #333255 üzenetére
sztem indítanál egy YT csatornát nagy lenne a nézőközönséged
(ma jött szembe ez a wannabe autószerelő finnországból aki egy kva csavart nem tudott meglazítani. pedig még piros milwókíja is van
)
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
válasz
Micsurin #333214 üzenetére
Euro4-nél még nem volt kötelező felszerelés a DPF, csak a koromkibocsátást kellett tudnia Euro4-es szinten (2006-os dízel Vectrámban gyárilag nem volt, apám 2008-as Corsájában szintén gyárilag nem volt. Hmmm.)
Venni bele egy bontott, gyári, de DPF nélküli kipufogószakaszt, hogy ne legyen feltűnő a friss cső? Aztán új szoftver. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Micsurin #333195 üzenetére
Az lehet a kókadó turbódtól is. Oké, hogy porlasztás van/jó de ha a turbó nem szállít elég levegőt akkor a tökéletlen égés miatt nagyon fog kormolni úgy meg pikk-pakk televeri a DPF-ed.
Illetve nekem a Passaton (szintén EU4+DPF) a megszorult EGR miatt tolta tele korommal.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
7Sony7
addikt
válasz
Micsurin #333207 üzenetére
Hááát. Ne tegyél bele agresszív vegyszert. Én felengedtem mosogatószeres meleg vízzel, (az alját gumikesztűvel bekötöd) lötyögtettem valameddig, aztán kiborítottam (műanyag ládába). Azután ellenoldalról (tehát nem a motor felől) slaggal nyomattam, többször kicsiket, egészen addig, míg már nem jött "téglapor". Ezután meg kéne szárítani, (kompresszor, hajszárító, nemtom) aztán mehet vissza a kocsira. De csak ha van kéznél hibakód nullázó, mert a víz miatt azt fogja érzékelni a kocsi, hogy el van dugulva. Elindulni vele, hadd regeneráljon, és ha kész (valószínűleg ) meg kell mondani a computernek, hogy kicserélted a dpf-et. Ha nem megy, akkor kényszer regen. De ehhez is kell kütyü.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
7Sony7
addikt
válasz
Micsurin #333198 üzenetére
Ja, ha Opel, akkor passz. Ford tdci-t nár kettőt mostam át saját magam, mindkettő jó lett. Nálam 0,2-0,3 kPa alapjáraton a nyomáskülönbség, de nálad nem tudom mennyi kell legyen. Mikor az átlagos reg. távolság hirtelen leesett a felére, akkor mostam át, azóta jó.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
Micsurin #333189 üzenetére
Ha össze van omolva, akkor nem fog meg semmit >kormos a kipufogó nagyon.
Ha csak sok benne a hamu, akkor megfogja, nem lesz vészes.Bár Eur5 esetén, ha jó, akkor sem lesz fémtiszta a kipuf.
Egy diagon keresztüli kényszerregent azért megpróbálnék első körben. de az csak egy pofon annak a bizonyos dolognak, de lehet a kibakódot eltünteti és ismét fog regenerálni, bár sűrűn.
[ Szerkesztve ]
Diffidati Con Noi
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #332897 üzenetére
Ott annyival jobb a helyzet, hogy a távolság és/vagy idő miatt van esélye bemelegedni. Az 5 km átmérőjű kisvárosban, amin csúcsidőben is csupán 15-20 perc átkelni (gyér forgalom esetén 8-9
), kb. sosem éri el az üzemmelegséget.
A kiskályhával Balatonfüredre menet volt már 4,8 is, de egy Győr oda-vissza is meg szokott lenni 5,5-ös átlaggal, szóval az autóval nincs baj, csak a körülményekkel.
Ugyanez a balatoni kirándulás a MiTóval is megvolt egyszer 7,5-tel.[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz
Micsurin #332586 üzenetére
Igen, kihalnak a cikkek, egyre több videó lesz, és abból is egyre rövidebbek. Nem véletlenül.
A magyaroknak csak a 6 százaléka képes igazán hosszú és összetett szövegeket értelmezni
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
szőröscica
addikt
válasz
Micsurin #332586 üzenetére
Autos vonalon most fogok donteni februarban, hogy Autocar vagy Car elofizetest kossek. De ugyanugy szivesen elofizetnek valamilyen tech ujsagra is vagy jatekosra. Csak ezekbol sajnos nem tudom, hogy mi a jo. A magyar irott gaming sajto elpusztult, a chip magazin pedig egy lelegeztetogepen tartott forditas.
A videoktol mar az agyam kifolyik. Tesla Model Y facelift letudhato fel oldalban es 3 kepben, ehelyett negyed oras videokat kell nezni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Micsurin #332586 üzenetére
Vicces, mikor valaki olyan dobálja az NPC jelzőket, aki valószínűleg életében nem játszott egy MMORPG-vel sem.
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda - BMW 18" Alufelni Nyári Gumival és Szenzorral *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Rendőrségi feljelentés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eredeti játékok OFF topik
- Gurulunk, WAZE?!
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Már a héten bejelentheti az Apple az új iPhone SE-t, állítja a Bloomberg
- További aktív témák...
- Abraboro premium 6 mm-es csempe és üveg fúrószár : Új csempefúró / üvegfúró 6mm-es fúró szár
- Xiaomi töltő / HT-A09-71W
- Tado Smart AC Control, Klíma vezérlés, okosítás, Okosabb fűtés-hűtés, Apple,Android! Okos Otthon
- Új Ledes oldal index/irányjelző Peugeot 106, 306, 406, Citroen Xsara, Xm, stb...
- Koowheel - KOOBOARD ONYX - 5500mAh - 2. generációs elektromos gördeszka
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest