Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mexel

    veterán

    válasz TA68 #84645 üzenetére

    Attól függetlenül nagy a szórás műszaki cikkekben, azért nem alap hogy ennyi minden rossz legyen vagy ne működjön üzemszerűen. Választhat másik típust is ha ez nem jön be. Ez a lényege a 14 napos elállási lehetőségnek online vásárlásnál. Mi van ha valóban hibás? Sok alaplaphibával találkoztam informatikában amik random hibákat generáltak, de mégis működtek, vagy akár memória ( sőt tápegység ) is tud kínos meglepetéseket okozni és sokszor kiderült hogy a csere megoldotta a dolgot. Én biztos nem variálnék egy tv-vel, addig rendelnék amíg olyan nem lesz amit nézni akarok pár évig és használható is. De természetesen ő tudja, tanácsot kért én ezt adtam :)
    Még minden ingyen van ha nem futott ki a 14 napból és még semmit sem veszíthet ha visszaküldi. Ha nem küldi akkor még veszíthet. Én biztos a kisebb kockázatot választanám mint 1 év múlva is azon gondolkodni minden hibánál és ránézésnél vagy gariztatásnál hogy " miért nem cseréltettem ki amíg lehetett?"

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés