Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
senior tag
válasz intuicio #20617 üzenetére
Nem véletlenül írtam:
"Illetve nem voltunk ritka szerencsétlenek, hogy egy szögbe, vagy más speciálisan hegyes tárgyba rossz szögből belemenjünk."
Igazából én az akáctüskére gondoltam, vagy olyan üveg- vagy fémszilánkra, ami hegyes alakot vett fel, és a gumi nem tudja kirugózni.A királydinnyét csak hallomásból ismerem. Wiki ezt írja róla: "száraz meleg klíma és a homokos talaj kedvelője, Magyarországon főként az Alföld egyes részein tekinthető gyakorinak. Szőlősökben és kapás kultúrákban gyakran gyomosít".
Ezek szerint városi környezetben kevésbé jellemző, és amúgy is csak a szikes talajban érzi otthon magát, humuszos talaj nem kedvez neki. Ezek alapján a településeket, falvakat összekötő kerékpárút mentén is inkább csak az alföldi vidékeken lenne jellemző.Ezt a 8.000 km-t amúgy összesen mennyi kerékcserével sikerült megtenni?
#20137-es hozzászólásomban próbáltam költségeket számolni.
1 km megtételének áram költsége kb. 0,5 Ft.
Ha a dupla kerékcserét 20.000 Ft-nak számolom (első, hátsó + külső és belső),
és a normál élettartam 4.000 km, akkor kilométerenként 5 Ft a gumi költség,
de ha átlagos hosszútávú élettartam csak 3.000 km, a nem kívánt defektek miatt, akkor kb. 6,5 Ft/km.És ha egy 150.000 Ft-os rollert nézünk, és 12.000 km élettartamot, akkor annál 12,5 Ft egy km.
Ideális esetben ez összesen 18 Ft kilométerenként, a roller teljes élettartamára vetítve.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen