Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
András12345
aktív tag
válasz pRoject22 #2070 üzenetére
Nekem is jobban bejön a GTP, ezerszer mint az LMP2, de esőben nem tudom mi van vele, nem gondolnám hogy realisztikus az, hogy hozzáérsz egy folt vízhez, és kétszer megpördülsz minden átmenet nélkül...
Miközben az LMP2, ami majdnem ugyanolyan feszes autó, teljesen jól kezelhető, és ha hibázol, azt is tudod hogy miért. GTP-vel nem...[ Szerkesztve ]
-
VincentVG
senior tag
válasz pRoject22 #2061 üzenetére
Ez a te hibad, mert hatulrol indulsz es alazod oket tessek qualizni, es pole-bol leuralni a mezonyt.
(Viccelek csak persze. ertem a problemat)
Egyebkent en meglepoen jo futamokat fogok ki altalaban, pedig van amikor ubergagyi 600-700as splitben indulok. illetve az szokott lenni h gyakorlas nelkul itt lent megvan a top3 qualiban, es veluk jokat lehet versenyezni. elso kanyart kell tulelni, es persze van neha par "izgalmas" lekorozes.
-
anulu
félisten
válasz pRoject22 #2059 üzenetére
pár hónapja nekem is volt ilyen érzésem, fél szezont "kiültem", utána nagyon jó volt újra tolni.
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
András12345
aktív tag
válasz pRoject22 #2048 üzenetére
Mentem egy Super Formulát az előbb, split1, p4 lett, mert Canada Cornerben, utolsó körben kivezetett a fűre a 3. csávó, mert nehogy már kívülről ott tartsam mellette. Imádom az ilyen parasztokat...
Amúgy ez a licensz split a legjobb dolog a szezonban
A rajtolást kell megtanuljam nagyon az SF-el, a kissebb formulákkal nem gond, de amilyen brutális erős ez, nem egyszerű...
-
VincentVG
senior tag
válasz pRoject22 #2045 üzenetére
Test Drive-al kezdtem C64-en egyebkent az vicces h meg jatszottam a 89es papyrus / indy 500-al is, valamikor 90es evekben, ami meglepoen jo volt anno, es nemreg tudtam meg h a David Kaemmer is dolgozott mar rajta ( iracing "alapito"). TOP volt a grafika tortek az autok, kulso kamera nezet, amit akarsz
-
VincentVG
senior tag
válasz pRoject22 #2041 üzenetére
en GT5/PS3 utan jottem at iracing-re. itt is mukodik a hetvegen beugrok egy kis versenyre es kb. insta dobogo, csak cserebe ( megalazoan) alacsony irating-en kell tartani magad es persze nem az osszes bajnoksagban tud mukodni de pl egy jo Ferrari challenge 15 perces futamon....
mas. VR tema.
probalok osszehozni egy iracing / Pimax Crystal tesztet a magyar forgalmazoval. nagyon jo arcok, sajnos csak egy 3060as laptoppal tudtak eddig megmutatni, de lehet h ha elviszem a gepem nyitottak egy masik alkalomra is. ( mondjuk a gep meg ok, de a teljes rig-et tuti nem cipelem at... )valaki hasznal itt egyebkent Crystal/iracing szettet?
-
VincentVG
senior tag
válasz pRoject22 #2036 üzenetére
iracing melle sztem szuper lenne a Gran Turismo kiegeszitesnek. gyonyoru a render, fenyeles stb meg egy PS VR-al is. en amugy is iracing utan kb egy autos lexikonkent tekintek a GT sorozatra, atsut az autozas imadata az egeszbol. plusz nyilvan amig PS-eztem sim-ben sem volt kerdes.
nagyon megneznem egy komolyabb PCVR-al. - pl a kulon "garazs" nezelodes. elkepeszto szepek az autok.
-
anulu
félisten
válasz pRoject22 #2036 üzenetére
PS4-en toltam eleget ahhoz, hogy ne érdekeljen...
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
kzolee216
senior tag
válasz pRoject22 #2029 üzenetére
Valahogy 200k körül kapok nagyobb kedvezményt, ha jól számolok. Elgondolkodtató, de így kezdésnek kicsit szörnyűnek tűnik. Megveszek egy pár contentet, ami lehet nem is lesz jó pár hét múlva. Most a Porshe 911 dolgokat nézem, amihez kb 30k a behúzható tartalom, viszont lehet befizetem és amikor játszhatok egy kicsivel több időt, akkor már nem tudok beugrani ezekkel a contentekkel sehova.
-
Amantius
senior tag
válasz pRoject22 #2015 üzenetére
Mókának jó, de mondjuk a 4 órás VLN-ben (vagy most NEC, ha jól emlékszem) kibírom majd röhögés nélkül az esőt. Főleg, ha 4 órán át tart. Konkrétan semmit sem látni, ha 1,5 másodpercen belül van az előttem lévő. Pont ez a csapda. Ha elöl megyek nekem jöhetnek. Ha hátul, nem látok semmit, palánknak, vagy az előttem lévőnek mehetek. Ha lemaradok, akkor vérszemet kapnak mögöttem és megint megyek a levesbe. Sehogy sem jó ez. Persze alakul ez még és az is lehet, hogy egyszer élvezni is fogom, de pesszimista vagyok.
Én 10 éve azt mondtam egyébként, hogy az iR-rel is addog megyek, amíg nem lesz benne eső. Erre itt van.
Nekem egyáltalán nem hiányzott, sőt, a pokolba kívánom.Nagy gáz, kis szerencse!
-
anulu
félisten
válasz pRoject22 #2017 üzenetére
ott azért a rajtot kivéve ritkábban terelődik durván össze a mezőny szvsz. mondjuk Spa-ban vagy akár Lime Rock-on vagy Tsukubán is el lehet férni, és nincs full course sárga, ami után jönne a rajt utáni káosz.
persze, engem is ütöttek ki Mazdában párszor, de arányaiban sokkal kevesebbszer, mint Arca vagy truck-ban.
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
anulu
félisten
válasz pRoject22 #2015 üzenetére
szumma 15k+ oval körrel a hátam mögött pontosan tudom, hogy mi az, hogy attól függ az ertedményed, hogy valaki kiüt-e
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
anulu
félisten
válasz pRoject22 #2012 üzenetére
a bajnokságokat viszont rendesen megkavarhatja. ha van valaki, aki alapvetően lassabb, mint a többiek, de jobban ráérez az esőre, lehet meglepetés dobogógak/győzelmeket behúzni.
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
-Rolika-
senior tag
-
asb88
tag
válasz pRoject22 #1991 üzenetére
Én nem tartom jobbnak vagy rosszabbnak, mint mást. Amilyen nagy és változatos mezőnnyel rendelkezett legutóbb a VSR, törvényszerű, hogy nem fog koccanások nélkül végigmenni mindenki. Szvsz a közvetítés ténye miatt benne van 1-2 túlvállalás és mindig van pár új jelentkező akinek el kell magyarázni néhány olyan dolgot amit triviálisnak gondolunk, de összességében megadja azt a pluszt amit jelent egy public futamhoz képest. Nekem ez nagy pluszt ad, hogy egy hiba esetén nem az van, hogy majd 2 órával később próbálkozom a következő sessionben, hanem eldobtam egy futamot és majd próbálkozhatok jövő héten. Most benn vagyok egy TCR bajnokságban és ott kisebb mezőnyben több eseményt vizsgálnak a futam után. Protestelni itt is lehet, nemcsak public-ban és korrektül intézik.
A magatartást tekintve sajnos legutóbb tényleg túl toxkiussá vált 1-1 futam után a hangulat, de szerencsére ez sem általános jelenség és csak néhány indulóhoz köthető. A szervezők részéről megvolt a figyelmeztetés és szükség esetben az 1 hetes némítás is. Public-on még durvább dolgokba futottam bele, szóval ez közel sem magyarosch jelenség. Igen emocionális tud lenni egy-egy latin ajkú kolléga, Nascarnál pedig az amcsik külön kasztot képviselnek a toxikusság tekintetében.
Meggyőzni nem szeretnék senkit, pláne nem megmondani, hogy ki hol induljon, de nem egy élvezetes futamom volt már és a fejlődésben is segít, motivál. Komoly szervezői munka van és azért nem kis teljesítmény ez, hogy ilyen rendszerességgel összejön egy ekkora magyar mezőny, ez pedig mindenképp értékelendő.
-
-Rolika-
senior tag
válasz pRoject22 #1986 üzenetére
Engem mostanában elkerülnek a kamikázék pedig c-ben tolom gt4-el.
Hétfőn futottam életem versenyét Hungaroringen egy elbaltázott időmérő után. Sikerül "megcsípnem" egy 20. helyet, mert nem tudtam tiszta kört menni Amikor megláttam, hogy milyen idővel voltak előttem, akkor vertem igazán a fejemet. Aztán végülis 20-ról behúztam a wint, kb 10mp előnnyel.Viszont lenne is egy kérdésem.
Elég sok nálam a mikro lag. Szerintem a gépem elég lenne hozzá(profilomnál minden ott van) tudnátok esetleg segíteni, hogy mi lehetne az a beállítás ami ezt okozhatja?(lehet az Nvidia beállítások között sem minden frankó)https://www.youtube.com/@Rolika82
-
anulu
félisten
-
-Rolika-
senior tag
válasz pRoject22 #1964 üzenetére
Az a baj, h ez az iracing-vr-4080 kombó nem túl gyakori. Ezért tettem fel itt a kérdést.
Amúgy teljesen frankó a kép, csak kíváncsi lennék mik a beállítások másnál.
Ha esetleg majd legközelebb amikor elndítod az iRacinget, megtennéd, hogy csinálsz egy screenshotot a grafikai beállításaidról?https://www.youtube.com/@Rolika82
-
-Rolika-
senior tag
-
Moby
addikt
válasz pRoject22 #1908 üzenetére
>amit a router beküld a fejeden keresztül a VR headsetbe.
A router nem tudja, hogy az a valami a fejden van, a fejeden lévő antenna nem ad(ad, csak kis energiával), hanem vesz. Ergo teljesen mindegy, hogy a fejeden van-e, vagy a másik szobában, ha ott vagy ugyanannyi fog elnyelődni a testedben akkor is, ha épp a notebookoddal torrentezel. A routereken nem irányított antennák vannak, szanaszét szórnak.
-
arabus
addikt
válasz pRoject22 #1898 üzenetére
Elnézést,nem akartam bele kontárkodni.
Xeon Platinum 8480+,8490H,8468H,Ryzen 7500F,Gigabyte B650M K,Xeon Phi,i9 7960X,i9 7920X,Xeon w2135,Gskill royal 4400,Gskill Trident Z,Pico 4,Red Devil 7900XTX,Asrock W790 WS,Fury Pro RDIMM 6000,Z590,Intel Cryo,Intel 11900F,Ryzen 5600,Radeon 7600,Radeon 6800...
-
arabus
addikt
válasz pRoject22 #1892 üzenetére
Pico 4 is megy vezetékkel és teljesen jó,szerintem árban jobb minőség mint bármi más.
Quest 2 sokkal olcsóbb lett volna nekem árban de a minősége gyatra.
Intel 11 gen az nem lesz erre jó legalább 12 gen ddr5-el.
És szerintem egy 7800XT jobb vétel mint nv hasonló vagy gyengébb de drágább megoldásai.Xeon Platinum 8480+,8490H,8468H,Ryzen 7500F,Gigabyte B650M K,Xeon Phi,i9 7960X,i9 7920X,Xeon w2135,Gskill royal 4400,Gskill Trident Z,Pico 4,Red Devil 7900XTX,Asrock W790 WS,Fury Pro RDIMM 6000,Z590,Intel Cryo,Intel 11900F,Ryzen 5600,Radeon 7600,Radeon 6800...
-
lukcsimre
csendes tag
válasz pRoject22 #1890 üzenetére
Köszi a tanácsokat! Néztem a G2-t, meg hogy ajánlottabb is lenne. De hát finoman szólva sincs belőle választék, pl jelenleg egyetlen egyet találok a hazai neten, még Quest 2-ből lehet válogatni. De amikor beindul a mandula, és lesz elérhető G2, azt fogom választani akkor.
Proci tippet szintén köszi, néztem a 11700-at is, egyelőre futok egy kört a jelenlegivel, aztán max váltok akkor i7-re. Generációt már nem ugranék. (Csak hogy értsd a fájdalmam, 2 előző gamer pc-m számolom fel, megelőlegeztem magamnak egy harmadikat, és még semmit nem kezdtem el árulni, és már most nem élvezem annyira ezt az építgetést ).
Akkor 4070 lesz az áldozat.Köszi az OpenXR tippet is, teljesen új vagyok és fogalmatlan a VR világban, szóval eddig nem is tudtam a lehetőségről.
Semmi másra nem fogom amúgy használni, csak iRacingre.
-
-Rolika-
senior tag
válasz pRoject22 #1892 üzenetére
Igen emlékszem, hogy láttam a VR topicban, hogy Neked nem jött be a P4 simre, de sajnos addigra valaki meg pont azt mondta, hogy simre milyen jó lesz és megvettem innen HA-ról. Amúgy tök jól elvagyok vele, csak a vga-m nagyon kevés hozzá. Most várom, hogy jöjjenek az rtx superek és csere lesz. Viszont az openxr-t akkor kipróbálom majd ha azt mondod jobb, mint a steamvr.
https://www.youtube.com/@Rolika82
-
drsanya
aktív tag
válasz pRoject22 #1841 üzenetére
Mert idióta. Amúgy ugyanígy jártam tegnap Hockenheimringen a hajtűben. Majd mentem 11-kor még egyet, ott meg a hármasban mellém gyorsított, én már kinn a füvön, megcsúsztam, ellenkormány és kiütöttem a p?csába. Nyilván nem szándékosan, reakció nem jött, úgyhogy tudta a paraszt, hogy ő volt a hibás. P2 fixed. Ma megyek IMSA-t, nagyon kíváncsi leszek. Mosport-tól féltem, mindhárom futam hibátlan volt és mindenki figyelt a másikra. Itt meg hosszú és széles a pálya, egyből idióták.
I am iRacer
-
f3rdzs0
senior tag
válasz pRoject22 #1825 üzenetére
Nekem is csodásan indul a GT3-mas karrierem. Már a zöld szászló előtt valami szerencsétlen belém jött hátulról a bus stop-ban, szóval instant instabil lett a kocsim már a 0. körben. Szerencsére Spa-ban nincsenek high speed hosszú kanyarok ahol fontos, hogy stabil legyen a kocsi háta, ezért nem pörögtem ki emiatt kb két körön belül
f3rdzs0
-
kigyi_23
addikt
válasz pRoject22 #1813 üzenetére
Időbüntetés esetén, ha mögötte végeztél és annyit kap, hogy elé kerülj akkor gondolom megkapod azt a pontot amit a helyezéssel nyertél. Ha kizárják a versenyből akkor nyilván mindenki előre lép aki mögötte végzett. Én ezt tudom elképzelni. Sok pontot egyik sem fog jelenteni. Viszont bármelyik versenyben előrébb kerülhetsz, mert más óvása is jelenthetne ebben az esetben pontot. A valódi versenyeken is így megy ezért gondolok erre a megoldásra, de majd meglátjuk.
https://www.youtube.com/user/kigyi23/
-
-
biker
nagyúr
válasz pRoject22 #1808 üzenetére
elvileg sehol nem adják vissza a levont pontot, meglepne ha itt ezt bevezetnék. Én is rühellem az ilyet, de ez van
Itt legalább megvan az, hogy aki kilök az gyűjti a te pontjaid, vagyis, nekedmegy, az neki és neked is 1x-4x közt, de ha te kipörögsz és elhagyod a pályát (1x) majd nekimész a falnak (2x) 2mp-en belül akkor az okozó gyűjti be ezeket a pontokat, nem teElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
f3rdzs0
senior tag
válasz pRoject22 #1799 üzenetére
Amúgy nincs nagyon okom sírni, szerencsére csak -0.05 SR ment a levesbe, a verseny maradék része meg egész jó volt. Csak annyira nem rajongok Imoláért, hogy ez ne idegesítsen fel egy csöppet jobban.
A jövő vagy utánalevő héten meg bevásárolok jövő évadra, valszeg marad a Porsche 992, Super Formula helyett.
f3rdzs0
-
-
András12345
aktív tag
válasz pRoject22 #1670 üzenetére
Végülis lehet hogy így lesz. Meglepően kiegyensúlyozottak a köridők.
VRS köridők tankolva:
Acura - 1.45.830
BMW - 1.45.852
Cadillac - 1.45.807
Porsche - 1.45.882Offline 4 fokkal hűvösebben, mondjuk quali üzemanyaggal mentem 1.45.2-t tegnap este. Remélem nem sokkal leszek lassabb tankolva, de majd elválik
-
András12345
aktív tag
válasz pRoject22 #1668 üzenetére
Én már ráuntam Monzára, viszont sajnos a héten nem tudtam más szériában menni, mert nincsenek meg a pályák Kivéve GTE-hez Bathurst, ahol Porschéval elindultam egyszer a részvételi dolog miatt, végigmentem nagy kontakt nélkül, a falakat is elkerülve, abból is szintén elég volt Safety rating pokol lenne, hiába imádom a pályát
-
-
koanla
aktív tag
válasz pRoject22 #1519 üzenetére
"Nehéz erre jó tanácsot adni mivel ha a végén érsz célba akkor kevesebb sr-t kapsz még úgy is ,hogy 0x-ed volt mintha pl 0x-el vagy ötödik."
Ezt rosszul tudod. Az SR-hez csak és kizárólag annak van köze, hogy mennyi incidenst szedtél össze az adott versenyen (és valamennyire a gördülő átlagot is nézi, így az is számít, hogy mennyi volt az aktuálist megelőző versenyeken), illetve hogy milyen licenszed van éppen. Minden licenszhez különböző CPI (Corner per incident) határ van, ezért a sok kanyarral rendelkező pályák például SR szempontjából kedvezőbbek.
-
drsanya
aktív tag
válasz pRoject22 #1523 üzenetére
Tegyük a szívünkre a kezüket. Én nem tudom hol van bárkinek az ingerküszöbe, de egy kasztnis autónál nekem belefér egy a határokat feszegető támasztás. Pont láttam egy ilyet valamelyik nap Pablonál, Sven Haase úgy fordult el Spa-ban az első kanyarban, hogy amúgy kiterelte pályán kívülre. Pablo ki volt akadva, de az nálam pl még belefért. Mellette volt, sőt kicsit előtte is és szélesre ment, Pablonak meg ki kellett mennie a bukótérbe. Határozott előzés volt, ha velem csinálják, akkor se reklamálok, és én se csinálnám másképp. És ki nem csinált még ilyet...
I am iRacer
-
András12345
aktív tag
válasz pRoject22 #1519 üzenetére
"ott nincs a kiteszem a vállam megoldás mert elég egy kis kocc és vége a kocsinak"
Ugyanúgy neked fog jönni a sok barom, csak legalább a versenyt se biztos hogy be tudod fejezni...JulesTS: Szerintem várd meg hogy leteljen a gridre állás ideje, akkor boxból indulsz, akkoris ha qualizol előtte, az kb elég hogy az első körös baleseteket kikerüld, és kényelmesen végig lehet menni egy top10 helyezésig (vagy mégjobb), ha megvan a tempód hozzá.
-
drsanya
aktív tag
válasz pRoject22 #1510 üzenetére
Igen, csak ha mondjuk qualizol egy jót, aztán a versenytempód meg nem az igazi, akkor előjön a vezérhangya és ragaszkodsz . Az mondjuk igaz, hogy ez a ragaszkodás nálam nem megy át full kreténbe azért, de dolgozzon meg a pozíciómért a versenytárs. Nem tudom ti hová szoktatok kerülni, de szerencsére én nem nagyon szoktam összefutni idiótákkal. És ez hatványozottan igaz az endurance-okon. Ott tényleg mindenki figyel. Jó példa volt most legutóbb a Bathurst1000, pedig az azért nehéz pálya/autó kombó.
Meglátom a héten hogy megy majd Watkins. 2600+ban vagyok, szerintem a héten bukó lesz, de kiderül hogy az új hozzáállással mennyi + vagy - lesz.Ha már vagyunk itt páran, tagjai vagytok valamelyik discord csatornának? Pl: RSM, VSR, Magyar iRacing HQ, stb?
I am iRacer
-
f3rdzs0
senior tag
válasz pRoject22 #1508 üzenetére
Mondjuk most meg így utolsó Zandvoort versenyre a héten, pont ennek voltam áldozata, hogy hagytam mindnekit menni, amíg nem ismertem ki őket. Így buktam egy 4-5. helyet és maradt a 7. Nem nagyon merek én már senkibe beleállni, mert az SR nekem egyelőre fontosabb, mert azt baromi könnyű veszíteni iratinghez képest.
De így is nagyobb fun volt a 6. hellyel versenyezni, mert bő fél másodperccel gyorsabb voltam, szóval inkább én diktáltam, hogy lesz-e baleset vagy se (a végén 3 századdal ért csak be előbb).
Főleg úgy, hogy 2000 iRating-nél berak split 2-be ahol tudok top 10 tempót hozni, 2200 iRating-gel meg berak split 1-be, ahol csak azért vagyok top 15 mert kilöki mindenki egymást.
f3rdzs0
-
drsanya
aktív tag
válasz pRoject22 #1508 üzenetére
Mostanában én is így állok hozzá, bár én nem kilöktem azt aki megelőzött, hanem körmöm szakadtáig kapaszkodtam, meg nem engedtem. Rájöttem, hogy nincs értelme, így a hétvégén összekapartam 150 iRatinget 3 versenyből. Mondhatni akkor versenyző voltam, most meg úrvezető
I am iRacer
-
Mbru
tag
válasz pRoject22 #1492 üzenetére
Van aki nem csinál újat, pusztán buliból indul olyant versenyen. Szerencsére már én is A-s vagyok és néha néha megyek Mazdával. Vannak kedvenc pályák amit tetszenek. pl Tsukuban, Okyama. Van akinek jobban fekszik a pálya van akinek kevésbé. Napi több gyakorlás és eltűnik a 8 sec
Jobb a tűzben égni, mint a húgyban ázni - - - SC: BruzsaT
-
-
biker
nagyúr
válasz pRoject22 #1464 üzenetére
18-20GB update, fincsi
Tegnap mentem egy "identity crisis" versenyt, mazda mx5 oválon, licence required: road, licence affected: oval, de nem adott sehova SR vagy ratinget, 4x egy incidensem lett, mert elémforgott valaki a falról lepattanva.
és nincs a last 10 racesben sem.[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz pRoject22 #1461 üzenetére
nem az van, hogy a 13. heti pontok már nem számítanak az sr ugrásba? pontot érnek, de a promotion lezárul a 12. hét végén. ergo szerezhetsz/veszthetsz srt- de az már a következő szezonba számít.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
András12345
aktív tag
válasz pRoject22 #1446 üzenetére
Utolsó kör volt, a videó vége már a célvonal után van, plusz belülről annyi látszódott, hogy kb. az út közepén áll (indult el), bementem mellé, és rögtön húzta rám, tolt kifelé.
Ha nem utolsó kör, akkor persze, kb. menni nem tudott volna, a rövid célegyenesben elmegyek mellette...Plusz ami még nem látszik, hogy pont előtte előztem meg valakit, és még nagyon a seggemben volt, szóval siettem volna én is
[ Szerkesztve ]
-
-
András12345
aktív tag
válasz pRoject22 #1406 üzenetére
Az is benne van, de engem ami zavart, kifele dőlő kanyarok, bukkanó az apexeken, lassú sikánok, meg az a visszafordító a végén egy külön állatfaj... Tipikus Spanyol pálya, ha megnézed a többin is vannak ilyen elemek.
Nekem nem élvezetes egyszerűen menni az ilyen pályákon. Főleg nem egy GTP autóval.
[ Szerkesztve ]
-
András12345
aktív tag
válasz pRoject22 #1399 üzenetére
Én sem vagyok annyira oda ezekért, csak kellett valami múlt hétre, mert Motorland Aragón mondjuk úgy, nem igazán lett a kedvencem, VIR-t is elég neccesnek éreztem a Caddival, bár azt a pályát jobban szeretem.
Másból meg nagyon nem tudtam választani, mert kb egy hónapja kezdtem csak iracingezni, és sok content még nincs meg.
Na majd ezen a héten mehet a Daytona orrvérzésig
[ Szerkesztve ]
-
drsanya
aktív tag
válasz pRoject22 #1400 üzenetére
Csakavényóc, mármint a morgós USA fajta, úgyhogy Cadillac. Nagyon megkedveltem, tegnap este mentem egyet vele Aragonban. Nem vettem észre, hogy 97% a throttle, és nem értettem miért vagyok magamhoz képest 2mp-vel lassabb, pedig volt pro setem is. Azért dobogó lett így is, mondjuk csak 7-en voltuk kategóriában. Gyakorolni kell vele, mert amúgy huncut kis autó. De lehet azért is különleges most nekem, mert Spa-ban poénból beültem egy versenyre, ami amúgy az első próba volt és 7mp diffivel nyertem vele.
I am iRacer
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest