Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
veterán
válasz
BlacKSouL #61599 üzenetére
Szerintem nagyívben tojik rá. Idén ez a 6. kormány amit csináltattam vele, azaz vittem a bizniszt hozzá, sőt továbbra is vittem volna. Ma már külföldről is megkerestek.
Így én senkivel sem üzletelek, soha.
#61598 sugarforce :
Olvasd el figyelmesen végig még egyszer és látni fogod hogy szó sincs siettetésről. Az első 3 hét azzal ment el hogy megbeszéljük hogy hogy legyen, mi az elképzelés. Már az sem ment!
Azt látod hogy bemondta szept 6-án hogy elkezdte? Biztos vagyok benne hogy nem kezdte el akkor. -
BlacKSouL
addikt
válasz
sugarforce #61598 üzenetére
Ez azért jó stratégia, mert nem csak a "kellemetlen" ügyfelét veszítheti vele, hanem a jó hírnevet is. Ahogy amint látjuk történik is. Tehát az se mindegy, hogy valakit ajánlanak-e ismerősnek munkára, vagy kifejezetten nem.
-
buherka
addikt
Sziasztok.
Ismét kéne egy kis Help.
Szereztem előre is új Tárcsákat meg Betéteket a Civic-re. Zimmermann lett, sajna nem volt Ate. Annyi kérdés hogy ezzel a szürkés bevonattal mit kezdjek?
Ti leszeditek a fékfelületről ahol a betét fogja? -
zolynet
veterán
Csak azért nem k.anyáztam, mert bíztam benne hogy talán egyszer elkészül és akkor utána felejtsük el egymást, illetve azt is tudtam hogy ki fogom rakni valahova.
Amikor írtam neki hogy kösz akkor tiéd a kormány akkor érdekes módon kész lett.
Átvettem és szevasz, felejtsük el egymást. -
zolynet
veterán
Ahol csináltattam (kormanyborozes com) oda én már egy kormányt sem viszek, még ha vállalná is az ember. Szépen dolgozik vitathatalan, de egy megbízhatatlan, ígérgető ember. Én többet nem könyörgök senkinek sem. Itt a "werk": katt
Csináltattam vele ~5-6 kormányt, az utolsó négyes halmazban is már voltak érdekességek, de igazán ez az utolsó volt a vért izzadós. Már akkor mondtam a srácnak hogy én üzletelnék veled, de így nem lehet. -
tboldi
nagyúr
válasz
Saccco #61579 üzenetére
L-lel kezdődik az alvázszám, de most éppen onnan jöttem rá, hogy már GE a karosszériakód GD helyett, de még A van a motorkódban az L13 után, nem pedig Z.
Szívesen kikeresném neked a pontos cikkszámokat, de valamiért iOS-en Safarival nem akarnak működni ezek a katalógusok.
[ Szerkesztve ]
-
Saccco
nagyúr
válasz
tboldi #61578 üzenetére
Azt hiszem megvan.
ZIM 280.3180.20 @14féktárcsa ZIMMERMANN 9 585 HUFAkkora hülyeség, hogy a L13A6-hoz nem hozza, gondolom, hogy nem tervezték újra...
Persze a 7Zap-on lévő katalógusban szereplő cikkszám alapján pedig jó.
Honda Jazz II 2002 - 2008 [1.4 L13A6]
Disc brakes, rear 42510-SR3-A11 -
tboldi
nagyúr
válasz
Saccco #61577 üzenetére
Ate vagy Zimmermann szettet szoktam ajánlani, keress rá az online katalógusukban a pontos cikkszámokra!
szerk.: Ja, várjá’, ez olyan, mint az enyém, csak kínai gyártású. A Zimmermann cikkszámokat emlékeim szerint megtalálod valamelyik korábbi hsz-omban is.
[ Szerkesztve ]
-
Saccco
nagyúr
Honda Jazz GE3 L13A6
Milyen féktárcsát és betétet keressek bele?A fékmesteren néztem, de az autót kiválasztva nem ad be minden lehetséges alkatrészt. A linken látható kóddal többféle alkatrészt találok hozzá.
Eddig jobbára VW konszern autókhoz volt közöm, ez eléggé japán nekem. -
tboldi
nagyúr
Az enyém mondjuk nincs a Hahu-n, de ez 108k vélhetően valós* km-rel jött az országba.
* 2015 októberében került Magyarországra, az azelőtti utolsó szerviz 74k km-nél volt 2013 eleji dátummal, és még korábbra visszanézve is hasonlóan 10k km körül voltak az éves futások. De ezen kívül kb. semmit nem tudok a német előéletéről.
szerk.: Én 118k-rel vettem át 2017. februárban, ebben a pillanatban meg egészen pontosan 138380-on áll.
[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
Aladdin #61569 üzenetére
Nem tudok tudományos magyarázattal szolgálni, de a tapasztalat ezt mutatja. Csak sejtem, hogy a vékonyabb elektródák miatt “pontosabb” a szikra, mindig ugyanott húz az ív, illetve erősebb is.
Mindenesetre egy nagyon picit javult a gázreakció (de nem annyira, mint szeretném), lelkesebben pörög 4500 fölé és hamarabb esik vissza a fordulat.
NGK BKR6E-11 -> BKR6EIX-11
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tboldi #61566 üzenetére
Megszoktam a bőgázos indulást vele de sajnos az, hogy lassan ejti vissza a fordulatot azzal nem békéltem meg ennyi idő után sem. Ha gyorsan váltok, olyan mintha a gázon hagytam volna a lábam.
Nem tudom, hogy ez 1.2i specifikus-e, mert 1.4 i-DSI nem vezettem még soha csak 1.4 i-VTEC-et.
-
tboldi
nagyúr
Ami még a Jazz-ben is kevés.
Amúgy nem lenne olyan rossz, csak a gázreakció... Éppen ma sikerült lefullasztanom úgy, hogy az útszéli, ~45°-os parkolóból akartam kitolatni, majd gyorsan elindulni előre, de az 1-esbe kapcsolás után egyszerre engedtem a kuplungot és nyomtam a gázt, így a motor még nem pörgött fel, mire összezárt kuplung. Már több, mint 2,5 éve megvan az autó, de még mindig nem tudtam teljesen megszokni, hogy előbb kell a gázt nyomni.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #61562 üzenetére
Kész.
-
buherka
addikt
válasz
parkasz #61544 üzenetére
Nekem 9. gen 1.4-es van. Nem mondanám erőtlennek egyáltalán. Ugyan az a I-VTEC motor van a 8-ban mint az enyémben. 99 lovas. Azok fikázzák az 1.4-et, akiknek viszket állandóan a talpuk. El lehet ezzel is pályázni...ha muszáj. Most voltam vele Görögországban 3000km-t mentem. 6.1-es fogyasztásom volt. 120-130 végig. Valaki három hengerrel és 1.0-ás 1.2-es motorral pályázik. Csalóka a 6 sebesség...már 60-nál kéri. Szóval a 6. sebességi fokozat az nagyon "nyúlós".
Persze, ha sokat pályáznék én is, akkor tuti inkább dízelt vennék. Az halkabb és jobban fogyaszt ilyen téren.Mentem 1.8-as 8.gen-el is. 130-as tempónál az is forog 3500-at 6.-ban. Van zaj abban is már ilyenkor. Főleg ha 17-es papucsok vannak rajta...225-ös gumikkal. Az 1.8-at is meg kell forgatni keményen ha ki akarod használni azt a plusz 40%-ot. Az is "zajos" lesz pályán. Az 1.4-es 3800-at forog 130-nál.
Azt mondom hogy ne kapkodd el. Én is megnéztem több félét. Dízelt-benzinest.Próbálj ki többet ha lehet és menj vele pályán is normál pálya tempót.
Kereskedők többnyire nem engedik hogy vezesd az autót, de magánszemély azért belemegy. Még akkor is próbáld ki az autót ha nem pont azt akarod megvenni, csak hogy lásd hogy megy. Én az 1.6 dízelt nem tudtam egyedül kipróbálni. Az még érdekes lehet de jól tudom az csak 9. gen-ben van. Az pont ilyen köztes...jó lehet pályára is meg rövidezésre is. Kár hogy 1.6 benzin nincs ebből a szériából. -
KrAt
veterán
Sziasztok,
kézi 5 sebességes K20 Accord 7gen:
tolattam be a parkolóba, kicsit leejtett hátrafele, ígyhát rükiben hagytam, kézifék, leállít.
Később beszálltam a kocsiba, és kuplungolásra nem jött ki üresbe, ha egy kicsit meghintáztattam (nem sokat mozdult), akkor sem, csak akkor, ha beindítottam a motort. Akkor viszont simán.
Ez így normális?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
V.Stryker #61555 üzenetére
Nem tudod melyiket vennéd? Jó, akkor generálisan az FR-V-ről:
- a rozsdára figyelj (főleg a kerékjárati ívek és a küszöbök, ajtók alja de emeljétek meg és nézz be a kocsi alá is)
- a fékre figyelj, a főfékhenger hajlamos megadni magát és nincs csak gyári (ára kb 100k)
- a dízelnél nincs alacsony olajnyomásra figyelmeztetés ezért előfordulhat, hogy alacsony olajszinttel jártak ennek tudta nélkül (ha nem ellenőrizte manuálisan rendszeresen)
- a klímakompresszor hajlamos megdögleni (a "csak fel kell tölteni és jó lesz" dumát ne vedd be).
- az EGR szelep hajlamos beállni, volt rá gyári visszahívás csekkold, hogy átesett-e a cserén
- a kormányszervó és az üzemanyag pumpa is hajlamos behalni ha hangos és/vagy rendellenes hangja van akkor cserésIlletve dízelnél plusz hiba forrás a DMF (kettős tömegű lendkerék) és a DPF (dízel részecskeszűrő). Ezekre külön érdemes figyelni, mert zsebbenyúlós tételek külön-külön is.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
yodamester10 #61553 üzenetére
A pólusok feléd eső oldaláról kell nézni, hogy jobb vagy bal pozitívos-e. Tehát a tiéd jobb pozitívos.
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
Tegnap ez fogadott délelőtt amin a kijelzőn láttok,feltöltöttem a Bosch c3-as töltővel és "OK" led jelzett.Tavaly hidegben a start-stop nem állítja le a járgány míg nem üzem meleg még töltés óta nem teszteltem és itt tenném fel a kérdést,hogy az enyém jobbos vagy balos az aksi?Ja és berakom az utód képét ha netán kellene venni ez jó bele?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
BlacKSouL #61549 üzenetére
Tudom, láttam már ilyesmit.
Inkább enyhén nyomom a fékpedált, minthogy feláldozzam az esztétikát. De még az eredeti lámpatesteket is előbb tenném vissza.
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz
tboldi #61548 üzenetére
Kamionokon szokott lenni ilyen 4 ledes "tolatólámpa", ami a normál mellett be van téve valahova hátra, na az fényes nappal is durva fényt dob, sajnos este még nem láttam működni, de abból hogy napsütésben is elvakít, gondolom hogy éjszaka is rendesen láthatóvá teszi a pót mögötti világot.
-
tboldi
nagyúr
Megjöttek a Philips LED-ek, "sajnos" maradnak, mert jobbnak ítélem őket, mint az Osramokat.
Ködzáró: balra az Osram, jobbra a Philips
Utóbbi jobban szórja a fényt, és határozottan pirosabb színe van, bár ezt a kép annyira nem adja vissza. Az Osram élőben picit narancssárgás beütésű.Tolató: szintén balra Osram, jobbra Philips
Az Osram egy kicsit erősebbnek tűnik, valószínűleg azért, mert koncentráltabb a fénye. A Philips itt is jobban szór, picivel több jut lefelé, talán emiatt jobb is lesz vele tolatni sötétben. Színre kb. ugyanaz a kettő.+ a két Philips egymás mellett, a helyükön
szerk.: Ja, mielőtt felmerülne a kérdés...
Igen, kipróbáltam fordítva is, hogy balra a Philips, jobbra az Osram, hátha a foncsorok nem egyeznek teljesen, de ugyanez jött ki, az izzókban keresendő a különbség.[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok
FR-V -ről mi a vélemény? 1.3 millióig keresnénk 2 gyerekkel autót, napi 60km autózáshoz.
Ez a típus is felmerült.
-
válasz
parkasz #61544 üzenetére
Varosba totymorgesre meg azt mondom OK, de autopalyara mar nem ajanlanam a 8gen 1.4-et. Nehez a kasztni annak a motornak, hangos lesz, lomha es meg csak nem is fog jol fogyasztani. Mindenkepp facelift utanit javasolnek, sok gyerekbetegseget javitottak. Atirassal, elso szervizzel egy 2.5M legyen a zsebben, ha jo 1.8-at szeretnel.
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
[link]
Totalcar MűhelyPRN 33. a Becsületesnepperrel: BMW-re vágysz? Ezt a Hondát vedd! -
parkasz
senior tag
Sziasztok!
Honda civic 8 gen (ufo) vásárlása merült fel családi szinten, mert a napi 2 x 25 km (80%-a pálya) ingázáson túl már a gyerkőcök begyűjtésében is aktív szerepet kell vállanom.
Nos az lenne a kérédsem, hogy ehhez elég-e az 1.4-es motor?
Elég sok helyen lehúzzák, hogy erőtlen, gyenge stb. Nos a lényeg, hogy 3 gyerekkel száguldozni nem fogok, ez biztos. De a kérdés az, hogy ezen kívül van-e olyan ami ellen szól.
Természetesen ha tudtok aban segíteni mikre érdemes figyelni e típusnál azt külön megköszönöm! -
Ispy
veterán
válasz
boogie84 #61528 üzenetére
Oké, belerakták ezeket a kis terelőket, így már egy fokkal jobban néznek ki azok a "beömlők", a 4d szerintem elegánsabban néz ki, de a franc tudja, azért meg lehet szokni, a szívem még mingid a honda felé húz, szóval majd megszokom a látványát.
Végül is örülni kell már annak is, hogy lehet még egyáltalán olyan autót kapni, ami nem suv.
[ Szerkesztve ]
-
boogie84
veterán
válasz
FollowTheORI #61530 üzenetére
Szerinted csúnya, szerintem sportos. És k.va jól néz ki!
-
válasz
boogie84 #61528 üzenetére
Eleje hátulja még mindig csúnya... pedig régen tök formás kocsikat csináltak, de mostanában nagyon gáz amit művelnek...
Mondjuk minden gyártó ebben a nyavajás megújulási kényszerben elcseszi a saját jó kis formavilágát... talán csak a porsche az aki tud konzisztens lenni és csak finomítgatja a saját formavilágát és nem cseszi szét.
-
tboldi
nagyúr
Az egyre gyatrább időre való tekintettel beraktam a “téli” szőnyegeket.
Valamint rendeltem a DT-xenontól egy pár piros és egy pár fehér Philips X-treme Ultinon W21W LED-et a hátsó lámpákba, hátha erősebbek az Osramoknál, sötétben tolatáskor jól jönne.
Másfelől viszont örülnék, ha nem lennének jobbak, és vissza kellene küldenem őket, mert qrva drágák, 12k egy csomag. -
boogie84
veterán
-
Ispy
veterán
Remélem az 5d civic is megkapja a sedan faceliftjét és eltüntetik végre azokat az izléstelen kamu beömlőket elől/hátul.
-
buherka
addikt
válasz
dugynok #61520 üzenetére
Igen levettem. De ismét írom, hogy nem lehet csak ha forgatod a karmantyúkkal.
(#61521)szabonagyur
Kösz az építő jellegű hozzászólást. Szereltem már féket. Azért kérdeztem itt rá hogy mással is vissza lehet nyomni a dugattyút. Lehet hogy nem vagyok autószerelő, de már kész van és tökéletesen működik...csak a Te kedvedért még fényképet is csinálok róla.
Megnézném azt az autó szerelőt aki fullra kitakarítja az egész féknyerget, átzsírozza, kipucolja stb. Szarnak bele...[ Szerkesztve ]
-
buherka
addikt
Most csinálom a hátsó féket a Civic-en.
Valaki írta hogy vissza lehet nyomni a dugattyút asztalszorítóval...hát nem lehet, ne is próbálkozzatok. Széthajlik mint a sz@r, de egy millimétert nem megy vissza. Hülye voltam hogy nem rendeltem meg 2500 pénzért a célszerszámot. Most sógortól kunyiztam el az övét. Csak úgy megy vissza ha forgatod és közben nyomást gyakorolsz rá.
Lehet vandálkodni csőfogóval vagy papagáj fogóval, de akkor sanszos hogy szétkaristolod a dugattyút meg megsérted a porvédő gumit...és szopsz is vele.
Szóval ennyit erről... -
szabonagyur
félisten
válasz
FollowTheORI #61516 üzenetére
Köszi szépen
Már megérte kitakarítani..megismertem új részeit. -
lazac_
tag
válasz
FollowTheORI #61516 üzenetére
Bizony, ez a top tether rögzítőpontja gyereküléshez, én direkt ilyen 3 ponton rögzíthető ülést kerestem a Citybe a lurkónak, mikor megláttam a kezelésiben, hogy van benne ilyen.
Jazzben is van 3. rögzítőpont, de csak mint opció, alapból csak egy csavarmenet van a tetőnél.
-
válasz
szabonagyur #61508 üzenetére
Szerintem ez a gyerekülés rögzítő heveder kampójának beakasztó helye lehet... legalábbis az szokott a támla mögött lenni.
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz
szabonagyur #61514 üzenetére
Ahhso, megzavart a gondolatmenet kozott feltuno 8gen Civic hsz :)
-
KrAt
veterán
válasz
szabonagyur #61506 üzenetére
Csomagterhalo csati? Fent a tetokarpitnal nincs ellendarabja?
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #61511 üzenetére
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #61506 üzenetére
Próbáltam rákeresni EPC-n, de nem jártam sikerrel.
-
szabonagyur
félisten
válasz
BigBlackDog #61507 üzenetére
Ahaa, mindkét oldalon van 1-1 de nem sokkal fejtámla mögött.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
szabonagyur #61506 üzenetére
Opcionális napfényroló beakasztójára tippelek. Bár, mintha ez az ülések felől lenne.
[ Szerkesztve ]
-
dugynok
senior tag
-
válasz
hülyegyerek #61502 üzenetére
Érdekes, nekem az Accordba absolute a 0w20-at javasolta Imi.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest