-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
Civic 1.8 benzin.
Alapvetően az autópályatempó egy dologra jó: nagyjából egyenletes üzemet jelent a motornak, nagyjából a számára ideális fordulatszámtartományban.
Na jó, két dologra: a kis terhelésű kis fordulaton használt motorokat egy hosszabb autópályatempó kissé kitisztítja. Minimum azzal, hogy a jelentősebb terhelés miatt megnő a szívóoldalon is az átáramló levegő és üzemanyag mennyisége, így az a terület kissé mentesül a lerakódásoktól.A légellenállás pedig a sebességgel négyzetesen növekszik.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
Nem nagyon de ez kereskedő függő is. A japánoknál ez nem divat mint a VAG-nál. Ismerős vett nem rég Jazz-t, és egy fillért nem tudott alkudni a lista árból. Annyi, hogy kapott téligumit a kocsi mellé meg az üzembehelyezés költségét átvállalta a kereskedés.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Mivel 0 km-es kora óta nálam van így nekem ment rá újkorában alvázvédő (sima fekete rücsis) de amúgy nem jellemző rájuk a rohadás. Kivéve ahol sokat sóznak és nem mossák le.
Városban nekem ilyen 5,8 litert kér, ha sokat dugózom vele akkor begkéri a 6 litert de ugye nekem az 1.2-es van.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
Ezeket is nézegettem, de durván 5 milliót egy - még ha keveset is - használt autóra kicsit sokallok. Meg hát...
-
honda23
aktív tag
Minden más kisautó megvehető olcsóbban. Pedig a jazznek is van jó pár típushibája. Megnéztem 700tól 1.3 misiig rengeteget és nem volt olyan, amit elhoztam volna.
Ha az accord a 100% ár, akkor a civic kb 75, jazz pedig 50 60 lenne reális.
Vagy kimegyek külföldre azt hozok be.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
tboldi
nagyúr
Az EGR-bajok tudtommal inkább a 2002-2008 Jazzekre jellemzők. Van, akinél 60-80k km-nél előjön, de pl. az enyém 125k-nél még jó, és nem volt piszkálva soha, használatfüggő. Az újabbakat nem ismerem.
A második generáció európai változatai 2008. októberétől 2009. októberéig még Japánban készültek, azután átköltöztették az Egyesült Királyságba. Viszont az előző generációból az összes EU-modell japán gyártású, szóval annak 100% az esélye.
Forrás: Wikipedia
[ Szerkesztve ]
-
hülyegyerek
addikt
Nem tudom, hogy honnan szedted ezt a táblázatot, de elég furcsa, hogy a Jazz minden felszereltséggel és évjárattal ugyanolyan nehéz....
Ez a Ceed hivatalos táblázata.
Ezek meg az előző gen. Jazz adatai : Saját tömeg (kg)
1129
1141
1133
1151
1163
1250[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
tboldi
nagyúr
-
JoolsNOS
veterán
Én a 2007esben csak azért akartam automatát mert sokkal szebb a középkonzol. Amúgy manuálként használom. Tehát ha kell bekapcsolom LOW beállítással aztán kész.
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
Qru
MODERÁTOR
A tükörállító mellett van a gombja: [link]
Hátránya: kényelmetlenebb
Előnye: nem hűt feleslegesen (ami rontja hatásfokot, növeli a fogyit és csökkenti a teljesítmény), nincsenek benne állítómotorok amik plusz hibaforrások lehetnekVegyél egy öreg Bimmer/Ódi dízlet aztán amikor a vétel után még egyszer ráverted a vételárat szervízelésre (turbó, egr, dpf, dmf, cr/pd rendszer) és még mindig szar lesz akkor rájössz, hogy a Jazz valójában nincs is túlárazva.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Tegnap bele tekertem kb 50 km a Jazz-be, havernél nézegettük, járó motorral és többször is bekapcsolt a hűtőventilátor. Ez rendeben lenne?
Simán, meleg van.
Hátsó dobbetétek hiányoznának vagy alapból nem kapot a Jazz?
Kormányt ha egyenesre rakom húz balra, lehet hogy a nyomás nem egyenlő a 2 kerékben, ezt ma leellenőrzőm. Mást mit nézhetünk meg?
Vidd el futómű állításra.
ebay/amazon hasonló helyek, ahol eredeti Honda gumi lábtörlőket és csomagtartó izét lehet vásárolni?
-
BlacKSouL
addikt
Ha üzemmeleg, álló helyzetben 20 fok körüli levegő hőmérsékletnél vagy afölött már kapcsolgatni fog a ventilátor, ez normális.
Kormány nagyon érzékeny a kerekek dőlésére, ha az út lejt oldalra, akkor azt azonnal jelzi elhúzással. A Civic is ilyen egyébként. De még a 2 tonnás mikrobuszunk is. De természetesen jelezhet eltérő nyomást. Mindazonáltal kb. 0,2-0,3 nyomáskülönbséget még nem nagyon érezni. Érdemes ránézni. Ha egyforma, akkor az út lejt. De legrosszabb esetben el is lehet állítva a futómű, nagyobb baloldali kerékdőlés (kifelé) vagy kisebb értékű összetartás is okozhatja.
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Xbox Series X|S
- Milyen routert?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Star Trek
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Robogó, kismotor
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...