-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
buherka
addikt
Én jövök Winner-el ...én opelos vagyok, mert egy Astrám van.
Remélem ez nem gond?Szeretem a Hondát is
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz xcbiker #5013 üzenetére
Jó társaság vagytok ...köszönöm, hogy ott lehettem
(#5014) Winner_hun ...kicsit videóztam is volna...no majd legközelebb
(#5015) Snoop-y ...ja-ja...nagyon jó volt, főleg ahogy csapatta neki Winner , kicsit felfordult a pocakom
[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz Winner_hun #5017 üzenetére
Csak vicceltem ...azért bírom a rallyt, csak mértékkel.
Ha megmondjátok, hogy hol acél, akkor odapöfögök az Astrával....szép nyugdíjas tempóbanOkos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz Winner_hun #5054 üzenetére
ujuj ...azért meglepően jól bírta az Opel a csattot . Tény és való, hogy elég nagy hülye volt.
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz Winner_hun #5227 üzenetére
Kösz tesó ...este csörgök és megyek hozzád
Snoop-y...szint úgyOkos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz Winner_hun #5242 üzenetére
ok-ok...elhozom a telót Amikor csörgök, akkor juttasd eszembe.
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz Winner_hun #5273 üzenetére
kicsit
ki az a két jóképű fiatalember az utolsó képen?
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz Winner_hun #5275 üzenetére
Kedves vendégeink!...Kérjük a tálcát szíveskedjenek visszahozni
Biztos jó sok tálcát pofán vágtak más a "kedves" vendégek
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
Bizony jó volt a tali és le is maradtál egy finom palacsintázásról...majd legközelebb
Amúgy az A6-os Audin amivel kijárok PIRELLI P ZERO NERO R17-es gumi van elöl hátul.
Annyi tapasztalatom van vele, hogy nagyon jól fogja az utat és defektnél valami oldalmerevítés is van benne. 160-as tempónál egyszer kaptam egy hátsó defekteket és alig vettem észre, mert több kilométeren keresztül mentem a merevítésen.
Nagyon faja kis gumi...csak ajánlani tudom.(#5280) Integra...lehetett is látni, hogy elég sokat pislogsz. Én pl. még autóban sem használok légkondit, pont emiatt, mert az én szemem is hamar kikészül
[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz Integra #5296 üzenetére
Még a fényképen is csukva van a szemed
Pedig maga a hely nagyon tetszett nekem...fincsi volt a pudingos palacsinta is.
Na meg hogy tejet is lehetett inni, az nagyon ász volt
Én még fogok ide menni.Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz Integra #5298 üzenetére
Itt nálunk Gödön az állomásnál lehet kapni lajtos kocsiból tehén tejet...az a tuti.
Mást nem is veszek, csak azt.A palancsintázóba nekem is beszólt a kis csaj aki kiszolgált. Először narancslevet kértem...majd mondtam neki, hogy inkább legyen tej. Azt mondta, hogy már nem tudja átjavítani. Mondtam neki, hogy megvan a pénztárosi vizsgám...ne nézzen teljesen hülyének. Érdekes módon, még is sikerült átjavítania.
Nem egy vendéglátós ismerősöm van és mesélték, hogy azért ilyen sz@r a morál, mert agyondolgoztatják őket és nagyon kevés fizut kapnak. Persze a kedves vevőn vezetik le a mérgüket. Arról nem is beszélve, hogy az otthoni gondjaikat is "beviszik" a melóhelyre.
Ördögi kör ez...Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
Ez zsír volt srácok ...szegény lovam, mit kapott hazafelé
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz Winner_hun #5703 üzenetére
Csak az kéne még...ez családi autó
Nem baj...most kicsit kikormoltam, meg rendesen megforgattam
Volt is rendesen fogyasztása a járgánynak(#5704) xcbiker ..én már nem bírtam ki a budiig...kidobtam a sárgát a kerítés tövében, amikor kiszálltam a ház előtt
[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz Winner_hun #5706 üzenetére
Első v. a hátsó?
(#5707) Pubszon...megnyugtatlak...nekem Opelom van és most is azzal voltam
(#5708) xcbiker...akkor most megtrágyáztuk a közterületet
[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz Winner_hun #5712 üzenetére
Pedig már xenon-ra is gondoltam , hogy bele kéne rakni.
Amúgy most valami LIDL cucc van elöl a lámpákba...volt az izzón zöld bevonat, gondoltam megy majd a verda színéhez
De valami olyasmi is volt a dobozon, hogy +30% fényerőVagy szerinted nagyon fel van tekerve?
(#5713) xcbiker...hehe...Köztisztasági szabálysértés
[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz Winner_hun #5715 üzenetére
Dunakeszin a haverom állította be a Norauto-ban...van hozzá műszerük. Azzal lőtték be.
Azért is gondoltam, hogy nincs feltekerveElképzelhető, hogy azért vakít, mert valami növelt fényerejű cucc....néha ezek a LIDL cuccok meglepően jók, persze van meglepően szar cuccuk is
Léptem srácok...reggel kelés, mert szülinapi buli.
Jók legyetek
Winner...kösz a turbó sim-et[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz Winner_hun #5720 üzenetére
A franc tudja...még nem villogtak rám, hogy vakítanék ...csukd be a szemed
Hogy működik?...majd reggel kiderül, ha felébredt a hugi...üzenek
(#5721) xcbiker ..jaja...fincs volt a vége. Erre most nem sajnáltam a naftát
Na most már tényleg léptem...
[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
Sziasztok. Kis segítséget kérnék a Honda guruktól.
Kinéztem ezt a járgányt magamnak.
Ezzel a típussal van valakinek tapasztalata? Nem versenyezi akarok. Hivatásos sofőr vagyok, kamionozok. Már kinőttem a racsingból. Anno még Winner_hun kollégával sokat jártam Honda talira, talán még emlékszik itt rám valaki. Ezért gondoltam hogy az 1.4-es bőven elég nekem azzal a 100lóval. Már vezettem is. Kicsit pattogós, de pont jó. Semmi zörgés nyekergés. Szépen húz.
Patika állapotban van. Körbemértem festékréteg vizsgálóval. Átnéztem az alját, futóművet. Még a gyári papucsok vannak rajta. Teljesen sérülésmentes az autó. Gyári felnik...egy deka padkázás nincs sehol a kerekeknél. Ausztriából lett behozva. Egy tulajos volt, de úgy néz ki hogy vigyázott rá. Egyedül ott van körbe karcolva a műanyag, ahol a gyújtáskapcsoló van. A csajszinak nem volt nagy lyuk érzéke.
93 ezer km van benne.
Csináltam egy vödör képet...feltöltöm, ha az segít.Ti mit mondtok.?
[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz yodamester10 #60552 üzenetére
A totalcar népítélet alapján 8.55 pontot kapott a széria. Tehát annyira nem rossz.
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
Most vettem egy ilyen 9 gen. 1.4-es Civic-et. Én is azt mondom hogy ha sokat pályázik, akkor oda tuti nem vennék 1.4-et. Mondjuk attól függ mennyire szereti tolni. 130 felett az 1.4 már erősen zajosodik, de még simán elviselhető. Én azért vettem 1.4-et mert keveset pályázok.
Nekem Sport van...sokat dob a zajon a 17-es gumesz is. Mert ugye ez 225/45 és nem 205/55.De amúgy nem kevés ez a 100 ló sem. Szépen megy vele az autó. Az 1.8-as is pörög mint a fene már 140-nél. Kipróbáltam azt is. Pillanatok alatt megeszi a 6 sebességet. 60-nál már kéri a 6-ot. A benzineseket pörgetni kell mint a fene, ha menni akarsz...de ez ilyen.
Ha pályázni akar sokat ott 2.2-es dízel. Azt venném. Sokat jártam külföldre...volt hogy napi szinten lecsavartam egy 1000-est. De a legkényelmesebb ilyen utakra a dízel. Most főleg jól lement az áruk a dízel hiszti miatt. Sógorom autós szerelő. Azt mondja semmi gond ezekkel a dízel Hondákkal.
Az Ő tanácsára vettem az enyémet is. Itt egy vidi...tanulságos.[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz diegho #60920 üzenetére
Augusztus 8.-án vettem át az autót. Kaptam egy ajándék teletankolt. Akkor mindent lenulláztam. Azóta mentem vele 390km-t. Még ír 370km-t. Fél alatt van a mutató picivel. 6.3l-t ír most nekem átlagra. Főleg mostanában városban rohangáltam. Van benne ország út is picit. Start-stop kikapcsolva-idegesít-. Kár hogy ezt a szart nem lehet fixre kikapcsolni. Eco módot próbálgattam...de ez se hat meg. Hozzáteszem nyugodt sofőr vagyok, mert kamionozok. Nincs már boyracing...mint anno jártunk WinnerHun kollégával Pestre vadulni a Lurdy házhoz...Honda talira.
Pillanatok allatt jönnek a bünti pontok...aztán szia jogsi.
Most a héten cseréltem teljes szűrő szettet. Japan parts, meg Eneos Sustina 5w30 ment bele. Jó kis szurkot engedtem le belőle. Pedig még lett volna 4000km az olaj cseréig. Lehet hogy most talán lejjebb is megy a fogyi az új olajjal. Majd meglátjuk...
Hja pályázni ezzel is lehet. Csak nem kell döngetni 160-al. A 120-130 ennek is kényelmes. 145 felett már úgy is kivesz a Véda.[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
Kicsit Off...
Srácok figyeljetek az Autóra, ha az utcán parkoltok. Csúnyán elszaporodtak mostanában a katalizátor tolvaljok. Asszony kocsiját is betalálták a ház előtt...egy 25 éves B Corsa-ról beszélünk.
Van rejtett kamera a házon...van róluk felvétel is.
Ma hajnal egy és kettő között dolgoztak a rohadékok.
Én pont hajnal egykor mentem el a Hondával a kamionhoz. Rohadt nagy mákjuk van hogy nem kaptam rajta őket mert szana-széjjel szurkáltam volna mindet.Több helyen próbálták megvágni...látható. De nem jött nekik össze. Balfaszok voltak. De legalább tudom hogy milyen tájt próbálkoznak. Hétvégére kirakjuk az autót csalinak és figyelni fogom a verdát...kamerán.
Ölembe lesz a bozót vágó...remélem egy-két végtagot meg tudok majd szerezni.Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
Sziasztok...
Kérdés...Ettől a Zsemito Trade-től szoktatok rendszeresen rendelni? Én 3.-án rendeltem pár cumót a Civic-hez, de azóta semmi. Néztem hogy 12-ig szabin voltak. Egy pár gumiszőnyeg előre, Javító stift, meg 2db. csavar. Semmi extra.
Egyedül a gumiszőnyegre írnak 2-3 nap rendelési időt. A többi készleten van.
Most kinn vagyok görögbe, lejöttem a hondával. Holnap indulok haza, reménykedtem hogy addig megjön...de nem kapkodják el...Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
Megjött a Zsemito-tól a válasz...
Amikor rendeltem a motyót 3.-án akkor rám írtak mail-ben, hogy csak 12.-e után vannak és csak utána tudják küldeni a cuccot. Írom nekik, hogy ok. küldhetik, de én nem leszek otthon, mert megyek görögbe. 16-25-ig nem leszek itthon. De míg nyaralok lesznek itthon rokonok és van aki átveszi. Pénzt is hagytam stb.
Erre ma jön tőlük egy mail, hogy küldhetik a cuccot??? Megjöttem a nyaralásból? Mert már rég megvan minden.
Mondom mi a f@sz???
Ők úgy gondolták hogy megvárnak hogy hazajöjjek a nyaralásból és inkább akkor küldik el a motyót. Szó szerint ezt írták.
Besz@rok ezeken. Egyik szemem sír a másik nevet. Mondjuk már mindegy mert egy vödör görög homokot szedtem ma ki a kocsiból amit asszonnyal behordunk a Hondába.
Szóval szívükön viselik a sorsomat, csak nem értem hogy miért nem küldték eddig...nem bíznak a családomban?Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
Másik...
Szar van a levesben. Mikor elindultam erre a fincsi közel 3000km-es túrára, átnéztem a kocsit. Fékeket is megnéztem. Első-hátsó. Hátsó féknél még volt kb. 4mm anyag. Gondoltam ez okés.
Csattogok haza, és már néha hallottam az akusztikus kopásjelzőt bal hátulról...
Ajaj mondom megpapizta a görög Zeusz Isten a fékemet. Megállok a Macedónoknál és bevilágítok és kb. ugyan annyi husi van a betéten, amikor elindultam.
Nem tudtam mire vélni, finoman hazajöttem. Ma szétkapom, erre rottyra le van kopva a belső betét.
Ti mire tippeltek? Be van állva a fékdugattyú, hogy a belső betétet megkajálta a tárcsa?
Vagy esetleg más diagnózis?Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz tboldi #61364 üzenetére
Okés köszi.
Már meg is rendeltem az új betétet meg tárcsát. Rúgom le mind a kettőt.
(#61365) BlacKSouL
Nem volt melegedős. Még ezt kinn is néztem. Fékezgetés után is csak langyi volt....nem sütötte a kezem. Most kipucoltam az egész féket. Bezsíroztam, kipucoltam a dugattyúnál is.
Szépen mozog most már. Volt rajta retek bőven.
Még valahonnan kell szereznem dugattyú visszanyomót, mert azzal nincs kedvem küzdeni.[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
Ate...
Sógor ezt mondta hogy ez legyen. Csak autó szerelő vagy mi a szösz. Ő csak ezzel szerel. Ha átb@sz megetetem vele.
(#61377) Qru
Akkor már ezt is tudom. Most míg megjön a cucc addig picit lenyestem a kopásjelzőből...hogy addig ne cincogjon a fék.[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
Kösz a megerősítést.
Van annyi gyártó mint a fene. Lehet válogatni bőven.
Hozzá teszem nekem verseny fék nem kell. Hivatásosként nincs semmi boyracing, nem tolom neki. Persze adódhat olyan helyzet ahol, kellhet egy jó megbízható fék. Féken nem spórolunk.
Ez a betét ami benne van még talán a gyári, mert Honda felirat van rajta. 100.000-et bírt.Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
Kösz a tippet.
Van itthon asztalszorító. Lehet hogy azzal csinálom, de már olyan kis pénzért lehet venni ilyen dugattyú visszanyomót. A célszerszám az célszerszám.
Láttam már olyant is aki két villáskulccsal feszegeti tuszkolja vissza....áhh ilyent nem csinálok.Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz ddsteel #61444 üzenetére
Az felni élét így is le tudja zúzni ha balfasz és odanyomja a kereket a padkához.
Rettentő ronda egy találmány...talán a Wish-en árulnak ilyen marhaságokat.
Állítsa be tükröt úgy hogy lássa a hátsó kereket....meg a padka szélét.Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
Most csinálom a hátsó féket a Civic-en.
Valaki írta hogy vissza lehet nyomni a dugattyút asztalszorítóval...hát nem lehet, ne is próbálkozzatok. Széthajlik mint a sz@r, de egy millimétert nem megy vissza. Hülye voltam hogy nem rendeltem meg 2500 pénzért a célszerszámot. Most sógortól kunyiztam el az övét. Csak úgy megy vissza ha forgatod és közben nyomást gyakorolsz rá.
Lehet vandálkodni csőfogóval vagy papagáj fogóval, de akkor sanszos hogy szétkaristolod a dugattyút meg megsérted a porvédő gumit...és szopsz is vele.
Szóval ennyit erről...Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz dugynok #61520 üzenetére
Igen levettem. De ismét írom, hogy nem lehet csak ha forgatod a karmantyúkkal.
(#61521)szabonagyur
Kösz az építő jellegű hozzászólást. Szereltem már féket. Azért kérdeztem itt rá hogy mással is vissza lehet nyomni a dugattyút. Lehet hogy nem vagyok autószerelő, de már kész van és tökéletesen működik...csak a Te kedvedért még fényképet is csinálok róla.
Megnézném azt az autó szerelőt aki fullra kitakarítja az egész féknyerget, átzsírozza, kipucolja stb. Szarnak bele...[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz parkasz #61544 üzenetére
Nekem 9. gen 1.4-es van. Nem mondanám erőtlennek egyáltalán. Ugyan az a I-VTEC motor van a 8-ban mint az enyémben. 99 lovas. Azok fikázzák az 1.4-et, akiknek viszket állandóan a talpuk. El lehet ezzel is pályázni...ha muszáj. Most voltam vele Görögországban 3000km-t mentem. 6.1-es fogyasztásom volt. 120-130 végig. Valaki három hengerrel és 1.0-ás 1.2-es motorral pályázik. Csalóka a 6 sebesség...már 60-nál kéri. Szóval a 6. sebességi fokozat az nagyon "nyúlós".
Persze, ha sokat pályáznék én is, akkor tuti inkább dízelt vennék. Az halkabb és jobban fogyaszt ilyen téren.Mentem 1.8-as 8.gen-el is. 130-as tempónál az is forog 3500-at 6.-ban. Van zaj abban is már ilyenkor. Főleg ha 17-es papucsok vannak rajta...225-ös gumikkal. Az 1.8-at is meg kell forgatni keményen ha ki akarod használni azt a plusz 40%-ot. Az is "zajos" lesz pályán. Az 1.4-es 3800-at forog 130-nál.
Azt mondom hogy ne kapkodd el. Én is megnéztem több félét. Dízelt-benzinest.Próbálj ki többet ha lehet és menj vele pályán is normál pálya tempót.
Kereskedők többnyire nem engedik hogy vezesd az autót, de magánszemély azért belemegy. Még akkor is próbáld ki az autót ha nem pont azt akarod megvenni, csak hogy lásd hogy megy. Én az 1.6 dízelt nem tudtam egyedül kipróbálni. Az még érdekes lehet de jól tudom az csak 9. gen-ben van. Az pont ilyen köztes...jó lehet pályára is meg rövidezésre is. Kár hogy 1.6 benzin nincs ebből a szériából.Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
Sziasztok.
Ismét kéne egy kis Help.
Szereztem előre is új Tárcsákat meg Betéteket a Civic-re. Zimmermann lett, sajna nem volt Ate. Annyi kérdés hogy ezzel a szürkés bevonattal mit kezdjek?
Ti leszeditek a fékfelületről ahol a betét fogja?Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
(#61595) tboldi
(#61596) Qru
(#61597) BlacKSouLKöszönöm a segítséget ezzel a féktárcsa bevonattal kapcsolatosan.
Sajnos azt kell írjam, hogy nem jó rajta hagyni ezt a festék réteget a tárcsa fékező felületén ahol a betéttel érintkezik. Ez a "majd lekopik, meg majd megpucolod a betétet" stb. sajna nem helytálló. Vettem a fáradságot és lefordítottam a dobozban lévő kis papírt ami amolyan használati utasítás féle. Egyértelműen leírja...és ábrával is szemlélteti hogy le kell szedni a festéket a tárcsáról.
"Az érintkező felületeket tisztítsa meg környezetbarát anyagokkal és szerszámokkal.
Felületeknek teljesen tisztának (fémesnek), sorjamentesnek és festék mentesnek kell lenniük."Szóval ha ilyennel van dolgotok akkor szedjétek le róla a bevonatot. Én aksis fúróval és drótkefe koronggal szedtem le. El voltam vele vagy fél órát, mire lepucoltam a négy oldalt.
Így nem cseszi össze a betétet a beleégett festék. Ami nem oda való az nem oda való....ennyi.Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz King Charles #61759 üzenetére
Én a sima Osram Night Breaker-t használom. Jó a Laser is, de hamar kipukkan, mert nagyon rövid az élettartama. Szomszédnak Laser van. Egymás mellé álltunk és semmi különbséget nem láttam. Kétszer annyiba kerül, de közel se tudja azt amit elvár tőle az ember. Ellenben jó hamar kiég...van hogy fél évet se bír.
A sima Night Breaker-nek is hideg fehér fénye van. Semmi sárgaság.
Arany középút...én ezt javaslom.(#61755)PRO_KoRa
Én is megnézetném a helyedbe a kerekeket, meg a gumit hogy nincs megütve. Anno nekem is az Opel-nál ez volt. 90-110-ig rázott. Kerék probléma volt. Szóval egy kerék centrírozás is lehet megoldja a problémát.[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
Nekem is ez a generáció van. De azt a kormányt nem tudom hogy koptatták így széjjel ennyi idő és kilométer alatt. Nekem most van benne 100-ezer, de csill vill. patika a bőr rajta.
Meg az a full fekete bőr belső, na az lesz fincsi nyáron. Én használtam a munkám miatt egy fekete bőrös Audit...utáltam mint a dög.
Törülközőt meg minden félét raktam már az ülésre, mert felgyújtotta nyáron a seggem, meg leégette a hátam. Mindig rohadt meleg volt...bármit csináltam.
Szerintem ott valami nem okés a kilométerrel.
Meg kéne nézni a váltógomb tetején a számok bemarását. Abba mocskos mód bele tud ülni a kosz. Azt soha nem takarítja ki semelyik kozmetikás. Ha tele van retekkel, akkor tuti büdös a verda valamilyen téren.
Sajna itthon is pörgetik az órát keményen. Tudok nem egyről aki akkor tekerte meg az órát, amikor műszakizott a verda, vagy mikor kötelező garanciális átvizsgálásra vitték.
Így az ügyfélkapu is szépen át van baszarintva...sajna.[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz szabonagyur #61974 üzenetére
Furcsa hogy mind a kettő Sport kivitelnek van hirdetve. De egyik sem az. Nincs tempomat, nincs elektromosan behajtható tükör, nincs bőrkormány, nincs fém pedál, nincs 17-es felni, nincs ködlámpa. Hirtelen ezeket vettem észre. Ezek az extrák mind benne vannak a Sport verzióban. Persze ezek nélkül is lehet élni, de akkor ne legyen annak hirdetve. Sima Comfort alap mind a kettő. Igen...alkudni kell keményen.
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz King Charles #62005 üzenetére
Mennyit jársz az autóval? Mert ha keveset, akkor nem tudja rendesen feltölteni az aksit a generátor. Mert írtad hogy néha hetekig áll. Akkor már eleve leszedném az aksi sarut....vagy ki is venném.
Nem csoda hogy így leszopta az aksit a nappali fény. Én azért egy próbát megtennék egy töltés erejéig. Lehet nincs kipurcanva az aksi.
Ha keveset jársz vele, akkor néha töltsed aksi töltővel. Ha rendszeresen nincs töltve, akkor szulfásodni fog. Nem fog tudni töltést felvenni. Ezért fog megdögleni szegény. Aksit rendszeresen tölteni kell...akár hosszabb ideig.Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
Csak hogy kételyeket eloszlassak. Ezekkel a LIDL-is Aldi-s töltőkkel kapcsolatban. Ezek nem 5 ezer Ft-ot érnek. A legtöbb ilyen műszaki-elektronikai cikk veszteséggel, gyártási áron adják el. Mind-mind "vevőcsalogató" cuccok. Tisztában vannak Ők is hogy más is fog kerülni a kosárba. Amikor megveszel egy 20 ezres fémtokmányos aksis fúrógépet, azt is gyártási áron veszed meg.
Mind minőségi termék. Szállítottam az Aldinak meg a LIDL-nek is. Sok góréval beszéltem a központban, főleg Biatorbágyon és Szigetszentmiklóson. Persze itt is lehet problémás darab...de hol nincs.
Én LIDL-is töltővel mentettem meg két db. 74AH-ás aksit...mert van rajta regeneráló funkció. Mély merült állapotban volt mind a kettő.Egyik benne is figyel a Hondában.Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz yodamester10 #62271 üzenetére
Azért írtam...
Persze itt is lehet problémás darab...de hol nincs.Kár volt pont a BOSH-t beraknod...nekem meg pont az szart be. Talán 3x töltöttem vele. Olyan szedett-vedett elektronika volt benne, hogy sírva fakadtam. Akkorát csalódtam már többször a márkában, hogy nagy ívben kerülöm.
Remélem neked több szerencséd lesz vele.
Szóval 1:1 az állás
Ha Lidl-is 3 éven belül lefekszik. Visszaviszed és leszámolják a kezedbe a pénzt.Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz TaylorPro #62275 üzenetére
Ők látják hogy az egyes boltoknak mekkora forgalmuk van és ahhoz mérten kapnak egy leosztást a raktár készletből.
Nem azért viszik vissza mert nem fogy.
Hanem mert jön az újabb akciós non-food motyó és annak kell a hely.Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
Nekem a 9. Gen Manual a 447. oldalon azt írja hogy ezek a méretek jók az 1.4-hez...
195/65R 15 91T
205/55R 16 91V
225/45R 17 91WEbből én télinek a 205/55 16-ot használok, nyárinak 225/45 17-et.
A téli méret az a 205/55R 16-os a jó....A szalonból is azzal jött ki az enyém. Megvannak azok a papírok is.
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
Van egy Piotr nevű lengyel srác aki teszteli az olajokat terhelés alatt, hidegen és forrásponton is.
Ez a Castrol Magnatec Stop-Start olaj szana-meg széjjel veri az összes olajat. Erősen gondolkodom hogy legközelebb ez fog bele kerülni a Hondába.
Nézegessétek a videóit...elég tanulságos.
Persze mindenki azt rak a verdába amit akar.[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik
- Formula-1
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Apple notebookok
- A Plus modell gyengébb lett
- iPhone topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Energiaital topic
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- 3D nyomtatott versenypályák
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen