Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Háztartási gépek
Ebben a topikban a háztartási kis- és nagygépek vásárláshoz, karbantartásához, kezeléséhez szükséges információkat, hozzászólásokat, hivatkozásokat találsz. Amennyiben kérdésedre nem találtál választ az összefoglalóban, esetleg a témához kapcsolódó anyagok között, természetesen (ha tudunk) szívesen válaszolunk.
>> A készülék tapasztalatokat erre találod <<
Új hozzászólás Aktív témák
-
arcsin
senior tag
válasz Kezdő vagyok #87085 üzenetére
Két ilyen 160,2 kg, maradhat?
-
nagyúr
Sziasztok!
Keskeny elöltöltős mosógépet tudnátok ajánlani? Az 5,5 éves Electroluxom kezd csapágyas hangot adni centrizés közben. Szerintem sajnos egybe öntött üstje van, így a csapágy nem cserélhető külön. Az üst + dob pedig kb. 80ezer. Annyiért már egy fél mosógépet kapok minimum...
Max. 200k-t szánnék rá. Nem kell tudnia semmi extrát, csak mosson szépen, csendben (inverteres motor).Köszönöm a segítséget.
"Vegyél használt Miele-t, mert mimden más sz@r" vonalat engedjük most el.
-
tag
Sziasztok!
A tapasztalatotokra lennék kíváncsi: használ-e valaki szárítógépben szárítólabdát/szárítógolyót? Van több féle színű/mintázatú/anyagú és igazából nem igazán vagyok róla meggyőződve, hogy valóban használ is valamit.
Van értelme szerintetek?[ Szerkesztve ]
Üdvözlettel: Bélabácsi
-
BBéci
legenda
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Az 1 éves Samsung mikrohullámú sütőnk oldala használat közben brutálisan rezonál, zörög! Ha kézzel lefogom, akkor elhallgat! Csavart próbáltam meghúzni, de nem segít.
Garanciáztatni nem szívesen szeretném, mert kis gyerekkel hetekig mikró nélkül nem vicces.
Bármi ötlet?(^)(>.<)(^)
-
Lavar
aktív tag
Köszi a válaszokat srácok, kipróbálom őket.
-
Teaway
veterán
1. lépés: meghatározni a rendelkezésre álló helyet, szélesség, magasság, mélység
Nincs itthon csokid??
-
BBéci
legenda
A saját tömege legyen 160 kg? Vagy telepakolva?