Hirdetés
-
GAMEPOD
-
maglew
aktív tag
(rögzített hozzászólás)
Íme a megoldás ha időközben Resetelted a készüléket:
1.
Telefonodon a dátumot vissza kell állítani 1-2 héttel ezelőttire! (automatikus dátum szinkronizálást kapcsold ki a telefon beállításban)
2.
Home app törlés.3.
Chromecast készülék resetelése (hosszan fél percig kell nyomva tartani a gombot)4. telefon újraindítása
5.Home alkalmás visszatelepítése és elindítása.
Ekkor a Chrome települni fog és automatikusan el is indul rá a frissítést!
Utána a dátumot állítsd vissza a telefonon és minden oké lesz remélhetőleg.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyugyo79
addikt
De nem is azt rakja ki, vagyis ez a megfogalmazás alapjaiban hibás. Csak elküldi a CC -nek -hogy játszd le az xy tartalmat, de hogy abból mit (melyik minőségű) azt nem. Azután mint írták a CC eldönti a kapcsolat milyenségéből hogy melyik változat lesz lejátszva.
Nálad ezzel lehet valami ha rossz a minőség. Hozzá teszem nálam is van amikor nagyon terhelt a 2.4GHz -es channel és ez meg is látszik ha ilyenkor van elindítva .
Új hozzászólás Aktív témák
- Új szintre emelnéd a géped sebességét? Ne várj tovább!
- Asus TUF Gaming F16 (2024) FX607JV Grey - 16" / Intel Core i7-13650HX / 16GB / 1 TB SSD / NVIDIA
- 98 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i7-13705H, RTX 4060
- Akciós Windows 10 pro + Office 2019 professional plus csomag AZONNALI SZÁLLÍTÁS
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest