- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- TCL LCD és LED TV-k
- Csak az F1 25-re koncentrál az új AMD Software
- LG LCD és LED TV-k
- Mini-ITX
- Jókora gond volt az ASRock bizonyos alaplapjaival
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Hobby elektronika
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nyethuszar
tag
válasz
parandroid #13621 üzenetére
Ezt inkább úgy fogalmaznám,hogy egyáltalán nem erőltették meg az agyukat vele, könnyű volt megcsinálni. Értékelhető kocsit talán 2-őt ha adott, Bentley és Köenigsegg. Ezenfelül teleszemetelte olyan alap kocsikkal a garázst, ami mindenkinek megvan ha nem ma kezdte.. Aztán hisztizett,hogy betelltem....
Hja az Audit törölni se engedi ha stockos....
Akkor megy AH-ba,hátha vmi madárnak kell -
csab991
senior tag
válasz
parandroid #13621 üzenetére
Megértem, én főleg amiatt adom el a duplikált ritka autókat, mert lassan a 750-es garázshely is betelik, ha folytatják a havi 4-5 új autó metódust.
-
parandroid
félisten
válasz
csab991 #13618 üzenetére
Szarok a creditre, úgysem tudom mire költeni. Csak az elv zavar.
Az Upgrade Heroes nem lett rossz amúgy, de nem is bonyolították túl. Nem mondom, hogy mind meglett elsőre 3 csillagra (vicces az, hogy jópár igen), de 3-nál többször egyiknek sem kellett nekikezdenem, pedig messze nem vagyok pro. Kicsit sajnálom, hogy új autó nem jött belőle, illetve amiket adott, abból is igazán adhatta volna a haver által feltuningolt verziókat alapból.
p -
Tibiajax
nagyúr
válasz
Kisgépkezelő #13608 üzenetére
hát most erre mit lehet mondani..
letölthetővé tetted amúgy? -
csab991
senior tag
válasz
parandroid #13615 üzenetére
Szerintem mindig az adott legmagasabb rang határozza meg az árat. Egyébként ha van Rimac-od azt el tudod adni 20M-ért szerintem. Én még kedden eladtam annyiért, mivel úgyis megint elérhető lesz a következő szezonban.
Cingáriusz: Forzathon shopban számolja az időt, ameddig még elérhetőek az autók.
-
Bib
őstag
válasz
Cingáriusz #13616 üzenetére
Mindig csütörtök délután van.
-
Lehet tudni, hogy mikor lesz évszakváltás? Most nem írja a játékban, mert gondolom lement egy egész idény.
-
parandroid
félisten
válasz
Cingáriusz #13614 üzenetére
Az új vállalkozás is elérhető már, most nézem.
Tegnap amúgy kicsit szórakoztam az autóupgraddel, lvl2 tuner lettem, most azt a 10M-s autót, amit eddig 750k-ért tudtam volna betenni ah-ba, már 938k-ért is engedné. Yay! Ja, designerségből is lvl2 vagyok, nem tudom, az beleszámít-e.
p
-
-
CJ4567
nagyúr
Kint van a frissítés, PC-n 2,8GB.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
Cingáriusz #13611 üzenetére
Jóhogy. Elég OP mind a kettő. Csinálhatnánk 60-as évek találkozót, csak legyen verseny is!
-
-
NoMagix
addikt
válasz
Kisgépkezelő #13608 üzenetére
uuu de beteg!!!!
néha én is bevállalok egy egy komoly logót -
válasz
Kisgépkezelő #13608 üzenetére
A 599-es is már elég unalmas
-
Kisgépkezelő
senior tag
Unalmas volt már a sok Shelles, Marlborós festés a Ferrarikra, úgyhogy az enyémen füstszűrő nélküli Munkás cigit és ÁFOR benzint reklámozok.
Tervben volt még egy Terv, meg a Kossuth is de az nem lesz, mert túl nagy szívás összehozni ezeket a játékban. Nem is értem mások hogy birtak lemásolni komplett rallis dizájnokat úgy, hogy közben az ép eszük is megmaradt.
-
Dtomka
veterán
Sziasztok! Tegnap 13 millióm volt, most elinditottam a játékot és 6 van. 1 házat vettem 750 k ért. Az autós vállalkozásokat játszottam utoljára. Mi szívta így le a vagyonom? Köszi a választ!
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
CJ4567 #13601 üzenetére
Kiváncsi vagyok, hogy teljesen kitörli e azokat az embereket a listáról akiknek ezekkel volt a legjobb idejük, vagy ha van gyengébb idejük mással, akkor visszakapják azt. Bár engem ez azt hiszem egyáltalán nem érint, mert nem hiszem, hogy bárhol lenne legjobb időm amit ezekkel értem el.
-
Ventur@
senior tag
Ha valaki nem nézte a tegnapi live-ot, akkor íme a következő szezon megszerezhető nyereményei:
50 % - Aston Martin Vanquis '17 és Porsche 718 GTS
Nyár
50 % - Tökfej sisak és 80 % - Porsche 356 SL
Heti feladat: 16' Dodge Viper ACR vagy 15' Chevrolet Corvette Z06
Próba - Hunted House
Játszótér - Rossion Q1
ID Zerouno '18
69' Nova FE
Modern szürke versenyruhaŐsz
50 % - Bugatti Divo és 80 % - Skeleton ruha
Heti feladat: 13' Mini X-Raid All Racing Countryman
Próba - Rimac C_Two
Játszótér - Hoonigan RS200
09' Vauxhal Corsa
Ferrari F50 GT
Ford Falcon FETél
50 % - TVR Tuscan és 80 % - Koenigsegg CCX
Heti feladat: 03' BMW M3 vagy 05' Audi RS4
Próba - Peugeot 205 FE
Játszótér - Mini JCW Buggy
04' Subaru Impreza WRX
BMW E92 M3 GTS
VW NotchbackTavasz
50 % - Koenigsegg CCGT és 80 % - Porsche 917 LH
Heti feladat: '17 Nissan GTR
Próba - '66 Porsche 906
Játszótér - Mini Countryman
Ford Mustang S5
'67 Chevelle
'88 BMW M5 FEHavi Rivális: '39 Auto Union Type D és '39 Mercedes-Benz W154
Horizon Story The Audi címmelMeg lesz nyáron Remix is, de azt már nem írtam fel, hogy melyik lesz
.
Saját vélemény, hogy azért nem mondanám annyira nagy eresztésnek a nyereményeket. Nekem a 2017-es Vanquis meg van, mint ahogy a 718 GTS is. Nyárból a Rossion Q1 érdekel csak, őszből Divo, Rimac C_Two, F50. Télből konkrétan semmi, mint ahogy a tavaszból sem. Szóval nekem nem lesz túl gazdag egy szezonom
.
-
B@dsector
aktív tag
lehet hogy már volt...
Forza Horizon 4 | Series 15 Update [link]
-
parandroid
félisten
válasz
Tibiajax #13599 üzenetére
Mint említettem, 100 milla fölött vertem el autókra, összes ház megvan, mostanra megint 100 milla fölött vagyok. Most ott izguljak az ah előtt, hogy össze bírok-e szedni 400k-t 20 perc alatt? Ennyi idő alatt az M6 FE-vel csinálok vagy 50-60 skillpontot a reptéren, abból egyrészt jön pörgetés a skillpontos level uppal, másrészt ki lehet rakni a pörgetéseket, ami meg az autógyűjtemény befolyást növeli, ami megint szintlépés, amiért megint pörgetés jár. Nem mintha bármi érdekeset ki tudnék még pörgetni, de legalább a duplikált autók helyett is már credit jön, nem ingyen dobálom ki őket, mint eddig.
p
-
CJ4567
nagyúr
Bejelentették, hogy remélhetőleg jövő hónapban kitiltják onlineból, és rivalsból a traktort és a Bone Shakert, és az időket is törlik, amik ezekkel lettek felállítva.
-
Tibiajax
nagyúr
válasz
parandroid #13597 üzenetére
jó
megértelek..
én viszont annyit lógtam az utóbbi hetekben az ah-ban, olyan szinten rákattantam, hogy csak most a napokban hogy lecsengett a hotwheels-es mustang-os őrület kezdtem lekopni kicsit róla és chill free ride-olok
de a tény ettől még tény marad, ha van éppen aktuális pörgő autó, azzal lehet elég szépen keresni kis idő alatt, egy kis türelemmel
m3-as forza bmw, e63 merci, a caddilac estrade..mindegyikkel zsíros kis összegeket szereztem és volt amikor bizony, pár perc alatt. aukciókat meg igenis lehet nyerni, persze jóval kevesebb sikerült, mint amennyi nem
ezért is fakadtam ki a múltkor h néha már gyanús, hogy a gép osztja ki végül a győztesnek járó koronát.de tegnap este is volt simán egy kombi terep-merci, amit megláttam: 'hamarosan lezárul', egy gyors Y, licit elfogadva és pitty, abban a pillanatban már le is zárta, megnyertem. kis mák kellett hozzá, de már szaladt is a színezőbe az autó, az új színben már dobtam is fel, el is vitték, ahogy elkezdtem ride-olni. hopsz, 500k papa zsebébe (~100k-ért nyertem meg). mennyi volt?.. ~20perc?
az evo ferkákkal még komolyabban lehet, ott 12-3misiért tudtad még pár napja megvenni őket és 17-be mentek is el, gyorsba. zsupsz, máris lett egy edinborough-i váram. xddegy szavam se lehet, 18misit kalapáltam össze az elmúlt hét során a csencselésből és erre büszke vagyok. egyrészt, mert soha nem volt előtte 1millánál több pénzem, másrészt mindezt este ~egy órácska ráfordítással
-
Dante73
tag
válasz
parandroid #13597 üzenetére
Igen, sajnos elég gyenge pontja ez a játéknak. Anno, a TDU első részéé tetszett. Felraktam, amennyiért akartam, és amikor elkelt, megkaptam az árát. Nem volt semmi faxni.
(És, ott fele ekkorákat SEM lehetett ugratni, mint itt, és mégis mindenki szidta mint a bokrot, pedig... még ennél is jobb volt a fizikai engine....) Szomorú, hogy most messze ez a legjobb nyílt világú autós játék, pedig már sok éve is... Mind1. -
parandroid
félisten
válasz
Tibiajax #13596 üzenetére
Röviden: nem.
Bővebben: megfelelő kezdőtőkével, többhetes, vagy -hónapos tapasztalattal, illetve mittudoménmilyen tunerként, vagy autódizájnerként, hogy a sokmilliós szarokat ne 175k-ért engedje feltenni a rendszer. Ja, meg lehet görcsölni a hülye szisztémán, hogy hogyan megy az utolsó pillanatos licit, valamint miért csak 25 aukciót indíthatsz egy nap alatt.
Az utolsó 40-50 hiányzó autót aukciókból próbáltam megszerezni, párat sikerült, de csak kivásárlással, a licit gyakorlatilag megnyerhetetlen, vagy felszalad az autó szalonos új ára fölé. WTF... Én meg ha be akarok tenni egy autót, akkor a szalonos ár töredékét állíthatom be kivásárlási árnak. Volt akkoriban valami 100+ millióm, inkább megvettem a hiányzó autókat a szalonban, azt a párat meg, amit nem lehetett, azt vagy sikerült megnyerni, vagy kivásároltam max áron.
Most annyit ah-zok, hogy ami rare, vagy legendary dupla van a garázsban, azt bedobom ah-ba valami közepes áron, de csak mert jófej vagyok, és hátha valakinek kell, de így is rohadtul sajnálom azt a párnaponta fél órát, amit a hülye bepakolós, meg el nem adott autót egyesével visszaszedős rendszerre kell pazarolnom.
p
-
Tibiajax
nagyúr
válasz
parandroid #13591 üzenetére
30-40 perc alatt nyersz olyan 400k creditet
ehh...aukción ennyi idő alatt milliókat összepakolsz -
SidCorky
őstag
válasz
RobbeV0201 #13585 üzenetére
Ajánlom az országúti versenyeket is, 16-17. szintnél kapsz egy Porschét ami ha nem kell pikkpakk elmegy 20 millióért, ez is könnyű pénz.
-
Dtomka
veterán
válasz
RobbeV0201 #13585 üzenetére
Ha ultimate verziót vettél, abban benne van a fortuna sziget. Na ott 10 milliót össze lehet "szedni", a rejtvények mefgejtésével majd a kincsesládák megtalálásával.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
RobbeV0201 #13585 üzenetére
Az elején kicsit lassan indul be a dolog, de utána egész hamar kezdenek gyűlni a kreditek és a kocsik. Ha mindenáron pénzt akarsz költeni a játékra, akkor a DLC-ket vedd meg, azok közt van olyan, (VIP) ami duplázza a nyereményedet, de a kincses szigetes dlc-ben is hogy hogynem, egy pár millió kreditnyi kincset találsz pár óra alatt, meg pár hipersportkocsit. A Legós is szépen adja a dolgokat, és a Car Packok is tele vannak használható autókkal. De szerintem ezek nélkül is egész hamar tele lesz a garázsod annyi jó kocsival, hogy a felét kipróbálni sem lesz időd sohasem.
-
parandroid
félisten
válasz
RobbeV0201 #13585 üzenetére
Felejtsd el, amióta játszok, szórom a pénzt benne, egy csomó 10M-s autót megvettem, aztán kipörgettem Megint szerencsekerékben, aukción meg csak fillérekért engedi betenni. Mindenem megvan, ami a játékban pénzért megvehető (összes ház, autó), az egyenlegem meg közel 100 milliót mutat, és nincs mire költeni. Amióta bevezették, hogy a pörgetett autók helyett is megkaphatod az áruk felét, még gyorsabban jön a kredit. Ráadásul minél több gesztust, ruhát, dudaszót, ilyesmit összeszedsz, azok helyett is pénzdíj kerül be a pörgetésbe. Nemrég meg a pénzdíjakat is megemelték, egész az utóbbi időkig 25+15k járt egy heti eseményért a fő jutalom mellett, most már ezek is 100+50k-t adnak.
Tudom, hogy először lassúnak tűnik, de hidd el, nagyon gyorsan beindul a pénznyomda. Ha meg van kedved kicsit grindelni, kerese egy autópályás custom versenyt, ahol a design behülyíti a drivatarokat, és egy 10 körös versenyen 30-40 perc alatt nyersz olyan 400k creditet. Másik módszer, hogy egy skillpontok gyűjtésére kitalált autóval szerzel egy csomó skillpontot, és minden autódon kirakod az ajándék crediteket, meg a pörgetéseket.De egy-két hét után már ezekre a trükkökre sem lesz szükséged.
p
-
#53667584
törölt tag
válasz
RobbeV0201 #13585 üzenetére
Hagyd ezeket a fenébe.
Az accountoddal lépj be a forzamotorsport.net oldalon és hetente kapsz 75000 kreditet, meg ajándék autókat. -
-
CJ4567
nagyúr
-
Bib
őstag
válasz
RobbeV0201 #13585 üzenetére
Csak játszani kell, nyomatni a versenyeket és élvezni az egészet a kredit majd jön így is - úgy is. Meg szórja az autókat ,kesztyűket, kabátokat mindent.
-
RobbeV0201
tag
Sziasztok!
Új vagyok az fh4 világában,konkrétan ma kezdtem,de ez mellékes.
Rábukkantam olyan oldalakra,amelyek valós pénzért kreditet árulnak.
Aukciós házról írnak benne,meg hogy meg kell lennie alap 1m kreditednek.(?)Nem teljesen értem a menetét.
(azt értem amit írnak,csupán játék oldalról nem vagyok vele tisztában)
Ez valós dolog?
Ha valaki jártas ebben(vagyis csinálta már),eltudná mondani hogy hogyan megy ez,vagy egyáltalán lehet e,vagy csalásnak minősül?Előre is köszönöm.
-
SidCorky
őstag
válasz
GhanBuri Ghan #13583 üzenetére
-
GhanBuri Ghan
őstag
A következő szezon bemutatóját mikor lehet nézni a Mixeren?
(igen, hátha megint preordereket osztogatnak)
-
Joccc07
addikt
Rankedbe komolyan az a lényeg, hogy hogyan szivassuk meg a másikat? Mentem 7 kört és annyi barommal találkoztam, hogy nem hiszem el. + Ott van még a traktor és bone shaker játékosok tömege. Már rájöttem, hogy csak azok használják akik amúgy nem tudnának érvényesülni. Mert ezzel a 2 szutyokkal sem mennek olyan jól mintha mással mennének. Csakis azért érnek el helyezést mert ezeket a szarokat tolják.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
CJ4567 #13548 üzenetére
Most nézem, hogy rally gumival és AWD swappel pont belefér S1-be. Úgy egész gyors, szerintem szépen kezelhető aszfalton és földúton is. Kiemelkedőnek azért nem mondanám, de hoztam vele a szokásos közepes eredményeimet online is, meg rivális módban is. Még az is lehet, hogy télre egész jó lesz. A pilótám szerencsére nem panaszkodik, ha -10-ben kell kabrióznia.
Néhányan az általam követett tunerek közül drag gumival is próbálkoztak. Az más kocsikon állítólag OP, de én nem vagyok oda ezekért az extrémebb tuningokért. -
Joccc07
addikt
Na, jön valaki?
-
-
Joccc07
addikt
válasz
Kisgépkezelő #13570 üzenetére
Részemről mehet. És az alábbi f@szméregetésbe is benne vagyok.
-
-
Tibiajax
nagyúr
válasz
Cingáriusz #13573 üzenetére
ja.. +reakcióidő, kuplungkezelés
-
-
Tibiajax
nagyúr
válasz
Cingáriusz #13569 üzenetére
gyere, állj ki ellenem egy gyorsulási versenyre aztán megmutatom, milyen érzés kikapni egy nem drivatartól.. adok a szádnak
-
Kisgépkezelő
senior tag
Van amúgy valakinek kedve konvojban megpróbálni az eheti trialt?
-
válasz
csab991 #13565 üzenetére
Ja, ezt elfelejtettem írni, hogy most kizárólag az aszfaltos versenyekről beszélek. Földúton többnyire jobb vagyok, mint a verhetetlen drivatarok. Földutat és az ottani becsúszásos, rally-s kanyarodást eléggé érzem. Arra már ki sem tértem, hogy mennyire sportszerűtlenek is tudnak lenni a drivatarok. Olyan kitolásokat csinálnak kanyarban, hogy az már sokszor túlzás. Én többnyire nem vagyok a lökdösődés híve. Szeretek tisztán versenyezni, amennyire csak lehetséges.
-
Tibiajax
nagyúr
válasz
CJ4567 #13561 üzenetére
teljes mértékben igazad van...
igazából, nem is tudom, miért fontos ez nekem. talán azért, mert -bár nem versenyzek sokat-, ha freerideolok is, igyekszem a legközelebb járni a valósághoz. ha másban nem is, legalább az aszfalton történő gépkezelésben... a templom tetejére meg ugrasson akinek két anyja van
: D -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
Cingáriusz #13562 üzenetére
Kis pályákon sokkal több lehetőség van "optimalizálni" az íveket így előnyben van a játékos a botokkal szemben, mert azok sosem veszik úgy a kanyart, hogy még a rossz oldalról is épphogy a spoiler csücskével érintik a zászlót. Egyenes pályán sajnos tisztességesen kell őket megverni, ami az utolsó helyről indulva nem egyszerű. Szerintem inkább jó rajt és nagy sebesség kell hozzá, hogy hamar előre kerüljön az ember, mert utána már hiába tudnának normál esetben a tökéletes íven kanyarodni, ha ott már én vagyok.
-
DjDanee87
addikt
válasz
Cingáriusz #13564 üzenetére
Ez ilyen. Vannak egyes kanyarok ahol bénán lett megrajzolva a drivataroknak a kanyarodás íve és rengeteg időt vesztenek egy kanyarban is, máshol meg jól vannak beállítva.
De az egész ráadásul függ a te autódtól is. Ha csak X-es kocsikat nézzük is egy arra kihegyezett Sennával simán tudsz jobban kanyarodni, mint a drivatarok de akkor az egyenesben otthagynak. Ugyanígy ha egy 599XX Evo-t max speed tuninggal használsz hosszú egyenesen simán otthagyod őket, csak a kanyarokban náluk az előny.
Ezen felül meg ott van a random faktor is. Ők is ki tudnak csúszni, kilökheted őket, nézhetnek el kanyart és ha ilyen hibát vétenek az elöl lévők érezhetsz egyszer könnyebbnek máskor meg nehezebbnek egy adott versenyt is akár.
-
csab991
senior tag
válasz
Cingáriusz #13564 üzenetére
Nem igazán tapasztaltam problémát a verhetetlen drivatar-okkal, (rubberbanding az adott) út és földút versenyeken, ellenben terepen elég erősek, lehet ez főleg amiatt, hogy a terepjárók között nincs nagy differencia, főleg alsóbb osztályokban.
A kanyargós pályákon ahol elég sokat kell fékezni, ott könnyen meg lehet fogni őket, ahol több egyenes van, ott jobban rajtad maradnak, de annyira nem verhetetlenek.
-
válasz
parandroid #13563 üzenetére
X999-es autóval megyek, és padlógázas pályákon nem lehet beérni az S-es drivatarokat, más mapokon meg rommá verem őket. Persze, szoktam hibázni, most direkt azokat a versenyeket nem is emelném ki, de azért szoktam összerakni hibamentes versenyt, jó féktávokkal, kicentizve a kanyarokat, mégis gyorsabbak. Maradjunk annyiban, hogy egyáltalán nem egyforma szinten mennek a drivatarok a különböző mapokon. Van ahol profik is túl vannak húzva, van ahol verhetetlenek is gyengék.
Mentem most egy gyors pályán, 9-ik helynél nem lehetett jobbat menni, pedig nem volt benne igazán hiba, végig padlógáz. Egyenes szakaszokon ezek szerintem nem normális módon jobban mennek, mint a szintjük engedné.
újabb veryen, ugyan azzal az autóval (McLaren Senna), verhetetlen drivatarok, Horizon helyszín körpálya, 3 kör. Sima győzelem. A másodikra 4 másodpercet lehet ráverni. A technikásabb, nehezebb pályákon a verhetetlenek kb. mint ha felét sem tudnák. Csak ott tudnak iszonyatosan menni, ahol kevés kanyar van, és az is padlógázas. Azokon a mapokon nagyon nincsenek jól kibalanszolva.
-
parandroid
félisten
válasz
Cingáriusz #13562 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy te (vagy én) nagyon messze vagy(unk) a hibátlan vezetéstől. S2-ben (de valószínűleg S1-ben is) egyszerűen túl gyorsan történik minden, nincs olyan tapasztalatunk, gyakorlatunk, reakcióidőnk, hogy kezelni tudjuk ezeket az autókat egy verhetetlen drivatar szintjén, szóval marad az, hogy kihasználjuk a wallride-hoz hasonló glitcheket, bugokat, egyéb ai hiányosságokat. A800, B700 más, az egy sokkal kezelhetőbb szint. S2-t nem is kéne erőltetni szerintem trialben, a játékosok 99%- a nincs rá felkészülve (pláne hóban, vagy sárban).
p
-
Hogy van az, hogy némely pályákon simán verhetőek a "VERHETETLEN" drivatarok, más mapokon, meg még a profi szintre állított drivatarokat sem lehet megfogni, sőt, van, hogy 7-8-ik helynél jobbat nem lehet ellenük elérni. Elég vicces. Ahogy észrevettem, azokon a mapokon, ahol kevesebb és könnyebb kanyar van, ott a drivatarok ultramód max gázon tudják tolni, nem lehet megfogni sem őket, de a kanyargós, nem padlógázas pályákon meg az első két kanyar után utolsó helyről be lehet az összeset előzni, és csúnyán rájuk lehet verni. Kicsit túl vannak tolva a padlógázas pályákon. Van, hogy az első három 10-ből 10-szer megverhetetlen, tökéletes, hibamentes versenyt futva is. Ja, még annyi, hogy a Fortuna szigeten sokkal keményebbek a drivatarok, gondolom az ottani pályák jobban kedveznek nekik. Full gázon betapadnak olyan kanyarokban is, ahol én még félgázzal is kirepülök, akármilyen autóval is vagyok.
kiegészítés: visszamentem Angliába, random mentem egy versenyt, verhetetlen beállításon és simán nyertem. Érdekes.
-
Tibiajax
nagyúr
válasz
CJ4567 #13559 üzenetére
jóó, de akkor egy kezeden megszámolod kb az ilyen autókat, ahol ennyire nagy a difi.. bugattival meg még nem is mentem soha, nem érte el az érdeklődésem küszöbét se
tudom, ismerem a hangot, hallottam már elégszer..
nem, igazából amiért ez az egész váltós dolog feljött nálam, az a szekvenciális váltás kényelme, amin tegnap élvezkedtem, talán először a játék során. marha jó, de nyilván csak úgy, ha olyan a gép - mint pl a senna
így azért jóval kényelmesebb követni a kanyaríveket, hogy kuplungra nem kell figyelgetni -
CJ4567
nagyúr
válasz
Tibiajax #13558 üzenetére
Azért vannak autók, amiknek alapból tetűlassú a váltója, pl. Bugatti EB110(sima manuálissal egy gyors, de semmi különös autó, kuplunggal hirtelen S1-ben top autó lesz), ahol elég látványos a különbség a kuplung és a sima manuális között.
Valószínű, hogy zavarni fog elsőre a hang, amit ilyen váltásnál hallani fogsz(mintha "beragadna" max fordulaton kicsit a motor), de gyorsabb így váltani.
(Kontrolleren ez úgy néz ki, hogy egyszerre megnyomom az LB-t, és a B-t, lefelé váltáskor meg LB+X, akik A-n használják a kuplungot, azoknál meg A+B, A+X.)
-
Tibiajax
nagyúr
válasz
CJ4567 #13556 üzenetére
érdekes játék, nem kell elengedned a gázt, amikor váltasz
érdekes ez az info.. na majd kipróbálom, köszi. nekem a referencia mindig is a srác volt, én is hasonlóképp nyomom.. de való igaz, pl a régi tdu -hoz képes itt a kuplung használatából származó előny kevésbé 'látványos'
ott emlékszem, sokkal durvább volt a különbség -
Tibiajax
nagyúr
válasz
Cingáriusz #13555 üzenetére
ami a tó mellett van ház tetején, az jópofa volt, télen kell csinálni, amikor be van fagyva. onnan nekifutva, a kiálló szirten megdobódva már le is ütöd a táblát a házról. sima ügy. tudod, csak ahogy az életben is csinálnánk.. xd
de van sok tényleg, ami szopósnemrég írta valaki -asszem pont te-, a horizon live-okon milyen hülyékkel hoz össze a sors, hogy bsznak csinálni a feladatokat, aztán el is úszik a 60horizon-pont..
nekem szerencsére eddig mindig jó volt, arra már rájöttem, hogy esti órákban kell menni, mert akkor sokan vannak fent és sok kicsi sokra megy. nyüzsögnek már a kezdőponton, mire oda érek. a feladatokat meg mint a kis szorgos hangyák, csináljákjó őket látni, főleg a traffipaxosat szereti a nép
nyomják a gázpedált, ahogy kell.. én meg nézem őket, ez az gyerekek dógozzatok csak, gyűjjön a pont a forzaboltos autóra, hogy mehessen eladásra..
na jó, azért én is teszem a dolgom általában, nehogy szó érje a ház elejét
akva szóval akkor a pillangó-váltó támpont lehet?..
erre gondoltam én is már.
a senna-ban pl ugye ott figyel, nyilvánvaló h tök feleslegesen koptattam is a bokámat a kuplungon, simán szekis autó.. de az amg gtr-ek is
a kuplungozás inkább a régebbi gépeken érdekes -
CJ4567
nagyúr
válasz
Tibiajax #13550 üzenetére
Ha egy autóban a váltó, vagy kuplung fejlesztése sokat gyorsít a váltáson (0,01s helyett bármi mást ír), akkor az autó kuplungos, szóval gyorsabb a váltás, ha manuális + kuplungot használsz. (Pár példa: Bugatti EB110, összes Mitsu, Impreza, Skyline, Ford Focus, Raptor, Shelby Monaco, Ferrari F40, stb...) Általában az összkerekes autók érintettek ebben, de hátsó, és elsőkerekesekre is igaz ez.
Viszont mivel a Forza az egy érdekes játék, nem kell elengedned a gázt, amikor váltasz, szóval az a leggyorsabb módszer, ha egyszerre kuplungolsz és váltasz.
Autó fejlesztésnél ezt jól ki lehet használni, nem fejleszted a kuplungot, a váltót mondjuk csak sportig, és így a PI rendszer azt hiszi, hogy lassú a váltód, ezért nem nő sokat a besorolás, és ezt áthidalhatod a kézi kuplungolással. (Ez csak akkor működik, ha gyárilag lassú az autóban a váltó.)
Ja, és mindez érvénytelen, ha cseréled a meghajtást, mert az fixen egy 6 fokozatú, sportig fejlesztett gyors váltót tesz az autóba. (Pl. a Mustang S5-ben gyárilag egy 10 fokozatú váltó van, ha AWD-re átalakítod, 6 fokozatú lesz.)
(Sport váltó = tudod állítani a final drive-ot, de a fokozatokat külön nem. Verseny = állítható az összes fokozat, és ha az autónak kevesebb, mint 6 fokozatú a váltója, akkor hozzáad plusz fokozatokat.)
-
-
csab991
senior tag
Amúgy az 1000 FP egész baráti az Apolloért, pár hónapja még 2000-ért volt a shopban.
Danee: Néha azért jó ha tudsz venni másodikat vagy harmadikat is egy-egy ritka autóból, pl egy S2-re, egy X-re vagy az egyik gyári motorral, a másik meg valamelyik racing-el. Persze csak a lustaság beszél belőlem. -
DjDanee87
addikt
válasz
evitiguF #13552 üzenetére
Napi challenge és óránként a live event van. Tehát nem szerezhető több mint korábban. A házat fontos megvenni ami duplázza a pontokat, de gondolom megvan.
Azért növelték meg a költségeket, mert exkluzív autó vagy ruha már nem szokott shopban lenni, csak olyanok amik megszerezhetőek voltak korábban valahonnan. Így azok akik hétről hétre játszanak a játékkal és megvan mindenük nem tudják mire költeni a pontjukat. A fejlesztők pedig ezért növelték az árakat, mert látták mekkora mennyiségű pont halmozódott fel a játékosok többségénél.
Semmit nem értek el vele, mert veterán játékosok nem költik el így sem, mert nincs mire az új meg visszatérőknek meg szívás.
-
evitiguF
senior tag
Sziasztok,
újra elővettem FH4-et (legutóbb akkor játszottam vele, amikor kijött Fortune Island, szóval nem mostanában...) és elég sok újdonság van számomra...
Ami viszont számomra nagyon meglepő, hogy rengeteg FP kell most a shopban lévő tárgyakért. Ez mikor nőtt meg ennyire? És ennek fényében van-e valami extra FP szerzési lehetőség? Anno az volt, hogy a heti+napi kihívásokból azért össze lehetett szedni egy-két autót, meg öltözéket, most meg 1000FP az egyik autó? -
akva
tag
válasz
Tibiajax #13550 üzenetére
Szerintem egyik Forza játékban sincs infó a váltóról. Belső nézetben mondjuk látszik, hogy pillangós váltó van -e a kocsiban, vagy botváltó. De belső nézetet ugye akkor kapsz, ha már beültél a kocsiba / elindult a verseny...
Assetto-ban csinálták ezt meg szépen, ott például csak azt a váltót tudod használni, ami ténylegesen van is a kocsiban.
Az FM7-ben láttam opciót, ahol ki/be kapcsolható a crossplay, de úgy rémlik, a többiben is van ilyen.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE VEGA 64 8GB HBM2 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! I5 14400F / RTX 4060ti 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest