Új hozzászólás Aktív témák
-
CJ4567
veterán
válasz Tibiajax #13550 üzenetére
Ha egy autóban a váltó, vagy kuplung fejlesztése sokat gyorsít a váltáson (0,01s helyett bármi mást ír), akkor az autó kuplungos, szóval gyorsabb a váltás, ha manuális + kuplungot használsz. (Pár példa: Bugatti EB110, összes Mitsu, Impreza, Skyline, Ford Focus, Raptor, Shelby Monaco, Ferrari F40, stb...) Általában az összkerekes autók érintettek ebben, de hátsó, és elsőkerekesekre is igaz ez.
Viszont mivel a Forza az egy érdekes játék, nem kell elengedned a gázt, amikor váltasz, szóval az a leggyorsabb módszer, ha egyszerre kuplungolsz és váltasz.
Autó fejlesztésnél ezt jól ki lehet használni, nem fejleszted a kuplungot, a váltót mondjuk csak sportig, és így a PI rendszer azt hiszi, hogy lassú a váltód, ezért nem nő sokat a besorolás, és ezt áthidalhatod a kézi kuplungolással. (Ez csak akkor működik, ha gyárilag lassú az autóban a váltó.)
Ja, és mindez érvénytelen, ha cseréled a meghajtást, mert az fixen egy 6 fokozatú, sportig fejlesztett gyors váltót tesz az autóba. (Pl. a Mustang S5-ben gyárilag egy 10 fokozatú váltó van, ha AWD-re átalakítod, 6 fokozatú lesz.)
(Sport váltó = tudod állítani a final drive-ot, de a fokozatokat külön nem. Verseny = állítható az összes fokozat, és ha az autónak kevesebb, mint 6 fokozatú a váltója, akkor hozzáad plusz fokozatokat.)
No Sana No Life
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- iPhone topik
- Ukrajnai háború
- EA Sports WRC '23
- Opel topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...