Hirdetés
-
GAMEPOD
Új hozzászólás Aktív témák
-
ObiGabi
aktív tag
Üdv!
Az előzőekhez: én a 2011-es verzióval kezdtem, nekem az nagyon bejött. Még a 13-mas megjelenése előtt napvilágot láttak olyan extrák, mint az irányjelzők, a mosható gépek, voltak térképek, melyeken lehetett fakitermeléssel is foglalkozni. És ne feledkezzünk meg a biogáz üzemről, a modderek hamarabb készítették el, mint a Giants. Hivatalosan a Platinium kiadásban jelent meg legkorábban. Anno ajánlottam itt fórumon a Bessumer Land térképet, ami jóval megelőzte a Giants alkotók munkáját. Kevert takarmány, tejüzem, cukorgyár, húsüzem, stb. A 13-mas verziót ép csak kipróbáltam, de már tettem is el úgy egy évre és visszatértem a 11-hez. Röviden, velőtlenül ennyi.
Ja! És mi volt előbb? A tyúk, vagy a tojás? Hát a kakas! ... Ugye-ugye...
-
őstag
őstag
válasz
n0tr3adY81 #3698 üzenetére
A Belga előbb jelent meg mint a Bantikow, de a lényeget tekintve mindegy.
-
n0tr3adY81
aktív tag
A trágya összeszedés már Bantikowon is volt '13-ban.
'11-ben be lett ígérve a moddereknek command line, azaz, hogy kattingatás nélkül lehessen savegame-t betölteni, mapot inditani, ip-re csatlakozni. Volt ígéret, hogy GE-ből lehet inditani az éppen szerkesztett mapot.
Millió egy ilyen meg-nem-valósult "feature"-t lehet találni GDN-en. És még mindig ott tartunk, hogy se a vonat vis/collisionje, se a fillplaneShaderek nincsenek szinkronban a kliensnél és a szervernél. 2016-ban.Nem beszélve a 4 textúra / grid korlátról, nem beszélve arról, hogy a dedikált szerver visit, ha 8-nál több terrainTexture van bent.
Nincs egy szar gépem azt gondolom. De az, hogy a képen egyszerre 6 db particleEmitter statikus 30-ra csökkenti a stabil 60 fps-t, az komoly enginehibára utal. Ja és atomlagra a klienseknél.
De sebaj, lesz szép sok új brand a 17-ben, lesz napraforgó,lesz öröm, lesz boldogság, lesz tánc és zárcsökk.. Ja ez nem az. Szóval én is csak abban bízok, hogy lesz konkurencia, aki megfingatja őket. Nagyon.
-
őstag
őstag
válasz
n0tr3adY81 #3696 üzenetére
A végén felvetett kérdésedre a válasz: fogalmam sincs, nem is gondolkoztam rajta.
A későbbi verziókban megjelenő ötletekről meg az a véleményem, hogy pont a felhasználói igények felé mozdulnak, ez inkább jó mint rossz.
Ott az OEB_realTerrain sokkal jobb mint a ploughspec, ezt szívesen látnám egy következő verzióban.Amiben egyetértek veled, nem kell publikálni, nekem is vannak sajátjaim.
És tényleg kéne egy teljesen új engine., meg valami opcionális játékmenet.Amúgy most olvastam, hogy a trágya összeszedés is belekerül a 17-be, ezt először a Belga mapon láttam, ez is "lopott" ötletnek tűnik, de jó.
-
n0tr3adY81
aktív tag
Azért, mert Giantséknek értelemszerűen megvan maga a forrás engine és ezáltal a kódolásik lehetőségek tárháza szinte végtelen a védelmet tekintve.
Pl. saját lua compiler, ami egyedi kódsor alapján forgatja be a lua scripteket hexadecimális formába. Leegyszerűsítve egy 128 karakteres jelszóval védett .zip. Ami nem zip
Esélytelen visszafejteni.
Én pont ezért nem publikálom a modjaim.
Egyébként a tyúk-tojás esetére csak annyit mondok, hogy az FSH Modding tagjai között szépszámmal vannak olyanok akik 2008-9 óta foglalkoznak a moddolással, modkészítéssel. Épp a múltkor beszélgettük TS-en, hogy a modderek által készített nagysikerű kiegészítések "véletlenül" a következő kiadott FS-ben már alap dologként landolt.Pár példa a közelmúltból:
Forest mod (13) - favágás
Dirt mod - koszolódás
Cukorrépa / burgonya
Tükör (mirror) - modSárga villogó (11->13)
Irányjelző (13->15)
particleEmitter a vágóasztalokhoz (13->15)
dynamicPlane (13->15)És a kezdetekről (ami a 2008-ban nem szerepelt csak módként)
2009 - tehéntartás mod, silózás, körbálázás, műtrágyaszórásValamint csicseregtek valami olyasmit is a verebek, hogy anno volt licensz a Fendt-re, csak annyira hulladék volt a Giants modellezési munkája, hogy elálltak a szerződéstől. Ellenben a Deutz Fahr-al, akik foggal-körömmel kapartak az ingyen reklámfelületért.
Egyik sincs a másik nélkül, ebben igazad van. Viszont, mint ahogy látszik a felsoroláson, nincs saját ötletük. A mod-felhasználásba fektetett energiájukat inkább az engine fejlesztésébe is forgathatnák. Röhejesnek tartom, hogy egy multiképes szimulátorban 2016-ban a vonatok visualja nincs szinkronizálva a collisionnel. Emberi nyelven : a klienseknél a vonat fizikai ütköző teste közlekedik egyszerre, viszont ehhez képest a vonat MODELLJE el van csúszva mindenkinél. Csak a szervernél mozog együtt.
Ebben sosem lehet igazságot tenni. Viszont ezzel a saját sírjukat ássák, mert előbb-utóbb minden komolyabb scripter/modder meg fogja unni, hogy a saját projektjével egy évvel később más kőkemény pénzeket keres ipari szinten.
Végszóként egy kérdésem lenne : Marhu nem gyenge programozó, nem gyenge scriptjei vannak. Az ő modjai egyik LS részben sem "jelentek meg". Vajh miért?
-
jani04
aktív tag
válasz
n0tr3adY81 #3692 üzenetére
Én pl simán fizetnék egyfajta tagdíjat vagy valami ilyesmit,hogy normális módokhoz jussak.Szerintem elég sokan vannak így ezzel csak sajnos semmi biztosíték arra,hogy egy gyenge jellemű ember nem tölti fel az így megszerzett módokat valahova......
(#3694) olivera88: Szerintem az a baj,hogy az alapokhoz nem nyúlnak.Az eddig látott képek alapján ez csak toldozás-foldozásnak tűnik de ne legyen igazam.
-
olivera88
veterán
Néhány friss info az FS 17 ről.
[link]
Jól hangzik, fejlődhetnek lassan -
őstag
őstag
válasz
n0tr3adY81 #3692 üzenetére
Várj, ha a Giants le tudja védeni amit akar, akkor a sztár modderek miért nem képesek rá?
Továbbra sem értem a motivációt. Ha valaki nem akarja, hogy más is felhasználja amit csinál, akkor minek publikálja ilyen formában? Egyáltalán minek öl bele ennyi időt valaki ilyesmibe? Ha pedig azért teszi, hogy pénzt keressen vele, akkor inkább önálló játékot kéne fejlesztenie.
Az ötlet lopás meg kb. olyan mint a tyúk meg a tojás esete. Lehet, hogy egy mod később bekerül a játékba valamilyen formában, de a játék alapötlete meg előbb volt mint az inkriminált mod, ami a játék nélkül nem jöhetett volna létre. Gondolom a Giants ezt jó előre levédte a felhasználási feltételek elfogadtatásával.
El kell fogadni azt is, hogy a készítők diktálják a játékszabályokat.
Csináljon valaki konkurens játékot és árulja pénzért a modokat is külön. Mi felhasználók talán nyerünk is vele. -
n0tr3adY81
aktív tag
Arról nem beszélve, hogy a speckó scriptek (ITrunner - multilift script, crab steering - holmer ) egyedileg tömörített .lua -ban vannak (.luc).Ergo nem publikus. Pedig ezek '13-ban modderek által készített dolgok voltak, bárki által elérhetőek.
Sose fogom megérteni, hogy mi ebben a buli. Nem adnak ki a moddereknek egy minimális "protection toolt", hogy azok le tudják védeni bizonyos szintig a munkájukat a "vérpistike12 modding" tipusú emberkéktől. A miértre mindig az a válasz, hogy "...mert a közösség érdeke". Igen? Akkor a saját cuccaikat miért titkosítják egyedileg?
Ha neadjisten valaki vissza tudná fejteni ezeket a scripteket, nem lepődnék meg, ha ugyanaz lenne a programkód, mint a '13-as korábbi scriptekben.Gift of Caucasus készítője 78000 Ft-nak megfelelő rubelt szedett össze támogatásként a mapjával. Csupa egyedi dolog, védelem híján a scriptek védelmét úgy oldotta meg, hogy keresztbe-kasul hivatkoznak egymásra a .lua-k.. Minden egyedi programkódot szétdobált 5-6 .lua-ba. Aki kiganézza azt a káoszt, le a kalappal előtte. Ez is egyfajta megoldás az iparosított és céglogóval védett lopás ellen.
Én meg simán úgy oldom meg, hogy a modelljeim/modjaim csak haveroknál landolnak, akik nem adják tovább. Vérpistike12 és társai meg csorgassa a nyálukat.
-
height
aktív tag
[műtrágya szórás ] kicsit másképp.
-
height
aktív tag
válasz
n0tr3adY81 #3688 üzenetére
Gondolkoztam, hogy vegyem e meg a goldot,de nem éri meg az árát, és a többi dlc sem, ha jól megnézek egy igényesen jól elkészített módot, mindenkor van olyan(vagy jobb) mint amit a glants kiadott dlc.ket.
-
Saminho94
csendes tag
Sziasztok !
Olyan problémám lenne hogy a CDgalaxisból vettem 2 db cd lemezes FS15 játékot
2.-at a sógoromnak adtam hogy majd ketten multizunk , hát hamar besült a téma mivel se én se ő nem tud belépni egyikönk pályájára sem aztán csináltam egy dedikált szervert ott már más emberkék csatlakoztak volna a pályámhoz de a sogorom meg nem talált meg hiába adtam meg nevem stb stb mindent !
Hogyan lehet ezt működésre bírni ? Légyszi segítsetek ha van erre megfejtés ! -
n0tr3adY81
aktív tag
válasz
ObiGabi #3687 üzenetére
Hát... Hmm..
Ha nem lennének
f@szok, a közösség már régen javította volna ezeket a hibákat.Azon túl, hogy az összes dlc-ben lua helyett compiled lua -k (.luc) fileok vannak, még a modelleket se lehet javítani, mert a védelem részeként corrupt shapefilenak érzékeli a GE és nem nyitja meg.
Ezek pofáznak a modding communityről? -
ObiGabi
aktív tag
-
olivera88
veterán
Valaki szándékozik venni Holmer DLC t? Én gondolkozom rajta, de minek mikor nem játszottam már vagy 1,5-2 hónapja. Meg miért ilyen későn adták ki? Lassan érkezik az FS 17, jó pár hónap, ezeknek most jut eszükbe kiadni új DLC t.
-
gnagydani
csendes tag
válasz
n0tr3adY81 #3676 üzenetére
Helló! Egy kis segítséget szeretnék kérni a map-hoz. Nem találok 3db járművet. Hogyan lehet megtalálni, mert a keresgetős módszer nem jött be? Azt sikerült a mentésben megtalálnom, hogy még 3 hiányzik, de hogy az hol lehet az rejtély. Esetleg koordináta, térkép vagy valamit lehet-e találni? A google nem a barátom, mert baszik segíteni! Köszi a segítséget előre is!
-
LaMazZz
tag
Sziasztok!
GE-ben, hogy tudok tudok egy mappon földet feldarabolni, mármint 1 nagyból több kisebbet csinálni?
-
Brucu
csendes tag
válasz
VarGaB177777 #3680 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm !!!
-
VarGaB177777
csendes tag
-
Brucu
csendes tag
Sziasztok !!
Segítségeteket kérném !!! Valahol olvastam, de most épp nem találom hogy át lehet rakni a mods mappát másik meghajtóra csak valamit át kell írni hogy a játék onnét keresse a modokat !! Kaphatnék erről infot ??
Köcce előre is !! -
gnagydani
csendes tag
válasz
n0tr3adY81 #3676 üzenetére
Ez tényleg odabaszós! Nagyon tetszik első ránézésre. Biztos van benne munkaóra bőven. A sár nagyon ütős! Tetszenek az elveszett tárgyak is.
-
tutikas
tag
válasz
n0tr3adY81 #3676 üzenetére
Király map az MTZ-t már megfektettem
-
n0tr3adY81
aktív tag
Valós-sár-elkaparás-elakadás. Low gépekkel rendelkezőknek nem ajánlott (kerékszám x particleemitter)
-
csaba17
senior tag
válasz
n0tr3adY81 #3672 üzenetére
megnéztem, elvileg 8300literes...
ez van bent: http://fsportal.hu/mod.php?id=4815&&page=1
előbb vettem egy 18500literes, gyári pótot, azt 40s alatt feltöltötte. holnap megnézem, hogy ezt a moddoltat meddig tölti de ha rajta vagyok akkor is 8300at ír ki, ill a mostani töltésnél nem volt furcsa, hangos hangja a töltésnek. de majd kiürítem és holnap feltöltöm megint, majd írok ha probléma van. de lehet csak valami bug volt. -
csaba17
senior tag
válasz
n0tr3adY81 #3672 üzenetére
nem tudom hány literes, de majd megnézem. köszi az infót.
-
n0tr3adY81
aktív tag
#3670 Jó lesz az FSH Modding Map v5-nek is. Valószinűleg a hígtrágyaszállitóddal lesz a bibi, mert a gyáriakat rendesen tölti. Hacsak nincs átírva a kapacitás valami irgalmatlan összegre.
3671 Ezért kéne eredeti, 1.4.2 -re felpatchelt FS-el játszani
Meg elfelejteni a hulladék modokat - csak mert jól néz ki.
-
xxx86
csendes tag
Sziasztok, olyan nagy problémám van, hogy beteszek bármilyen kamiont és egy pótkocsit meg rakóm terménnyel összevissza csúszkál, mint ha egy jégpályán menne, de üresen nem csinálja?
-
csaba17
senior tag
helósztok
olyan kérdésem lenne, hogy használom az fsh magyar mapot, elmentem hogy vegyek híg trágyát, de barosokáig tölti a tartályt(vagy 5 percig töltené ha nem tovább). próbáltam az időgyorsítással, hátha gyorsabb lesz de nem lett.
van valami billentyű kombináció amivel meg lehet gyorsítani? -
Palafi
aktív tag
Sziasztok!
Én a képen bekeretezett problémát nem tudom megoldani.
Tudom, hogy egyszerűnek túnik, de szerintem nem az. Valami útban van, vagy nem engedi a pontos beillesztést. A traktor mérete miatt ragaszkodom hozzá, mert az összes használt trakim 30 MB alatti. Megköszönném, ha tudna valaki segíteni., mert a többi letöltött 8370 is ugyan ilyen, vagy sok-sok MB méretű.
-
xxx86
csendes tag
Köszönöm a segítséget
-
őstag
őstag
Konkrétan a mod xml -ben kell átírni a <motor torqueScale= utáni értéket.
300 lóerőhöz körülbelül 1.310 -1.344 közötti érték tartozik.De mielőtt belepiszkálsz le kell ellenőrizni editorban a modell tömegét és az xml-ben a kerekek tömegét. Gyakran előfordul egy agyonbarmolt mod esetén, hogy ezek irreálisak és ezért nem megy úgy ahogy kéne.
Ha a tömeg rendben van és te megduplázod egy 150 lóerős gép teljesítményét, akkor az túl fürge lesz, és további hangolgatást igényelne.
Ezért értelmetlennek tűnik az egész felvetésed, legalábbis olyannak aki a szimulátorban a realitást helyezi előtérbe -
őstag
őstag
Ez így 2013 / 2015 vegyes felvágott, bár működik, de ha már csináljuk, akkor csináljuk rendesen.
maxRpm csak egy kell, de ha változtatjuk, akkor nem árt hozzáigazítani a motorhangok pitchScale, pitchMax értékeit, ellenkező esetben idétlen, hogy a gép tovább gyorsul de a hang nem követi a fordulatszám emelkedését, de jobb nem is változtatni
maxTorques nincs, torqueScale van, ennek a növelése növeli a nyomatékot (így a teljesítményt is adott fordulatszámon)
accelerations sem kell, a torque normRpm sorokban lévő értékek adják meg az adott fordulaton a nyomatékot, kvázi ez befolyásolja a gyorsulást
De mindezek feltételezik, hogy a modell tömege editorban helyesen van beállítva és a kerekek tömegei is helyesek az xml-ben. Szóval kezdésnek azt érdemes ellenőrizni.
És akkor referenciaként meg lehet nézni egy gyári gép torqueScale értékét.
-
n0tr3adY81
aktív tag
<motor torqueScale="3.065" minRpm="1000" maxRpm="2200" maxBackwardSpeed="15" brakeForce="16" lowBrakeForceScale="0.22" lowBrakeForceSpeedLimit="1" minForwardGearRatio="19.5" maxForwardGearRatio="130" minBackwardGearRatio="50" maxBackwardGearRatio="130">
<torque normRpm="0.45" torque="0.9"/>
<torque normRpm="0.5" torque="0.97"/>
<torque normRpm="0.59" torque="1"/>
<torque normRpm="0.72" torque="1"/>
<torque normRpm="0.86" torque="0.88"/>
<torque normRpm="1" torque="0.72"/>
</motor>Ez a gyári IH QuadTrack 692 lovas motor beállitása. Ha nem tudod, hogy ezeket az értékeket hova / hogyan kell kicserélni, javaslom ne is fogj bele.
-
height
aktív tag
maxTorques ami itt szerepel érték azt nőveld tetszés szerint. ----->> Az az erő, ami a 4 sebességfokozatban felhasználható maximum.
<torque normRpm="0.45" torque="1.9"/>
<torque normRpm="0.5" torque="1.97"/>
<torque normRpm="0.59" torque="2"/>
<torque normRpm="0.72" torque="2"/>
<torque normRpm="0.86" torque="2.88"/>
<torque normRpm="1" torque="3.72"/> ezek az értékek a kisebb sebességben felhasználható ló erő.Ezt az értéket keresd xml-ben maxTorques és növeld az értéket.
-
height
aktív tag
minRpm – Megadja azt a minimum fordulatszámot, ahol a mod már elindul. Óvatosan, mert ha magas értéket írunkbe, akkor úgy indul el, mintha kilőtték volna.
maxRpm = Megadja azt a maximum fordulatszámot. Azért van három érték, mert egyes sebességi fokozatokhoz (1-3-as gomb) külön kell beállítani.
maxTorques – Az az erő, ami a 4 sebességfokozatban felhasználható maximum.
brake force = A fékezés erősségét módosíthatjuk ezzel.
lowBrakeForceScale = A fékezés erőssége, abban az esetben, amikor aktívan nem fékezünk, csak hagyjuk gurulni a gépet.
lowBrakeForceSpeedLimit = Meghatározza, h mekkora sebességnél aktiválódik a „lowbrakeForceSpeedScale" ’parancs’
.
accelerations = A kigyorsítás késleltetésének mértékét adja meg, vagyis amikor például az egyes sebességfokozatból kettesbe váltunk.Bővebben: a vastag betűs részt másold ki és a gép xml-jét nyisd meg note paddal és keress rá a ki másolt szóra.
maxTorques ami itt szerepel érték azt nőveld tetszés szerint. ----->> Az az erő, ami a 4 sebességfokozatban felhasználható maximum.<torque normRpm="0.45" torque="1.9"/>
<torque normRpm="0.5" torque="1.97"/>
<torque normRpm="0.59" torque="2"/>
<torque normRpm="0.72" torque="2"/>
<torque normRpm="0.86" torque="2.88"/>
<torque normRpm="1" torque="3.72"/> ezek az értékek a kisebb sebességben felhasználható ló erő. -
xxx86
csendes tag
Sziasztok, olyan segítség kellene nekem, hogy hogyan tudóm növelni a gépek vonó erejét (lóerőt)?
-
Fel
addikt
válasz
Wildgreen #3642 üzenetére
MultiMowing mod for Farming Simulator 15 - Ezzel a moddal lehet az egyéb takarmányokat is kaszálni.
-
xxx86
csendes tag
Sziasztok, olyan segítség kellene nekem, hogy hogyan tudóm növelni a gépek vonó erejét (lóerőt)?
-
height
aktív tag
válasz
zsolesz0803 #3639 üzenetére
Köszi, de a javító mód valamiért be kevert mert azt el távolítottam és minden oké lett.
-
Wildgreen
aktív tag
válasz
zsolesz0803 #3643 üzenetére
Fura mert szerintem az valóságban simán lehetne a lucernát adni az állatoknak!! Van a mappon lóhere is de azt sem lehet nekik fűként adni!! Amúgy az FSH Mappon simán kaszáltam a búzát a KroneBigL 500-al és fűnek vette!! Ezért gondoltam hogy mapp függő!!
-
zsolesz0803
tag
válasz
Wildgreen #3642 üzenetére
Szivesen
!
Hát passz én nem tudok olyan modról, de attól lehet!
Egyébként jobb ha lesilózod és betömöríted a silótérbe, én is úgy csinálom, mert ha kaszálod akkor macerás nem tudod az állatok elé adni mert nem fogadja el a lucernát csak a füvet, akkor a mapon is meg kell keresned a tehenek etetőjét editorba és beírni a lucernát a fű mellé, szerintem nem éri meg vesződni a kaszálással, egyszerűbb lesilózni, de te tudod hogy szeretnéd felszolgálni a tehenek elé -
Wildgreen
aktív tag
válasz
zsolesz0803 #3641 üzenetére
Köszönöm!!
Úgy emlékeztem van olyan mod aminél ha gabonát kaszálsz azt is fűnek ismeri fel és nem kell forgatni sem rend sodrózni! Vagy ez mappokba van beépítve?
-
Cooper911
senior tag
Sziasztok,
Aki nézne videót a játékról annak ajánlom az új videósorozatomat, story módban kezdtem el egy pályát modokkal. Íme az első rész. -
height
aktív tag
válasz
zsolesz0803 #3636 üzenetére
Szia!
Köszönöm, hogy írtál.
Ezt próbáltam, be írtam a növény nevét, és el akartam menteni, akkor lefagyott az editor, és bezárt. -
zsolesz0803
tag
Szia editorba megnyitod a leadó helynek a grainStation Trigger sort ,az User Attributes ablakban beleírod a növény nevét a fruitTypes sorba, és hogy fizessen is érte árat is írj neki a priceMultipliers sorba olyan értékeket mint ami ott van a többi növénynek, álltalában olyan 1.2 vagy 1.3 érték szokott ott szerepelni
!
-
Wildgreen
aktív tag
Sziasztok!! Aki szereti a kisebb kombájnokat egész jó ez a Claas Tucano 340!!
[link] -
height
aktív tag
Sziasztok, ki jött a napokban a szőlő mód, ez úgy működik hogy a mód mappába berakom a szőlő módót, és játékban az elhelyezhető objektumok között található. Na de, a kérdésem az lenne,ha a mappon eredetileg szereplő eladási helyeken szeretném eladni a szőlő termést, akkor mit kell szerkeszteni? Köszönöm, ha válaszoltok !
-
őstag
őstag
válasz
McEacrhan3 #3629 üzenetére
Végre van macska is.
-
height
aktív tag
válasz
McEacrhan3 #3629 üzenetére
igen ez nagyon szép munka, szépen ki van dolgozva, DE!! mivel ilyen kidolgozott a grafika ezért komoly pc is kell amin elfut a játék.
-
pokers
senior tag
válasz
McEacrhan3 #3629 üzenetére
Hát igen, jó lenne már valami ütőképes konkurencia az FS-nek
-
McEacrhan3
tag
Végre kaptunk egy videót is a készülő Cattle and Crops-ról. Engem már most megvettek maguknak
Cattle and Crops
Attól féltem, hogy kapunk majd egy Fs-t, kicsit kicicomázva, de idáig mesze túlszárnyalták azt látványban, és ez még csak Pre Alpha voltCsak töltsék meg tartalommal, és király lesz
Facebook oldaluk. -
[-HERO-]
senior tag
Rakodó használatánál nem lehet valahol beállítani az egér érzékenységét?
Fél kilómétert kell az egérrel játszak egy gém emeléshez, és kezd idegesíteni
Vagy esetleg valami mod vagy praktika vagy valami? -
Fel
addikt
A március 10-én érkező Holmer DLC két masinájáról dobtak fel FB-re egy kis videót Giants-ék, elsősorban a kormányzásukról: [link]. Lesz pivot, offset, szuper!
-
pokers
senior tag
Teszkóba, CD Galaxisba most 1990Ft a Gold kiegészítő.
Ennyire olcsó még nem is volt, azt hiszem. -
Giot
addikt
Sziasztok!
A földek körül lekaszáltam a füvet, bálázni szerettem volna miután a rendforgatóval összehúztam, de nem veszi fel a bálázó. Mi lehet a gond?
-
[-HERO-]
senior tag
válasz
n0tr3adY81 #3619 üzenetére
Ha finom volt, Naná!
-
-
[-HERO-]
senior tag
válasz
n0tr3adY81 #3613 üzenetére
Mondjuk ezt a politikát sosem értettem meg, még reklámozzák is nekik a gépeket egy ilyen játékkal...
Biztos vaskalapos öregek irányítják a vállalat ezen részét -
height
aktív tag
válasz
n0tr3adY81 #3616 üzenetére
köszönöm
de akkor hiányosan töltöttem le mert nincs benne tutorial.
-
FrezeR
senior tag
válasz
n0tr3adY81 #3613 üzenetére
Kíváncsian várom vajon milyen a modderek által már elkészített plusz dolgokat raknak bele az idén
-
height
aktív tag
Sziasztok, megjelent a KÁR, JAVÍTÁS MOD nemtudja valaki hogy kell telepíteni ?
-
[-HERO-]
senior tag
Hát ha a 17 be bekerülne egyszerre az MF, fendt jondi meg a claas, akkor már nem sok töltény maradna amit el lehetne lőni plussz dlc ként
Bár marad azért még mondjuk Valtra stb. -
underdark
aktív tag
Üdv Farmerek!
Dobozos verzió aktiválható steamen is? Emlékeim szerint a 13 külön futott a lemezen található kóddal
Ha nem, akkor remélem még tavasszal vagy summer salen le lesz akciózva, mert ez a 30 euró még sok nekem, míg boltban 1500HUF -
Fel
addikt
Azt már korábban elhíresztelték, hogy megállapodtak az AGCO-val, és tőlük jönnek majd az új gépek.
A Dzson Díír nagyobb falat..draco31: Azt írja, kevés a grafikus memória. Meglepő, hogy 1 GB nem lenne neki elég, de megeshet...
Esetleg próbájatok meg valami nagyobb méretű, fix virutális memória méretet beállítani. Úgy 4GB-ot kb. Nem biztos, hogy segít, de hátha... -
draco31
veterán
Hello!
Öcsém ezzel játszik. Eredeti változat, karira kapta. A gép ami nyúzza:
CPU :QuadCore Intel Xeon L5420, 2500 MHz (7.5 x 333)
RAM: 6Gb
VGA: GTX560Ti 1Gb
361.75-ös VGA driver, 64 bites win7.
És egy ilyet merészel kiírni, ez mitől? -
Fel
addikt
Farming Simulator 17 bejelentve! Konzolra, PC-re 2016 végén jön. Meglepődünk valamin? ...Jé, napraforgó!! És föl lehet hajtani a használaton kívüli front függesztés karjait. Yeah!! Kíváncsi leszek a többi újításra...
-
csaba17
senior tag
helósztok
megvenném steamen a gémet, elég jó árban van. kérdés: magyar nyelv lesz benne?
eddig torrentes verzió volt mi magyar, ha angolt raktam fel akkor hiába írtam át vmi fájlt, maradt angol...
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi 14C 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A35 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti VISION OC 8G - újrapadozva és pasztázva
- Eladó 4 hónapos Samsung Galaxy S24 Ultra (12/256Gb, titán fekete), garanciális, ajándékokkal
- Asus TUF RTX 4090 24GB GDDR6X Gaming Videokártya! BeszámítOK!
- Dell Precision 5560, 5550, 3561 i7, 10-11. gen. Nvidia 4k Touch, gar
- iKing.Hu - Apple Watch Ultra 2 Titanium Szíjjal 49 mm Használt, újszerű
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 11400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT Rampage SHIVA Zalman 600W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest