Hirdetés
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
-
GAMEPOD.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 08. 02.): [link]
(ÚJ: magasabb váltási limitek, hétvégi díj megszüntetése havi díjas csomagokban)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz madagaszkar #10714 üzenetére
azóta két hét telt el, ebben nincs semmi rendkívüli. három hét után már lehet aggódni
-
pictigjis
Topikgazda
válasz madagaszkar #10716 üzenetére
aggódáson azt értem, hogy akkor lehet arra gondolni, hogy talán elveszett, és kérni kell újat. miért törlődne a regisztrációd?
ha meg akarod szüntetni a regisztrációdat, írnod kell erről egy levelet a supportnak, és ők majd intézik
-
fil
őstag
válasz madagaszkar #10716 üzenetére
Ha nem jön meg, akkor írsz a supportnak és küldenek újra. Én is így jártam. A kiírt határidő után még vártam 1-2 hetet, hátha megjön, aztán írtam. Újra elküldték, most már regisztrált levélként. Meg is jött.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz madagaszkar #10720 üzenetére
az nem határidő, csak egy becslés, hogy addigra megérkezhet. 5-15 munkanap között bármi lehet
-
madagaszkar
tag
válasz madagaszkar #10714 üzenetére
Update: Ma megérkezett a kártyám. Az app-ban történő aktiválás után, van még vele teendőm mielőtt használom? Habár ha ilyen problémás a használata ahogyan többen is írjátok, lehet megszüntetem az egészet. Így hogy lehet elindulni vásárolni, ha bármikor és bárhol adódhatnak vele problémák. Google pay-el használtam volna, a mostanában mindig vacakoló és lassú Simple helyett.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz madagaszkar #10728 üzenetére
A Simple-nél biztosan jobban működik.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
pictigjis
Topikgazda
válasz madagaszkar #10728 üzenetére
az első tranzakciódnak bedugósnak kell lennie pin-kód megadásával, a fizikai kártya aktiválása után az eddig használt "virtuális kártya" lejárati ideje és biztonsági kódja is arra változott, ami a fizikai kártyára van írva (ha már hozzáadtad valahova, és nem frissült automatikusan)
-
ACE-
addikt
válasz madagaszkar #10733 üzenetére
"az első tranzakciódnak bedugósnak kell lennie pin-kód megadásával" Igen, az ATM-es pénzfelvétel ilyen.
[ Szerkesztve ]
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz madagaszkar #10805 üzenetére
nem, ebben nem fogunk tudni segíteni. írj egy levelet magyarul, és másold be a deepl.com-ba, aztán küldd el a supportnak. ennél többet ne várj itt senkitől légyszíves (ennyire hiányos angol tudással minek használsz egyáltalán ilyen szolgáltatásokat? vannak dolgok, amiket soha nem fogok megérteni)
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz madagaszkar #10807 üzenetére
bevallom, hogy elég nyűgös vagyok ma, de: ha a support email-címét sem vagy képes megtalálni, akkor bevásárolni ne menjünk el helyetted? ott van az a rohadt összefoglaló a lap tetején, elképesztő, hogy ennyire képtelen valaki eligazodni a világban. konkrétan még azok idejét is rabolod, akik x nappal később beesve fogják ezt elolvasni
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz madagaszkar #11445 üzenetére
bármelyik atm-nél, pin-csere menüpont
-
kapasz
tag
válasz madagaszkar #11448 üzenetére
Chip + PIN, azaz bedugós tranzakcióval kell aktiválni bármely bankkártyát.
A Xiaomi Mi Band 6 jól működik Curve-vel és K&H-val is.
[ Szerkesztve ]
-
tobias40
veterán
válasz madagaszkar #11450 üzenetére
Én vettem fel korábban eurót a Curve kártyával ATM-ből,mégis letiltott a Praktikerben tegnap 2x is.
-
kapasz
tag
válasz madagaszkar #11450 üzenetére
A PIN használat a lényeg. ATM is jó.
-
zerodot
aktív tag
válasz madagaszkar #11450 üzenetére
Ez a chip+pin a paypass aktiválásához kell.
-
tobias40
veterán
válasz madagaszkar #11510 üzenetére
Értelek,én is használom erre de ezt megtudom csinálni a Revolut-al is a Curve nélkül.
Tényleg csak a kíváncsiságból kérdezem,nem kötözködöm.. -
pictigjis
Topikgazda
válasz madagaszkar #12495 üzenetére
kerlek olvass vissza par hozzaszolast, minden ki fog derulni
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen