Új hozzászólás Aktív témák

  • Liquid Snake

    aktív tag

    válasz oriic #850 üzenetére

    Nem rossz ez a Type-0. :C Még egész jó pontokat kapott. Megyek kipróbálni Psp-re :DD

    [ Szerkesztve ]

    A Hideo Kojima Game

  • alevan

    őstag

    válasz oriic #850 üzenetére

    És ne feledd, hogy az összes küldetést megcsináld és a történetről is teljes képet kapj, 3x kell végigjátszani (legalábbis a PSP verzióra ez igaz).

    "Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."

  • ldave

    Topikgazda

    LOGOUT blog

    válasz alevan #852 üzenetére

    És van annyira jó játék, hogy 3 végigvitel élvezetes legyen?

    A Slime draws near! Command?

  • oriic

    HÁZIGAZDA

    válasz oriic #850 üzenetére

    JÓl kezdődik a játék, lehet japán szinkront választani. :)

    Live-Die-Respawn

  • alevan

    őstag

    válasz ldave #854 üzenetére

    A harcrendszer kifejezetten jó és élvezetes. Szívesen viszontlátnám még más játékokban. Viszont a helyszínek nem változnak, az ellenségek csak nagyobbat ütnek, szal van aki megunja. És a harmadik végigjátszáson szinte csak 2-3 CGI videót unlockolsz, pár melléküldit csinálhatsz meg (amit időhiányban a második végigjátszásban sem tudtál megcsinálni ha nem egy guide-ot olvasva játszottál).

    De mondom, a harcrendszer elviszi a hátán a játékot és minden videót illetve beszélgetést lehet skippelni.

    [ Szerkesztve ]

    "Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."

  • alevan

    őstag

    válasz oriic #857 üzenetére

    A twitch streamekben a kommentár a lényeg :DDD

    "Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."

  • ldave

    Topikgazda

    LOGOUT blog

    válasz oriic #857 üzenetére

    Este csináld, ilyenkor munka van :P

    A Slime draws near! Command?

  • oriic

    HÁZIGAZDA

    válasz ldave #859 üzenetére

    Hja dolgozok, csak hazajöttem kicsit. :D Fél 5-től vagyok otthon fixen. :DDD

    Live-Die-Respawn

  • ldave

    Topikgazda

    LOGOUT blog

    válasz oriic #861 üzenetére

    Ha ezzel egy újabb pilléren tud majd stabilan állni a cég, az nekünk csak jó lehet.

    A Slime draws near! Command?

  • oriic

    HÁZIGAZDA

    Na végigtoltam a Final Fantasy 15 demóját. Szokni kell nagyon az új harcrendszert, de nagyon jó lesz ez ha megjelenik. És az a summon a végén... Wow...

    Twitchelni még mindig nem tudok...

    Live-Die-Respawn

  • nonsen5e

    addikt

    válasz oriic #863 üzenetére

    Én meg várom, hogy kijöjjön és reménykedek, hogy addigra lesz lelkierőm eltenni a pénzt a konzolra, és nem költöm el upgraderke/steamsalekre az egészet. ;] :DDD

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

  • ldave

    Topikgazda

    LOGOUT blog

    A PS4 továbbra is szárnyal (2015, 11. hét):

    01./00. [PS3] Yakuza 0 <ADV> (Sega) {2015.03.12} (¥8.845) - 145.823 / NEW
    02./00. [PS4] Yakuza 0 <ADV> (Sega) {2015.03.12} (¥8.845) - 90.506 / NEW
    03./00. [PSV] Digimon Story: Cyber Sleuth <RPG> (Bandai Namco Games) {2015.03.12} (¥7.171) - 76.760 / NEW
    04./00. [PSP] Uta no Prince-Sama: All Star After Secret # <ADV> (Broccoli) {2015.03.12} (¥6.264) - 67.237 / NEW
    05./00. [WIU] Mario Party 10 # <ETC> (Nintendo) {2015.03.12} (¥5.616) - 50.212 / NEW
    06./01. [PS3] Dragon Quest Heroes <RPG> (Square Enix) {2015.02.26} (¥7.344) - 33.448 / 426.408 (-50%)
    07./00. [3DS] Ansatsu Kyoushitsu: Korosensei Daihouimou!! <ACT> (Bandai Namco Games) {2015.03.12} (¥6.145) - 25.494 / NEW
    08./04. [3DS] The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D # <ADV> (Nintendo) {2015.02.14} (¥5.076) - 15.941 / 381.702 (-33%)
    09./03. [PS4] Dragon Quest Heroes # <RPG> (Square Enix) {2015.02.26} (¥8.424) - 14.744 / 319.473 (-58%)
    10./00. [PSV] Harukanaru Toki no Naka de 6 # <ADV> (Koei Tecmo) {2015.03.12} (¥7.344) - 13.601 / NEW

    A hét nagy újdonsága egyértelműen a Yakuza 0 és a Digimon. Előbbi PS4 verziója a 3DS-t is leütötte a dobogó legfelső fokáról:

    +-------+------------+------------+------------+------------+------------+-------------+
    |System | This Week | Last Week | Last Year | YTD | Last YTD | LTD |
    +-------+------------+------------+------------+------------+------------+-------------+
    | PS4 | 33.826 | 33.753 | 29.677 | 286.593 | 439.810 | 1.257.260 |
    | 3DS # | 32.088 | 33.950 | 34.144 | 561.583 | 587.238 | 18.400.028 |
    | PSV # | 20.791 | 20.378 | 29.717 | 249.431 | 320.913 | 3.773.358 |
    | PS3 | 7.221 | 7.645 | 14.128 | 91.641 | 165.467 | 10.260.632 |
    | WIU | 7.054 | 7.379 | 7.654 | 104.256 | 141.296 | 2.247.836 |
    | XB1 | 307 | 445 | | 5.246 | | 48.513 |
    +-------+------------+------------+------------+------------+------------+-------------+
    | ALL | 101.287 | 103.550 | 119.059 | 1.298.750 | 1.706.231 | 35.987.627 |
    +-------+------------+------------+------------+------------+------------+-------------+

    A Slime draws near! Command?

  • ldave

    Topikgazda

    LOGOUT blog

    válasz ldave #865 üzenetére

    Ja, most látom csak, a 4. helyen egy PSP játék van. 2015-ben. Lolz. Szakértők, mi az a cucc?!

    A Slime draws near! Command?

  • Mister_X

    nagyúr

    válasz ldave #866 üzenetére

    Valami géjszimulátor, de minimum csajos game így képek alapján...

    "Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

  • Totheground

    addikt

    válasz Mister_X #867 üzenetére

    Az, fujoshit material.

    Tokyoite - https://www.instagram.com/denipi_m/

  • ldave

    Topikgazda

    LOGOUT blog

    Egy újabb klasszikus jRPG sorozat költözik át mobilra (és valamilyen formában PC-re), a Breath of Fire 6. része hamarosan megjelenik, bár egyelőre csak Japánban.

    A Slime draws near! Command?

  • ldave

    Topikgazda

    LOGOUT blog

    válasz oriic #870 üzenetére

    Olvastam tegnap, 14 év után leáll a PS2-es (és X360-as) változat, csoda hogy eddig ment, nem semmi. Viszont PC-n és ezek szerint mobilon tovább él Vana'diel. Mondjuk azt nem tudom, mobilon teljes értékű klines lesz vagy csak valami mellékág.

    Nagyon sajnálom, hogy nekem az egész FF11 kimaradt, EU-ban nem volt PS2-es verzió, PC-m akkoriban pedig nem volt, később pedig MMO téren a WoW-ba merültem bele.

    A Slime draws near! Command?

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    Múltkor belekezdtem, aztán időközben végigjátszottam a Final Fantasy XIII-at. Jó 72 óra van benne (a tavaly előtti 55 óránál félbehagyáson kívül), jócskán post-game vagyok.
    Lassan kimaxolódnak a dolgok, jönnek a tier 3-as fegyverek és még néhány superboss hátravan, de majd idővel sorra kerülnek azok is. A trófeák jelenleg csak 46%-on állnak, de pl. az egyiktől uszkve 10 perc választ el, szóval lesz az több is.

    ----------------------------------------------------------------------------------------------

    Persze ezután belvetettem magam a Final Fantasy XIII-2-be, ami igen kellemes meglepetéssel szolgált.

    Óriási pozitívumként éltem meg, hogy végre nem egy csőben megyek előre-hátra és bár a játék nem teljesen open world, de jelentőset nyitott ezen irányba.

    Meg a történet. Az időutazásos és párhuzamos idővonalas dolgok szüvem egyik kis csücskiben temporálódnak, szóval a sztori mikéntje igen hálásan érintett. Mert ezek a dolgok elgondolkodtatnak. Meg hogy csak aktuális legyek, érdekelt, hogy mi lesz a folytatás (ami a XIII esetében annyira nem volt jellemző), mindig kifejezetten vártam a következő játék-szeánszt. Szaúval kédvés Maúniká kédvés, időutazásban forwards-backwards lesz részünk dögivel, miközben paradoxonok tucatjait hozzuk helyre. Ebből adódik, hogy maga az előrehaladás nem egészen lineáris, ami megintcsak jó.

    Igen hangulatos helyszíneket is találunk szép számmal; a régészeti ásatásoktól kezdve a havas romvárosokon és burjánzó erdőségeken át, a sztyeppén és Blade Runner-es megalopoliszon keresztül az utópikusan agglomerált zöngékig és a jövő romjaig van minden.

    Még egy kis pozitívum, hogy ha havazik, az látszik főhőseink ruháján és haján - Serah-nak még kis didgergő animációja is van. Beltérbe érve ugyan "kissé" hamar leolvad róluk a zúzmara, de na, azé mégiscsak.

    Játéktechnikailag is megújult a gém. A Crystarium elfajzott teljesen. Az elődben már az is egy elég primitív fejlesztési rendszer volt, ez még inkább az lett. Gyakotlatilag teljesen egyirányú (adott kaszton belül legalábbis).
    A viselhető accessory-k mennyiségét (itt egy számérték definiál; alapból 50 egységed van, ez az item 25, az 40, amaz 75, hú az meg 100 - ami amúgy a max.) az előre meghatározott össz-szintenként választható fejlesztések között mazsolázva bővíthetjük - az új kasztok megnyitása és a többszintű kasztbónuszok életbe léptetése is így működik.

    Öröm az fél-ürömben, hogy a mindenféle tame-elhető bionikus és robotikus kreatúrák bevezetésével (akik harmadiknak állnak be a partiba) a harcrendszer mégis finomodott, nagyon sokféle kombináció lehetséges.

    Ennek fényében lehetőség nyílt a beállított Paradigmák elmentésére (3 slot van - és egy slothoz 3 lényt lehet variáln, ami az ún. Paradigm Packi), ami megintcsak egy szép nagy plusz.
    A vadonban összeszedett hentestársainkat is hasonlóképpen tudjuk fejleszteni a Crystariumban, mint a két főszereplőt, csak mindig a megfelelő fajtájú és szintű material-okkal. Minden lanye különböző, lehet egymásba integrálni őket, átvinni perkeket, kis accessory itemekkel egyedibbé tenni a külsejüket (vannak sírás tárgyak). És (eleddig egy kivétellel - Twilight Odin) el is lehet őket NEVEZNI. Bár meglehetősen sok előre definiált névből lehet csupán választani, azért ez is egy jó pont ám.

    Ezen mennyit sírtam. Ilyeneket alkottam pl.

    CALIGULA, a Zwerg Scandroid Ravager (egy egyetemi diplomaosztós sityakkal - mert ő ÉRTELMISÉGI)
    BRONSON, a marcona Chocobo Commando (egy pöttyös masnival a nyakában, hogy lágyuljon az image)
    ARMANDO, a pajkos Imp Synergist (szép, naracssárga-fehér csíkos sityakban)
    ORVILLE, az örök filozófus, ex-bokszoló Goblin Commando (szájában(?) egy kristályszívvel - mert érzékeny lélek)

    :DDD :DDD

    Ezek a nevek nagyon passzoltak a személyiségükhöz. <3

    Meg pár egyéb elvtársat is is kineveltem, mert jó az úgy.

    Visszatérve a harcrendszerre; a stagger is gyengébb lett. Pontosabban nehezebb elérni, mert a pre-emptive strike csak 120 %-ig dobja föl a csúszkát.
    Ennek nyilvánvalóan jó oka van, tekintve, hogy itt a mindenféle lemészárlandó entitásokat nem látjuk előre grasszálni a pusztában, hanem random spawolnak a környékünkön és ha a megfelelő időben (amíg a mutató nem ér pirosba) rájuk vágunk egyet a karddal (vagy hozzánkérnek), kezdődik a csata.
    Ha mi suhintunk elsőnek, akkor pre-emptive strike, ha ők piszkálnak meg először, standard battle, ha ugyan nem érnek el, de a kis jelzőeszközünk pirosba vált és végigfut a skálán, akkor is kezdődik a haddelhad, ellenben a harc közben / vesztett harc végén nem nyílik lehetőségünk Retry-t választani. Szóval kényes helyeken csak óvatosan.
    Meg ott a d) verzió, hogy sikeresen tovafutunk és sikerül kiérnünk a támadók "radarsugarából" időben - ami legtöbb esetben sikerülhet is.
    Az e) verzió meg az, hogy chocobo-háton ügetünk és akkor nem spawnol semmi.

    Ja, és végre van ugrás. Lehet SZÖKELLENI. \(: D)/ Később meg még nagyobbat.
    Meg vannak helyek is amiket csak így lehet elérni - meg egy kis kreativitással.

    Ami negatívum, hogy a fegyverek vizuálisan csakis a színükben különböznek egymástól; mind Serah-nak, mind Noel-nek egyféle weapon model jutott, csak a szivárványon variáltak. Öröm az ürömben (itt is), hogy az viszont legalább a helyszíneken barangolás közben is látszik, nem csak csata közben - az FF XIII-mal ellentétben, ahol ugyan igen sokféle fegyver és kinézet volt, de azok csak battle alatt nyertek vizuális megerősítést, a térképen való korzózás alatt látszatra mindenkinél a default gear volt. Szóval ezen a téren előre- és visszalépés is van. Legyen egy döntetlen.

    Mindenesetre a játék továbbra is szép, különösen egyes hátterek, az ég és természetesen a főszereplők karaktermodelljei. NPC-kből azért nem ártott volna még legalább egy tucat plusz skin.

    Játszható szereplők tekintetében, az elődhöz viszonyítva az érzelmeim:

    +Serah, igen gusztácska kis ruciban
    +Noel (szimpi)

    -Fang :<
    -Vanille (de csak a karaktermodell miatt :<)

    És meg kell említeni Yeul-t is, aki igen kis lovely. <33 Bár nem játszható.

    Ami még újdonságként hat, az az egyszerűbb puzzle-k bevezetése (3 féle, bár az óralaposokat már utáltam a végén, mert faszom má) és némi minijáték Serendipityben; félkarú rablózás és chocobo-verseny, ahol saját madarunkat foghatjuk a rajtvonalba, mindenféle standard és unlockolható futamban. A teljesítménye erősen függ majd attól is, hogy hanyadik szintű a kicsike és hogy milyen rajt-taktikát és item-boostokat alkalmazunk rajta a nagy galopp előtt.
    Meg onlie letölthető tartalomként kártyajáték, szintén Serendipity falain belül.

    Long story short; bár a játék nem tökéletes és simán lenne alaphangon vagy 10 ötletem, amivel még jobbá lehetne tenni, de szerintem óriási előrelépés az elődhöz képest.
    Végig is nyomtam, durván 45 óra alatt, de aztán értelemszerűen nem elégedtem meg ennyivel és rátettem még néhány lapátkával. Eddig ebben is benne van 70 órácska, szóval jócskán post-game itt is. 160-ból 121 shard megvan, egy kivételével minden kasztban lvl 99, miegyebek. Trófeák egyelőre 40 %-on, de kúszik az feljebb is.

    Több ending is van, a secret-re hajtok, majd egyszer meglesz az is. Először még azt a 2 megmaradt Wild Artifact-os kaput kéne kinyitni valahogy az új helyszínekért.

    Aztán idővel a Lightning Returns: Final Fantasy XIII is terítékre kerül, hogy lezárjuk a Fabula Nova Crystallis Final Fantasy saga-t (legalábbis PS3-szintjén).

    ----------------------------------------------------------------------------------------------

    Ezzel még nincs vége az utóbbi hónap JGéjmingének, mert ezek után belekezdtem az Atelier Ayesha: The Alchemist of Dusk-ba is. Egy enyhébb FF-csömör után úgy döntöttem, hogy ha már 1,5 éve itt hever érintetlenül, ideje elővenni.

    Erről most nem fogok ennyire bőlére eresztve nyilatkozni. Legyen elég annyi, hogy egy 180 fokos fordulat volt az eddigiekhez képest. Hogy miért?

    Semmi epicness és világmegváltás, látványos megahenttel és CG-vel megfűszerezve, hanem slice of life feeling, melegség és nyugalom. És egy kis családi dráma, sok ending-gel. De hogy mennyire nem brutalitás a köbön, még a bad ending is good tulajdonkéépen, csak benned hagy egy olyan érzetet, hogy "ez így nem lesz jó, new game+".

    És egy játék, ahol grindolni gyakorlatilag értelmetlen, egyrészt, mert telik vele az ingame IDŐ (időlimit ;____; ), másrészt mert egy csata végeredményét csak igen kis százalékban befolyásolják a karakterszintek, sokkalta inkább az alkímiával szintetizált tárgyak minősége és tulajdonságai fogják a mérleg nyelvét az irányodba billenteni.
    Nincs is túlspirázva a harc, van egy maroknyi enemymodel (azok sem a világpusztító durvulat kategóriában - egy-két boss-tól eltekintve) és a színek variálódásával szemléltetik a harci képességeik közti különbséget. Mondjuk itt azért jó lett volna egy kicsit nagyobb variációs szám, na de sebaj. Azért taktikázni itt is lehet (és van, hogy kell is).

    Ez várható is az Atelier-szériától. Mármint, hogy leginkább az alkímia van a fókuszpontban. TONNÁNYI mennyiségű item és ingridient, rengeteg vonatkozó tulajdonság, trait, effekt és igen komplex tárgyszintetizáló-rendszer.

    Szóval időnk nagyrészét a delivery sidequest-ek, a hozzávaló-gyűjtögetés, az üst fölött görbülés és a szereplők event-jeinek megnyitása (ami amúgy jópárszor NAGYON IS körülményfüggő) fogja kitenni.
    Ami a vicc, hogy nagyon is élveztem a dolgot, sokkal jobban, mint vártam. Beszippantja az embert. Mert HANGULAT, az van. A grafika is segít elmélyülni; toon-shader, élénk színek, virágok, erdők, ősi romok. Meg egy-két kazamata, város és egy Salt Desert.
    A fontosabb eseményeknél szépen festett állóképeket is kapunk.
    Sajnos japán hangsáv nem van. ;______;

    Mindenesetre itt az intro. Jól szemlélteti az alaptónust.

    A szereplők is szimpik, gyakorlatilag egytől-egyig, szinte mindenkiből árad a pozitív energia. Humor is akad itt-ott. :> És van egy Tanya nevű, school swimsuit-tan lolibaba is. <333

    Ja, és az OST. Na, az zseniális. De tényleg. Quality. Talán ez a kedvenc track-em. Szerintem leszedem az egész albumot.

    Az első végigjátszás (a sok ending közül természetesen a rosszal) 31 óra alatt megvolt, de szinte azonnal bele is vetettem magam a New Game+ -ba. Na, az ilyen is ritka.
    Ahogy utánanézegettem, az Atelier-játékok márpedig ilyenek; az első playthrough inkább csak ráhangolódás, hogy nagyjából mi van. Fórumokon is ezt írják; elsőre csak lazán játssz, próbálgass, nézz körbe, mit-hogy-meddig lehet kábéra. A NG+ élvezetesebb lesz aztán - és tényleg.

    Összességében eddig 66 órám van benne, megért 2 végigjátszást és láttam 4 endinget - és még legalább 4 hátra van. Trófeák 51 %-on, halad ez is. Szerintem holnap jön a második NG+ kezdete.

    Meg a jövőben a többi PS3-as Atelier-játék beszerzése. :))

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • Mister_X

    nagyúr

    válasz Synthwave #874 üzenetére

    tldr

    Mind péjeshármon?

    "Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz Mister_X #875 üzenetére

    Nátúrálli ofkórsz.

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • nonsen5e

    addikt

    válasz Synthwave #874 üzenetére

    Greatest wall of text, ever. :DDD

    A trófeákat kíváncsi vagyok tudod-e, hogy mik. Vannak itt is a X chocobo catcher-jéhez hasonló elvetemülten sok időt felemésztő darabok. XIII - (Treasure Hunter) vagy a XIII-2 -ben a kaszinós achi.

    Van egy-két wild artefact igencsak idióta helyeken szó szerint eldugva.
    DLC sztoriból a Requiem of the Goddes éri meg szintén a sztorija miatt, az egyes Coliseum harcok után meg Amodar, Lightning, Sazh is bekerülhet "szörnyként" partitagnak.

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz nonsen5e #877 üzenetére

    Áh, ez semmi. Ha az egeres + egérpados totyik összefoglalóját nem számítjuk, csak a hozzászólásokat, akkor ez vagy ez.

    A legtöbb JRPG időrabló.

    Hát némelyik elég retardált helyen van. Pl. a sztyeppén, gyakorlatilag a map alatt, amit uszkve egy helyről vehetsz észre az egész hodályon és úgy is csak akkor, ha kifejezetten elkeseredetten pont arra nézel. BRONSON kloákája már tele volt vele.

    x. Ha fizetős DLC, akkor az kimarad - nem fogok PSN-re pénzt költeni. Ingyenes tartalom az jöhet.

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • nonsen5e

    addikt

    válasz Synthwave #878 üzenetére

    Igen, arra a sztyeppésre gondoltam, meg Academia megnemmondommennyi 400 AF-ben is van egy sarokban egy félig láthatatlan.

    Sajnos fizetősek a PSN-es DLC-k, pedig a sztorisokon kívül van pár jó ruha is. Kár érte, hogy a XIII-es default ruhát ott nem lehet belehackelni, szerintem az a legjobb. Mondjuk a beachwear sem éppen rossz. ;)

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz nonsen5e #879 üzenetére

    Tököm tele van már a 400AF Academia-val. Pedig amikor kezdődött, azt gondoltam, hogy hú anyám, favorit lesz ez a hely; éjszaka, zuhogó eső, neonfényben uszó Blade Runner-megalopolisz.

    Legjobb hely kb. grindolni, csak már kissé idegesítő, hogy SZÓ SZERINT 5 másodpercenként konkrétan a nyakadba szakad (elkerülni sem tudod őket) egy kisebb falkányi hörgő-zörgő C'ieth, hogy aztán visítva miszlikre zúzódva 10 másodpercre feltartsanak..

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • nonsen5e

    addikt

    válasz Synthwave #880 üzenetére

    Én is pontosan így éreztem, mikor először eljutottam oda. Legalább a zene nem kicsit jó, Caius's theme és változatai (Chaotic Guardian, Heart of Chaos, meg a (esetleges spoiler a címe miatt - hovatűntagomb?)[link](/spoiler).

    Az a legrosszabb, amikor a harc kevesebb ideig tart maga, mint az átvezető animációk és loot / csillagozás menü. Ez majd a Lightning Returns-ben lesz vicces, amikor az utolsó napok felé közeledve tiszta OP vagy a mezei ellenségekkel szemben, és egy csapással hal egy csomó minden, és ténylegesen 3x annyi idő az átvezetés.

    [ Szerkesztve ]

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz nonsen5e #881 üzenetére

    A legjobb az volt, amikor a Graviton Core-t kerestem. Ugye misszió-tájékoztató menüben mindig kapsz egy képet, hogy hova kell eljutni, én meg keresztül-kasul átmentem az egész hóbelevancon vagy 3x, mire VÉLETLENÜL megtaláltam. Ha 30 szintet nem dobtam közben, egyet se..
    Az egyik Augusta Tower-es mellékküldetéssel (Paradox Agent Type A) is ez volt. Annál is, amikor csak egy hirtelen megérzéstől indítattva egy helyen felnéztem...anyád.

    Kisebb csalódás volt az óriás C'ieth (Geiseric) lenyomása is. Amikor először találkoztam vele, záros határidőn belül ouch gg, majd legközelebb. Gondoltam, azért fontos lehet, szóval mikor később visszatértem egy röpke baráti látogatás erejéig és egy percen belül apró cafatokra cincáltam, kiszúrták a szemem 1000 cp-vel és 5000 Gil-lel. Pedig valami artifactot vagy shardot vártam.

    A sztyeppés long gui legalább ilyen téren beváltotta a hozzá fűzött reményeket.

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    Visszatérve Atelier-hez;

    PS3-on jelenleg 6 (+1, de az az első remastered verziója) érhető el, két különálló trilógiára bontva.

    Az első az Arland Trilogy;

    1) Atelier Rorona: The Alchemist of Arland (ill. a feljavított és kibővített Plus verzió)
    2) Atelier Totori: The Adventurer of Arland
    3) Atelier Meruru: The Apprentice of Arland

    Itt egy egészen jó kis összehasonlító review: [link]

    Még egy fontos adalék: az Arland Trilógiában kapcsolható a japán hangsáv. Halleluja.

    A második a Dusk Trilogy;

    1) Atelier Ayesha: The Alchemist of Dusk
    2) Atelier Escha & Logy: Alchemists of the Dusk Sky
    3) Atelier Shallie: Alchemists of the Dusk Sea

    Összességében alsóhangon 4-500 óra jóféle időtöltés. Tervben van a fokozatos begyűjtés. :>

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • shinmegaten

    aktív tag

    Sziasztok!
    Ha már japán és RPG, érdekel közületek valakit Ninja Gaiden trilógia magyarítás NES-re vagy YS 3 magyarítás SNES-re? Emulátoron tolható, de a megfelelő hardverrel valódi konzolon is játszhatóak. Nos?

    [ Szerkesztve ]

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz shinmegaten #884 üzenetére

    Részemről kizárólag angol nyelvű software-rel foglalkozom, legyen az játék, OS, képnézegető, videovágó, filekezelő, telefonom menüje, bármi.

    Vagy japán ugye, de ahhoz még kissé karcsú a nyelvtudásom - főleg az írott részéhez.

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • shinmegaten

    aktív tag

    válasz Synthwave #885 üzenetére

    Szóval ebben a fórumban sem érdekel senkit az, hogy két hónapig vesződtem ezeknek a szar játékok kódjainak a visszafejtésén, csakhogy retro rajongóknak örömet okozzak. Imádom, hogy egyedül vagyok :W Nem is értem miért csinálom? Valaki megmondaná, mi értelme mindannak, amit csinálok?

  • shinmegaten

    aktív tag

    válasz ldave #887 üzenetére

    Akkor már ketten vagyunk.

    Meg mi ez az elitizmus, hogy csak angol? Nem tudtok magyarul? Csalódtatok egy magyar játékban talán? Ami nem gáz, mert én is, nem is egyszer. Pont ezért igyekeztem gondos odafigyeléssel elkészíteni a magyarításokat. Épp csak senkit sem érdekel 2 emberen kívül, hogy mennyi munka is volt ezekben.

  • saelin

    veterán

    válasz shinmegaten #888 üzenetére

    Nekem jöhet link. :B
    Ha nem is én fogom így kipróbálni, akkor ismerősöm, aki nem ért angolul - igen, van ilyen a mai világban. Biztos örülne neki.

    "Épp csak senkit sem érdekel 2 emberen kívül, hogy mennyi munka is volt ezekben."
    Az a baj, hogy nagyon kevesen vannak azok, akik ilyen régi játékokat elő szoktak venni. Nem csodálom, hogy kevés rá az érdeklődő. Talán próbálkozhatnál egy újabb (PC?) játékkal. Azokat még elő szokták venni az emberek.

    [ Szerkesztve ]

    "It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

  • shinmegaten

    aktív tag

    válasz saelin #889 üzenetére

    Az túl nagy meló egy embernek (nekem), meg azokra általában már megvan a fordítói kör, mint az animéknél is megvan már előre, hogy melyik csapat fordítja. Én ezeket szeretetből csináltam, a saját nosztalgiám által vezérelve és azt hittem, hogy mások is fognak majd osztozni az örömömben, de a valóság sajnos könyörtelen statisztikákat mutatott fel. Ismét bebizonyosodott, hogy egyedül vagyok a dolgaimmal :/ Azért neked köszönöm, hogy terjeszted az igét.

    Ninja Gaiden trilógia
    Ys III

    Ezek csak a patchek, szóval ROMokat nem tartalmaznak. A Ninja Gaident konkrétan a Lista menüpontban találni, mert a három rész külön lett szedve.

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz shinmegaten #886 üzenetére

    Semmi. : D

    Hacsak nem magad megelégedésére csinálod, mert akkor jó érzés, ha befejezel egy ilyen projektet. A nyelv gyakorlására sem utolsó, ami nem egy elhanyagolható tényező.

    Amúgy a retro rajongók (ahogy magam is) döntő többsége legalább angolul tud, használható szinten és tutibiztosra inkább játsszák azon a nyelven - így kifejezetten nekik csinálni ilyesmit szerintem nem túl kifizetődő.

    Biztos lesz valaki, akit érdekel, ellenben a részemről bárminemű tranzisztorokkal kapcsolatos magyarnyelvűséget kerülök, mint a pestist. Ez így van több, mint másfél évtizede (lassacskán megvan az már 20 év is, de ha a NES-es időket is beleszámítjuk, akkor 22) és így is marad a sírig.

    Egyszerűen feláll tőle a hátamon a szőr (még akkor is, ha egy "jól sikerült" fordításról van szó - ami amúgy meg ritka, mint a fehér holló). Meg ne "Tulajdonságok" legyen ott, hanem "Properties", meg ne "Őssárkány", hanem "Elder Dragon", faszom. : D

    Mangát is csak angolul olvasok, anime-ot is csak japán hangsávval és angol felirattal nézek. Mert máshogy (és itt nem a pure eredeti nyelvre gondolok) amellett, hogy irgalmatlanul igénytelen és visszataszajtó, még blaszfémia is.
    Valamennyire már tudok japánul, így jól kiegészítik egymást. Ha meg a mangákban csak hiragana és katakana lenne, azt már olvasnám úgy, de az kint még alsótagozatos szint. :>
    Aztán ha egyszer eljutok arra a szintre, akkor meg csak RAW-okat, konzolgémekből meg JP importokat. Mert úgy az igazi. ^^

    A fordításaidnak célközönséget az ellustult és életképtelen újabb generáció tagjai között keresnék. Bár az is igaz, hogy legtöbbjüknek nemhogy a szórakozva nyelvtanulás (ami aztán a 0,0005 s alatt találatot adó netes szótárak korában már viccesen egyszerű), de maga az olvasás ténye is teljesen életidegen. Meg az is, ami nem egy félinteraktív, csilli-villi megaeasy 5 órás "film", de ez már egy másik történet.
    Szóval nehéz helyzet ez, mert egy mára niche-nek számító ágat fordítasz egy szintén niche-nek számító felhasználórétegnek, akik már értik és beszélik az angolt (vagy az eredeti nyelvet) és az égvilágon semmi okuk, hogy ne a jól bevált original felállásban játsszák a játékokat.

    Amiatt, hogy "egyedül vagy", ne légy elkeseredve - az én mentalitásomat is kevesek értik / érzik át.

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • shinmegaten

    aktív tag

    válasz Synthwave #891 üzenetére

    Hidd el jól tudom, ki a célközönség. Mivel ember vagyok, mertem feltételezni, hogy vannak még olyanok, mint én. Akik értenek angolul, de azért ha egy játék magyarul van akkor na... mégiscsak magyar vagyok, a fenébe is. Meg aztán lehet, hogy újra felfedezel egy adott retro játékot, ha magyarul játszod. Mint mikor japánul játszol valamit, aztán kijön angolul és jobban élvezed, mint előtte. És aztán kijön magyarul, ami még közelebb hozza hozzád a terméket. Egy NES-SNES játékban nincsenek szinkronhangok, csak szöveg, nem is értem, hogy a magadfajta az ilyet miért hozza föl. Meg mi az hogy az Elder Dragon ne Ős-sárkány legyen. Miért, mi legyen? A te fajtáddal nem lehet mit kezdeni, mert ha nem így fordítjuk, az a baj, ha meg így fordítjuk, akkor meg "hülyén hangzik". :W A te fajtádnak teszem fel a kérdést: döntsétek már el, hogy mit akartok! Ha angolnak érzed magad, akkor menj külföldre, de ne húzd le a színvonalas és derék honosítók munkáját, mert igen, létezik ilyen, ha hiszed ha nem :W Nem tudod, mennyi munka van ebben, csak nyafogni tudsz a végeredmény miatt. Én is szeretek animéket, meg mangákat olvasni, de útálom az elitistákat. Útálom a fölényeskedő hozzáállásukat és a minduntalan sznob viselkedésüket.

    Ha magyar vagy, értékeled az igyekezetet és támogatod a szubkultúra honi terjedését. Na, nekem meg ez a véleményem és láthatóan engem sem értenek meg sokan.

    [ Szerkesztve ]

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz shinmegaten #886 üzenetére

    Kicsúsztam a szerkesztési időből.

    Még annyit, hogy semmi bajom a magyar nyelvvel. A világ egyik (ha nem A) legnehezebb, legkomplexebb és legkifejezőbb nyelve és nagyon szép. Nem véletlenül mondták nagy emberek, hogy marsi nyelvjárás. :> Elképesztően bonyolult és összetett leírásra alkalmas, a ragozásnak köszönhetően meg gyakorlatilag szabadon fejleszthető / egyszerűsíthető tovább.

    Ellenben van, amihez egyszerűen nem passzol vagy szimplán idiótán hangzik. A számítástechnikával / elektronikai cikkekkel és a játékokkal (+manga és anime) kapcsolatos dolgok pl. ilyenek.

    Ill. a japánról való fordításnál sok dolog egyszerűen NEM FORDÍTHATÓ, sehogy. Sehogy. Körülírni lehet az eredeti jelentést (bár néha még az is nehézkes), de megfelelő szinonímát találni rá nem. Mert a mi kultúránkban és nyelvünkben egyszerűen nem létezik. Szimplán érteni kell és kész, hiába van sok hasonlóság a nyelvtan és mondatszerkezet között.
    Erről is lehetne írni egy kisebb esszét, de ettől most eltekintek.

    Angolra visszatérve; azt is megemlíteném, hogy bár egy végtelenül primitív nyelv, vannak olyan szavak / kifejezések, amikre egyszerűen jobb / "kifejezőbb" az angol, mint a magyar. Ha már aktívan ismered a nyelvet (és nem vagy elvadulthungarista), akkor ezt átérzed.

    A vicc az, hogy már sokszor előbb jut eszembe egy-egy szó angolul (vagy japánul), mint magyarul. Meg egy angol feliratot már gyakorlatilag soronként olvasok, nem fordítgatok fejben és sokkal hamarabb felfogom, mint egy magyart.

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • ldave

    Topikgazda

    LOGOUT blog

    válasz shinmegaten #892 üzenetére

    Örülök neki, hogy megtaláltad ez a topikot, de kérlek, itt ne használj olyan kifejezéseket, mint a "te fajtád" és kicsit nyugodtabban. Biztos sok munkát fektettél bele a fordításokba és elhiszem, hogy szeretnéd, ha minél több ember tenne velük egy próbát, de attól még nem kell támadólag fellépni, ha valaki köszöni szépen, de ő inkább játszana eredeti nyelven.

    A Slime draws near! Command?

  • alevan

    őstag

    válasz shinmegaten #892 üzenetére

    Én mindig megpróbálok eredeti nyelven fogyasztani mindent. Filmeknél és animéknél természetes (kivétel a South Park, de csak mert azon kevesekhez tartozik, ahol jobb a szinkron mint az eredeti). Ez főleg a magyar szinkron hibája.

    Könyveknél dettó. A fordítók miatt nem egy könyvnél volt WTF érzés, amikor nem úgy fordítanak ahogy kell, vagy túl szóról szóra fordítanak. Ilyenkor elveszhetnek rejtett utalások, melyek akár fontosak is lehetnek a könyv szempontjából (a másik dolog a cenzúra és a szándékos félrefordítás - A Mein Kempf könyvnek nincs egy normális és teljesen korrekt magyar vagy angol fordítása amit meg is lehet kapni vagy letölteni) (mivel a nyelvtudásom korlátolva van az angolra, magyarra és románra, ezért értelemszerűen a német, lengyel, japán könyveket olyan nyelven olvasom, amilyen nyelven meg tudom szerezni).

    Játékoknál is inkább az angolt favorizálom. Főleg, mert angol nyelven vannak megírva a kisegítő oldalak, guide-ok, stb.

    És én is úgy vagyok, hogy az Elder Dragon az ne legyen Ős sárkány. Nem vagyok hozzászokva és így egy évtizeddel a hátam mögött már nem is fogok hozzászokni.

    Viszont vedd fel a kapcsolatot a retroconsolegames.org weboldal üzemeltetőivel. Anno retro konzol weboldalnak indult, de a hangsúly (sajnos) játékok magyarításán és meglépvő magyarítások portolásán van (főleg X360 és PS3, de régebbi konzolokra is). Ott nagyobb publicitást kaphat magyarításod.

    [ Szerkesztve ]

    "Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz shinmegaten #892 üzenetére

    "ha egy játék magyarul van akkor na... mégiscsak magyar vagyok, a fenébe is"

    Ennem semmi köze ahhoz, amivel játszom. : D

    "Meg aztán lehet, hogy újra felfedezel egy adott retro játékot, ha magyarul játszod. Mint mikor japánul játszol valamit, aztán kijön angolul és jobban élvezed, mint előtte. És aztán kijön magyarul, ami még közelebb hozza hozzád a terméket."

    Ha már japánul játszom valamit, az azt jelenti, hogy korrekt szinten értem és olvasom a nyelvet. Ha ez a helyzet, nincs az az Isten, hogy bármilyen más fordításban nekikezdjek. Ezügyben egyelőre még kényszer az angol. Viszont ha valami kijön magyarul, az nem közelebb hozza hozzám a terméket, hanem karnyújtásról két galaxisnyi távolságba repíti. : D

    "A te fajtáddal nem lehet mit kezdeni, mert ha nem így fordítjuk, az a baj, ha meg így fordítjuk, akkor meg "hülyén hangzik"."

    Az "én fajtámnak" sem szüksége, sem igénye nincs semmilyen fordításra. :P

    Amúgy manga fordítását (Kodomo no Jikan <33333) csináltam én is. Angol ÉS japán forrásból (gyakorlatilag egyszerre dolgoztam a kettőből) magyarra. Szerintem elég színvonalas lett (pláne, ha hozzávesszük, hogy az első ilyen munkám), de egyes helyeken olyan vergődés volt vele (a már OCD-szintű igényességre, nyelvhelyességre, adott képi szituáció / érzelmi töltet helyes érzékeltetésére tett maximális erőfeszítés miatt), hogy ihaj. Már úgy voltam vele, hogy "faszom, tanuljon mindenki nyelvet - ha nem is japánt, de legalább angolt".

    Itt van pl. egy dilemma: 1 és 2.

    Ha kész volt egy chapter, legalább 10x átolvastam és legalább ennyiszer küldtem a szerkesztőnek vissza egy-egy szövegbuborékot javításra. Mert nekem FONTOS, hogy mihez adom a nevem és mi kerül ki a kezeim közül, ha kreatív munkáról van szó.
    Biztos nagyon örült, főleg, mert ő az alulolvasott és abszolút igénytelen ("érthető, jóvanaz") konzumerrétegbe tartozott. :D <3

    Pedig csak szívességből kezdtem neki a dolognak, az égvilágon semmilyen egyéb indítattásom nem volt rá. Meg különben is a legnagyobb fan vagyok ezen a földrészen és nem akartam, hogy mások mészárszékre vigyék ezt csodát. :D
    Mi lenne, ha még pénzt is kapnék érte? Pont ugyanez, csak nagyobb lelkesedéssel.

    "Ha magyar vagy, értékeled az igyekezetet és támogatod a szubkultúra honi terjedését."

    Az igyekezetet értékelem (főleg, ha valaki a szabadidejét pazarolja arra fizetetlenül, hogy másoknak jó legyen), de támogatni azt támogatom, hogy ne legyünk belefolyva a fotelba, a sült galambra várva, hanem legyünk annyira igényesek és elkötelezettek (ha már szubkultúráról van szó), hogy vesszük a fáradságot és tanulunk nyelvet, hogy a dolgokat úgy élvezhessük, ahogy azok teremtettek - és ahogy a legjobbak. Jelen esetben előbb angolul (mert lényegesen egyszerűbb), aztán ha ott már nincsenek gondok, akkor japánul.

    Nem érzem magam se angolnak, se magyarnak. EMBER vagyok. Egyszeri és megismételhetetlen asztrális-mentális entitás, egy hét lakatra zárt húsbörtönbe reinkarnálódva, a végtelen téridő egy atomnyi méretű, félreeső szegletében.

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • Totheground

    addikt

    válasz shinmegaten #892 üzenetére

    Annélkül, hogy jobban belefolynék (de én is azok táborát szaporítom, akik legfeljebb angol feliratot hajlandók elviselni, bár olvasgatós játék esetén azt sem, főleg ha "liberal" és lokalizáló a fordítás), ez a feltevés "Mint mikor japánul játszol valamit, aztán kijön angolul és jobban élvezed, mint előtte." fals. Miért élvezné bárki jobban a módosított játékot, mint az eredetit?
    Egyébként a fordítói munka, főleg magyarra, nem hálás, ezért ha nem magad örömére csinálod, jobb bele sem kezdeni, mert, mint a mellékelt ábra mutatja, csak frusztrációt szül.

    "Ha magyar vagy, értékeled az igyekezetet és támogatod a szubkultúra honi terjedését."
    Inkább nem. Kicsit túl sok 16 alatti "gyereket" láttam, akik nem jutottak túl a Naruto, Bleach, One Piss szentháromságon, viszont azt "permetezik" mindenfelé, és épp ezért az ember nem haszonszőrű társaságban nem is szívesen beszél arról, hogy animéket néz, mert egyből elkönyvelik valami infantilis személyiségnek. Elitizmus? Lehet, de ez van. Az meg a másik, hogy a túlzott kiszolgálás meg csak lustítja az embereket, és még kevésbbé fognak nyelvet tanulni. Engem kifejezetten elszomorít (sőt, felingerel), amikor Budapesten (!) fiatal(!!) egyetemista(!!!) illetőket hallok olyan rettenetesen makogni angolul vagy németül, hogy a hajam kihullik. És igen, akár magyar vagy, akár nem, nyelveket tanulni fontos! Sőt, talán a legfontosabb jellegű "tanulmány", hiszen a nyelvek közti átjárás nélkül mind maga az emberiség, mind a tudásanyaga apró darabokra hullana.

    [ Szerkesztve ]

    Tokyoite - https://www.instagram.com/denipi_m/

  • shinmegaten

    aktív tag

    Szóval itt is ugyanaz a bigott ellenállás folyik, mint a többi fórumon. Érdekes, hogy az emberek 10 percet nem képesek rááldozni a munkámra. Biztos rengeteg az elfoglaltságuk. Fogalmam sincs, hogy az embereknek tetszik-e vagy sem. Nem tudom, milyen munkát végeztem és ez idegesít a legjobban. Persze, bosszant, hogy a semmiért készültek el, de az is, hogy az emberek általános véleményét sem tudom, mert nincs 10 percük, amit rám áldozhatnának. Köszönöm. Tipikus élet. Én toleráljak mindenkit, ők viszont nem képesek viszonozni. Aztán csodálkozik a jónép, ha valami hülyeséget csinálok :/ Amikor csak hajtasz és hajtasz, de mások minduntalan a földbe döngölnek egy igazi, elismerő szó helyett. Amikor a jussod, egy "yeah, thanks, whatever" hármas, de én azért vágjak mindenhez jó képet. Gyűlölöm az embereket. Gyűlölöm mindet. Gyűlölöm, hogy vannak. Gyűlölöm, hogy vagyok. Újra és újra megtalálom önmagam csak hogy ismét megalázzanak. De meglássátok én nevetek utoljára. Még van erő ebben a porhüvelyben, ebben a ragacsos, kocsonyás testben.

    [ Szerkesztve ]

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz alevan #895 üzenetére

    A South Parknak az angol szinkronja is penge. :))
    És kifejezetten érthető módon beszélnek benne.

    Kb. az egyetlen olyan cucc, ami jó mindkét megoldással.

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • Totheground

    addikt

    válasz shinmegaten #898 üzenetére

    Ember, most komolyan (és tényleg komolyan). Keress pszichológust, mielőtt a vonat elé fekszel, mert valami nagyon nem okés odabent.

    Tokyoite - https://www.instagram.com/denipi_m/

Új hozzászólás Aktív témák