Új hozzászólás Aktív témák
-
Én egyszer vittem D.Z.-ékhez a kocsit, de megfogadtam, hogy soha többet. Rendesek voltak meg jól megcsinálták, csak 5 hetet állt náluk a kocsi, hiába vittem egy megbeszélt időpontra. Sokba sem került, különösebben, de inkább fizetek kicsit többet, de akkor ne legyen idő menedzsment probléma.
Mondom én Csörit ajánlom mindenkinek, nekem nagyon bevált. De ha mindenáron ragaszkodtok Budapesthez, akkor Szatyit szokták még BP-en emlegetni, hogy jó meg az Alfariumosokat meg Cz Tuningman Gábort. Meg van még pár rajtuk kívül is. Azért annyira nem kevés a szaki. Persze, ha az a szempont, hogy minél olcsóbb legyen... Bár, ha 500k-s motorgenerálról beszélünk, akkor ez sem állja meg a helyét.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz HussarF #5901 üzenetére
Dz-eknel OZsolt kb pont egy afanyival dragabb, viszont kapsz is szamlat. Es eddig tapasztalataim alapjan sokkal profibb a hozzaallas ugyfelmenedzsment teren is, valamint az idovel is jobban bannak. Ettol fuggetlenul ok is mg vannak most csuszva, mert annyi uj igeny jelentkezett az eddigi vevokorukon kivul, hogy azt mar nem birjak minden esetben idore kiszolgalni, viszont megertem, hogy ennek ellenere elvallaljak, mert nagyon sokan mennek hozzajuk teljesen ketsegbe esve, hogy mar az x-edik szerelo vagja at/csuszik vagy a sarki pek nem tudja megjavitani.
De jo fej leszek, igyekszem maaaajd videkre eladni a 156-ot, hogy legalabb annyival tobb idejuk legyen
-
aktív tag
válasz j.bravo #5900 üzenetére
@j.bravo
Ha csak közbe nem jön valami, holnap megyek Zsolthoz leadni a kocsit.
Ha megírod melyik a tiéd, akkor utána kérdezek.
@HussarF
Szatyi (Szatmári) elég fura nekem. Biztos jó, de hiába van tőlem 15p-re a műhelye, inkább Zsoltot "erőltetem" a város másik végén.
Pl. 1) - mikor a kocsi eldobta a távirányítót, nála érdeklődtem előszőr. Közölte: hívjam a haverját az Autóvárosban, ő majd kb. 25k-ba kiadja nekem, és akkor menjek hozzá.
Gondoltam: az akkor Szatyinak nem lenne 25k; a kettőjük közötti jó kapcsolatot pedig ne én finanszírozzam már. Illetve, ha már megvan a kód, akkor minek menjek vissza hozzá? Rezsióra-díjban ott is újraírják, nem hiszem, hogy az érdemben drágább lenne.
Pl. 2) - egyszer megálltam nála, mivel az ablakmosóm nem nyomott a szélvédőre. Közölte, hogy erre nincs ideje...majd mégis visszafordult, hogy megnézze, és kiderült, hogy a cső túl hosszúra lett cserélve anno (eresztett a régi, kicseréltettem, és gondolom v'mi univerzális csövet toltak be és nem vágták vissza eléggé), és a motorháztető odazárja a kasznihoz; ez rendes dolog volt tőle, elismerem. Mondta, hogy nem para, rendel bele gyárit és kicseréli. Mondom: ok, akár... Mire ő: 5k a cső (ha jól emlékszem). Na, mondom jó...meg a lófaxt. Azóta is hívom, hogy rendelje...egyébként meg eligazítom lecsukás közben, és no para, de csak azért, mert mindig elfelejtem visszavágni...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
overclockerr
tag
Sziasztok!
Kocsivásárlásban kell gondolkodjak, mert egy részeg ember a ház előtt lezúzta a kocsimat (Polo IV 1.4). Gondoltam német autó helyett inkább az Alfa irányába mennék el, neten sok rosszat írnak róla. Két ismerősöm 156-osában ültem, engem megfogott, nem szidták, hogy horror árakat kellene rákölteniük. Az egyik 1.6 benzin , míg a másik dízel.
Jtd -t néznék én is, 156-ost. Mire érdemes odafigyelni? Ez a jtd motor a mezei tdi-vel van egy kategóriában vagy már a pd-sel? Futómű mennyire költséges?
Nem sufniban akarom tuningolni, de egy képet jó lenne kapni, viszonylag normális forrásból.Előre is köszönöm a segítségeteket!
-
Integrale
veterán
válasz overclockerr #5905 üzenetére
Ez a JTD (mint ahogy az osszes JTD) a CR TDI-vel egyezik technologiai szempontbol. A mezei TDI es a PD is teljesen mas.
1.6 benzin nem fogja versenyautova tenni, a fogyasztas pedig eppen elmarad majd a nagyobb motoroketol.
Egy kezdo szervizre szamolhatsz 2-300-at szerintem (vezerles csere onmagaban anyagaron 100 korul mozog + munkadij, 8 gyertya, szimeringek, tomitesek, osszes folyadek es akkor ezek csak a kotelezoek voltak. Fekrendszer, kuplung, futomu stb erre jon ra, felteve ha szukseges."Bad reklám is reklám too"
-
sagesz93
addikt
válasz overclockerr #5905 üzenetére
Egy "sima" 1.4-es polo után más világ lesz az alfázás.. anyagilag meg pláne.. szorzót nehéz megállapítani ahhoz képest, ez attól is függ milyen autót fogsz ki. De azért nem olcsó buli, viszont szerintem (is) jó kocsik.
-
overclockerr
tag
Persze, tisztában vagyok vele, hogy más árvonzatot képviselnek, de első autó után most már feljebb lépnék, ugyanazt nem venném még egyszer, mert klímával azért parketta volt mindig, normális tempót megüssön az ember vele.
Szerelő ismerősömet még nem kérdeztem, de ő inkább a vw-kre van ráállva.
1.6 benzin amúgy felesleges? -
Integrale
veterán
válasz overclockerr #5908 üzenetére
Nem felesleges, csak nem olcsobb fenntartani es uzemeltetni, mint egy 1.8-at. En lehet inkabb egy egyszerubb 1.9 JTD-t keresnek. Kevesbe kenyesek mint a benzinesek, tobb is van beloluk, ezt a motort 5-6 masik markaban is megtalalod.
Rbalint88 dizel teren, tobben JTS en TS teren (csak motor oldalrol) tudok felvilagositast adni.
"Bad reklám is reklám too"
-
ZsoltG60
aktív tag
Üdv. Adott egy Fiat Brava 95-ös 1.4 12V amibe beraktam egy cd-s magnót . Gyújtás nélkül nem lehet bekapcsolni , nincs áram a lejátszón így ha beprogramozom a rádiót az sem marad meg a memóriában. A kocsiban a gyári ISO csatlakozó van ami közvetlenül a magnóba megy .
Mit kellene átkötni , hogy a magnó kulcs nélkül, illetve gyújtás ráadása nélkül is működjön ?Lumia 950XL
-
Integrale
veterán
Tudtok olyan helyet, ahol bemernek es tisztitanak injektorokat?
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #5913 üzenetére
Benzines injektorokat is javitanak?
Preventiv jelleggel atnezetnem/felujittatnam. Illetve ezzel talan megszunne az elso nehezkes indulas is (hidegen kicsit tovabb kell reszelni mint kene), gyertyak ujak, szivattyu nem lehet, akkor melegen is es menet kozben is vacakolna. Szuro tudtammal a szivattyuban van es nem cserelheto.
"Bad reklám is reklám too"
-
Hego
tag
gyász
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
Hego
tag
válasz Integrale #5921 üzenetére
Hát azért a punto meg a bravok szerintem elég szép nyereséget termeltek a cégnek. És ha a kisautókban nem látnak potenciált, akkor legalább a tipot pozicionálhatákk volna feljebb... A low-cost török szedán helyett lehetett volna egy fél-prémium 5-ajtós..
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
Integrale
veterán
Ez nem igy megy. Az also-kozep kategoriaban a Bravo/Brava/Marea csalad ota nem volt versenykepes modelljuk.
Feljebb pozicionalni netto baromsag lenne, hazon belul konkurencia a C szegmensu Alfanak. A Tipo teljesen jo helyen van (nem is ertem miert kene feljebb pozicionalni, hiszen pontosan arrol vam szo, hogy B szegmens felett nincs piaca a Fiatnak)
sot, igazabol meg lehetne olcsobb is, na nem a kezdoar, mert az jol van belove, viszont konnyen meg tudod duplazni, akkor pedig mar Golf, A3, Giulietta vadaszterulet, ott meg mar nem kerdes, hogy azonos aron egy Fiatot vagy VW, Audi, Ford stb.Fiatnal az utobbi 20 evben a piaci helyzet rosszul felmerese volt a fo atrakcio, trendeket ataludva, keson reagalva veszeltek at az elmult ket evtizedet, lapokat rosszul osztogattak hazon belul, most vegre ugy nez ki, hogy sikerul koncepciot csempeszni a fejlesztesekbe. A B szegmens jol ment a Fiatnak (Grande Punto) de az mar egy 12 eves modell, egyreszt ugyesen elkoptattak a nevet, masreszt mar egy kisauto nem akkora biznisz, kismeretu SUV megy, az pedig van az 500x szemelyeben, ami jol is fogy.
Maserati es az Alfa ugy hirlik, hogy ossze lesz vonva, remelhetoleg ugy, ahogy a logika diktalja, C-E kozott Alfa, felette Maserati, alatta Fiat, celgepnek pedig Jeep, Ferrari, Dodge.
"Bad reklám is reklám too"
-
rbalint88
addikt
a jelenlegi 5 ajtós és kombi tipo se annyira török cucc, a beltere is minőségibb, mint a szedáné, valamint drágább is kicsit. prémium és fél-prémium kompakttal tele van a szegmens rogyásig, ők inkább egy tisztességes autót gyártanak olcsóbban. erre is van igény. Puntot olyan drága lenne kifejleszteni (ugye a Grande is egy Opellel közös platform volt), hogy nem vágnak bele, most az nem egy szexi kategória és ott is sok a konkurencia, lásd Clio, Fiesta, Polo, Ibiza, amik mind frissek, újak.
szerintem nincs ezzel baj. a Fiat legalább 30 éve az olcsó/kisautókban erős. -
CharlieDrop
veterán
válasz Integrale #5923 üzenetére
így van, szerintem nem kell majmolni a VW konszernet, jobb ha el vannak osztva a kategóriák. Igaz, drágább fejleszteni, de nem álsz fejvakargatva, hogy A3, Golf, vagy inkább egy Seat Leont vegyek-e (ami majdnem ugyanaz mindhárom)
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Hego
tag
válasz CharlieDrop #5927 üzenetére
Olyanannyira nem állsz ott fejvakargatva, hogy én kb. be se mennék egy Fiat szalonba ha új autót akarnék vásárolni, mert szerintem egyetlen normális autójuk van, az a Tipo, de annak meg a belseje nagyon nem tetszik.
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
Hego
tag
válasz Integrale #5930 üzenetére
Hát igen, de ha összekonfigolok egy 5 ajtós Tipot 1.4 t-jettel, akkor 5,9M-ra jön ki. City csomagot(fűthető ülés miatt leginkább) választottam pluszba meg xenont. Nem tudom mennyi kedvezmény van, vagy hogy pl. egy megane-t vagy egy golfot mennyiért lehet hazavinni pontosan, de ez nem kevés pénz..
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
atee_13
őstag
Nem tudja valaki, hogy a Punto 2 és a Grande Punto külső tükrök illetve ülések kompatibilisek e?
-
atee_13
őstag
Azt esetleg tudja valaki, hogy a 2001 es puntó ajtaja és ülései teljesen komaptibilisek e a2004 el? Volt közte egy ráncfelvarrás de elléggé hasonló. Nemrégiben vettem egyet és vannak esztétikai gondok az ajtókkal (horpadás karc) meg az ülések sem olyan jók és találtam egy "donort" ami pont olyan színe csak 2001 es, ha kompatibilis akkor lehet megpróbálnám ha jó áron van.
[ Szerkesztve ]
-
CsakEgySrác
csendes tag
halihó,
az autóvásárlós topikból keveredtem ide, Fiat bravoról érdekelnének hibák, mire kell oda figyelni, melyik motort tanácsoljátok. 1,5-1,7M forint a keret plusz átírás és szervíz. Köszi előre is -
zoo8800
veterán
válasz CsakEgySrác #5940 üzenetére
Sokat írtam a Bravokról, keress rá a hozzászólásaimra.
Annyit azért előre leszögeznék, hogy ha Bravo, akkor csak a T-Jetrip and tear, until it is done
-
adamkaa777
senior tag
Sziasztok.
Már hónapok óta szemezgetek egy alfa 1.9 jtd vel.
Tudnátok róla negatív dolgokat mondani ? Fenntartás alkatrészár stb . Vagy inkább már érdemes elengedni a gt-tEl. Psy. Congroo.
-
j.bravo
addikt
válasz adamkaa777 #5943 üzenetére
Ha nem is kell tobbet szerelohoz vinni mint barmely mas hasonlo koru es hasonlo mertekben megkimelt/szethajtott autot (japanoknal mondjuk azert tobbszor), akkor is hallgatni fogod minden. egyes. alkalommal, hogy szarfosolasz, kellett neked azt venni, hehe.
Whatever.
-
Cartmenn
tag
válasz CsakEgySrác #5940 üzenetére
tjet
-
rbalint88
addikt
[link] ha valaki betársul, akkor előkaparom az autót és lemosom, de egyedül nincs meg a kellő motiváció
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- nVidia tulajok OFF topikja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- BestBuy topik
- Gaming notebook topik
- Napelem
- Milyen processzort vegyek?
- Formula-1 humoros
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen