Új hozzászólás Aktív témák
-
rover45
senior tag
Sziasztok.
Ötleteket szeretnék kérni tőletek.
Azt vettem észre, hogy a párom 1,3 Multi Grande Puntoja, olyan 60-70km/h között ráz, de csak 3. fokozatban.
Gondoltam biztos a téli kerékkel van valami gond, de ma lecseréltem, mentem 15 km-t a nyáriakkal és továbbra is ugyanazt csinálja.
Csak 3. fokozatban, ha 1500-as fordulatnál lepadlózom, akkor cirka 2300-2500-as fordulattól 3300-3500-ig szabályosan rángatja a kasztnit.
Mi okozhatja ezt?
Előre is köszönöm! -
rooney8
aktív tag
válasz Oposzumtoszó #5685 üzenetére
Előző brava-m (még a régi) szintén nyikorgó kuplunggal rendelkezett. viszont csak jó időben, télen semmi hangja nem volt, aztán beköszöntött a jó idő és nyikorgott veszettül. keresgéltem én is, mi lehet a hiba, de neten nem találtam semmit, szerelőhöz meg nem vittem emiatt.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
-
.Farkas.
tag
Sziasztok!
Egy ismerosomnek van egy Lancia Ypsilon (2003) autoja. Lemerult az akkumlator ezert a radio keri a kodot, vagyis az elejen kerte mostmar csak blocked/wait-et ir.
Ha lehuzom az akksit es varok egy kicsit majd vissza akkor szerintetek elfelejti, hogy sokszor volt beirva rossz kod? -
harcikoca
senior tag
159es Alfa tulaj lettem. 2.4 jtd. A szervom eleg nehez. Mekkora az eselye, hogy zold folyadekra valtassal megjavul?
AMD+Ati powee'R
-
426os
őstag
Pár kérdésem lenne Grande Punto tulajokhoz.
1. Mennyire zajos autópályán (T-jet)? Hozza azt a szintet, amit mondjuk egy Golf4? Elvileg ugye a Golf egyel nagyobb kategória, de a GP meg fiatalabb egy generációval.
2. Gyári tempomat mennyire macerás utólag?
3. Az alap és a "sport" ülés között mekkora különbség van komfort tekintetében? (Referencia: Gombóc swift ülései 1-2 óra után már kellemetlenek, az említett G4 Highline ülései nagyon kényelmesek voltak, többszáz km után is.).
-
aktív tag
@426os
Nekem van egy 1.4 8v GP-m, ami a fentiekben részben támpont lehet.
1. 140km/h @ 4500rpm zajos, de nem kellemetlen. A T-Jet ez a sebességet tudja 3700-4000rpm környékén, a zajszigetelés talán jobb, bár nem hiszem...
2. Én szereltettem; nem vészes, de körülményes: a komplett kormány konzolt cserélni kell tempomatkaros verzióra, majd azt feltanítattni.
3.Az alapülés kényelmes, én 3 órás utakat végig tudtam ülni (190cm / 100kg).
Remélem segített.
Nevermind...
-
Kommy
veterán
Van egy Fiat Palio Weekend típusú 1.6-os benzines autóm, egy ideje olyan problémával küzdök, hogy közbe- közbe leáll az autó. Először csak a pl garázsba bejáráskor vettem észre, de mostanában már akkor is csinálja ha mondjuk megyek rendesen egy egyenes úton és kinyomom a kuplungot csak gurulok (ha üresbe teszem ugyan ez). Ha meleg a motor akkor sűrűbben csinálja. Az autóban kb 200e km van. Ilyenkor minden gond nélkül újra is indítható.
A szívósor, folytószelep, alapjárati motor (lett másikkal is próbálva) ki lett pucolva, nem segített. Az autónak volt régebben egy olyan hibája, hogy gondolt egyet és nem lehetett elindítani, felső holtpont jeladó cserével ez megoldódott.
Vezérlés is lett cserélve hátha megoldja, + úgyis ideje volt, de ez sem segített, a vezérlés célszerszámmal lett cserélve.
Diagnosztika közbe közbe eltárolja a lambda szonda hibát, a szonda is cserélve lett, mert kívülről úgyis sérült volt a régi, de az újjal is bedobálja a hibát.
Amúgy az autóval nincs semmi más probléma, megy rendesen , nem rángat, gyönyörű egyenletes alapjárat van. -
rbalint88
addikt
Ez tipiusan csak ugy kideritheto problema, hogy elviszed a szerelohoz, hasznalja par napig es folyamat megy rajta a live diag. Akkor tutira meglesz, hogy mi a hiba. Nem tudom mennyire gyakran jon elo, ha csak havonta eg-ket alakalom, akkor nehez lesz elkapni, ha napi szintu, akkor azert viszonylag hamar meg lehet fogni.
-
Kommy
veterán
rbalint88: Tipikus hozzáállás, hogy nekik erre nincs idejük. mert ez nehéz pénzszerzés ehhez meg kell dolgozni. Ráadásul 1999-es az autó a diagnosztika is még elég kezdetleges benne, 3 pines csati van benne.
Integrale: Vezérlés cserénél nem emlékszem semmi látható kopásra a vezérműtengelyen, mivel le lett véve a vezérmű ház is tömítés csere miatt.
-
426os
őstag
Köszönöm. YT videók alapján 3700 körül van az óra szerinti 140.
Kezdem elengedni a dízel 147-et, a legesélyesebb alternatíva pedig a GP lenne. A Bravo már jóval drágább (a várható költégeit is beleszámolva).
Van turbó, tehát nyomaték is, ha kell megy és nem is kell üveghangon bőgetni hozzá, de ha nyugisan megyek, akkor a fogyasztás se vészes. Ahogy nézem spritmonitor szerint a fogyi is kb. -1 liter a szívó 1.8-2.0 benyákhoz képest (Pl Focus 1-2). Mondjuk ez vegyes, pályán nem tudom mekkora lehet a különbség..
-
426os
őstag
és zoo8800:
GP-ben csak ötös váltó van, annak rövidebb a végáttétele, mint a Bravo hatosáé. Cserébe legalább kisebb valószínűséggel megy tönkre.
150 lovas Bravo lenne az igazi, de a jobbak 1,5 körül indulnak, én meg próbálom nem túllépni a vásárlással ezt a keretet. Összeszámoltam a várható tételeket és kb 300k (elnagyolt) kiadással számolok vásárlás után, feltételezve, hogy amúgy javítani nem nagyon kell semmit rögtön. Ennek tükrében a Punto ésszerűbb választás..
-
426os
őstag
válasz CharlieDrop #5723 üzenetére
Nekem személyes kedvencem az új jövevény, ezért örülök, hogy ezt vette. Remélem lesz sok poszt róla.
.
-
Cartmenn
tag
Az én bravom (sport) se rossz,de mivel 271e van benne 1.5ért se tudnám eladni---igaz 1,6ért vettem 4éve 247e-vel Amúgy hogy annyit költsél rá nagyon szarnak kell lenni igaz alapban hogy a tied legyen majdnem 100e péz . Nálam 4 év alatt fékcsere (55+25) hátsó dob (30) hátsó embléma (15) pótkerék készlet (16) 2 gumi( 50) két trapézgömbfej (10+6 futómű áll) 2 műszaki 3olaj és szűrő csere volt kb még jön majd idén 2 klíma terelőmotor csere (30+30munka)
-
426os
őstag
válasz Cartmenn #5727 üzenetére
Nem kell ahhoz szarnak lennie, kb ennyi lesz, hogy beuljek egy autoba.
80 átírás, 20 adó, 50 kgfb, kb 100 szerviz (vezérlés, szűrők, folyó dolgok, nehány apróság).
Tied nem eladó? Szívesebben vennék olyat, aminek valamilyen szinten visszakövethető fórumokon az előélete, tulajának hozzáállása a szervizelésekhez..
-
CharlieDrop
veterán
Sziasztok
Egy cimbinek Alfa specialistát keresnék, motorikus problémával pesten. Csak tényleg megbízható szakit ajánljatok plíz, mert már egyszer lehúzták és szarabb lett az autója, mint volt.
Köszi
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
aktív tag
-
Hego
tag
Sziasztok!
Grande Punto 1.4 t-jet nincs csak 5 sebességes váltóval? Hahun csak ilyet találni.. Bravo meg csak 6 sebességes váltóval van.
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
aktív tag
válasz TheProb #5736 üzenetére
FCA konszern: Alfa, Fiat, Lancia, stb...sőt, néha 'testidegen' kocsikat is látok...
...de elsősorban Alfa, mivel arra van igény; az én GT-met is szépen összepucolták.
A Grande Punto-mat nem gurítom át a városon hozzájuk, mivel azt az esetek 90%-ában bármelyik szerelő le tudja kezelni.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
-
ODGx
tag
Sziasztok,
Van valakinek tapasztalata turbó csere/javítással kapcsolatban?
Esetleg wizzard turbo??Gyári turbot árulnak 175 ért azt írják de a szervizben 450 et mondtak...
Grande T-jet.
Nem a lényeg a szándék hanem a fontos
-
nyogo83
senior tag
-
daver88
aktív tag
Üdv!
olyan kérdésem lenne, hogy adott egy Fiat Ducato bicskakulcs, és valahogy elveszett belőle az elemtartó kis "egység"...Sajnos a gyári Fiat szervizben azt mondták, hogy teljes kulcsot tudnak rendelni (horror áron), esetleg nincs ötlete valakinek, hogy hol lehetne ilyet beszerezni?
köszi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen