Új hozzászólás Aktív témák
-
-
őstag
válasz Luck Dragon #5101 üzenetére
a nm-t nem tudom pontosan, de 120le, igen
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Gondolom hétköznapi dolgokra bőven elég,hatos váltó milyen? Gondolok itt arra hogy puha mint az Alba & Linea vagy Punto esetében vagy olyan németes mint egy H Astra esetében?
És az átlag fogyasztása hogyan alakul nálad?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
őstag
válasz Luck Dragon #5103 üzenetére
hajtósan 10l a város, 5-6 az országút
kis furgonhoz képest nagyon jó erős
sajnos nem vezettem a felsorolt autókat így nem tudok állást foglalni a váltóval kapcsolatban, de nincs vele semmi különös, jól kapcsolhatócryptot minden termékemért elfogadom
-
-
Integrale
veterán
2007 utániak könnyebbek lettek 60 kilóval, úgy már annyira nem vészes, a 2.2-es Brera úgy 1440 kg, ráadásul ez a súlycsökkentés eszközölhető bármelyiken, többek között futóműelemek cseréjével.
Ezért kell az 1.8 Tbi, az csak 1430, 200 ló úgy már kellemes, a V6 Q4-nél 200 kilóval könnyebb.
A minden irányban kisebb TT 2.0 TFSI is 1300 kg.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Akkor nem kell TT sem.
Ha már Audi is szóba került, van ugye most egy A3-mam, 1.6 8v, fogy belőle a víz, nem a motor eszi, se gőz, se olajos víz, se buborékoló kiegyenlítő, de X időnként eltűnik belőle egy liter, van, hogy 2 nap, van hogy 2 hét, és azt vettem észre, ha ez az egy liter eltűnik, akkor nem fogy több. Kiegyenlítő nem tűnik repedtnek, nem vizes körülötte semmi.
Van ötleted?[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
j.bravo
addikt
Urak, mit lehet tenni, ha a 156FL gyári rádió nem fogadja el a kódot? A kártyáról néztem, beírtam, negyedórán keresztül csak "WAIT"-et írt ki, aztán feladtam...
Whatever.
-
aktív tag
Miután elhoztam Zsoltéktól a GT-t, kb. egy hónapja, bele kellett tennem ~8dl olajat. Előtte talán 1000, talán kicsit több kilométerrel töltöttem fel.
Eddig minden korrelál a korábbiakban tapasztaltakkal.
Ma, 500km-rel az előző feltöltés után megnéztem és a nívó szerint 'tökig' van. Ugyanazon a helyen állva, ugyanúgy esti leállítás után másnap délelőtt nézve - ennek valószínűleg sok gyakorlati jelentőssége nincsen, de én már csak ilyen szisztematikus vagyok...
Gondolom a legtöbben erre azt reagálnák, hogy 'örüjjé wazze', de engem elfogott a kíváncsiság...
Az elmúlt 500km alatt főleg városban, néha a 'nulláson' jártam vele, illetve egyszer Visegrádra ki és vissza.
Jellemzően 2,5-3k fordulat környékén váltogattam, kivéve talán öt-tíz alkalmat, amikor kipörgettem 5-6k magasságáig: előzés, kigyorsítás...és ofc feeling.
Ergo úgy tűnik, hogy alacsony fordulaton nem eszi, de tartósan magas fordulaton igen, pl. M1 tartós 170-180km/h a nyáron.
Ha van ilyen 'vagy-vagy' jelenség, az jó, mivel ezzel a mindennapokban együtt lehet élni, túrázáshoz meg bekészítem a tartalékot.
Vélemény?
PS: egyébként Visegrádon kipróbáltam a 'nyomjad neki, és akkor nem sodródik kifele' módszert, és tényleg működik, sőt élvezetes...
Nevermind...
-
Termi16
őstag
Lehet én vagyok egy kicsit fáradt, de nem értettem, hogy pontosan hol van a kérdés a szövegben
Amit leirtál, az számomra nomrálisnak tűnik.
Ha nincs széthullva a motor, akkor az olaj általában csak nagyobb igénybevétel esetén fogy, pont, ahogy leirtad.Biztos én vezetek papásan, de nálam a Lineából semennyi sem hiányzik. Persze mi pályán is inkább óra szerinti 150-et tartunk max, meg nagyon ritkán pörgetjük 3500 fölé.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
veterán
Srácok!
Aki csípőből tudja, kérem segítsen Alfa Giulietta témában:
- felni osztókör, esetleg pontos méret 15" és 16"
- a guminyomás érzékelő (TPMS) direkt vagy indirekt szenzoros (kell bele érzékelő)?
- 15" felmegy az 1.4 T, 120 le változatra? Bár valószínű 16" lesz rá.
- ajánlott lemezfelni a gyárin kívül?Köszönöm!
-
rbalint88
addikt
-
veterán
válasz HussarF #5128 üzenetére
+rbalint88: Köszönöm!
Ez a gyári méret:
205/55R16 7Jx16 ET41 5x110 65.1És bakker, pár hete adtam el egy szett Opel lemezfelnit 20-ért, minden passzolna, annyi hogy 6,5" széles és ET35 - de az pont kiadta volna...
A szalonban nem tudta az értékesítő, majd utánanéz (Pappas, most kezdték) a TPMS-nek.
17"-re inkább nem beszélem rá az öcsémet. -
kurion
senior tag
Sziasztok,
Olyan kérdésem van hogyha a kulcsból a chippet átrakom egy másik műanyagba akkor ugye nem felejtheti el a dolgait, mert a jelenlegi kulcsom eléggé kopottas vettem hozza új kulcsot csak át kéne építeni de félek ha kiveszem az elemet vagy bármi elfelejti a dolgait, illetve milyen típusú elem van ezekben? ilyen kulcsom van.
"Csinálni jobb mint beszélni róla" - Magic Gladiator
-
kurion
senior tag
válasz molnarpeter #5137 üzenetére
közben megnéztem egy videót azért eleég macerás azt a kis cuccot kiszedni, meg vissza is kell ragasztani az új kulcsba, majd ha lesz hozzá türelmem bele vágok de nem olyan egyszerű mint gondoltam.
"Csinálni jobb mint beszélni róla" - Magic Gladiator
-
aktív tag
Napi balfasz:
Hétvégén, a dobogókői kapatás után, rátöltöttem az olajraa GT-ben, hogy egyenes legyen a pszichém...
Összesen kétszer mentem vele pár km-t a héten a 'falun' belül, de ma be kellett mennem Bp-re és hazafelé a csillaghegyi 'kaptatón' megküldtem kicsit. Még beugrottam a boltba, majd kifelé jövet látom, hogy a kocsi alatt tenyérnyi olajtócsa dereng...a kocsi alól meg szépen száll a füst.
Na, mondom: ennyi ráfordított pénz és idő után nehogy megint folyjon az a xar!
Nyitom a motorteret, belenézek és látom, hogy tiszta olaj az egész...blokk, kárpit, vezetékek, csövek, tartályok...minden vacak.
Na akkor itt rohadj meg, b'meg!
...aztán észrevettem, hogy a olajkupak ott volt, ahol hétvégén hagytam: félretéve az akksi mellé.
Jelenleg motormosáson van, aztán viszem a kis kannámat és feltöltöm. #FML
Egyébként a kulcsozás engem is érdekelne, mivel az új tokot megrendeltem...
Nevermind...
-
rover45
senior tag
Sziasztok.
Egy pár dologban szeretnék segítséget kérni tőletek:1, Párom 2005-ös 1,3 Multijet Grande Puntojában szeretnék EGR szelepet tisztítani, de nem tudom, hogy neki merjek-e egyedül állni. Cirka 180.000km van benne és kizártnak tartom, hogy valaha lett volna takarítva.
Van esetleg itt valaki, aki a Dunántúl területén tudna nekem ebben segíteni?2, Szintén ezen az autón, a két első lámpa gyakorlatilag átláthatatlanná mattult. Tavaly nyáron már polírozták, de most eldöntöttem, hogy lecserélem őket. A kérdésem, vegyek 40-50ezer Ft-ért egy pár bontott, de nagyon szép gyárit. Vegyek Depo vagy TYC márkájú csodákat 30-32ezerért egy párat.
Gyári új Valeot 60ért nincs igazán humorom3, Valószínűleg valami állat megrágta a motorháztető alsó felén lévő szigetelést, ezt is szeretném kicserélni. Dunántúlon vagy esetleg Budapesten hol próbálkozzak ennek beszerzésével?
Előre is köszönöm a válaszokat!
-
Arni9010
aktív tag
válasz rover45 #5146 üzenetére
A 2. pontra:
Ha gyári az első két lámpa, akkor én políroztatnám + UV fólia, hogy többet ne mattuljon be
Bravos tapasztalataim alapján az utángyártott nagyon gyenge minőségű.
(Az izzó körüli fényterelő lemez ráolvadt az izzóra, nem lehetett normálisan beállítani a lámpa magasságát, stb)3.:
bontóban keress gyárit szerintem valahol a környéken -
zoo8800
veterán
válasz rover45 #5146 üzenetére
Nekem az előző autómban TYC első lámpa volt, gyakorlatilag ipari hulladék. Annak a tapasztalataiból kiindulva vagy políroztasd a mostanit + UV fólia, vagy vegyél egy rendeset
(nem tudom, hogy azóta javult-e a legolcsóbb utángyártott lámpák minősége, de nem hiszem)rip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest