Új hozzászólás Aktív témák
-
alázógyík
őstag
válasz j.bravo #1714 üzenetére
Sima Punto v. Grande?
Mert a sima Puntoba a gázolajszűrő 1200-tól indul de a jobb minőségű is 4-5K.
Ha Grande Puntoról van szó, akkor egy kicsivel több, de nem vészes.
Pláne nem annyira, mint amit írtál árat.Feleségem Grande Puntojában 72K km van, de már 4x cseréltük a szűrőt, jobb a békesség alapon.
-
alázógyík
őstag
válasz j.bravo #1716 üzenetére
Ez pont olyan művelet, amit otthon el lehet könnyen végezni.
3 v. 4 csatlakozót kell lehúzni, úgy, hogy az oldalán benyomod a műanyag gombokat.
Ha kint van a szűrő, akkor egy vödör felett csavard ki az aljából a vízérzékelőt, és tekerd be az újba.Ha vissza raktad az üzemanyagszűrőt, csatlakoztasd rá mindegyik csövet.
Ha készen vagy, akkor be kell ülni a kocsiba, és legalább 7-8 alkalommal rá kell adni a gyújtást, hogy légteleníts, de ne indíts rá.. Hallani fogsz szép gurgulázást.
Max. 10 perc az egész.
Ennyi.Denckermann alkatrészt vettem már, soha nem volt semmi bajuk. De szétnézhetsz a Bárdinál is.
[ Szerkesztve ]
-
mokus1
addikt
válasz j.bravo #1779 üzenetére
Szia!
Igazából ha az általános szervizt nézed gyakorlatilag nincs különbség. Vezérlés, szíjjak ilyenek egy áron mennek.
Ha jól tudom az 1,9es 105 lovasnak van annyi előnye hogy nincs benne kettőstömegű.
Illetve ugye a hengerszámból adódóan ha csúcsokat kell javítanod +1-el kell számolni.
Egyébként ha jót fogsz ki nagy baja nem lehet. -
mokus1
addikt
válasz j.bravo #1784 üzenetére
Egyáltalán nem, de ebben a kettőstömegű nem volt. Az még 1x ennyi.
Egyébként ha sikerül olyat kifognod amiben a motor+váltó rendben van akkor nagy baj nem lehet. Valószínűleg futóműben ezt-azt cserélni kell majd mikor megveszed.
Elektronika a hírével ellentétben nem rossz a 156-ban sem. Ami ilyen téren gáz a 147-es annak vannak sajnos nyűgjei.Stylewars: Fogalmam sincs, nekem a csomagtartóban van elburkolva. Nem fogom tudni megmondani. Egyébként ez miért lényeg ?
-
mokus1
addikt
válasz j.bravo #1789 üzenetére
75-80ért már kapsz új kettőstömegűt csak tudni kell hogy hol és kinél keresd
Egyik alfa sem a praktikusságáról híres hanem a formáról. Nekem 66-os van de az emelkedő övvonal miatt nem nagyon látni ki belőle hátra, marad a tükör.Egyébként most felújítanak egy 156swt (1,9jtd). Szerintem eladó sorba fog kerülni. Nem tudom mennyit szánsz rá, de jó vétel lesz. Igaz milla fölött lesz biztos.
Már kapott egy gyönyörű padlizsán fényt, illetve sötétszürke kerekeket motorban minden felújítva, rendbe rakva. -
Integrale
veterán
válasz j.bravo #1797 üzenetére
Ha a 147-e ilyen, akkor a 156 is, vagy rosszabb. Van crash teszt rola youtubeon, csak csillagozas nincs mellette.
Korabbi kerdesedre reagalva, a 2.4-ben tudtommal van egy hidraulikus feszito, ami az 1.9-ben nincs, igy egy vezerlescseret szepen megdob.Szerelore tamaszkodva (15+ eve a digo lelekkel foglalkozik) 1.9-bol is inkabb 8V-t vennek, a 16-os elleneben.
Masik topikos kerdesedre is itt valaszolnek. Egy 145 es egy Dedra a flotta.
"Bad reklám is reklám too"
-
zoo8800
veterán
válasz j.bravo #1807 üzenetére
A T-Jet szereti a hasát
Hidegindítási gond előfordult már pár embernél, de alapetően egy igen jól sikerült motor, se a vezérléssel, se a gyújtással, se a vezérléssel nem szokott gond lenni. Egy Bravoban olyan 7,5-8 liter körül fogyaszt vegyesben, de ennél kevesebbet és többet is ki lehet hozni belőle. A Grande igencsak fürge lehet ezzel a motorral.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz j.bravo #1809 üzenetére
1800-2000 körül igencsak elkezd húzni, ha erre a dízeles hátbavágásra gondolsz, akkor ez megvan. Nem olyan finoman és lágyan jön meg benne az erő, mint pl. egy TSI-ben.
Vezettem a szívó és a turbós /10 lovas/ 1.4 Bravot is. Soha, de soha nem venném a szívót a T-Jet helyett....:Kristian:.
az enyém azért benyakal 0,8-1dl olajat 1000 km-en. Ennyit evett 55000-nél, és most is konstans ennyit eszik 120000-nél.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
őstag
-
grunge
addikt
válasz j.bravo #1980 üzenetére
2008 februari (nem az uj szeria), 106k km-el szalonbol 8,5k EUR-ert. 1 ev gari + elsö szerviz inklusive, raköltöttek kb. egy ezrest. A kipuffogo rendszer közepsö reszet csereltek, fektarcaskat, fekbeteteket mindenhol, folyadekokat, szüröket. Vezermü tavaly lett cserelve 100ezernel, igy azt msot nem kellett.
Volt kollegamnak uccso sezrias 156-osa van, nagyon elegedett ö is vele, szereti.
Jelenleg meg utcan all a kicsike, telre probalok garazst szerezni, ami itt kinnt majdnem lehetetlen probalkozas esszerü keretek között...
Apolasi tippeket tudtok adni? Itt-ott az A-B oszlop környeken a müanyag mintha fakulni akarna, nem szeretnem ezt megvarni, mit kenjek ra? Esetleg valami lakkvedöt vagy vax-ot is ajalnhattok.
159 SW 1.9 jtdm <3
-
Geller72
veterán
válasz j.bravo #2118 üzenetére
Ha beülsz, megvettek vele... Kívül is szokható, hidd el... Képről bűn ronda, élőben, közelről szerintem egyre jobban megérik a forma a korhoz. Túl előre dolgoztak megint. . Amúgy van Puntóban 1.9 Multijet is..ha már multijet.. ..és esetleg diesel...
-
Elektrosokk
addikt
válasz j.bravo #2118 üzenetére
Szerintem Alfa TS csak 2.0 verzió érdemes vétel, szinte annyit fogyaszt mint az 1.6, gyönyörű hangja van, sor4-ek közül szerintem a legszebb.
(#2111) Geller_1972 nem Tudom mire gondolsz, Én is fontolgattam a 147 1.9 jTD verziót, szinte mindenkivel beszéltem a témában 2,5 hónap alatt akit ismerek , de volt hogy az utcán kérdeztem meg valakit aki ilyenből szállt ki, szóval Én be merném vállalni simán, de mivel nekem a 2.0 TS is alternatíva volt inkább az lett
Ja, a víz melegedős gondom megoldódott... semmi probléma nem volt a kocsival, csak nem légtelenítettük le rendesen a tartály csere után
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Geller72
veterán
-
mokus1
addikt
válasz j.bravo #2252 üzenetére
Gratulálok hozzá egyébként.
Hát akkor a Vágóhíd utcában Zével a legjobb dolgod van. Érdemes elmenni hozzá, érti a dolgat az egyik legjobb alfa szaki az országban. Telefonon szinte lehetlen elérni ezert jobb személyesen beszélni vele.
Jo aron jo minőségét ad ki a kezei közül. -
Geller72
veterán
válasz j.bravo #2423 üzenetére
Meg kell nézni egy robbantott ábrát, ott elviekben méretezve van a dolog, tehát látod, hogy pontosan mik a méretek.
Elvileg ilyen a gyári.Itt szétnézhetsz, ha gondolod. .
Az ebayen rákereshetsz, csak a csonkra, szűrővel oil pump pick up pipe vagy pick up filter néven. Ebayen már 13 fontért láttam ilyet. 6k huf. Bagatell...
-
Land
veterán
válasz j.bravo #2670 üzenetére
Akkor szintén zenész...
De amúgy a fekete külső és ez a fajta mogyórbana belső nagyon ritka és eléggé paszol az összkép egymáshoz. Ezt a bőrszínt azóta sem láttam egyik 159-esben sem. Tehát ilyen alapon "egyedi" a kocsi. A rendbe rakása pedig "csak" pénz kérdése.
Regeltél Amorera? Érdemes...
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Kornel
veterán
válasz j.bravo #2840 üzenetére
Nem olasz motorral, de van erről tapasztalatom.
Az osszes 2005-2009 magyar suzuki (de más japánok is, pl. Toyota) szenved hasonló hibával, annyi különbséggel, hogy ott nem tilt le semmit az ECU, csak dob egy check lámpát.
Gagyi a katalizátor, illetve ahhoz mérten szűkre volt szabva a "fűtés", ezért a hibakod.Rendes, de drága megoldás a katalizátor cseréje gyárira! Utángyártott annyira se való, mint ami benne van "rossz".
Családba 1.8 benzin xara picassoval ugyanez volt, szagszerviz utángyártott katalizátorral orvosolta a hibat, még rosszabb lett...
Nem NKH konform, de olcsó és jó megoldas, hogy a 2-es lambdaszondat hálózatos a motortérbe, így mindig tiszta levegőt kap, így nem lesz check engine. Suzukihoz van olyan " adapter", amit be lehet csavarni a lambda 2 helyére, és abba még bele csavarni lambda szondát, így semmit nem mer, azaz pont megint nem lesz check engine.
Az elv ugyanez minden benzinmotornal, én megpróbálkoznak ezzel.Illetve ha ezek már jelentkeztek, akkor ranezetnek az EGR-re is, még a folytoszelepre, hátha tisztítani kell.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Noble Chair EPIC
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000