Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz FlasH-BacK #472 üzenetére
Autó = olasz
nem holmi német / japán vacak
Már a sokadik olasz autónk van, és egyikkel sem vol semmi probléma (és nincs is)
Lancia Prisma ' 84 1.6 ami kapható volt extra az megvolt benne. (ha nem volt, törve vagy barbár szerelő keze alá adva akkor nem rohad! lásd galvanizált kasztni.
Fiat Croma 2.5 D bőr, klíma, full full
Lancia Dedra 2.0 ie
Lancia Dedra 1.9 tds elektromos ülésen kívül minden benne!
Szépek, kényelmesek, és csak olyan ember alatt esik szét, aki lexarja az autóját.Best: Lancia Delta S4 (rally verzió)
1800ccm ,4 henger
turbó+kompresszor (a volkswagen vajon kiről koppintott?)
550-600le
2,4 sec 0-100 km\h murváról"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz FlasH-BacK #476 üzenetére
az nem 1.7szívó akart lenni?
mert 1.6 sízel az német!"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Ugyan nem egy friss kommentre reagálok, de ha a Prismahoz alkatrészre lenne szükséged, akkor írj nyugodtan és körbenézek a padláson! (új bontatlan alkatrészek a motorhoz, talán még az 1.6-os felújított motor is megvan!)
Remek autó, sokáig használtunk egyet. (1995-2006) 1984-es 1.6-os . Összes rendelhető extra benne volt (4x elektromos ablak, elektromos lámpaállítás, kp. zár ami felhúzta az ablakokat és behúzta az antennát stb. stb.)
Úgy volt, hogy felújítjuk és megmarad, de először került mellé egy Dedra és egy Croma, végül 430ezer !! kilométerrel adtuk el.Most pedig Alfázok és Lanciázok
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Jelenleg nem vagyok otthon, de amik biztosan: hatso lampak, kipufogo rendszer (90%), szimeringek, uj tomitesek (hengerfej szelepfedel stb),uj csapagyak, uj gyűrűk, hengerfej, szelepek, egy -ket futomu ea fek alkatresz (nyereg tarcsak stb) digiplex, elektromos dolgok,talan elsolampak!
A motor alkatreszek 1.6hoz valok! De nagy esellyel megvan az egesz blokk!
Este pontositok!
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz .:Kristian:. #708 üzenetére
Szerintem az egyik legjobb választás ezzel a motorral venni a GT-t (meg úgy egyébként az ezzel egykorú Alfákat) Problémamentesebb mint a TS (twin spark) bár a 2.0-es abból sem volt lerohadós fajta, ha megadott neki a tulaj mindent! A JTS ráadásul erősebb, és kevésbé iszákos. (6 de inkább 7-12).
Azt javaslom regisztrálj az Alfa Amore-ra és keress GT tulajokat. + ha a jelenlegi esetleg klubtag akkor úgymond le is tudod nyomozni valamilyen szinten!"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Devil Gelo #1164 üzenetére
Gyakorlatilag mind megvásárolható külön, bemész egy autósboltba elmondod, hogy pontosan hova kell,
hosszlengőkar, keresztlengőkar (első hátsó) pár ezer forint darabja, a macera inkább a régi ki, illetve az új szilent bepréselése.Keresztlengőkarok egyben 6000 ft/db körül vannak, után gyártottból a Fastoriginalt tudom ajánlani, garanciával adják az alkatrészeket, minden további nélkül cserélik meghibásodás esetén!
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Devil Gelo #1166 üzenetére
a szilenteknek külön nincs neve. Azért írtam külön, hogy
hátsó keresztlengőkar (hátsó) 2db szilent
hátsó keresztlengőkar (első) 2db szilent
hosszlengőkar karosszéria felöli szilent
stabilizátorrúd szilentek + összekötők"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz j.bravo #1797 üzenetére
Ha a 147-e ilyen, akkor a 156 is, vagy rosszabb. Van crash teszt rola youtubeon, csak csillagozas nincs mellette.
Korabbi kerdesedre reagalva, a 2.4-ben tudtommal van egy hidraulikus feszito, ami az 1.9-ben nincs, igy egy vezerlescseret szepen megdob.Szerelore tamaszkodva (15+ eve a digo lelekkel foglalkozik) 1.9-bol is inkabb 8V-t vennek, a 16-os elleneben.
Masik topikos kerdesedre is itt valaszolnek. Egy 145 es egy Dedra a flotta.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Rosszul lett legtelenitve.
Ketto legtelenitesi pont van, az egyik a betoltonyilassal szembeni, a masik a futoradiator csovenel.
Ugy tudsz a legegyszerubben legteleniteni, hogy kicsavarod a huton levo legtelenitot es addig ontod a hutofolyadekot, amig el nem kezd folyni a legtelenitonel. Utana visszacsavarod es ugyanezt megcsinalod a másik legtelenitesi ponton is.
Van aki felmeleg motorralcsinalja, es pumpalja kezzel a csovet, es nyitogatja a legtelenitot. Probald meg valamelyik opciot, ha csak egyik ponton legtelenitetted, az nem eleg!"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
Kuplung elobb vagy utobb minden autoban cserelendo, egyszer kicsereled, es amig nalad van az auto, gyanithatoan soha tobbet nem kell. (Kiveve, ha elete vegen te tolod a bontoba).
De nen biztos, hogy egybol cserelni kellene, meghallgatod amikor elmesz kiprobalni.
Ajanlom, hogy lepj be egy Fiatos csoportba Facebookon, vagy Olasz autosba, sot mind a kettobe , es kerdezd meg, hogy hajlando lenne-e elmenni veled olyan, aki nem csak kepen latott Puntot, illetve nem csak tulajdonosa egynek, hanem valamennyire hozza is tud szagolni a temahoz.
Szoval a kuplungot te magad is tudod ellenorizni, hol fog, hogy indul, csusztatas, van-e hangja a kinyomocsapagynak, zugo zorgo hang amikor kinyomod a pedalt.En inkabb egy jobb 2-es Puntot ajanlanek, mint egy rosszabb Grandet.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz dellfanboy #3451 üzenetére
Annyi, hogy azon a 15 km-en, ne talpald, legalábbis az elején nem, terhelés után pedig hűtsd vissza.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #3484 üzenetére
Az FL utani azvaloban jol nez ki, raadasul par alkatresze csereszabatos a Bravoeval, de a korai szeria eleg bamba.
Kenyelmes auto, platformtarsaihoz kepest magasabban ulsz legalabb 10 centivel, 150 lovas dizel eleg hozza, csendes es eleg rugalmas. Olaszorszagban Bologna es Massa kozott mentunk egy olyannal parszor, el lehet ferni, kicsit talan bizonytalanabb mint egy 93, de lehet, hogy csak a magasabb sulypont miatt. Beltere altalanosagban jo minosegu, az ajton vegigfuto diszlec gyengen rogzitett, leesehet, ragasztot neki es orok elet. A gyujtaskapcsolo Saabos, szokni kell."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Prime110 #3519 üzenetére
Szineten! 16 eves 145-hoz is megvan a kodkartya, plusz a Lanciahoz a kulcsok, koztuk a "szallodai", ugyan a tanksapka ezen elektromos es a kesztyutartobol nyillik, de a kesztyutarto zarhato ezzel a kulccsal, ahogy a hatso ulesek es a csomagterteto is.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz qkaleko #3540 üzenetére
Nem,mar ket honapja kaphato a 200 lovas TBi is (a QV-n felul) novembertol pedig jon a 280 loeros benzines Veloce es a 210-es dizel, plusz kesobb a 330 Le. Allitolag tavaszig befut a Q4-es QV 490 loerovel.
Remelhetoleg lefele is nyitnak, mondjuk egy 1.4 170 loero meg boven elferne.alfa156: Mar van tesztvezetes, Gyori Arkadban kint az auto is egy Tipo mellett, nagyobb kereskedesekben pedig vezethetoek is.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz LaptopSystem #3546 üzenetére
Eleg jol fogynak pedig, Papan csinaljak a belter bizonyos elemeit, a Maserati Levantenak pedig a 90%-at, durva megrendelesek vannak, az Alfae kiegyensulyozottabb, a Maseratinak egyik hetrol a masikra bekerik a tervezett duplajat. SW egyelore nem is lesz, majd ha befut, 156 edeteben is csak 3 evvel kesobb jott az SW.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz !Overdose! #3618 üzenetére
Szep!
Miota van meg? Hogy tetszik eddig?
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
Nagy a csend.
rbalint88, mondtam, hogy lesz a Veloce és a QV közé még modell, már csak az 1.4 multiair kéne bele, és teljes a paletta.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #3824 üzenetére
Kell az 1.4, ha másért nem is, azért mindenképpen, hogy katalógusban jól mutasson az ára, és konkuráljon az 1.5-ös 3 hengeres F30-cal és az 1.6-os C mergával. 150-170 lovas 1.4 szerintem röhögve elcibálja a dízellel is 1,3 tonnás kasznit.
Elég jól sikerült hangolni ezeket a vackokat, beszarás, hogy a 280 lovas Veloce is 4.9 alatt futja a százat (amcsik 5.2), ha van eszük lesz 1.4, sok piacon még mindig köbcenti alapján lövik be a biztosítást is, így mindenképpen előnyösebb lenne, mint a jelenlegi, alsó hangon 2 literes modellek.!Overdose!: Látom módosítottad az aláírásod.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Yettel topik
- Autós topik
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Kerékpárosok, bringások ide!
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...