Új hozzászólás Aktív témák
-
.:Kristian:.
addikt
Sziasztok!
JTS motorról tudtok mondani valami biztatót vagy elrettentőt? Alfa vásárlása előtt állok, ezt a GT-t néztem ki. Nem tudom mennyire jó választás, kedden néznénk meg, az eladó szerint nagyon szép, gyakorlatilag gyári állapotban van az autó és műszakilag is jó. -
.:Kristian:.
addikt
válasz Integrale #710 üzenetére
Azt esetleg nem tudod lehet-e ezt a motort gázüzeművé alakítani? Sajnos neten nem találok infót, pedig több helyen is feltettem a kérdésem, eddig csak ezt a debreceni gázszervizt láttam ahol talán bele tudják pakolni.
Alfa Amoret olvasgatom, sajnos hozzászólni nem tudok, mert azt csak alfával rendelkezők tudnak.
[ Szerkesztve ]
-
.:Kristian:.
addikt
Mert mi baj van a gázzal? Ugyanúgy megy tőle, 440 helyett meg tankolok 210-ért.
Az meg, hogy tönkreb*ssza a motort, nevetséges. Nem egy gázos autó volt már a családban, jelenleg is van, több mint 10éve ezzel megy, soha semmi baja nem volt...
Pótkerék helyett meg elfér.Az eladhatatlanság meg megint egy vicc, jóval hamarabb el lehet adni gázos autókat mint csak benzinest.
[ Szerkesztve ]
-
.:Kristian:.
addikt
válasz LaptopSystem #814 üzenetére
Szép autó, gondolkozok, hogy lecserélem a GT-t egy 159-esre.
Amoren nem tudtak tanácsolni semmit? -
.:Kristian:.
addikt
válasz LaptopSystem #1087 üzenetére
Azt hiszem a 156-os futóműve van alatta. Nekem GT-m van, de köztudott, hogy a GT-t a 156 és 147-ből "rakták össze"
-
.:Kristian:.
addikt
válasz NagyTessoka #1264 üzenetére
-
.:Kristian:.
addikt
Köszönöm.
1.4-ért hirdették, 1.290.000-ért hoztam el, szervizkönyves, motorikusan és esztétikailag is kiváló állapotban van. Ami miatt ilyen olcsó volt, hogy sok benne a km.
Viszont több autót is megnéztem, és nagyon igaz az a mondás, hogy állapotot kell venni nem kilométert. Fele ennyi km-es autókat is néztem, többnyire rommá gyötört, elhanyagolt állapotban voltak. -
.:Kristian:.
addikt
Castrol motorolajokról mi a véleményetek? Az Alfába Seleniat és Xadot használtam, de megmondom őszintén semmi különbséget nem vettem észre a kettő közt, Bravoba most 5w40-es (gyári viszkozitás) castrolt rendeltem, elég sok ismerősöm használja, de egyiküknek sincs olasz autója. Hátha Ti próbáltátok mar. Hivatalos honlapon: Megfelel a Fiat 9.55535-S2, a Ford WSS-M2C917-A és az MB 229.31/229.51 jóváhagyások követelményeinek.
[ Szerkesztve ]
-
-
.:Kristian:.
addikt
Szerintetek ez a cicergés mitől van? Csak egy bizonyos pontnál csinálja, ha nagyon fújatom akkor meg sem szólal. Szerelővel megnézetem ha viszem cseréltetni a vezérlést, de azért jó lenne tudni merre keresgéljek(jünk).
-
.:Kristian:.
addikt
Üdv!
Nincs valakinek Bravo 1.4T-jet hez olajteknője? Most lett volna lecserélve a motorolaj, a szerelő kiszedte a leeresztő csavart, viszont vissza már nem megy. Kikopott a menet. Esetleg ötlet, honnan tudnék szerezni? -
.:Kristian:.
addikt
válasz szőröscica #1434 üzenetére
Gyári viszkozitástól nem jó dolog eltérni. Anno JTS-nél 10w40 volt a gyári, viszont sok motorban a vezérműtengely vészesen, idő előtt elkopott, köszönhetően a nem megfelelő olajnak, ezután módosította a gyár 10w60-ra.
Hungaroringre nem jártam, de német pályán sokszor mentem 200 felett.t1: köszi.
[ Szerkesztve ]
-
.:Kristian:.
addikt
Sorry, nem sok időm volt mostanában. Szóval ami eszembe jutott és amiről van számla összeszedtem, azonban ez nem a teljes.
Vásárlás utáni motorfelújítás: 300.000.-
Olajcsere 2 alkalommal: 70.000.-
Féktárcsa, fékbetét, váltóolaj, fékolaj, munkadíj: ~90.000.-
Futómű állítás (kétszer kellett): 19.000.-
Fényezési hibák és küszöbök javítása: 150.000.-
Futómű felújítás: ~100.000.-
Vezeték szakadás (nem indult) + kézifék bowden csere: 45.000.-
Fényszóró polír: 8.000.-
Törött hátsólámpa cseréje: 10.000.-
Klímatöltés: 15.000.-
Klímacső jav: 12.000.-
ABS,EBD elektronikai hiba feltárása, javítása: 15.000.-
2db tolatóradar szenzor csere: 15.000.-
Ablakemelők javíttatása, összes alkalmat összeszámolva, kb: 12.000.-
"Olajnyomás hiba" jelzés feltárása, kijavítása: ~10.000.-
Új aksi: 21.000.-
Tartalék (2.) kulcs másolása, utazással: kb. 55.000.-
Előző tulaj által kilopott bose mélyláda helyettesítése: 12.000.-
Gyújtótrafók: 18.000.-
Szétszakadt szövetszőnyegek cseréje: 10.000.-
Gyújtógyertya: 10.000.-
Beltéri elemek javítása, pótlása: ~10.000.-... és akkor még nem beszéltem olyanokról, hogy a 18-as felnik fényeztetése, toldat vásárlás/fényeztetés, fóliáztatás, összes gagyi izzó cseréje, mp3-usb fejegység, bőrápoló szerek. Bár ezek nyilván a saját szórakoztatásomra készültek, illetve hogy még csinosabb legyen az autó, ezért ezt nem is számolom, de megközelítőleg 70-80k körül lenne.
Üzemanyag része: 25e km-t mentem vele a 21 hónap alatt. Átlagban nekem egy tank 650km-t jelentett. 25000/650= 38.46 tanknyi üzemanyag. 1 tankolás alkalmával sacc. 24k-t hagytam ott, (60lx400ft). 24.000x38.46 = 923040Ft
Ezek fényében:
1.007.000 + 923040= 1.930.040
1.930.040 / 21= 91906Ft/hónapÜzemanyag nélkül: 47952Ft/hó
Illetve a kuplung is volt cserélve, azt így nagy hirtelen nem lelem, de az sem 2ft.
Sok esetben a munkadíjat sem írtam oda, mert nem tartottam számon.Mindent összeadva (üzemanyagot nem) jóval több lenne mint 50k/hó.
[ Szerkesztve ]
-
.:Kristian:.
addikt
Jópofa Fiat reklám [link]
-
.:Kristian:.
addikt
válasz Stylewars_kp #1517 üzenetére
Melyik ár a durva? Mindig az olcsóbbat kerestem, de nem a leggagyibbat. Ár/érték arány...
-
.:Kristian:.
addikt
válasz Stylewars_kp #1519 üzenetére
Persze, egyáltalán nem veszem kötekedésnek.
-Selenia 10W60 Racing 5L + 2x1L utántöltéshez + szűrők. 35k körül volt egy ilyen pack rendelése.
-Futómű állítás itt a legolcsóbb 6-7k, viszont 18-as felnire nem tudták rárakni a gépet, nem volt már másik garnitúrám, így máshová vittem, ott drágább volt.
-Futóműnél lengőkarok, stab. rudak, kerékcsapágy lett cserélve.
-Akkumulátor Bosch 70Ah (hozzáteszem akciósan volt ennyi)
-Kulcs az pedig komplett, elektronikával, másolással, programozással. Csak az autót kellett odavinni, minden mást ők adtak. Márkaszerviz 110k körüli árat mondott, pápán megcsinálták mindezt 39k-ért (plusz ugye az út) [link]SLYM: Még ezek fényében sem bántam meg, akkor jó volt, ma már másra is kell gondolni, így annyira nem engedhetem meg magamnak.
[ Szerkesztve ]
-
.:Kristian:.
addikt
-
.:Kristian:.
addikt
Bravo 1.4T-jet osztóköre valóban 4x100? Kézikönyv ezt írja, bár kicsit furcsállom, azt hittem ez is 4x98-as mint a többi.
-
.:Kristian:.
addikt
Régi szetthez volt, már így vettem. Tehermentesítő gyűrűt helyettesítené. 2 héttel ezelőttig fel sem tűnt, csak amikor cseréltük a fékbetéteket és kiesett a felniből, "ez meg mi a f.$z?" reakció.
Eladó ha érdekel.alázógyík
Inkább csak másik autóra illik, persze frissen fényezve, mert itt-ott lepattogott a festék és így tényleg csúnyácska.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Opel topik
- Battlefield 2042
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer