Új hozzászólás Aktív témák
-
.:Kristian:.
addikt
válasz hobizoli #2814 üzenetére
Annyival kiegészíteném, hogy üzem meleg motornál már ne váltogasson el 2e alatt mert ha a turbonak nincs elég kenése, az is megrövidíti az időtartamát, illetve olajszintre odafigyelni!
Enyém az élő példa, hogy ha ésszel használja az ember, rengeteget elmegy. 350k van a gyári turbomban, nem volt még felújítva.
Ja és az egyik legfontosabb, ne spórolj az olaj és levegőszűrőn, megéri azt a +2e ft-ot a drágább, prémium minőség.
[ Szerkesztve ]
-
.:Kristian:.
addikt
válasz gabikiraly2 #4419 üzenetére
-
.:Kristian:.
addikt
válasz Luck Dragon #4653 üzenetére
Egyik legjobb motor az 1.4 T-jet. Nekem 150 lovas sportom van, nem az 5 literből eljárok kategória, viszont ha odalépsz neki akkor szépen szedi a lábát.
Benzinből nálam 8-8.5L a fogyi, LPG-ből +1L, 18-as felnikkel. Kisebb felnivel volt, hogy eljártam 7literrel is, ha meg öregurasan vezetsz kijön a 6.5 is.[ Szerkesztve ]
-
.:Kristian:.
addikt
válasz Luck Dragon #4661 üzenetére
A 18-as is gyári méret, a sport azzal jött ki. Szerintem nem bánod meg ha turbo benzin mellett fogsz dönteni.
-
.:Kristian:.
addikt
válasz Cartmenn #5377 üzenetére
390e km és bontásmentes a turbó. még nem hordja az olajat, de kisebb csodának tartom h elment ennyit is. Szigorúan betartom a 8-9ezres olajcserét és szűrőkből is gyári vagy gyárival azonos minőségűt teszek bele.
Viszont a kettőstömegű megadja magát nemsokára, hallani a hangján, bár a szerelőm már 40e km-rel ezelőtt mondta, hogy cserélni kéne, de még csak hangja van, nem csúszik a kuplung.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs