Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
mondom menj el az újpesti nepperhez* nem olcsók az autói, de elég jókat árul, a kínálat teteje ami nála van.
159-nél azért arra készülj, hogy mondeo kategória a fenntartása, kerékből 17"+, területfoglaláshoz képest kicsi benne a hely. már nem adja azt a felhőtlen játékosságot, mint egy 156 vagy GT a plusz 2-300 kg miatt, cserébe az úthibákat is sokkal jobban szűri. szerintem nagyon jó autó, ha asszonynak tetszenének, akkor azt kapna idővel.
és bár kicsi, sokat futott és "öreg", de erre is vethetnél egy pillantást: [link]. 2010-ig volt még ez a fazon, 2M alatt megáll és pár apró hülyeségtől eltekintve tökéletes daily driver.*járművek ugyanitt pontja nincs, magánban hirdet, de a széthdrezett képekből fel fogod ismerni.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
április második felétől ráérek, addigra a pénzed is összeáll remélhetőleg
egyébként 156-ot fel tudok ajánlani próbára, meg ha úgy van, összehozhatjuk Landdal a talit hármasban is akár, hogy lásd a különbségeket a két autó között.
ha nem tetszik az 147, az más dolog nekem is az tetszik legkevésbé az akkori alfák közül. 159 gyönyörű autó és szerencsére jó is, csak hát az opeltől kaptak némi kasztniépítési tanácsot, úgyhogy elég nehéz. 2.4 jtd is jó motor, de picit többe kerül a fenntartása és annyival nem megy jobban. és ahhoz képest, hogy 4 hengeres dízel, nagyon jó hangja van az 1.9-nek, sok benzinest is ver. -
Alg
veterán
Ha esetleg ilyen BP környéki 159-nézőbe mennétek, lehet én is beszállnék ha nem gond - bár nekem kicsit későbbi lesz a vásárlás, de jól jönne a tapasztalat...
Mondjuk itt az utcában tőlem kb 100 méterre szokott állni egy piros, annak a tulaját is elkaphatnám egyszer
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Land
veterán
Nem ez a jellemző, de meg lehet szívni, mint bármivel.
Okulj az esetemből és normális gazdától vegyél. Normális szervizkönyv, számlákkal igazolt javítások, Amores vezetett blog stb... Nekem egyik sem volt sajnos...[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Alg
veterán
CTR, osztrák nemdohányzó nyugdíjas orvos tul...
ohh wait
Egyébként én is gondolkodtam Civicben, de jóval többért ad jóval kevesebbet mint egy 159... (és nem is tetszik annyira az ufo, de azért meg tudnék békélni vele)
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
adatfalo
senior tag
Az igényeim kifújnak a multikormány, auto/digit klíma és elektromos ablakban, a tempomat és társai már csak plusz jó ha van, de nem előfeltétel. Első teljes mértékben saját autóm lenne, reménykedem, hogy 1.5-1.8M -ból már lehet venni valami olyat is ami nem csak arra van, hogy elvigyen A-ból B-be, hanem kicsit fiatalos, kicsit sportos, meg úgy igazából szeressem...
Láttam, hogy az ajánlós topikban próbálták "rád tukmálni" a Bravo-t, de így már értem, hogy mi tántorított el, mondjuk szerintem egy 8gen Civic se sokkal felszereltebb.
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
No, igen. Nekem is nagyon álmom a 8gen civic, főleg ilyen (nem hétköznapi) felszereltséggel! Sok sikert a kereséshez! Viszont visszatérve az eredeti kérdésemre, nem tudod, hogy kormányt lehet cserélni, akár más típusban megszokott, hogy multi-kormányra cserélik a fapados verziót, vagy itt a bekötés sincs kialakítva és bukta az egész?
www.adatfalodesign.hu
-
.:Kristian:.
addikt
Lábfüggő, de ha nyomom neki is megáll 8 liternél, normális tempóban olyan 7-7.5L.
Az enyémben van közel 350e km, gyári a motor, a turbo, szinte 0 olajfogyással. 2 hete volt egy motortartó leszakadásom, fellazultak a csavarok, akkor a szerelő azt mondta, hogy lassan kettőstömegű csere, kezdetleges, váltásoknál már picit van hangja. De egy ennyit futott autónál ez bőven belefér.Egyébként imádom, megbízható és pörgős kis verda. 2 milliós keretből sem tudnék jobbat választani, én 1.3-ért vettem.
-
Land
veterán
Mennyiért keresel amúgy kocsit? Mert amit linkeltél 3 millió. Annyiért már nagyon tiptop 159 van kevés km-rel vagy 2.5_ért is vannak jók és pár 100k-ból topra vágod... Az én 159-em a megvett állapotában 1.7-1.8 milliónál nem ért volna többet. Azért szenvedtem vele.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
Elég elismert szerelők vannak Pesten Alfa fronton. Plusz nem hiszem, hogy létezik olyan autó, amely ne okozna meglepetést. Pl egy 100k kmt futott 159-cel valószínűleg évekig nem lesz gond. Egy olcsó 200k kmt futottal esélyes, hogy igen, de ez jó esetben érződik a vételáron is. Egy sok kmes Honda is zsebbe nyúlós lesz. Tehát nem gondolnám, hogy egy normális tulajos 100k kmt futott Alfa sokkal problemasabb lenne, mint egy hasonló állapotú Honda. Plusz árban egy laza fél millióval még olcsóbb is lesz. Csupán azért mert japán márka örökélet plusz egy nap, meg a szarolasz és ehhez hasonló baromságok miatt, melyeket még 50 év múlva is a 4 éves óvodás fejből fog fújni ha igaz, ha nem.
Persze te döntesz. Jó a Honda is. Kinézetre ízlések és pofonok.
Jövő héten meg tudom mutatni ha érdekel még, ezt a szarfoshulladék olasz bestiát.Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
.:Kristian:.
addikt
"Nagy arányban turbós benzines modellekből áll a kínálat. Az 1,4 T-Jet 120 és 150 lóerővel nem ugyanaz a motor némi szoftveres variálással, más például a turbófeltöltő, IHI helyett Honeywell, 1,0 helyett 1,3 barig felmegy a töltőnyomás, vastagabb a töltőlevegő-hűtő és módosított a vezérműtengely is."
-
alázógyík
őstag
Igaz, nekem csak a 120-as van 2008-as, én 1,5 évvel ezelőtt vettem 1.699.-ért, 78K km-el, Michelin téligumi szettel lemezfelnin.
2012-ben rakatták bele a gázt 60K km-nél.
Van benne digit.klíma, tempomat, sok légzsák, 17"-es bicolor felnik nyárra, Mp3-as hifi, hűthető rekeszes kartámasz, tolatóradar....ennyiért most se kapnék jobbat, sőt.
De tuti, hogy most is ilyet vennék, ill. vagy még Deltát, ami inkább elegánsabb, mint sportos, és még jobb anyagminőségű is.[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
elso evben gyartottaknal neha lejott vmi vizcso, de ezt mara kijavitottak nyilvan
amgy semmi motorikus nyugje nem szokott lenni, max az idiota juzer hidegen is tiporja vagy leallitja veretes utan visszahutes nelkul, akkor a turbo elobb-utobb lekoszon rola
de se nem kormolodik a szelepeknel, mint a TSI-k, nem szakad a vezerlese se...ja olajcsere 10k-kent, es nem a gyari ajanlas szerint
a 150lovas teljesen jo, abban asszem mar 6-s a valto is
több drón kell ;P
-
mokus1
addikt
Szia!
Én mivel kereskedésben dolgoztam egy ideig segítettem már fórumtársnak de ezzel a típussal sok tapasztalatom nincs.
Biztos lesz olyan fórumtárs aki szívesen segít. Nincs véletlenül szervizes ismerősöd?
Én egy független szervizbe vinném el megnézetni nem márkaszervizbe.
2 okból: 1. Nagyon drága
2. Ha jó függetlent szervizt találsz rá akkor sokkal lelkiismeretesebbek mint a márkaszerviz. ( Pesten tudok rá adni tippet.)Diag érdemes, de a szervizek általában rádugják és megnézik milyen hibakód van esetleg.
Ha van ügyfélkapud rendszámot érdemes lekérdezni. Ebben tudok segíteni ha véletlenül nincs regisztrációd. -
mokus1
addikt
Ez tőled függ de azért a két autó erősen másik liga.
Míg a bravo egy alsó-közép addig a 159 már középkategória.
Ezt érzed amikor beülsz, a bravoban rengeteg olcsó hatású kopogós műanyag van. A 159-ben azért már jóval jobb anyagminőség van.
Ráadásul az egyik dízel ráadásul 5 hengeres a másik egy benzines.
Az 1,9 jól fog fogyasztani de a hangja az semmi különleges.( Persze ez szubjektív sokan szeretik a hangját.)
A 2,4-esnek szerintem gyönyörű hangja van az utastérben, és ez a lényeg. Az 5 henger az mindig kicsit más.
Az 1,4-ben sincs semmi extra. Dolgozik, megy de egy kicsi benzinmotor.Nem ismerem a 1,4 tjet-et csak használtam, kiadásait nem tudom. Menetteljesítménye nem rossz de 9 liter alatt nem tankoltam bele. (150lovas)
Egyébként mind a 3 motort jónak mondják.
Viszont más kávéház a két autó.Én 159 2,4-et néznék talán nem feketében mert szörnyű tisztán tartani.
120-es turbócsere nem tűnik reálisnak de ha 2x ennyi van benne az se sok és jó eséllyel az összesben ennyi van. Ennél legalább tudod hogy a turbó friss.
-
Land
veterán
2.4: sok a széthajtott példány. Ha a gyári 30k km-es olajcserét betartották, akkor véres lehet a torkuk. Városban az EGR-DPF sokat rakoncátlankodik. Ki kell íratni és akkor nem lesz velük gond. 2.4-nél hatványozottan igaz, hogy az előző tulajdonoson sok múlik.
A turbora már rákérdeztem, még nem írt.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
Nekem most kb. 800 km alapján 7.4-7.5-öt ír a comp. Ebben van város is bőven és nem figyelem a fogyasztást, nem érdekel annyira. Tavaly sok autópályával 6.7 L volt az átlag fogyasztásom 1000 km-re levetítve.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
SLYM
veterán
nálunk van itthon 159 1.9 JTDM 150 LE és 2.4 200 LE is (+chip - részecskeszűrő). az 1.9-es átlag kb 5.8 körül eszik most. de ezt úgy képzeld, hogy 5.5-6 között van mindig. télen is. a 8v többet eszik, mert gyenge a motor a nagy kasznihoz. a 2.4-es meg eszik chippel 7.3-7.5-öt. most kb úgy néz ki, hogy 10% város, 50% főút, 40% pálya (140 tempomat) mindkét autóval
mokus1 igen
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
annyira nem, hogy most vettünk rá új nyári gumi szettet
egyébként az utóbbi időben elég unalmas a helyzet nálunk autók terén, 3 éve, mióta megvannak a gépek semmi új nem érkezett, értelmesen nagyon nehéz lecserélni ezeket a kocsikat. talán majd az új mazda 6, de az még drága...
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
igen? pedig annyira még nem régiek, hogy komoly gondokra kéne számítani, legalábbis szerintem. ha ránézel és nem rozsdás, nem dob ki valamilyen hibaüzenetet, illetve normális hangja van a motornak, váltónak, futóműnek, akkor szerintem nem érdemes aggódni. legalábbis nálunk eddig nem került horror pénzbe egyik autó se. felírtam, az 1.9-esre 3.5 év alatt 521.000 ment el, de ebből 300 volt 2 szett gumi, plusz ebben benne vannak az olaj+szűrőcserék is. a 2.4-es most 3 év alatt 850-nél tart, ebben 1 szett abroncs van benne
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen