Új hozzászólás Aktív témák
-
Winne
nagyúr
válasz Cartmenn #1349 üzenetére
Meg tudom érteni, mert én meg ahol parkolok vele többnyire, ott egy bútor/fűrész üzem van nem messze és egy nap alatt behordja, majd a kicsapódott párától ráragad. Ha mosatok mondjuk a só miatt, akkor is egy napig tiszta, amikor fúj a szél, akkor rendesen van rajta egy mm kb, mert nyilván mindig arra fúj...
Szép a fekete autó, de csak akkor, ha tiszta.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
101Petya
újonc
válasz Cartmenn #1349 üzenetére
Ne is mondd! Itt is folyik ezerrel a csatornázás,és hát....sártenger minden felé.Nagyon utálatos!!!
Nekem is fekete a gépem és hát tényleg eléggé csúnya tud lenni ha koszos.De hát minden autó úgy szép ha tiszta Az előző autóm kék volt,na az sem volt jobb semmivel se! Azon is azonnal meglátszott a kosz meg a por....Fiat Bravo T-Jet
-
Winne
nagyúr
válasz Cartmenn #1358 üzenetére
Az enyém is hasonló szokott lenni, de annál jobb, mikor tavasszal megvan a külső-belső nagytakarítás és az alu megy vissza, akkor látszik a különbség.
Valamelyikőtök használt már gyári alufelnit téligarnitúrának? Mennyire bírná vajon?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Winne
nagyúr
válasz Cartmenn #1404 üzenetére
Gondolom akkor nem túl nehéz a lábad.
Nullázni nekem is nullázott, pedig egy komplett évet akartam mérni szeptembertől szeptemberig, de törölte a köcsög félútnál kb.
Megint előttem ment valamelyik nap ismerősöm a T-Jettel és úgy kilőtt, hogy kb. csak lestem, nagyon szemezgetek vele.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
NagyTessoka
csendes tag
-
mokus1
addikt
válasz Cartmenn #2822 üzenetére
Milyen felhasználással? Nem mindegy általában azonos felhasználás mellett azért megvan a dízel fogyasztásbeli előnye.
Nálam minden további nélkül Budapesten 9 litereket evett és nem hajtottam szét.
Nem kétlem hogy vidéken, tud ennyit kajálni de ott értelemszerűen a dízel is tud félelmetesen keveset enni.Ide érdemes felnézni. 150lo felett 2,2 liter az átlagos különbség. Nem tudom mennyi a tervezett kilométer.
[ Szerkesztve ]
-
csabi94
őstag
válasz Cartmenn #3392 üzenetére
Valószínűsíthető, hogy csak a fölösleget nyomta ki? Amúgy nehéz azt a tartályt maxra tölteni, mert rohadtul nem látszik, és párszor feltöltöttem, de ugye valamennyi eltűnt belőle. Lehet ezt meg kéne csináltatni...
Eddig úgy voltam vele, hogy úgyis írja a kocsi, hogy hány fokos a víz. Higgyek neki, vagy az is lehet hogy rossz a szenzor? -
Herczi
senior tag
válasz Cartmenn #3862 üzenetére
Nem írta mikor volt cserélve, csakhogy volt.
JTD motorokat nem ismerem egyébként, de a TS-nél 3 évente, kilométertől függetlenül cserélni kellett a vezérlést.
Amúgy a benne lévő kilométer
nyilvánnagy valószínűséggel kamu, egyébkén engem az se érdekelne ha 290 ezer kilométer lenne benne, ettől függetlenül tetszik a belseje, felszereltsége, mást meg úgyse lát az ember, még élőben is, csak ha nagyon kilóg a lóláb sajnos. Viszont szeretem cserélgetni a kocsikat, a mostani 1 évig volt meg, az előző 2 évig és épp ezért nem szeretek nagy kilométeres kocsikat venni, mert én nem fogom tekergetni az óráját, eladásnál meg szívok vele, mert az átlag magyar rá se nézne a hirdetésre.KEKKH-nál ráfogok nézni egyébként, csak még kéne 1-2 kocsi, mert egyet nem éri meg lekérdezni.
A bordó meg jó árban van, csak nagyon gagyi a hirdetés. Azt se értem az emberek minek takargatják ki a rendszámot. Nincsenek normális képek se, extrák sincsenek felsorolva stb. és Szeged azért nincs olyan közel, igaz messze se.
GT-ket is néznék egyébként, de abból valahogy egyik fent lévő se ragadta meg a figyelmem.
-
alázógyík
őstag
válasz Cartmenn #4394 üzenetére
Feleségemnek lenne.
Az elmúlt 7végén voltam 1-1 ilyen autót megnézni.
Ennyire lelakott Bravot régen láttam, mint ez. 1ml olaj és hűtővíz se volt benne.
A belső nagyon kopottas volt, és rengeteg karc volt rajta. A bal eleje sérült volt, és teli volt bontottnak tűnt alkatrészekkel a motor. 1 milla is sok lenne érte....Aztán majdnem megvettünk egy Deltát, ami nagyon szép volt. De a tulaja olyan szinten sumákolós volt, hogy az már hihetetlen. Német autó, lejárt rendszámmal, a tulaj csomó költséget ránk akart hárítani. Még a reg.adót is a foglalóból akarta volna kifizetni. Ami min. fél millió legyen... Persze, egy tök idegen magánszemélynek hagyjak ott ennyit.
Nekünk kellett volna fizetni a reg.adó ügyintézési költségeit, meg a cég költségeit, akiket megbízott volna hogy csinálják helyette az adás/vétellel járó dolgokat.
Ennyit az érvényes Magyar okmányokról....Egyelőre katasztrófa ami itthon megy autókereskedelem néven...
Offba írom, hogy megnéztem pár 2012-es Meganet, de olyan gagyik/rondák, olyan fos minőségűek, hogy a 4 évvel idősebb és többet futott Bravom ég és föld hozzájuk képest.
-
rover45
senior tag
válasz Cartmenn #4509 üzenetére
Cartmenn és alázógyík:
Köszönöm a válaszokat!
Én is úgy tudtam, hogy csak ennyi lenne. Ahogy írtam is korábban, a család egyik másik autójában is csak ennyi volt, ezért sem értem, itt miért nem működik. Természetesen kipróbáltam már.
Gyakorlatilag bármilyen kombinációban csak addig van a rádió áram alatt, míg rajt a gyújtás.
A fejegység egy Pioneer MVH-X380BT (videó), már azon is gondolkoztam, hogy esetleg a hozzá kapott Y kábel (ami ugye az autó ISO csatlakozója és a fejegység között van), nincs rendben.szerk: Gyújtáskapcsolóval lehetne valami gond esetleg? Vagy legalábbis azzal az állásával?
[ Szerkesztve ]
-
viktorhmv
senior tag
válasz Cartmenn #5245 üzenetére
Szia!
Nagyon szépen köszönöm a hasznos infókat!
Az esztétikum kérdése nyilván egyén függő
A többi probléma ezek szerint kellő körültekintéssel kiszűrhető. Azonban nem élek álomvilágban. Nem várom el, hogy egy ~160 000 km-t futott használt autóra egyáltalán ne kelljen költeni. Úgy készülök, hogy a megvásárlását követően kb. egy éven belül 300 000 Ft-ból nagyjából rendbe tudom hozatni az időközben felmerülő gondokat. Jó lehet a kalkulációm? (Persze ha nem merül fel semmi akkor csak örülökA Bravo-val közös alkatrészek miatt ezek beszerzésén nem is aggódom, egyedül a Lancia Delta specifikus karosszéria elemek, lámpa stb. alkatrészek miatt vagyok bizonytalan.
Grafikai és arculattervezés. Ezzel foglalkozom hivatás szerűen. Ha szükséged van egy lelkiismeretes tervezőgrafikusra akkor dobj egy PÜ-t nyugodtan. www.viktorsebok.com
-
-
.:Kristian:.
addikt
válasz Cartmenn #5377 üzenetére
390e km és bontásmentes a turbó. még nem hordja az olajat, de kisebb csodának tartom h elment ennyit is. Szigorúan betartom a 8-9ezres olajcserét és szűrőkből is gyári vagy gyárival azonos minőségűt teszek bele.
Viszont a kettőstömegű megadja magát nemsokára, hallani a hangján, bár a szerelőm már 40e km-rel ezelőtt mondta, hogy cserélni kéne, de még csak hangja van, nem csúszik a kuplung.
[ Szerkesztve ]
-
TheProb
veterán
válasz Cartmenn #5631 üzenetére
Lehet, hogy nem is az ellenállás van baj, hanem a termosztátommal. Eddig is már voltak sejtéseim, de ma azért "keményen tolta" 5 percet járattam reggel alapjáraton, majd elindultam és 1 km-t se tettem meg, de már középen volt a mutató. Az elindulás után kb 5 perccel meg is álltam szintén 5 percre nagyjából. Ezután visszament a mutató kb 40% környékére. Ez nem egészen egészséges, nem?
Amúgy alkatrész találásra van tippetek? van olyan katalógus, oldal ahol teljes biztonsággal ki lehet nézni az alkatrészeket? Vagy ilyenekhez halandó embernek nincs hozzáférése?
Írták, hogy 2 eltérő termosztát van, de még az se elég, ha megnézem, hogy a tiedben milyen van. Mert ezeken belül is van olyan, aminek az egyik furata belül menetes. Na azt honnan tudnám megállapítani szétszedés nélkül például...?"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
-
426os
őstag
válasz Cartmenn #5727 üzenetére
Nem kell ahhoz szarnak lennie, kb ennyi lesz, hogy beuljek egy autoba.
80 átírás, 20 adó, 50 kgfb, kb 100 szerviz (vezérlés, szűrők, folyó dolgok, nehány apróság).
Tied nem eladó? Szívesebben vennék olyat, aminek valamilyen szinten visszakövethető fórumokon az előélete, tulajának hozzáállása a szervizelésekhez..
-
ph_5.5
aktív tag
válasz Cartmenn #5764 üzenetére
Köszönöm! Ezek nem vicces összegek.. főként amikor látszik hogy mennek lefelé az árak. 2008-as Bravok jó ha 1.2-1.3 mill aközött eladhatóak... a 2010 utáni változatokért sem ugrálnak 2 milla felett a vevők. Nos egy 1.7 körül vásárolt multiair-re évente rádobni 250.000 körüli összeget (mármint csak a motor problémákra) az sok jókedvet nem okoz.
12 év Stilo alatt megtanultam hogy van az ésszerűségnek azon határa amit nem érdemes túllépni. 2-3 éve volt az hogy ráment 400.000 egy év alatt. Most már nem szeretnék ennyit költeni. -
ludsimon
veterán
válasz Cartmenn #5764 üzenetére
Szia!
Visszafelé olvasgatva láttam neked Bravo 1.4 Tjet Sportod van.
Tudnál róla mesélni milyen autó?
Vezetési élményre?
Mennyire megbízható?Mennyi km-t tettél eddig bele mióta nálad van?
Miket és mennyit kellett rá költeni?Adtál neki Chippet?
Azt olvastam elképesztően meg tudja ugrasztani a kis gépet, 230Nm-ből lehet 300Nm-t csinálni, ami egy 1200 kg os géptől nem kicsit jó.Persze nem lesz tőle kúpgép, de azért lehet meglepetést okozni egy 1.9 TDI-nek, ha nincs agyon buherálva.
Na jó visszaszívtam, ez azért rohadtjó kúpgép.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
426os
őstag
válasz Cartmenn #5781 üzenetére
Köszönöm az észrevételeket. Jelen vagyok már minden fórumon, olvasom őket folyamatosan.
Nem csak 4 terelőmotor van?
Mondjuk a chip szerintem is felesleges, illetve az LPG nélkül is tudnék élni, de ha már van, legalább olcsóbb tankolni. Igazából tetszik a képek alapján, hétvégén megnézem, ha úgy alakul..
-
ludsimon
veterán
-
Vismajor01
addikt
válasz Cartmenn #6934 üzenetére
Nem mondom, bele tetted a bogarat a fülembe. Eszembe jutott, hogy tizenéveimben nagyon vágytam egy hot hatchre. 150 lovasból nem sok van hahun, de úgy néztem 1.4ért használhatót kapni.
Fiesta ST is megtalált, az szintén 150 ló de még 300 kilóval kevesebb, de abból kettő darab van csak hahun.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H