Új hozzászólás Aktív témák
-
alázógyík
őstag
válasz gipsztigris #6061 üzenetére
Mikor feleségemnek Deltát nézegettem, egy udvarból is alig lehetett kiállni, ami magasabban volt, mint az utca.
Egy-egy meredekebb mélygarázs bizony gondot okozhat. -
Integrale
veterán
-
válasz gipsztigris #6064 üzenetére
Nem hiszem, hogy olyan vészes lenne, hogy mélygarázsban gondot okozzon. Arra kell majd inkább figyelni, hogy magasabb padkára csak tolatva parkolj rá.
-
zoo8800
veterán
válasz gipsztigris #6061 üzenetére
A Bravo orra vajon mennyivel rövidebb? A Bravonál nem tűnt fel, hogy mindenhol leérne az eleje, a két típus pedig nagy mértékben ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Cartmenn
tag
válasz gipsztigris #6061 üzenetére
Van a bravo 2 fórumon egy tulaj ,ő debreceni rákérdezek erre
[ Szerkesztve ]
-
válasz gipsztigris #6367 üzenetére
Szervizintervallum 0-ázása simán megy a törttel is.
-
válasz gipsztigris #6369 üzenetére
Vagy az ELM-ed nem jó talán.
-
Arni9010
aktív tag
válasz gipsztigris #6371 üzenetére
Nekem is simán működik, nem tudom mi lehet a baj
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #6762 üzenetére
de a kedvezmeny/forgalom az miattam jon csak letre neki, nem maganak veszi, hanem nekem
ez egy olyan osztonzo kene legyen, hogy ezzel jobb arat tudjon adni nekem a komplett melora, es nem azert adjak neki, hogy lenyelje
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
nyogo83
senior tag
válasz gipsztigris #6770 üzenetére
" Viszont a vállalkozó mindenképp rizikózik ha hozott anyagból dolgozik. Egyrészről a garancia, másrészről pedig az esetleges téves rendelés, ami miatt adott esetben egy vagy több napig pihen a kocsi szétszedve amíg az ügyfél ki nem cseréli a nem megfelelő alkatrészt. Az online katalógusok korában is sajnos rengeteg az elírt cikkszám és hibás adatbázis."
Igy van, ezzel teljes mertekig egyetertek. Ahogy azzal is, hogy a munka aranyaban legyen korrekt es az adott "kedvezmenybol" atadjon valamennyit. Foleg mivel neki koltseg sok esetben az anyagbeszerzes, de nem annyira, mint a fentebb emlitett arakon.
Azert irom idezojelesen, mert ez az egesz kedvezmeny egy felfujt lufi. Amikor gyakorlatilag utcarol betevedo ember 6-8 kulonbozo autoalkatresz kereskedesbol megkapja a nagyok(Bardi, Unix) altal kedvezmenyes aron arult cuccait. Ez olyan mint a gumigyartok listaarai: Random Michelin gumi 60k gyari listaar szerint, de barmelyik gumisnal 18k. -
426os
őstag
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #6779 üzenetére
Ja, az Alfan valami sarlatan kuplungcserekor egy, 1!! Csavarral rogzitette a valtot a blokkhoz, arra lettem figyelmes, hogy tolatas kozben megfeszult, elnyilt a blokktol es zorgott.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gipsztigris #6852 üzenetére
Fő kérdés, hogy mit mond a gyár, gyakorlatilag tartalmazza-e az ajándék szervizcsomag. Ha nem mond a Fiat korábbi első cserét, csak a szerviz, egyrészt fölösleges környezetterhelés, másrészt a bejáratás tervezett tartama megszakad és eltérő körülmények között folytatódik. #297 20-25p között
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #6990 üzenetére
Egy ratyibb lengokar annyi, a jobbak dragabbak.
"Bad reklám is reklám too"
-
hacki87
senior tag
válasz gipsztigris #7474 üzenetére
Fiat Grande Punto 1.9JTDm
-2566 hybrid
-épített injektor
-nagy magasnyomasú pumpa
-csőleömlő
-76/70 kipu
-600x300cooler ,60 csövezés
-6 ágú színter, egytömegű lendkerék
MankyChip: 360le 600nmFB oldaláról.
-
Zsidaaj
tag
válasz gipsztigris #7554 üzenetére
Épp ezen filozok, biztos az állitó motor? Akkor nem fűtene az én oldalam?
Meg az első 10 percre miért hűt mint egy fagyasztó?
Digit klimás szóval lehet a motorok, de szerintem akkor nem fújna hideget azonnal :/
Viszont télen amikor fűtőttem minden gond nélkül ment.. mindenhol megsültem186 pozitív és 0 negatív értékelés az oldalon!
-
j.bravo
addikt
-
ht42
senior tag
válasz gipsztigris #7894 üzenetére
Óóóó, köszi, ez igen fontos infó, így vásárlás előtt
-
félisten
válasz gipsztigris #7999 üzenetére
Köszi!
Egy tapasztalati kérdés motor választásban:
Tudom, hogy a benzin vs. dízel kérdés más topikba való, de a konkrét típusoknál is felmerült.
Mindenképpen manuális váltósat akar venni ismerős.
Benzinesből 140 ló a max, dízelből van 164 és 190 lovas is. (A 200 lovas benyás csak automatával van.)
A kérdés, hogy ezek a fiat M-Jet dízelek kormolásban és vezethetőségben hogy állnak a . T-jet-hez képest?Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
ht42
senior tag
válasz gipsztigris #8065 üzenetére
Köszi, megkeresem.
-
ht42
senior tag
válasz gipsztigris #8065 üzenetére
Köszönöm az ajánlást, elvittem az autót (Delta III Di-T) abszolút profi az illető, precíz, gondos munkát végez. Miskolcról vittem hozzá a kocsit, amin kissé csodálkozott, de a jó szakemberért elmegyek a világ végére is... *
Javítás közben képeket csinált, amiket elküldött, hogy lássam, milyen hibákat talált. Ezen egészen elérzékenyültem Volt ott rugótörés, hűtőfolyás, meg még egy-két meglepetés.* Miért nem vittem egy miskolci szervízbe? Sok évvel ezelőtt Még Lancia Dedrám volt, abban volt egy mindkét oldalán fogazott szíj, ami egy kiegyenlítő tengelyt forgatott. Amikor a baráti (egyébként nagyon ügyes) szerelő vezérlést cserélt, gyanús lett neki, hogy az a tengely rosszul van beállítva. Információ hiányában elmentünk a az itteni Fiat szervízbe, hogy megkérdezzük, hogy kell ezt beállítani. Válasz: azt a szíjat le kell vágni, mi is azt szoktuk, csak a bajnak van.
-
aktív tag
válasz gipsztigris #8204 üzenetére
Szerintem nem mentem el Pilisig (legalábbis nem emlékszem), de a navi elvitt Monor körül, így előfordulhat...
Egyébként pedig: Boldog Karácsonyt mindenkinek!
Nevermind...
-
Phobion
őstag
válasz gipsztigris #8516 üzenetére
Köszi. És miért hírhedt az M32-es váltó?
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #8516 üzenetére
Tipoban szerintem mar nem volt M32, mar a Bravoban lecsereltek azt a szart.
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz gipsztigris #8516 üzenetére
Az én tipomban jobbra lent van
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
hroberto
veterán
válasz gipsztigris #8732 üzenetére
Nekem is így lett megcsinálva a MiTo, és nemrég a Giulietta is. Igaz a Giuliettát nem is lehet másképp, mert egy házban van a katalizátor és a DPF.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz gipsztigris #8734 üzenetére
Gondolom, mivel a motor ugyanaz (1.6 JTDm), a DPF is hasonló lehet.
A Mito-ban (1.3 JTDm), külön volt a kettő.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
LógaGéza
addikt
válasz gipsztigris #8732 üzenetére
Ha tudsz olyat ajánlani, aki DélKelet-Pest környékén ezt így megcsinálja, akkor az nagyon jó lenne.
Közben megvolt a programozás, azt ajánlotta a költő, hogy írjuk ki a DPFet is, mivel baj van a nyomásszabályzóval, és érdekes értékeket ad vissza - vagyis vagy túl jó a DPF, vagy nagyon rossz. Így szoftveresen ki lett véve, de fizikailag még nem, vagyis ezt nagyon gyorsan meg kell tenni, szóval nagyon keresek valakit, aki meg tudja ezt tenni..."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
hroberto
veterán
válasz gipsztigris #8736 üzenetére
Én azért ennek utána kérdeztem, hogy melyik a katalizátor és melyik a DPF, mert a katalizátort nem akartam kivenni, részben pont a hangja miatt.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
LógaGéza
addikt
válasz gipsztigris #8740 üzenetére
Áhh, egyedül nem megyek neki, sose volt a jó barátom a hegesztő... Beszéltem közben a szerelőmmel, megtudja oldani, szóval viszem jövőhéten Pécelre.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
válasz gipsztigris #8796 üzenetére
+1
Szakál metál az ismerősöm 2.4 JTD-jét is olyan jól megoldotta, hogy 15 ezer km után már újra hengerfejes volt. Messziről kerülni kell.[ Szerkesztve ]
-
válasz gipsztigris #8939 üzenetére
Nagyon ott van ez is. Még egy-két árnylattal sötétebbet is elbírt volna a felni
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #8939 üzenetére
Ez a kep nem a Lancia csoportbol van? Most vette es fenyeztette a felniket a tulaj. (Ha ez az az auto)
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #8942 üzenetére
:D
Akkor itt is írom, hogy szép, remekul all rajta a sotetebb arnyalatu felni."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #8944 üzenetére
Zambo rabeszelt a foliazasra? :D
En az ultetest atgondolnam, szerintem ezek normal magassagukban is alacsonyak, a Bravot mi is inkabb emelnenk mert valahol mindig leer ezeken a csoda utakon, a Deltanak meg még hosszabb is az elso tulnyulasa.
"Bad reklám is reklám too"
-
szabonagyur
félisten
válasz gipsztigris #9019 üzenetére
Köszi, felrakjuk a listára, sajnos a keret 600k körül és klíma, szervó elvárt.
A külső meg egy másik dolog
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
szabonagyur
félisten
válasz gipsztigris #9021 üzenetére
Na akkor ráugrunk egyre ha találunk (vagy ha eladod )
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #9021 üzenetére
6 legzsak a max az Ypsilonban. 10 db legzsak felirat van ugyan, de a fuggonylegzsak az oldalankent 1 db.
Delta is max 9 legzsakos, ott ugye a terdlegzsak es a ket hatso oldallegzsak a plusz, ha valaki kerte valamelyiket, gyakoribb abbol is a 6, de elofordul 4 is.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #9024 üzenetére
Hirdetesekben sokszor irjak ugy. Lybra hirdetesekben ia gyakori, hogy 10 hangszorosnak es 10 legzsakosnak irjak, elobbi 6-7-8 utobbi 4-6, csak megszamoljak a feliratokat, aztan beirjak amit latnak.
Gyari katalogus a mervado. Lancia csoportba feltoltottem az arlistakat, felszereltsegeket multheten.
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #9087 üzenetére
a soros 5 hengeres motorokat sem kell kivenni vezerlescserehez, meg az ennel kisebb eleju 182-s Bravo-bol sem, akkor a 4 hengerest miert kene?
több drón kell ;P
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz gipsztigris #9149 üzenetére
Simán. Még majdnem a Vitonál is...főleg ha jól berozsdált.
[ Szerkesztve ]
-
hroberto
veterán
válasz gipsztigris #9165 üzenetére
Nekem is hasonló az 1.6 JTDm Giulietta fogyasztás. Nagyrészt város.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz gipsztigris #9167 üzenetére
Ha néha hosszabb távokat mennem kell, simán benéz 5 liter alá is, ezt nagyon szeretem benne.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
CharlieDrop
veterán
válasz gipsztigris #9177 üzenetére
vagy lehet a dinamikus vezetés nem mindenkinél egybites, fék-gáz
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #9183 üzenetére
Végre, múlthéten a szelephézag volt akiós, de az nem kellett.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #9282 üzenetére
Van egy par a piacon, Thesisben is remek volt, ezert is szomoru, hogy 15 evvel kesobb meg opcios listan sincs.
"Bad reklám is reklám too"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gipsztigris #9282 üzenetére
Mondeo mk4 - nem emlékszem mennyire hatékony, de volt benne
W213 - jónak tűnt, annyiért legyen is.[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
őstag
válasz gipsztigris #9282 üzenetére
S500-as Merciben egészen jó.
Mondjuk abban a napelemes álló hűtés is kiváló. -
CharlieDrop
veterán
válasz gipsztigris #9282 üzenetére
nem tudom, még nem volt ilyen autóm, de hogy minden ülésbe belerohadok mindegy hol áll a klíma, ilyesmire fenem a fogam, a Júlia meg nagyon tetszik.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #9284 üzenetére
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...