Új hozzászólás Aktív témák
-
gipsztigris
addikt
válasz LógaGéza #7935 üzenetére
"Valamint Dél-Kelet Pest környékén tudok ajánlani olyan szerelőt, aki át be tudná mérni a porlasztókat, valamint át tudná nézni a nagynyomású rendszert?"
MP Diesel Megbízható korrekt cég, vállaják ki-és beszereléssel is, de ha viszed a porlasztókat azt is bevizsgálják, adnak róla jegyzőkönyvet.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
őstag
válasz LógaGéza #8712 üzenetére
Köszönöm, hasznos tapasztalatok számomra.
Mindenképpen FL utánit szeretnék, ha kell, teszek hozzá. Nekem az újabb verzió sokkal jobban tetszik, jóval modernebbnek hat, legalábbis előröl.
[link] Pont a lakhelyemen hirdetnek egyet. A fehér fóliától és a lekopott Alfa emblémáktól eltekintve szépnek tűnik. Mondjuk utóbbi nem tudom árulkodik-e valamiről...
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz LógaGéza #8727 üzenetére
Az etikai, erkölcsi oldalától (már ha van ilyen...) eltekintve: én falaznám/kivenném/stb.
...de:
1) egy jövőbeni potenciális vevő jó eséllyel el fogja várni a 'gyári' állapotot, mert...
2) forgalmi vizsgán / ellenőrzésen megzsanettoznak érteMegoldás: úgy nyúlj hozzá, hogy kétévente / eladáskor vissza lehessen állítani; jobb esetben vizsgán elég lehet a kézfogás, de személyes nexus függvényében lehet, csak Deákékkal hármasban...
Ha meg ezzel együtt túl macerás, akkor hagyd a f@szba az egészet és használd úgy, ahogy van.
Nevermind...
-
mekker
őstag
válasz LógaGéza #8727 üzenetére
Ezeknek a módosításoknak mi a pontos célja ép alkatrészek mellett? Teljesítménynövelés?
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
gipsztigris
addikt
válasz LógaGéza #8727 üzenetére
Én úgy csináltam, hogy (1,6 Mjet Delta) nem kiváltó csövet tettem a DPF helyére, hanem a dpf szűrőt beleztem ki, majd a motor felőli oldalán szépen vissza lett hegesztve. Műszakin nem fog szembetűnni, hogy nincs benne dpf.
Ha pedig egyszer eladom, akkor teszek bele egy bontott dpf-et és vissza lesz töltve a gyári program és áldás-békesség! Az EGR falazva van, de az marad is."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz LógaGéza #8737 üzenetére
Nem tudok sajnos! Én magam szedtem le és vágtam szét, majd egy barátom hegesztette össze Co-val.
Arra figyelj, hogy szélesebb ablakot ne nyiss mint ami a két nyíl között van. A felső részben van a katalizátor, azt simán benne lehet hagyni ha ügyesen használod a vésőt."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
aktív tag
válasz LógaGéza #8731 üzenetére
@LógaGéza
De igen, vizsgán nézik; mind kibocsátásra, mind fizikai meglétre.
NFM (NKH): [link]
Wannabe: [link]
A 'forgalmi ellenőrzésen' a Közúti műszaki és közlekedésbiztonsági ellenőrzés néven futó [link] fasságra gondolok, amit én személy szerint már vagy 8 éve nem láttam megtörténni; akkor is a Szerémi úton volt egy mobilstand, amit szerintem annak az egy szem b@sztatott Golf-osnak rendeltek ki a rendőrök, hogy ha már mélytorok, akkor érjen le a gyomorig...
Ugyanakkor, hogy milyen eredménnyel mész tovább a forgalmin, az már a személyes nexuson múlik...pl. ha tutira akarsz menni, akkor kivitelező 'tuner-gyereknek' biztos van ismerettsége a közelben, és akkor kétévente ellátogatsz oda egy random állomás helyett. A közútiba belefutáshoz pedig igazán szerencsétlen csillagállás kell.
Nevermind...
-
aktív tag
-
válasz LógaGéza #10609 üzenetére
Köszönöm!
Nem sokon múlott, hogy le tudtam menni, mert indulás után nem sokkal kiszedtek a rendőrök az első rendszám hiánya miatt, úgyhogy kétoldalúval fel kellett raknom ezt az ocsmány nagy lemezt.
De azért látom, hogy az Alfa Romeo Hungary FB csoportban van róla sok kép, meg Rákóczi is kiposztolta
-
hobizoli
nagyúr
válasz LógaGéza #10953 üzenetére
van hozza egy upgrade-lt csapagykeszlet a nagyobb hazzal... amikor keri a felujitast, azzal kell osszerakatni
igen, amugy ezeket az igy tunnerolt motorokat meg a FPT (Fiat PowerTrain) valtok szupportaljak tobbnyire
ezeket onnan lehet megismerni, hogy az R a 6. mellett van jobbra-hatra
a GM valtoknal balra-elore van az R az 1-s melletttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz LógaGéza #11461 üzenetére
ezeknek a jellegzetes "baja", hogy 15+ evente se vette le senki az olajkartert 1x kipucolni a lerakodasokbol, mert pasztaval van felragasztva es azt nyugos melo lekaparni korben meg ujra felrakni
foleg azoknal az autoknal fordul elo ez, ahol okosan betartottak a 20k km-s olajcsereperiodust is melle
aztan eltomodik retektol az olajszivattyu szivokosar szuroje, es nem kap eleg olajat...
ugyanezert lettek csapagyasok az 1.5dCi-k is
ismeros vett egy Scenic-t, 3 het mulva csapagyas volt
levettek a kartert rola, 2-3mm-s olajsar lerakodas volt a tekno belso felen
ugyhogy amikor bontoban vett bele egy motort, azzal kezdtek ott, hogy az alja le... nem az elso lett az, ami tiszta volttöbb drón kell ;P
-
slett27
addikt
válasz LógaGéza #11499 üzenetére
"elémugrott egy oszlop tolatás közben".
Sokaknál itt a fórumban van autószerelői véna ami nem utolsó dolog. Sajnos én az akkumulátoron kívül mindent viszek szerelőhöz."Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz LógaGéza #11530 üzenetére
Tata. Igazából még szerelőt sem találtam aki lelkiismeretesen megcsinálná ezt az autót. A fűtőradiátor cserét sem vállalják mert le kell szedni hozzá a műszerfalat.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
hobizoli
nagyúr
válasz LógaGéza #11601 üzenetére
elvileg mukodhet, csak a facelift elotti 156, amibol tobb 2.5 is van meg az nem CANBUS-s, a 147 meg mind az, meg az 1.6 is
szoval kb kene a komplett elektronika meg minden is hozza....
amugy ismi aszondta o akkor mar a 3.0-t tenne bele egy 166-bol, mert egy egesz donor auto van 300-350k-ert, es abban 220 helyett 280Nm a nyomatek is, ami seggre is erezheto meg van hozza a 306mm-s nagyfek is egybol
egy 2.5 V6 valtoval meg furge is lenne, mert az rovidebb diffis, mint a 3.0-3.2-e (de az egyes sebessegfokozatok tokugyanazok ezen kivul), GTA-kba is azt szoktak atrakni, mert haciasabb lesz tole, meg abbol sokkal tobb is van, ha esetleg beutne a sz.r
esetleg 147/156 GTA elektronikaval, mert tuti van torott auto abbol
de multkor lattam komplett 3.0 V6 24v motort 150k-ert egy 156 2.5 V6 valto hozza 60-70k
es akkor nincs az a kerulgetni valo, halom "felesleges" alkatresz pluszban
Q2 sper persze musthave beletöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz LógaGéza #11603 üzenetére
[link]
Alfa Romeo 3.0 V6 24v 350 000 Ft
Meghirdetve: 14 perce, itt: Újkígyós
Automata 166-ból lett kivéve ~2015-ben, előtte hiba nélkül járt. AR 34301 motorkód, 220 HP. Kábelköteg is meg van hozzá. Kilométer állás ismeretlen.
Természetesen letakarva van tárolva.
Szállításban esetleg tudok segíteni felár ellenében.
Au...hat ezeknek jol elment az ara....több drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz LógaGéza #12060 üzenetére
ja nem
abban a forumban 2-3 havonta szol vki vmit hozza... nagyon doglott volt
utso postban asszem oda is irtam nekik
mondjuk 2.5 V6 24v motort meg akar tudnek is 6-s valtoval 200k korul hozza...
bar lehet a 3.2 V6 GTA miatt a 2.5 V6 meg papirozhato is lenne
a nagy ccm szivo motor szerintem fajlagosan tobbet eszik
most inkabb megfujjuk a 2.0TS-t a terv, azt sleeperebbre meg lehet csinalni, meg jobbat megy
autot mar vettem hozza mindenesetre
LPG-s 2.0TS facelift 5 ajtos 600k volttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz LógaGéza #12064 üzenetére
a TS motor ugyanaz a motorcsalad, mint a JTD is
ezeknek ez szokott lenni a bajuk, hogy tizeneves korukra sem vettek meg le az aljat egyszer sem kitakaritani az olajteknot belulrol az olajsarbol es lerakodasokbol, meg az olajszivattyu szivokosarat, meg ezeknel sokan "batartjak" a gyari olajcsereperiodust, amit a dizeleknel a turbo miatt nem annyira szokas
ah jol emlexem ezeknel nem parafatomites van korben, hanem pasztava van, amit nem szeretnek annyira levakargatni onnan, mert eleg pocsolos melo
a masik ez a CAN-Bus dolog volt
a 156 2.5 V6 24v facelift elott kevesbe CAN-Bus-s dolog, mert 3 evvel oregebb a legfiatalabb 147-nel is... na meg ha mar V6 akkor 3.0 jobb lenne, mert az nem ~220Nm, hanem 280Nm, mikozben kb mindene takk ugyanannyiba kerul, a nyomatekokat meg szeressuk
mondjuk en arra gondoltam a TS-T-nel, hogy a VVT-t ki kene qrni belole ahogy van, a 182-s Bravo 113loeros 1.8 16v hengerfejet hasznalva, ami ugyanez a motor, es ami raadasul csak 1 gyufas is
a balansztengely sem kene, mert annak is van olajbol terfogataram es nyomasigenye is, es vhogy tuti ki lehet azt is iktatni azt is belole pl hernyocsavarokkal lezarva a kenojaratait
az 1.6-1.8 TS-kben ez sincs
a regebbi TC motoroknal ahol ez volt, ott annyi volt a kiiktatas, hogy elvagtak/levettek a hajtoszijat, de attol meg a olajat a csapagyazasa kapta
amikor eppen gepmuhelyben van a motor ez megoldhato lenne
kovidugo meg profilos hajtokar akkoris pont ugyanannyi, ha szivo, ha turbos
Wossner csinal hozza 11.5:1 CR-t is, meg turbost is ~9.5:1 CR-l, fillerre ugyanannyiba kerul a ket kit
1.8-t ezert is "tartjak" jobb motornak, mert mar a nagyobbik nyugvocsapagy van benne, mint a 2.0-ban is, de nincs balansztengelye, meg valtozo szivcsohossz se... egy turbos motornal ez sem kene
nyilvan ezeken a csatit ott kellene hagyni, hogy az ECU erzekelje a relet es ne jelezzen rajuk szakadast, de amugy ki lehet iktatni
mondjuk nem ertem ezt is miert nem a nyomatekszegenyebb 1.6-nal raktak bele, hogy vmi nyomatekot nyerjenek vele alul
a TS-knel meg ugyanaz az injektor van 1.4-1.6-1.8-2.0-kban is
azaz ott ugyanaz az injektor van egyre hosszabban kivezerelve
itt ezzel az szokott a gond lenni, hogy az u.n duty cycle, azaz amig a fordulattal egyre csokkeno idoablakon belul az injektor nyitva kell legyen a kiszamolt AFR-hez, hany %-ban van nyitva
80-85% fole nem ajanlott menni
na most ez a 2.0 motornal nyilvan hamarabb megugorhato az eleve nagyobb nyitasi idok miatt, mint egy 1.6-nal, foleg amikor mar tizeneves darab es retkes is, mert a kisebb ccm-s motornal van meg mibol korrigalni
turbos motornal meg erosen ajanlott uj(!!) injektokat berakni
nem felujitom meg kitisztittatom, hanem uj
nem sokkal dragabb, ha egyatalan az
AC pumpabol is csak uj
benzinnyomas-szabalyzo is uj
ezek amugy nem dragak, ha tudod honnan lehet venni
de pl egy elfujt dugattyut tobbe kerul kicserelni
ezeket 15+ eves autonal szivotunnerolaskor is csakis ujakra szabadna cserelni
a 2.0 V6 TB az 12v csak, nem 24v
es ket hengersor egy csigat fuj meg
a GTV-ben 5-s valto van hozza, a 166 facelift-ben mar 6-s, es ebbol szoktak atrakni a GTV-kbe is, hogy kicsit harciasabb legyentöbb drón kell ;P
-
válasz LógaGéza #12095 üzenetére
Tudom, azért írtam, hogy ez szvsz leginkább azért van, mert hülyék az emberek hozzá. 20/30ezrenként olajcsere, hidegen már tolják neki, melegen egyből leállítja...
Ez a 166 hengerfej ez mennyire plugandplay? Simán új tömítés, rácsavar, aztán kalap kabát?
Amúgy a Kappa nem ugyan azt a motort hordozza? Mert a platform közös ugye a 166al.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Integrale
veterán
válasz LógaGéza #12095 üzenetére
166 2.4 20v hengerfejét rakják rá, viszont nem tanácsos felrakni (állítólag), mivel a 159 DPF-es, más a hengerfejben a víztér.
Tüzi: Kappában még a nem CR hengerfejű 2.4 volt (de már ugyanez a moduláris motorcsalád, mivel az a Kappában lett bemutatva) és később a JTD, de az csak 10 szelepes, kiegyenlítőtengelyes.
Platform közös a Thema, Croma, 9000, 164, Kappa, 166 esetében.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz LógaGéza #12361 üzenetére
amikor oktoberben a szokasos eves temetojaraton voltam Zalaban, akkor 780km utan kellett tankolni az autoba (amikor megjelenik a sarga jelzofeny, vagy elobb is, nem szoktam lejjebb fogyasztani), pedig M7-n 160 alatt nem igazan jottem-mentem
Bp es kornyeken hasznalva azert a 600-620km eppencsak megszokott lenni, vmikor meg annyi se...
de az automata klima sosincs kikapcsolva, meg amig levesem a jeget az uvegekrol szoktam jaratni motort hideginditasoknal is
a teli 215/45 R17
a nyari 205/55 R16[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
molnarpeter
nagyúr
válasz LógaGéza #12586 üzenetére
👍 nekünk egy pont M14 hengerfej csavar menete szakadt be a blokkba, illetve már úgy vettük, hogy M16-ra volt fúrva, végülis kapott tőcsavar szettet - meg ugye egy egyedit a felfúrt helyre, Loctite vasreszelékes epoxival megtámogatva, de ott volt hely az öntvényben minden irányban.
-
hobizoli
nagyúr
válasz LógaGéza #12896 üzenetére
en azt nem ertettem soha azzal, hogy az eleve csak a 2.0 valtozaton van/volt, a 1.4-1.6-1.8 veriziokon nem
vmi kenyelmi okossag lehet, de inkabb levennem
a korabbi TC motoroknal is olya ilyen "balance" szijas verzioja, es ott is by defult dobjak ki
-------
147 2.0TS 6-s valtos projekt....:
háát ööö.... szoval nem "aaa, csak fel kell dobni", de mar latszik a feny az alagut vegen
mindenesetre van ket elado jobb oldali feltengelyem ....is
a gond az tobbek kozott, hogy a 166-ban amibol a valto jott, alulrol van megtamasztva a motor a 156/147-ben meg felulrol
ez miatt a diffihazon mas szogben all vmi bigyo es a segedfeltengely konzolja meg a valto kihajtasa nincs egy sikban, tovabba kell a 147 dizel valtoharangja is, gondolom az onindito pozicioja miatt, meg a 166 2.0TS sajat olajteknoje
plusz kell a 166-bol a vezerles oldali motortartobak is, es akkor egyvonalba kerul a segedfeltengely, de csak a sajatja jo hozza, hogy egyszeru legyen az elet, ami ~3 cm-l rovidebb ricnis vegetol a csapagyig, mint a 147-e
na ez a multheten megjott egy 166 bontasbol innen a kozeli Litvaniabol 3 nap alatt, csak szar rajta a csapagy....fuckyeah
persze jo lett volna mindent IS egyben elhozni, de feltengely nem volt meg hozza, meg arra aszondtak aaa az "ugyanaz" (...es nem)
ugyhogy vki meg lehet azzal sziv, hogy vett egy feltengelyt, es nem erti, hogy miert rovidebb ez a szar 3 cm-l...
na mind1, ha vki ebben gondolkodik, es van akkora gyogyos, mint en, akkor a valto es a sajat segedfeltengelye meg a tartokonzolja egyutt kell hozza....es tuti egybe tartozzanak, mert vettem egy 166 2.0 TS feliratozasu komplett jobb oldali feltengelyt bontva es az nagyon pont tok ugyanolyan minden mereteben megis, mint 147-é is...vagy lehet az is ott az 5-s valtose volt
ezen kivul
6-s a valto huzokuplungos, mint a dizeleke is, es nem hidraulikus kinyomocsapagyas, mint az benzinesek 5-s valtoja
meg kell ahhoz egy 235mm-s huzokuplung, ami 175 Fiat Coupe 20v Turbo 6-s valtos egytomegu lendkereken van, mert a 166-ban ez valto mar DMF-s volt
a 166-kba is ezt a SMF-t szoktak berakni, amikor egytomegusitik, igy kisebb lenditotomeg van forgo mozgasban es lelkesebben forog vele a 166-ban is a motor, hiszen az SMF kb 6kg-val konnyebb, mint a DMF
a 147 dizeleken szinten DMF van a 6-s valton (is)
ugyhogy en a 20vT kuplungjat vettem meg bele, az olyan 400-450Nm-t elbir, azzal szerintem nem lesz vele para
a kuplung mukodteto munkahengere is, (nyilvan uj ~8k), meg kell a 147 dizel hidraulika fem csove is a pedaltol
meg a 147 dizel felhuzogyurus 6-s valtokulisszaja mindennel egyben, hiszen a benzines 5-s valtonal az R az siman kapcsolhato jobbra-hatra, a 6-s valtonal meg azert ez sem igy van
persze minden szimmering uj, a fotengely valto feloli vegen levo is, meg a valton a be- es kihajtasiak is...ezek osszesen kb 16k-ba kerulnek a Corteco gyartmanybol, ami az egyik legpatentabb
------
a masik megoldasi verzio az lett volna a jobb oldali segedfeltengely konzoljara, hogy a 147 vezerles oldali alu tartobakja elflexelodik vala az also rogzito csavarok felett vhol, es a dizele felugrik a segedfeltengelyhez lentre es akkor vagy a dizel segedfeltengellyel vagy 2.0TS-l kijon a hossza
fenti resze meg marad a benzinese a billenesgatlo meg a generator(?) miatt
csak ki kellett volna matekozni, hogy hol kene elvagni
vagy a segedfeltengely hosszara meg a jo oreg Ladás megoldas, hogy kicsit megroviditodik a gyari segedfeltengely
ahol kardantengelyt tudnak moddolni, ott ezt is megtudnak csinalni igazabol
meg az olajteknobol szerintem a dizele is jo lenne ra, abbol sokkal tobb van
egyelore ennyi
a muszaki 3 honapja lejart rola, de nem az utcan van a verda, hanem egy telephelyen
monjdjuk augusztus kozepe elott nem valoszinu hogy lesz vmi fejlodes, hiszen mas meloik is vannak nekik, meg a nyari szabik is mennek
olajhutobol kene majd meg egy "levegos" 16v JTD/GTA-é, mert a gyari vizesben annyira nem bizok, az konnyen atszakad es a hutoviz+motorolaj combo nem annyira tesz jot
de fejben mar megvan egy turbos 1.6TS is ....persze 6-s valtoval, hiszen ha mar tudod mi kell hozza, akkor frutti
nagyobb nyomateknal meg jobb is a nagyobb atmeroju kuplungtöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- Yettel topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Aliexpress tapasztalatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Futás, futópályák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest