Új hozzászólás Aktív témák
-
sagesz93
addikt
válasz Stylewars_kp #1509 üzenetére
A három ajtós szépség egy hölgy tulajdonában van! 9 éve ő használja. Nekem az nagyon tetszik, KELL. A friss műszakihoz tartozó állapotfelmérő lap is megvan.
Köszönöm szépen a listát, ez hatalmas segítség számomra! Egy autókereskedő ismerősömmel fogok menni pénteken meglesni, szerintem ő is nagy segítségemre lesz.
Totalcar csekk list megvan természetesen, köszi azért
Majd még jövök beszámolni a dolgokról.[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz szőröscica #1511 üzenetére
Persze, a földön élek, de azért egy személyes megtekintést mindenképpen megér a masina.
-
sagesz93
addikt
válasz Stylewars_kp #1558 üzenetére
Volt 1-2 furcsa momentum. A képeken a vezető ülés nem volt kiszakadva, élőben viszont már kicsit ki volt kezdve(nem zavart volna) / a bal első ajtón látszódott a karcolás, nem is lett volna gond, élőben viszont alkoholos filctollal(!!) át volt húzva az egész csík, így még idétlenebbül nézett ki az egész.
Elöl hátul horpadások, gittelve is volt a jobb hátsó keréknél, elől a két lámpából "folyt a víz", full pára, lökhárító megrepedve/megtörve, motorháztetőnél az egész elejénél a vonalak össze-vissza, tehát szégyenletes állapotban volt. A motor jónak tűnt, illetve a belső is nagyon patent volt. De ez így nem oké.nagyon bánom, hogy a másik győri autót amit linkeltem úgy tároltam el, hogy majd esetleg ha ez a fekete nem jó akkor felhívom, azt a hírdetést már levették
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
sziasztok
nos a múltkori kudarc után most ismét meg tudtam nézni egy autót/punto 2, 2002-es, 5ajtós/ a hétvégén, ez határozottan jobb bőrben volt, 1 érdekesség/furcsaság volt, a motornak elég mély hangja volt, mint amikor kifúj a kipufogó. Az eladó szerint valóban itt a bibi, a motor utáni kipufogó rezonátor csövel mondta, 6 ezer forintos alkatrész árat mondott. Ez helytálló lehet szerintetek? Sajnos jobban nem tudom leírni a problémát.
Másik: a kuplungot marha keménynek éreztem(egy suzuki ignis után), először azt hittem a fékpedált taposom. Ez így normális? -
sagesz93
addikt
válasz Stylewars_kp #1585 üzenetére
Úgylátszik komolyabb beszámolót igényel a történet.
Ő lenne az autó[link]
Nos, ma voltunk a kollegámmal megnézni ismét a kocsit(aki ugyebár autó/kamionszerelő).
Az a verdikt, hogy az autónak tényleg a flexi cső a baja, esetleg még egy helyen a kipuff kifúj. Törött biztos nem volt, nagyon szép egyenes vonalai vannak, gyári fújás van rajta, csak a bal első sárvédőn és a motorháztetőn lehetett újra fújva, a motorháztető javításáról vannak is képek, az éle volt elrohadva.
Két karosszériai hiba van az autón, az egyik bal elől a kerék mögött egy apró horpadás, javítható, nem tűnik vészesnek, illetve hátul a jobb hátsó kerék előtt egy apró meghúzás, itt jobban lejött a festék, de abszolút nem gáz.
A motor hideg indítás után nagyon szépen jár, nem füstöl nem csörög nem kopog nem folyat, 129 ezer van benne óra szerint. Osztrákból van a kocsi, magánszemélytől(az eladó is magánszemélyként árulja, már 2 puntót is behozott saját célra, ill. többet el is adott), kb 7 évre visszamenőleg az összes számla benne van, illetve szervízkönyvben is vannak bejegyzések. Az utolsó 3 műszaki vizsga papírja is megvan, rajta kilóméter állással, ami alapján teljesen hihető a kilóméterállás.
A belső tér is abszolút alátámasztja a futásteljesítményt, sehol, de tényleg sehol egy szakadás, kopás, vagy bármi.
Kollégám még annyit tett hozzá a sztorihoz, azt vette észre, hogy az autó elején alul a fenéklemez, vagy hogy hívják le van festve, javítva van, ott hozzányúltak. Ebből még nem derül ki mi történt vele, lehet rohadás, vagy valahogy megnyomták. Máshol nem látszik javítás nyoma. Illetve az én észrevételem a kemény kuplung, még nem volt próbaút az autóval, majd esetleg az alatt kiderül mennyire esélyes, hogy cserés.
Ahol tart jelenleg az ügy, hogy a kollegám intézne hozzá egy aknát, ahol át lehetne nézni az alját, illetve én ajánlottam egy 320ezres vételárat, ez van átgondolás alatt. láttam az eredeti adásvételit is, 1 hónapja történt, 950euróért
Mi a véleményetek?[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz szőröscica #1587 üzenetére
Ennek a példánynak a kormánya szenzációsan újszerű, feltűnően rücsis. De a bőrözés szerintem is nagyon jó dolog lenne, illetve a váltógombot is természetesebb anyagra cserélném annál, amilyen gyárilag.
Kalkulálgattam, minden ügyintézés kb 130-150 ezerbe kerülne. Akkor még teljesítmény adó, biztosítás, és az esetleges javítások lennének hátra, az meg ugye előre nehezebben kalkulálható. -
sagesz93
addikt
válasz sagesz93 #1588 üzenetére
Sziasztok
Nos, úgy érzem most már én is a csoport tagja vagyok, mivel egy olasz autó tulajdonosa lettem!!
Nemrég beszámoltam 1-2 autóról amiket megnéztem, hát ezeket mindet hagytam a franca, várva a jobb példánya(egyik se tűnt atom biztos tuti vételnek), azóta megnéztem jó pár autót, leginkább magánszemélyek által árult kocsikat, amik mindennapi használatból kerültek volna át hozzám, hát 1-2 esetben megdöbbentő volt milyen igénytelenséggel használják az emberek a kocsijaikat.
Már ez alapján kihullott jó pár autó.
No de végül sikerült kifogni az ízlésemnek is igényeimnek megfelelő példányt!!
3x mentem "érte" el 55km-re, de megérte!
Ízelítőként itt van két kép a járműről: [1] [2]Sajnos időhiány miatt nem igazán tudok hétköznap foglalkozni az autóval, így még kiismerni se nagyon tudtam, csak annyit tudok, hogy nagyon bírom ezt a kis tragacsot
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz sagesz93 #1609 üzenetére
Alig tudtam megtankolni az új járgányt marha érdekes az egész művelet. Vagy lehet kút függő is?
Masik: egyre jobban zavar a plasztikus, és egy csöppet nyikorgó kuplung pedál. Lehet ezen valahogy javítani?
Meg valami: könyöklőt vett már valaki ebbe a puntoba? Ill uleshuzatot? kormanyt/valtot bebőröztette már valaki? Tapasztalatokra vagyok kíváncsi.
-
sagesz93
addikt
-
sagesz93
addikt
Valaki van itt esetleg aki győri, és fix emberhez viszi a kocsiját szervizelni? Valami jó szakembert keresek, sose lehet tudni mikor lesz rá szükség!
Olyan gondom van amúgy az autóval(már a vásárláskor is tudatában voltam), hogy a két első ajtó kattog. Ezzel a problémával küzdött már valaki? Annyira nem zavar, csak hát a tudat... jó lenne ha nem kattogna.
-
sagesz93
addikt
Sziasztok
Lenne egy olyan furcsa észrevételem, hogy akármikor megyek a kis puntómmal, utána ha kiszállok, és kívűl hozzáérek az ajtóhoz, elég emberesen megráz. Ez mindig van, ha megyek vele, majd utána kiszállok és be akarom csukni az ajtót. Miért lehet?
Másik: Ki milyen fejegységet használ a puntójában, hogy lehet a legszebben megoldani? Hogy ne üssön el a műszerfaltól. A hangszórók is érdekelnének, az enyémnek a kalaptartójában van 2 macaudio, nem szólnak rosszul, de nem tetszenek... lehet lecserélném valamire ami jobban illik a kocsihoz, az se baj ha jobban szól
Most a gyári van benne, még ami zavar, hogy ha leállítom az autót, egyből kikapcsol. Nem lehet megoldani, hogy csak akkor kapcsoljon ki, ha kihúzom a kulcsot? (az ignisnél így volt, ezért furcsa, hogy itt meg más, és szerintem így rosszabb.) -
sagesz93
addikt
Nekem azért furcsa ez, mert egy kocsiban nem tapasztaltám ikyet sosem. Gondoltam biztos van valami oka.
joamilestoné: ha a motort leállítom, tok mindegy milyen állásban lesz a kulcs, minden esetben kikapcsol a zene...
Footy: ha az előző tulaj által nem lenne belerakva, eszembe se jutna, bár hangszóró legalább jó minőségűnek tűnik, de nagyon nem illik a kocsihoz, főleg hogy a kábelek meg lógnak a csomagtartóban ezt minél hamarabb meg akarom oldani. A hátsó gyári hangszóróknak amúgy nincs bajuk. Az első hangszóró cseréje megoldható úgy, hogy a kinézet gyári maradjon? Bár legelőször a gyári fejegységet cserélném egy jobbra és esetleg a hátsó részleget alakítanám vissza, vagy tenném szebbé.
Amúgy tegnap az előtte kb. 1 hét alatt vezetett 250km városozás után mentünk a kocsival egy Győr - Bp állatkert - Győr viszonylatot Visegrád fele, és a 250km város majd most ez a ~300km összesen fogyasztásra 5.8l-re jött ki. Nagyon meg vagyok elégedve az autóval.
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
-
sagesz93
addikt
Sziasztok
Kettes punto classicomba vennék akksit, úgy látszik és úgy olvasom ebbe más formaju akksi kell, tudtok ajánlani konkrét típust? Most egy perion van benne, de az akksi teszter azt jelzi ez már nem tudja a gyári értékeket, és ha álló helyzetben ráadom a tompitottat, akkor elkezd ingadozni az alapjárat. Többen azt mondják hogy a generátor terhelodik le a gyenge akksi miatt ilyenkor. Mit gondoltok?
-
sagesz93
addikt
sziasztok
LED menetfényt szeretnék a kocsira, sok autón láttam már azt a formációt amit én akarok, a ködlámpa helyére szoktak tenni 4db LED-et ami így egy négyzetet alkot, és világít. Na, én ilyet akarok, valaki tud segíteni merrefele induljak el? Most hírtelen egy SX4-ről találtam képeket, ahol hasonló megoldás van, ahogy én szeretném a kis punto classicomon. Ki tud ebben segíteni?
[link]
[link]
[link]
(itt az eredeti ködlámpa búrájába van beszerelve, de láttam már olyat is ahol máshogy oldották meg. -
sagesz93
addikt
Ha lenne ködlámpám, nem gondolkoznék, de nincsen, ezért gondolkodok hasonlókon, nekem tetszik ez a ledes dolog. Viszont amiket mondasz, azok tényleg hátráltató dolgok.
Igazából ami érdekelne, hogy milyen költséggel lehet ezt megoldani, stb, abszolut hülye vagyok ehhez a témához. -
sagesz93
addikt
Sziasztok
A fiat punto classicomba szeretnék előre olyan izzokat tenni, amiknek a színe nem sárgás, hanem kicsit a mai trendeket követi. Az osram night breakert néztem, szabad ilyet venni? A helyzet jelző világítás ha jól gondolom ettol még nem valtozik? Gondolom kell egy H1 és egy H7 páros is?
Rám fér egy kis fejtagitas, köszi előre is
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz Prime110 #1910 üzenetére
Nekem az lenne a lényeg, hogy a helyzetjelzőnek is olyan fénye legyen. Nem tudom, ehhez milyen foglalatú izzó kell. ezt néztem, meg hozzá a H7 foglalatú NB-t. Nem értem a H1-H7 dolgot sem, hogyan van.
-
sagesz93
addikt
válasz Prime110 #1917 üzenetére
Köszi szépen az infót, ez nagyon sokat segített! Akkor a W5W tuti kell, és a H1-H7 páros, hogy mindegyik olyan legyen amilyet akarok? Mindenhol mást olvasok a puntóval kapcsolatban, de leginkább azt látom, hogy H1-H7 kell nekem hozzá. Azt nem értem, hogy melyik a tompított, melyik a refi.
-
sagesz93
addikt
Sziasztok
Punto classic kocsimmal van egy olyan jellegű probléma, hogy kormányzáskor jobbra ill. balra tekeréskor is, van mindkét irányba egy bizonyos pont, amikor egy kicsit megszorul a kormány, és ha 1 másodpercnél tovább ennél a pontba marad, akkor elszáll a szervó, fel is villanik a kis kormány a műszerfalon.
Másik : kicsit kaotikus illetve véletlenszerű, hogy az alapjárat ingadozik. Általában akkor, amikor szól a zene, illetve ha a tompított fel van kapcsolva. Észlelhetően kisimul a járás, ha le van kapcsolva a tompított, majd utána ugyanez, ha vissza van kapcsolva. Viszont van olyan hogy ha lekapcsolom is marad minden.Ez a két nyomasztó gond van a kocsival, amúgy nagyon szeretem, április óta 8 ezer km ment bele általam.
Előre is köszönöm ha van bárkinek valami ötlete vagy tapasztalata.
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz Stylewars_kp #1996 üzenetére
Pont a napokban gondolkodtam, hogy még ilyesmi punto classic használttesztet nem is láttam. Erre itt van
Jöhetne benzinessel is. -
sagesz93
addikt
sziasztok!
fiat punto classic, 1,2 8v, várnám az ajánlatokat, ki milyen olajjal hajtja?? Elkövetkezik az olajcsere ideje, és kicsit szeretnék okosodni ez ügyben, és emberi tapasztalatokat olvasni, mi kell ebbe a csodába. Illetve ki milyen periódusonként szokta az többi cserélendő dolog cseréjét? Köszi előre is a válaszokat!
mod: illetve érdekelne még, kinél hogy alakul a fogyasztás? Nekem 5 és 6l között van, ehhez dinamikus vezetési stílus társul, és város.
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz sagesz93 #2014 üzenetére
Selenia 20k 10W40 vagy Castrol Magnatec 10W40 az, amikről sok jól olvasok, az tényleg igaz, hogy "csak" 2,6-3 liter olaj kell a kocsiba?
Illetve még abban kérném segítségetek, hogy mit, mikor, és mivel együtt érdemes cserélni?
Gondolok itt vezérlés, szűrők, olajak, folyadékok, amik úgy leginkább a megtett táv vagy idő alapján cserélendő.
Ha jól olvastam 12hónap/20ezer km a csereperiódus az olajra, az előző tulaj 10 ezrenként cserélte. Érdemes tartani ezt a szokást?Elnézést a kezdő kérdésekért, első autóról van szó.
-
sagesz93
addikt
sziasztok
Valaki meg tudja mondani nekem a kettes punto (nekem classic van), fekete színének színkódját? Van ennek valami speckó színe?
-
sagesz93
addikt
sziasztok
Most, hogy beköszönt a hidegebb időszak, azt kezdem észrevenni, hogy nem fűt a kocsi...
A párát leviszi az ablakokról, viszont fél óra autózás után sem jön meleg levegő sehonnan sem, sehogysem. A hőmérsélet kb 1/4-ig megy fel, annál feljebb ilyenkor nem nagyon. Nyáron max félig ment fel, akkor néha kapcsolt be a ventillátor.
Mivel áprilisban vettem a kocsit, nagyon nem volt tesztelve ez a fűtés dolog.
Mit gondoltok erről, hol lehet a hiba? Vagy ez alapból ilyen? 1,2 8v.Ja, még mielőtt elfelejtem, az alapjárat is ingadozik. Főképp akkor, ha a tompított fel van kapcsolva. De olyan is van, amikor anélkül is ingadozik, beleremeg az egész kasztni. Marha rossz érzés. Lefulladni nem fullad le. Várom az ötleteket....
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
sziasztok,
Szerintetek érdemes 2/b puntoról stilora váltani?
Egy kicsit nagyobb autóra vágyok, ami erősebb, mint 60 le
-
sagesz93
addikt
Én is ezt a verziót néztem, digitklímát kerülve, van ezeknek még valami nyűgjük?
Illetve nézem a grande puntot is, ebből melyiket érdemes motorilag, illetve ennek is érdekelnének a nyűgjei, mit kell kerülni, mit kell figyelni, stb.
Benzines autót szeretnék mindenféleképpen.
-
sagesz93
addikt
Nekem a Fiat Bravoról kellenének infók, a kis puntom után erre váltanék. Az újabbikról (2007 >>), turbós 1.4-essel venném. Akinek van ilyen / vett ilyet, tud szolgálni 1-2 infóval? Olvastam itt 1-2 kollega vásárlását már, de ha még vannak felmerülő infók, várnám! Köszi
-
sagesz93
addikt
válasz zoo8800 #2687 üzenetére
Aha, azthiszem ezt olvastam. City servoról lehet tudni, mennyire gyakran hibásodik meg ebben a típusban? Klímánál milyen próbléma szokott lenni, esetleg van olyan felszereltség amit kerülni kell?
Bár ha vásárlásra üti az ember a fejét, akkor nem sok példány közül tud válogatni HAHU-ról. -
-
sagesz93
addikt
Sziasztok,
Van-e esetleg itt valaki olasz autó tulajként aki Győrbe hordja az autóját szervizelni? Érdekelne kihez érdemes elvinni a puntómat.
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
sziasztok
2/B puntóm 1.2 60 lovas motorja gázadásnál hallhatóan kattogó hangot ad. Szerelő szelephézag állítást mondott, de nem tudja megcsinálni mert nincs hozzá szerszáma. Valami lapkakészletet mondott meg hogy haláli a meló. De szerinte nem is muszáj még, mert nem vészes. De engem rohadtul zavar a hang. Valaki tud segíteni?
-
sagesz93
addikt
sziasztok
nekem olyan gondom van a punto 2/b-mel, hogy a műszerfal közepén a két szellőzőnél belül a terelőlapátok le vannak törve. Ennek cseréjét csinálta már valaki, mennyire nagy meló? Eléggé zavar, mert a letörött elemek bent lötyögnek minden gyorsítás-fékezéskor.... [link] Egy ilyen elem beszerzésével tudom orvosolni a gondot?
-
sagesz93
addikt
sziasztok
[hahu], szabad ilyenbe beleugrani? Marhán bejön a kocsi... Kezdek rossz fele nézelődni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben