Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
Valószínűbb a termosztát, mint a szenzor nem vészes tétel egyik sem szerintem. A hőmérséklet jeladó inkább olyat szokott okozni, hogy pl hirtelen leesik a mutató, vagy egyáltalán nem mutat, esetleg irreális számokat produkál... Eddig leírtak alapján tehát az érzékelő jónak mutatkozik.
Hőmérő ügyében én elsősorban az autó szenzora környékét nézném, de igazából a motorblokk nagy részén mérhetsz, ahol víz van az öntvény túloldalán. Bluetooth obd adapter esetén közben tudod is nézni másik kézben, mit gondol a kocsi.
Szerintem kiolvasni nyugodtan tudsz kb bármivel, veszély inkább a különböző módosításoknál játszik, de azt talán ilyesmivel nem is lehet.[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
ELM327-el csak a motorhoz kapcsolódó dolgokat tudod majd nézni, arra jó. Ha kell más is (body computer, légzsák, ABS), akkor VAG/KKL kapcsolósat keress.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
gipsztigris
addikt
Kódkártyát bármelyik márkaszervizben tudod pótoltatni. A plasztik kártyát nem pótolják, de lekérik a gyártótól, és egy hiteles .pdf-ben elküldik a biztonsági kódot az autódhoz.
Fogják kérni a tulajdonjog igazolását és a forgalmi másolatot. Emailben le tudod bonyolítani a dolgot, díjmentes az egész. Kb. egy hete igényeltem két db Lanciához."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Márkaszerviznek ott a rengeteg fix költsége.
Példának okáért a csápos-emelők revíziója, mint egy a sok kis dolog közül amikre senki nem gondol.
Vagy a nyilvánvalóbbak, mint a gyári szoftverek díja, fizetni kell az alkalmazottakat is, az online pénztárgépet ugye ( ), az évenkénti kötelező továbbképzéseket a szervizeseknek, stb, stb, stb.
Ezeknek a 90%a nincs egy magánszerviznél.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Integrale
veterán
Ha van benne visszacsapó, akkor annak pont az a dolga, hogy ne engedje vissza, ha így van, akkor jól működik. És van egy megkerülő szelep, az nyit, ha gond van.
Melegen kell nézni az olajszintet. Én úgy csinálnám ahogy írtam. Töltsd szintig, és 1-2e km után nézd meg, ha újra lefogyott, akkor lehet gyanakodni, hogy valamilyen motorikus gond, ha nem csökken, akkor csak nem volt megfelelően feltöltve."Bad reklám is reklám too"
-
Free Rgc
tag
Szerintem is termosztát gyanús, ha a mutató kimozdul akkor nem 80 fokon van a víz hanem alacsonyabban, ugyan ez volt nálam is élő adatokat olvasva lement 65-70 re, főleg a hidegebb időben! Melegben és fűtés nélkül rendben volt nekem is... Mennyire melegszik gyorsan? Abból is lehet következtetni....
-
gipsztigris
addikt
Úgy látom, nagyon véded a kérdésed jogosságát.
Én is kérdeznék egyet. Szerinted a gyári alkatrésztől (ami ugyanolyan, mint amivel összeszerelték az autót) van jobb minőségű alkatrész?
A gyári alkatrész mindenben kielégíti a gyár által támasztott minőségi követelményeket, és noha van úgy, hogy egy-egy alkatrész esetében beazonosítható az eredeti gyártó is, pl. az 1,6 Mjet vezérműszíj Dayco márkájú, de minőségbiztosítás tekintetében a Dayco vezérműszíj gyengébb, mint egy Ricambi originali (szintén Dayco) vezérműszíj.
Szerintem a gyárinál nincs jobb![ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Fallout 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Xbox Series X|S
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos fejegységek
- További aktív témák...