Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz juvegamer #9885 üzenetére
Szerintem butasag lenne lecserelni a Cromat.
Nem lesz elorelepes a Delta semmilyen teren, viszont az ismert autot lecserelni egy ismeretlenre, lutri.
Deltanak butabb a rugozasa, igenytelenebb a hatso futomuve, ami engem pl zavar. Croma kenyelmesebb, az az 1.8-as motor jo is.En megtartanam a Cromat!
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
félisten
-
Integrale
veterán
válasz juvegamer #10256 üzenetére
Megnéztem 5 Cromát, messze ez volt a legjobb állapotú mind közül, a másik 3 olasz származású volt. Az olaszok mindegyikén matrica volt minden embléma, (ezen csak fakultak kicsit), összes gomb lekopva, matricával "javítva", kormányról hiányzott embléma, ajtókárpitok lógtak, csomagtér gombja kiszakadva, körbeverve, napellenzők kukák, dohányfüstös tetőkárpit stb.
Rozsdától én is fáztam, egyszer elmentem, megnéztem, aztán úgy voltam vele, hogy nem kell, aztán megnéztem újra, de már szakival, átnéztünk mindent, összeírtam a dolgokat, amit kellett még akkor megrendeltem, rozsda pedig szerencsére az csak felületi az alján és csak a nyers vagy vékonyan festett fém felületeken, maga a kaszni mindenhol ép, leszedtem a küszöbborításokat is, ott is rendben minden, rozsdafolt sincs.
Motortérben voltak csúnya lemezek, azokat cseréltem vagy lefestettem, akksitálca még hátra van, de a hiányzó fedelet már pótoltam, meg a tűzfalon lévő szigeteléssel kell kezdeni valamit, rozsdás csavarokat cseréltem, szolenoidok újak már, na az hányingerül nézett ki.
Lecseréltem az összes emblémát újra, belső kapcsolókat szintén újra, egyik díszléc az ajtón oxidált volt belül, felpúposodott a gumi rajta, már van rajta új. Kézifék gombja volt kopott, tegnap jött meg az új kézifék.Hátsó lökhárítón van egy horzsolás, de azt egyelőre hagyom, mert megvettem az ajtókra a gyári díszlécet, és azzal festetem amit kell. Lámpát polírozni ma megyek, mert a bal, felül már matt, ennek a lámpának hiányzott a gumikupakja, de már nem.
Bal tükörlap csúnya, de vettem új, elektromosan behajtható tükröket (annyi volt a tükör darabja, mint egy tükörlap), kesztyűtartó jobb zárfogadója volt eltörve, már a helyén az új.
Azóta volt szervizben is az autó, lecserélve minden folyadék, szerviz állítása szerint nem kellett volna cserélni, mert frissnek tűntek, színre és állagra. Gyakorlatilag a szervizkönyvnek megfelelő volt benne minden, még meg is dicsérték, hogy a volt gazdája nem sajnálta a pénzt az autótól.
Csomagtér állítható padlóján egy borda benyomódott, elég gyakori, ha megterhelik azt a felületet, már bent az új.
Úgyhogy ezt folytatva jött egy adag lom Lengyelországból."Bad reklám is reklám too"
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz juvegamer #10489 üzenetére
Én tisztán benzinest választanék. Nem hiányozna két féle üzemanyag tankolása, főleg hogy gázt nem lehet minden második sarkon találni..de hát kinek mi a preferenciája. nem hiszem hogy a gáz-benzin közti árkülönbség sokat osztana szorozna.. (szigorúan magamból indulok ki..)
-
Biqci
aktív tag
válasz juvegamer #10489 üzenetére
Én hosszú évekig használtam lpg-s autót, az előnyei messze verik a hátrányait. Nem veszélyes a gáz, aki ezt mondja nem ért hozzá. Annyi a hátrány, ha a szelephézag állítás nem hidrotőkés, akkor 20k km-enként ellenőrizni kell a szelephézagot. Meg persze a csomagtartó, ami kisebb lesz mindenképp. Ha a hagyományos hengeres tartály, akkor azért, ha a pótkerék helyére kerül a kerek tartály, akkor a pótkerék foglal helyet a csomagtartóban. De sokkal olcsóbban lehet vele járni. Főleg az olasz rendszerek a Landi Renzo és a BRC megbízható és olcsó hozzá a cucc. Ha viszont Prins renszerről van szó, akkor ha hozzá kell nyúlni, drága lesz, de sokan azt mondják, hogy ez a legjobb és legfejlettebb rendszer. Kút pedig rengeteg helyen van, autópályán is...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
slett27
addikt
válasz juvegamer #10816 üzenetére
Azt gondolom ha már hetente kell nézegetni akkor már régen rossz. Bár nyilván résen kell lenni.
Most van szervizben a FIAT-om. Kíváncsi leszek mi lesz, bár nem sok jót remélek, mert a hűtővíz is elmegy. 1 litert kellett utána töltenem hogy a minimumon legyen.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
molnarpeter
nagyúr
válasz juvegamer #11074 üzenetére
Ha jól rémlik, 2.0 rokona, insignia szerviz cikkeit olvasd át. Ha tudod olcsón javítani, szabad neki néha megállni, akkor összességében vállalható, csak sok tömítés tud galibát okozni ahogy múlnak az évek, ettől még lehet jó vétel nagyon is. Váltó milyen rajta? (M32 félelmek)
-
gipsztigris
addikt
válasz juvegamer #11074 üzenetére
Az egyik legmegbízhatóbb olasz dízelmotor. Jó olaj kell bele -lehetőleg tízezrenként-, és kimegy a világból. Az enyémben 300 eKm van, pár hete kellett kivennem a porlasztókat (járulékos szerelési munka) és ha már kint voltak akkor elvittem bevizsgáltatni. A jagyzőkönyvek tanulsága szerint újszerű állapotban vannak.
A DPF meg a kuplung kopó alkatrész, minden autónál kb. egyformán drága. Bátran megveheted, ha egyébként nincs komoly baja. Alapszabály, hogy a vételáron felül legyen 4-500 eFt pluszban és akkor meglepetés nem fog érni. Legfeljebb talált pénzed lesz ha nem kell annyit rálocsolni.
#11075molnarpeter
Váltó: C635[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Integrale
veterán
válasz juvegamer #11230 üzenetére
Nem rossz a futomuve, csak szerintem németesen kemény, ami ehhez az autóhoz nem illik.
2.2-es benzinessel sincs gond, nem közvetlen befecskendezéses az sem (van egy ilyen tévinformáció, valoszínûleg a 159-es 2.2 JTS-e miatt), azt a lánc miatt nem szokták ajánlani, mert drága a csere, de az 1.8 sem olcsóbb, két okoskerék, szolenoidok, vezerles szett és munkadíj miatt.
1.8-ast azert lehet alig kapni, mert alig van, eladások 3/4 része dízel volt, maradékon osztozik a két benzines.
"Bad reklám is reklám too"
-
FerNandor
őstag
válasz juvegamer #11230 üzenetére
Köszi neked is a tapasztalatokat.
Ha nem viszik el, akkor megnézem ezt a kéket majd, amit linkeltem. Minél többet nézem, annál jobban tetszik a Croma, aztán majd kiderül, hogy valóságban milyen, sosem ültem még ilyen autóban
Mondjuk sajnos nem túl nagy a választék hahun. Van még egy patikának tűnű fekete automata a közelben, de 1.6millió az már."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
gipsztigris
addikt
válasz juvegamer #11267 üzenetére
Szia!
Az, hogy hány kilométerenként regenerál, sokkal inkább függ a használattól (város, pálya, tempó, stb.) mint a DPF eltömődésétől.
Ha MES-re lett kötve, akkor fontosabb adat a részecskeszűrő állapota, a százalékos tömítettség és a nyomáskülönbség mértéke."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz juvegamer #11272 üzenetére
Nincs semmi "típushibája" ennek a motornak. A szerelő fogja tudni, de ha véletlenül nem tudja, akkor mondd neki,hogy nézze meg a generátor szabadonfutót, mert szeret megállni és olyankor vibrációt okoz a motornál, valamint vizsgálja meg a főtengely szíjtárcsát (azt úgyis le kell szedni a szíjcseréhez), meg a motortartó bakok állapotát nézze meg. A többi az úgyis adja magát.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
LógaGéza
addikt
válasz juvegamer #11346 üzenetére
Üdv!
Én most vettem 159-hez gyári vezérlésszettet, ~3 ezerrel volt több, mint valamely utángyártott. Ennyi pluszt szerintem megér."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
gipsztigris
addikt
válasz juvegamer #11371 üzenetére
Be! Kicsit sokat fogyaszt, hidegen eléggé zajos és összevissza a motorja, de pár perc után "kisimul" és onnantól a vad őrület! Majdnem annyira nyomatékos mint egy dízel motor.
Japán automata váltó, pontosan vált, nem szokott elromlani. Ha reaktív lengéscsillapítókkal van szerelve, azok 100-150 eKm környékén meg szoktak makkanni. Ha új kell, akkor kb.200 eFt/db, ha felújítható (ez attól függ, milyen márkájú van benne) akkor kb. 60-70 ezer/darab a felújítása. A gyári 35 ezres szerviz olajcsere intervallumot el kell felejteni és bízni kell abban, hogy az előző gazdája is 10-12 ezrenként cserélte az olajat."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz juvegamer #11376 üzenetére
Az élmény kárpótol mindenért! Amúgy nem mindegyikben van reaktív futómű. Csak abban, amelyikben van sport mód. A képen látható a sport gomb helye. Ha ez nincs, akkor hagyományos futóműves.
[kép]"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz juvegamer #11390 üzenetére
Semmiképpen sem kerülendő!
Jó motor, csak kényes az olajcserére és a hengerfejben lévő mikrofilterre, ami a multiair egység apró furatainak eltömődését akadályozza meg. Ez egy pici, kb. 10 eFt-os szűrő, amit ajánlott minden második olajcserekor cserélni, és akkor a multiair egység sokkal hosszabb életű lehet. Az a baj, hogy a szerelők közül is sokan azt sem tudják, hogy létezik ez a mikrofilter.[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Integrale
veterán
válasz juvegamer #11401 üzenetére
Megy, megáll. Kb ennyit tudok mondani róla.
Kicsit megbántam a Lybra lecserélését. Nem rugózik olyan szépen, és hangosabb.
Ez a kettô nekem nagy vesszôparipám, érzékeny a fülem.Egyébként mint autó jó, magas, tágas, könnyen kezelhetô. A motor nem egy finom szerkezet, járhatna kultúráltabban is.
Fogyasztás jó, teljesítménye jó, olajat nem eszi.Semmi érzelem, az a baj.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz juvegamer #11794 üzenetére
Nekem a tömítés volt a leömlőnél. Ha melegen kevésbé hallani azért van, mert a tömítés úgy tágul ahogy melegszik a motor.
De ahogy Integrale írta, lehet repedés is.
Jó motorok egyébként. turbóra kell odafigyelni, meg ha m32-es váltód van, akkor arra is. Illetve rugótörés előfordulhat, de az nem a motor része. -
gipsztigris
addikt
válasz juvegamer #11797 üzenetére
A vízmpumpa szivárgást elég nehéz észrevenni,. Egyrészt mert a meleg motorra ráfolyva inkább elpárolog a hűtőfolyadék mint csöpögős foltot hagyna, másrészt meg a vezérmű burkolat takarja.
"a kiegyenlítő tartályba tett eszközzel megmértek valamit a szervízben de az is rendben volt."
Azt vizsgálták, hogy nincs-e égéstermék nyoma a hűtőrendszerben. Jó hír, hogy nem hengerfejes a verda![ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
Új hozzászólás Aktív témák
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Telekom mobilszolgáltatások
- Autós kamerák
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Windows 10
- További aktív témák...