Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
kb. 200 kilóval nagyobb súly
Ez biztos nem igaz, szerintem max. 50 kg a plusz súly, de inkább annyi se.Nekem Bravom volt, annak pl. egy H Astrához képest zötyögősebb, feszesebb futóműve van. Jó úton élvezet vele menni, rossz úton már nem annyira.
Ha T-jetet vagy dízelt néztek, akkor inkább a gördülési zaj lesz domináns autópályán, a motorzaj elég jól szigetelve van.rip and tear, until it is done
-
hacki87
senior tag
Eddig én is csak benzines autót használtam,de zokszó nélkül váltottam dízelre. Ha újra kéne venni akkor is azt venném a nyomatéka miatt. A mostani cromam fogyasztása automataváltóval és 1500-1700kg közötti karosszériával városban ugyanannyit fogyaszt. Mint az 1050kg 103 lóerős benzines bravom fogyasztott. M0 tempomat 110 comp. Szerint 5 liter. M6on tartós 140 150 között néhány km en keresztül 210vel 6.2 rátankolassal számolva.
-
gipsztigris
addikt
"A kérdés, hogy ezek a fiat M-Jet dízelek kormolásban és vezethetőségben hogy állnak a . T-jet-hez képest?"
Amelyiken jól működik a DPF, a katalizátor is a helyén van és működik az nulla füsttel elmegy akármennyire nyomod neki."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Integrale
veterán
Javitas miatt. Nagyon eloremutato technologia, de gyerekcipo. Multiair modulokkal adodhat gond, allitolag olajcsere idejevel es minosegi lottyel, tovabba egy kicsi szuro rendszeres cserejevel kikuszobelheto minden gond, de allitolag, gyakorlatilag ez sem allja meg a helyet teljesen.
Vagy sima T-Jet vagy a dizelek."Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
mondjuk mar 20 eves technika az is, es egy jobb darabert egy 400k-t siman elkernek... en nem sokkal tobbert inkabb Grande-t neznek, mar 600k-tol vannak es azok min 3 evvel ujabbak is melle
a maga koraban a mk2A bode jol tort, asszem EuroNCAP-n 4*-s volt, de manapsag mar nem igazan szamit jonak
több drón kell ;P
-
Integrale
veterán
Motorszambol tudod megallapitani, alvazszamod beirod ePerbe es latsz adatokat az autodrol. Az 1.4 8 es 16v az mind minimum euro3, kesobb euro4.
Az 1.2 16 es 8v -bol van 2-3-4 is. 2000.09 utani Punto 2-ok Euro2, utana gyartottak euro3-as besorolasuak."Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
arra azert keszulj fel, hogy ilyen par km-s tavokon jarja, ahol be sem melegszik a motor uzemmelegre, meg hegynek fel nem fog 5-t kajalni semmi
a dizel se
aki mast mond, az siman hazudika jo fogyasztas az mindig a tartos konstans tempoval haladaskor jon ki mindennel
akkor el lehet vergodni vele 6 liter korul, egy ekkora autoval, vagy akar alatta is, ha 100-110km/h korul mesz csak veleaz 1.4-bol letezik 5 es 6 sebesseges valtos is
több drón kell ;P
-
Triathlete
senior tag
1.4 16v Fabia pedig jó választás, ami 75LE-s. A kopó dolgokon kívül semmi problémája nem volt. Úgy voltunk a feleségemmel, ha befürdünk a jelenlegivel veszünk megint egy olyat. Bírta a várost, de megjárta többször Horvátországot és egyszer Olaszországot is egy nyekkenés nélkül. Szervízelési költsége is meglepően jó volt, de szerencsére csak kopóalkatrészeket kellett mindig. 7évig használtam. 2002-es volt, korrodálásnak nyoma sem volt mikor eladtam nyáron, pedig csillaggarázsos volt mindig.
[ Szerkesztve ]
KovacsK85 / Kovács Krisztián
-
szumoo
senior tag
Egyik nap párom jött vissza Szegedre KKfélegyházáról, aztán izomból elkezdett rángatni, meg az erő is elszökött a motorból, szerencsére épségben odaért az autószerelőhöz. Az, hogy egy ilyennek mik az előjelei fogalmam sincs, nem vettünk észre semmi különöset előtte.
Sz.
A nyúlon túl?
-
Egyrészt a Tridentet, másrészt minőségibb, prémium/luxusabb anyaghasználat, jobb hangszigetelés, nagyobb teljesítmény, stb., olyan dolgok, amik a luxus kategóriát jellemzik. Elvileg a high-tech-ebb kütyüket is jelentené, bár ebben a Maserati meg úgy en bloc az FCA (vagy hogy hívják most FCAPSAxyz) kissé el van maradva.
-
Integrale
veterán
-
zoo8800
veterán
Szia!
kóválygós, bizonytalan az egyenesfutása, sokat kell korrigálni a kormánnyal
Baromság.
A futómű mennyire strapabíró
Az első futómű sima Mcpherson, semmi extra. A hátsó futómű csatolt hosszlengőkar, abban sajnos nem örök élet a szilent, erre jobban oda kell figyelni.
A futóművel egyébként az a legnagyobb baj, hogy kissé zötyögős, nem utazóautónak való.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Integrale
veterán
Nekem 17-es kerekekkel nem tetszik, rázós. 15-ös télivel már kellemes, 16 lehet a megfelelő (szerintem).
Az a véleményem, hogy a nagykerekes csatolt lengőkaros autók legtöbbje ilyen, jó kanyartulajdonságokhoz, és kényelemhez, kell a sok lengőkar, nincs mese."Bad reklám is reklám too"
-
Nekem egy 159-es Alfa után nem igazán sportos az autó vezethetősége. Eleve a kormánynak nem nagy az áttételezése, nagyokat kell tekerni rajta. Meg hát a futómű sem túl kemény, ami kényelmes, de kanyarban, meg terhelésváltásoknál nem segíti a stabilitást. De ha egy H Astra a viszonyítási alap, akkor szerintem nem fog csalódást okozni
-
Integrale
veterán
-
juvegamer
tag
-
ph_5.5
aktív tag
3 éve hajtunk egy 120 T-Jet változatot. Sport csomagos, piros féknyerges, de nem valódi sport, mert nincs belső plusz nyomaték gombom.
Nyáron gyári 18-as alufelnivel nagyon kellemesen kanyarodik. Kicsit ráz, kereszthibákat az úton megérzi, de autópályán remek. Főként városban használjuk... első gondolatom az volt hgy 18-as felni felesleges, de maradt és nem bántam meg. Télen gyári 16-os lemezzel autózom. A ballonosabb gumival kényelmesebben fut, de a téli gumi miatt kanyarokban a lamellákon picit kúszik. Fél éve cseréltünk első trapézokat mert a gyári 12 éves akkor adta meg magát. A 120 Le-s T-Jet remek motor. Nem versenyautó, de kellően nyomatékos és autópályán is jól fut. Jó felszereltséggel szerintem a mai napig egy nagyon kellemesen autózható jármű. Féltengely, váltó nem nagyon bírja a 200 Nm feletti hajtást.
A 140 Le-s multiairről szerintem mindenki le fog beszélni. Motor tud drága lenni javítás szempontjából. -
ph_5.5
aktív tag
A trapézban lévő szilentek elszakadnak. A gumiabroncsot megfogva mozgatható lesz- kotyog. Menet közben pedig halk kopogást ad. Nem vártuk meg a szilentek átszakadását, de mivel kb fél évente átnézi a szerelőnk, ő hamar észrevette.
A féltengely kb a sima 1.4-es motorhoz optimalizált. A T-Jet közel 2X akkora nyomatékkal forgat. (120 vs 206 Nm) Mi amikor megvettük, már volt a csillag résznek mozgása. Ez kézzel érezhető ha fel van emelve az autó. Illetve menet közben tud rázni. Akkori javaslat aalpján felújíttatuk, ami közel annyi mint egy új szett, de jó esetben tovább bírja mert saját csapágyfémet öntenek. Nálunk nagyon bevált. 156e Km-el vettük (Mo-i, igazolt előélettel) most van benne 190e. Tavaly csak 9e-t mentünk... a Covid miatt kevesebbet autóztunk.
A féltengely feújítás bevált, azóta semmi gondunk vele.
A Multiair-hez nem volt "szerencsém", de mindenhol azt olvasom hogy hiába cseréled, sosem lehet tudni mennyit fog bírni ismét. 230 Nm nyomaték a 120Le-ból kis tuningal simán hozható. Arról nem is beszélve hogy láttam olyan netes eredményeket hogy 130Le feltt volt gyárilag a motor és Nm-ben is közel 230-t tudott tuning nélkül. -
Vagy ki sem cserélik, csak számlázzák.
Én egyszer már majdnem összetörtem magam ez miatt, mert a márkaszervizben átnézett, még garanciás kisteheren nem cseréltek fékbetétet, holott az a számlán rajta van.
Majd erre jött még az, hogy a nem belevaló féktárcsát tették bele, és két nap múlva, megpakoltan, a cseszneki szerpentinen a jobb első féknyeregből a fékbetét (illetve a vas, mert kopófelülete már kevesebb mint 1mm volt, az is csak az egyik felén) kicsúszott. Ezt később a vezérlésvédő burkolaton megtaláltam. Éjjel háromkor.
De vannak pletykák a ki sem cserélt motorolajról, a szűrőkről, stb.
Magyarország...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Az a kormány szerintem semmivel sem kisebb csak a közepe, tény, hogy jobban néz ki, tudom, mert volt is, van ks tipom és ültem az újban is
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Integrale
veterán
A Bravo es a Tipo kozott szerkezetileg ninca átfedés. Bravo 2 egy komolyabb auto, mint a Tipo. Utobbi kisauto platformon van, mint pl a Punto.
140 lovas az MultiAir, inkabb T-Jetet keress, elegendo a 120 loeros is, hetkoznapi hasznalat soran nem ad tobbet, mint a 150-es, sot, alul meg gyengebb is egy hajszallal.Em Bravot vagy Deltat neznek, 120 loeros T-Jettel, 2011- vagy ujabbat.
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Jura F50 V2 automata kávéfőző