Új hozzászólás Aktív témák
-
ph_5.5
aktív tag
A trapézban lévő szilentek elszakadnak. A gumiabroncsot megfogva mozgatható lesz- kotyog. Menet közben pedig halk kopogást ad. Nem vártuk meg a szilentek átszakadását, de mivel kb fél évente átnézi a szerelőnk, ő hamar észrevette.
A féltengely kb a sima 1.4-es motorhoz optimalizált. A T-Jet közel 2X akkora nyomatékkal forgat. (120 vs 206 Nm) Mi amikor megvettük, már volt a csillag résznek mozgása. Ez kézzel érezhető ha fel van emelve az autó. Illetve menet közben tud rázni. Akkori javaslat aalpján felújíttatuk, ami közel annyi mint egy új szett, de jó esetben tovább bírja mert saját csapágyfémet öntenek. Nálunk nagyon bevált. 156e Km-el vettük (Mo-i, igazolt előélettel) most van benne 190e. Tavaly csak 9e-t mentünk... a Covid miatt kevesebbet autóztunk.
A féltengely feújítás bevált, azóta semmi gondunk vele.
A Multiair-hez nem volt "szerencsém", de mindenhol azt olvasom hogy hiába cseréled, sosem lehet tudni mennyit fog bírni ismét. 230 Nm nyomaték a 120Le-ból kis tuningal simán hozható. Arról nem is beszélve hogy láttam olyan netes eredményeket hogy 130Le feltt volt gyárilag a motor és Nm-ben is közel 230-t tudott tuning nélkül.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Iqos cigaretta
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 országban elérhetetlen lesz
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Politika
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Netfone
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen