Új hozzászólás Aktív témák

  • ph_5.5

    aktív tag

    válasz Bici #10074 üzenetére

    A trapézban lévő szilentek elszakadnak. A gumiabroncsot megfogva mozgatható lesz- kotyog. Menet közben pedig halk kopogást ad. Nem vártuk meg a szilentek átszakadását, de mivel kb fél évente átnézi a szerelőnk, ő hamar észrevette.

    A féltengely kb a sima 1.4-es motorhoz optimalizált. A T-Jet közel 2X akkora nyomatékkal forgat. (120 vs 206 Nm) Mi amikor megvettük, már volt a csillag résznek mozgása. Ez kézzel érezhető ha fel van emelve az autó. Illetve menet közben tud rázni. Akkori javaslat aalpján felújíttatuk, ami közel annyi mint egy új szett, de jó esetben tovább bírja mert saját csapágyfémet öntenek. Nálunk nagyon bevált. 156e Km-el vettük (Mo-i, igazolt előélettel) most van benne 190e. Tavaly csak 9e-t mentünk... a Covid miatt kevesebbet autóztunk.
    A féltengely feújítás bevált, azóta semmi gondunk vele.

    A Multiair-hez nem volt "szerencsém", de mindenhol azt olvasom hogy hiába cseréled, sosem lehet tudni mennyit fog bírni ismét. 230 Nm nyomaték a 120Le-ból kis tuningal simán hozható. Arról nem is beszélve hogy láttam olyan netes eredményeket hogy 130Le feltt volt gyárilag a motor és Nm-ben is közel 230-t tudott tuning nélkül.

Új hozzászólás Aktív témák