Új hozzászólás Aktív témák
-
-
TheProb
veterán
válasz molnarpeter #10302 üzenetére
Köszi, ez fasza kis írás.
Váltóolajnál is van amúgy javasolt csereperiódus időre vetítve is vagy ott csak a megtett km a lényeg? Ahogy nézem, itt ~50e km (30e mile)-t javasol csereperiódusra. Nálam még az előző tulaj cseréltette, pont a csapágyas dolog végett, '17-ben, kb. ~40e km-rel ezelőtt.
Azt nem is tudtam, hogy a 6. fokozat a legsarkalatosabb pontja a váltónak. Pályázáskor nagyon ritkán váltok vissza 6-ból, de itt meg pont azt javasolja, hogy 5-6ban ne nagyon gyorsulgassunk vele. Meg a túltöltést is kifejezetten javasolja."Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #10296 üzenetére
a szivosor nekem alu, de pl az ismi 2007-sen mar muanyag
es neki abban van/volt a Swirl lapatsor is
bar szerelo aszondta anno, hogy azt a szivosort fel ora kicserelni a 140 lojjosera, de amikor ott volt nala az auto vezerlescserere, akkor mondta hogy nem kell, mert ebben alu szivosor van Swirl nelkul
lehet elotte mar kicserelte vki Svajc-ban...(?)
en onnan vettemtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz TheProb #10303 üzenetére
a 6. a legkisebb atmeroju fogaskerek a tengelyen, es az nem er bele az olajba, ha nincs benne eleg
ezert szokas tobbet tolteni bele
ha mar bug, akkor qrva mind1....
de ha a valto 1x le van szedve barmiert is, akkor a 62mm-s csapagyas M32 uprated gearbox kit-l rakatnam osszetöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #10308 üzenetére
lehet
de ez olyan kb, mint munkatarsam tiptronic-s Passat-ja
nala ne legyen baja, mert minden gyemantba kerul hozza
a Tiptronic szelepcsoport 960EUR + gyogyitas
azaz olajjal egyutt kb 450k-ert cserelnek ki, es akkor meg orules van, ha csak az a baja, es nem kell az egesz valtot is szetboritani
meg egy sima automata, de foleg egy DSG valto felujitasa is mennyibe el tud szaladni....
.....na es akkor mindenki a M32-s valtotol fosiktöbb drón kell ;P
-
slett27
addikt
Az normális hogy a 2008-as Fiat Bravo 1.4 T-Jet 8-8.3 litert fogyaszt vegyesben ? Ezt kicsit én soknak találom. A 90LE-s is ennyit evett. Nem csak a számláló alapján, hanem a valóságban is. A gyári adatok ettől nagyon messze vannak, az hogy jött ki nekik ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
TheProb
veterán
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
-
TheProb
veterán
válasz Integrale #10314 üzenetére
Nem jöttem már rá, hogy nekem miért ilyen magas.
Mert oké, hogy dinamikusan vezetek, meg pályán nem 130 az átlagom, de szerintem ez még önmagában nem indokolja a majd 10 littyót."Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
félisten
válasz Integrale #10314 üzenetére
Tudom, OFF, de nekem a Peugeot 306-ban a gyárilag 75 lovas (max 65 lehet meg belőle) 1.4-es, 8 szelepes szívó benzines eszik átlagosan (70% város, 30% pálya) 7.2 litert úgy, hogy gyorsulás közben folyamatosan 3000 felett kell tartani, hogy a lámpánál ne dudáljanak le a fenébe, vagy ne előzgessenek meg folyamatosan, és éppen tudjam tartani a tempót a tömeggel.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
-
válasz TheProb #10315 üzenetére
Nekem az előző 1,4 tipom 7,9 átlagot produkált 16ekm-en, ez meg eddig 7,2 liter 2700km-en, annyi hogy 5ajtós vs sedan
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
slett27
addikt
Mindenkinek köszi az infókat. Számíthat az örök kérdés, ki milyen üzemanyaggal ? Ez mindig sarkalatos kérdés. E5/E10 Shell, OMV, MOL, ....
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
-
félisten
Már érik a csere egy Bravo-ra, de sajna nem akar szétesni, rozsda sincs rajta egy gramm se, szóval szerintem beleolvasott a fórumba, és most megmutatja, hogy milyen a francia virtus.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
ngaba
aktív tag
Apámnak történetesen 120 lovas t-jet Bravoja van, de az nem eladó.
Biztos utánaolvastál már, összességében nála is megbízható, bár 12 éves kora ellenére viszonylag kevés km van benne (150 ezer alatt, az biztos).
A jól ismert klíma terelőmotor hibán kívül semmi baja nem volt (használtban szerintem ez már nem játszik, mert jó eséllyel cserélve van). A másik fő gyenge pont a váltó ugye, az még bírja. -
slett27
addikt
Üzemanyagnál gondolom a 100-as olyan, hogy nagyon kell hinni benne és akkor "dinamikusabb" ? Én sem vettem észre különbséget fogyasztásban sem.
Erről jut eszembe, hogy most vinném "nagy"szervizre a kocsit. Üzemanyag szűrőt illik azért cserélni ? Váltóolaj gondolom alap. Gyertya a gyári ajánlás legyen ? Az olaj nem kérdéses, Selenia.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Integrale
veterán
Na rakok mar be teljes alakos kepet az autorol. Mar csak par aprosag hianyzik. Tukrok mar elektromosan behajthatoak, tukorboritas Lineaccessori katalogusbol a kromos. Belso tükör automatikusan sotetedik. Szoval mar lassan tudja a Lybra felszereltségét. :D
Lampa polirozva, hatso cserelve. Motorterben mar nincs rozsda.
Feknyergeket kell majd festenem, vagy ezustre vagy feketere, passz. (Velemeny?)"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz TheProb #10333 üzenetére
Nem tudom melyikre gondolsz, ez a Lenke utcai. Itt fenyeztettem a Lybrat es a Bravot is.
Van egyhorzsolas a motorhazteto sarkan, azert mentem, illetve az ajtora felkerulnek a koptato csikok. De a motorhaztetot telibe kell festeni a javitashoz (szerinte), vagy csunya foltos lesz, de elviszem mashoz is.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #10335 üzenetére
Fogalmam sincs, hogy milyen a fektarcsa rajta. Valami tompabb ezust szin tetszene, de lehet, hogy a fenyes fekete jobb lenne.
ngaba:
Valtot azert kell cserelnem, mert valaki, valamikor mar cserelt, nem a gyari attetel van alatta, ami zavar, sokat forog palyan. Viszont ott is halk, tehat nem ilyen teren zavar, csak tudom, hogy nem ilyennek kellene lennie.Mentem mar vele 3000 km-t, ulespozicio remek, kenyelmes is, de nalam nagyobb testu utasoknak lehet az igazi, en lotyogok az ulesben, ezaltal szerintem az atlag szinten lotyog benne. Lybra passzosabb volt, jobban korul vett, cserebe annak puhabb volt a tomese, ami nekem hosszu tavon nem volt kellemes.
Konnyu beulni, konnyu kiszallni belole, hely van benne boven mindenhol.
Konyoklo zavar, hogy nem az ulessel egyutt mozog, eleri a konyokom, de a zasszonye mar nem. FL elotti konyoklo hosszabb, lehet belerakom azt.
Csomagtarto tagas, jol varialhato, elnyel mindent, sajnalatos, hogy az ulolap fix, arra dol ra a hattamla, ami kicsit tokon szurja az egesz koncepciot, miszerint irdatlan tagas. Tobb hely lenne benne, ha az ulolap eloreborul, hattamla pedig a helyere.Zajszigeteles kifogastalan, szelzaj sincs sok 150-ig, gordulesi zaj is elenyeszo, viszont ennek nem burkolt az elso kereldobja (van benne muanyag, de csak muanyag, nincs filc es egyeb a kerekdobban). Feke lehetne haraposabb, de ez megszokas kerdese, en hianyolom az intenziv lassulas enyhebb fekerore.
Meretei gyorsan megszokhatoak, tukrok hatalmasak, jol korbe lehet latni, konnyebben tolatok vele, mint az apro tükrû Lanciaval.
Kezeloszervek minosege talan lehetne jobb, klima tekerentyui, gombok kattanasai stb, nem rossz, de szerintem egy Bravo 2 jobb ilyen teren.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz TheProb #10338 üzenetére
Magyarázni azt tud. Nekem közel van, pár háznyira konkrétan. Fentebb látod a Bravot motorháztetôt fényezte, Lybra tetejét, tükreit és a motorháztetejét. Igazából elégedett vagyok.
De a Cromàval futok még egy kört. Csikós és az Olaszországból autókat szállító közös ismerôsünk ajánlott egyet, csak 17-be kiverekedni nem akkora buli. :D"Bad reklám is reklám too"
-
ngaba
aktív tag
válasz Integrale #10337 üzenetére
Köszi. Ezek szerint alapvetően bevált; remélem, problémamentesen szolgál majd.
Én Szegeden néztem egyet anno, de próbakörre nem vittem el, mert már láttam, hogy nem fogom megvenni, és nem akartam húzni az eladó idejét. Így menettapasztalatom nincs vele. A csomagtartóban a lépcső nekem sem tetszett, de nekem is az jött le, hogy rendesen alul van árazva nálunk ez a kocsi... (Simán megvehető, ha talál az ember egy szép példányt.)
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz Integrale #10339 üzenetére
Ha elégedett leszel a 17-ben a fényezővel, akkor én is szívesen fogadnám az infót.
Találkoztam a 159-el egy fácánnal, szerencsére megúszom egy első lökös fényezéssel, és egy jobb-alsó méhsejtes díszrács cserével..."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Mr X
veterán
Üdv urak!
Kis kitérő után (Volvo és BMW) visszatértem az olasz körbe egy 2008-as 150LE-s 147-essel.
-
Phobion
őstag
Sziasztok!
Olyan problémám van az 1 éves Fiat Tipo 1.4 T-Jet autómmal, hogy már másodszor megyek a márkaszervizbe azzal a problémával, hogy amikor megy a szellőztetés (nem belsőkeringetés), akkor egy idő után ilyen extrém irritáló, fémes cicergő hangot lehet hallani a szellőzőnyílásokból. Amikor elsőre odavittem, akkor azt mondták, hogy fűtőmotort cserélnek benne. Ezt követően egy darabig nem volt ilyen hang, majd most megint előjött. Hívtam őket időpontot kérni, amit adtak is, de azt mondta az úriember, hogy minden Tipo-nál van ilyen cicergés és hogy ennyiért el kell dönteni, hogy ez belefér-e. Hát a pofám leszakadt majdnem, mert külföldi Fiat fórumra is írtam és senki nem jelzett vissza ilyet + anno még vásárlás előtt sem mondott ilyet senki + nem is olvastam.
Szerintetek érdemes másik márkaszervizbe elvinni? Más is tapasztal/t ilyet?Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
gipsztigris
addikt
válasz Phobion #10347 üzenetére
Anno egy hasonló beszólás miatt akkora balhét csaptam a Peugeotnál, hogy szerintem még mindig arról beszélnek, pedig már vagy 20 éve történt.
Nekem is el akarták magyarázni egy vadiúj Peugeot 307 SW 2.0 Hdi-nél -amikor visszavittem, hogy a váltó harmadikban kegyetlenül sír-, hogy "EZ ILYEN! MEG KELL SZOKNI."
Volt egy "kis" pengeváltás velük, de miután beszéltem a gyári képviselővel, mindjárt jobb belátásra tért a szerviz és már rendelték is az új váltót."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Phobion
őstag
válasz gipsztigris #10348 üzenetére
Hát ez nagyon durva. Olvastam már nem egy új autós horror történetet, de azért nem gondoltam volna, hogy én is belenyúlok. llyen gyári képviselőket hol találhatok meg, ha esetleg odaáig fajulna az incidens?
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
válasz gipsztigris #10348 üzenetére
De végülis akkor te végezted el helyettük a munkát, mert lebokszoltad a dolgot az importőrrel. Onnantól, hogy az importőr rábólint és állja a költséget, az alkatrészcsere csak rutin gyakorlat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Androidos fejegységek
- Linux - haladóknak
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- War Thunder - MMO Combat Game
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Parfüm topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Háztartási gépek
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000