Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz hacki87 #10950 üzenetére
jajaja, ez meg csak az elso programozas volt majd meg finomitanak rajta, hogy 300 fole keruljon, meg 540-550Nm...
ez a 6-s valto a 147-n 2500-nal 140km/h a 215/45 R17-n
ez a kepen a Stilo 16"-s felnije rajta
most voltam okt 23-n temetojaraton Zala-ban, hazafele Siofok-nal egy WC+meki utan felhajtva ujra az M7-re pont elment a belsoben egy matt lila Dodge Challenger
utolertuk, aztan egy darabig jott mogottem 170-180-l
elengedtem, hogy hadd menjen, ha akar, de sokat nem ment elore, inkabb kiallt a kozepso savba vki mogott menni 125-130-l
aztan megint elmentunk mellette, akkor beallt a 3-4-s konvojunk moge megint a belsobe
mondtam is muternak tuti azert megy vki mogott ez, mert akkor vagy 3 literrel kevesebbet eszik, ha kifogjak elole a szelet
kepzelem mit nezett volna, ha megjelenik mogotte egy ilyen okositott Punto, es kinezve mogule balra 240-nel kivakuzzatöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz hacki87 #10950 üzenetére
van a Manky-nak egy 147 Q2-je is, ami 1.9 16v 150lo, mint ez a motor is ebben a Punto-ban, csak a Q2-ben torsen sper-s a valto mar
arra is ra lett okositva, csak ennel vmivel jobban, mert az 418lo meg 637Nm
az E60 BMW M5 5.0 V10-t elveri kb 4 autohosszal 1/4-n, pedig az RWD-rol indul, szoval ERŐBŐL elmegy neki a rajt utan
meg tavasszal rakta ossze a Covid alatt1/4-n 12.6-t megy 189km/h-val, 1380kg + sofor
mondtam is mar neki, hogy elvihetne a Totalcar-s eromerobe a Bélá-hoz, szerenykedve eloadva, hogy iratott ra egy csatacsippet szoval a gyari teljesitmenyt fogja tudni
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
LógaGéza
addikt
válasz hobizoli #10949 üzenetére
Folyamatosan agyalok, hogy meg kéne egy kicsit "erősíteni" a 159-et, de félek, hogy a váltó (M32) nem fogja bírni
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
hobizoli
nagyúr
válasz LógaGéza #10953 üzenetére
van hozza egy upgrade-lt csapagykeszlet a nagyobb hazzal... amikor keri a felujitast, azzal kell osszerakatni
igen, amugy ezeket az igy tunnerolt motorokat meg a FPT (Fiat PowerTrain) valtok szupportaljak tobbnyire
ezeket onnan lehet megismerni, hogy az R a 6. mellett van jobbra-hatra
a GM valtoknal balra-elore van az R az 1-s melletttöbb drón kell ;P
-
válasz hobizoli #10951 üzenetére
Nem is értem minek neki olyan kocsi, ha tojáshéjjal a lába alatt vezet. Én utazónak 160-ra szoktam állítani a tempomatot, az már egy olyan sebesség, amivel haladok is, még nem is zabál túl sokat, meg kevesen mennek el mellettem.
Mondjuk a hétvégén egy 520d pont beleállt a seggembe, mikor egy kocsisorból kijött valaki 130-cal előzni és vissza kellett lassítanom. A bömbis meg rám jött, mintha én nem tudnék menni. Úgyhogy hagytam még visszalassulni az autót 110-ig, 4-esbe visszaváltottam, aztán mikor kisorolt az előttem lévő, akkor padlóztam... 270 felett vettem el a gázt, addigra a bimmer eltűnt már a horizonton
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz HussarF #10958 üzenetére
Az nem is vész. Az én Peugeot 306-osom is 10 felett eszik 160-nál.
Bár én csak számolni tudtam nyáron, sacc/kb-ra, mert nincs kijelzés nálam, és ugye nem tudok végig annyival menni, mert ilyen audik meg mercik beállnak elém 140-nel...Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Az egyenletes haladásnak van egy energiaigénye, ami függ persze az autó formájától (légellenállás), az autóra jellemző hajtáslánc veszteségtől, gördülési ellenállástól, az autó tömegétől stb. De az igazán nagy különbségeket nem ez adja. Mekkora teljesímény kell egy 160 km/h-s folyamatos haladáshoz? 90 lóerő átlagban? Úgy nagyjából sztem annyi.
Az igazi különbség akkor jön, ki, amikor sok gyorsítás van. Még, ha nem is megyek gyorsabban, mint amennyit más kocsikkal szoktam, tehát ilyen 60 lakott területen, 120 országúton, akkor is az, hogy nem erősen gyorsítva is kb. másfélszeres gyorsulással indulok egy piros lámpa után egy átlagosabb autóhoz képest (ha nem törekszek kimondottan finomkodásra, akkor egy komfortos pedál lenyomásnak ez az eredménye), vagy kigyorsítás lakott terület után, vagy előzés közben...
Egy normál autó, mondjuk 150 lóerős, 150 lóerőnél nem tud nagyobb teljesítménnyel gyorsítani, ami lefordítható egy pillanatnyi fogyasztásra. Egy nagy teljesítményű autó meg gyorsításkor annak sokszorosát tudja leadni, értelemszerűen a sokszor akkora üzemanyag igénnyel.
Nekem már az is meglátszik 2 tankolás közötti fogyasztásomon, mondjuk 350 km-en, hogy ha néhányszor odalépek 220ig.
Ha csak 60-120-160 as tempókat tartanék lakott terület / országút / autópálya szakaszokon, nem mennék gyorsabban sehol és visszafogott felgyorsításokat csinálnék, akkor simán 10-11 literes fogyasztás jönne ki százon. Így most olyan 13 liter 7000 km-re vetítve. -
válasz Triathlete #10961 üzenetére
M1-esen Zsámbékig, onnan Tinnye-Piliscsaba, majd Esztergom, visszafelé pedig Dobogókő felé. Szerpentinezésnek persze túlzás nevezni, de alföldi gyerekként, ha átmegyek egy bukkanón, már szédülök a magasságtól
-
LógaGéza
addikt
válasz Integrale #10954 üzenetére
Azt már átléptük szerintem, Manky alap programjával :) Sajnos nem tudtuk mérni,
mert benne volt még a DPFmikor megírta. Ilyet nem szabad mondanihobizoli
Erről az upgraderől van esetleg linked, hogy miből áll a dolog/honnan vehető meg?"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
mekker
őstag
Megint a MultiAirről kérdeznék. Mi a várható élettartama a modulnak, és hogy lehet megállapítani, használtautóvásárlásnál, hogy csereérett? Csak maga a szett drága, vagy a szerelés is?
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
Free Rgc
tag
válasz mekker #10967 üzenetére
Nem tudom hogy lehet megállapítani a multiair hibát! Nekem úgy jelentkezett hogy a reggeli hideg indítás után dadogott a motor hidegtől függően 10 másodperctől 1-2 percig, majd kisimult és egész nap hibátlan volt! Illetve random három hengerezett menet közben főleg erőteljesebb gyorsítás után; volt hogy pár kilométeren belül többször, volt hogy 3000km alatt egyszer sem... Amikor ezt csinálta erőtlen volt a motort, ( 3 henger hatás szerű ) majd leállítottam újra indítottam és utánna megint tökéletesen működött egy ideig... Friss olaj csere után nem volt egyáltalán hiba! pár ezer kilométer után viszont az előbbi leírtak jelentkeztek! 200e kilométert bírt a cseréig! Nem tudom a régi tulajdonos hogy cserélte az olajat és a multiair szűrőt, gyanítom hogy ez a lelke, és az a biztosíték hogy sokáig hibamentesen működjön. Olyan 300e forint a multiair modul a sallangokkal, plusz a munka díj!
[ Szerkesztve ]
-
-
mekker
őstag
válasz Free Rgc #10968 üzenetére
Ha nagyjából determinisztikus ez a probléma, akkor azzal együtt tudnék élni, legfeljebb az árazásba beleszámítom. A technológia nagyon tetszik. Illetve Bravonál talán még elkerülhető, de Mitonál már nagyon kínálatfüggő, TCT-sből nincs is másmilyen.
És maga a motor hogyan tetszik? Fogyasztás, zajszint?
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
Free Rgc
tag
válasz mekker #10970 üzenetére
Masodik autónak vettem a Mito QV-t, ( pont bedöglött a 147 GTA ) de megtetszett!!! 7-7,5el megelégszik, kicsit azért meg van piszkálva, a hangja jobb mint az átlag, de a V6-hoz szokott fülnek kevés! Multiair csere után most hibátlan, első olasz autóm ami nem eszi az olajat!! Szerintem meglepően jó a Motor, szinte senki sem hiszi el hogy csak 1.4!
-
-
berek21
senior tag
-
gipsztigris
addikt
válasz hacki87 #10977 üzenetére
Ügyes vagy! Egyébként az 1.6 hál'Istennek nem az a berohadós fajta!
Múlt héten nekem is remegett a gyomrom kissé, mert a 300 eKm-es Deltámból a porlasztókat kellett kivenni hidrotőke csere miatt, de olyan könnyen kijött mind, hogy az szinte hihetetlen! Igaz, a porlasztók is hibátlanok voltak, pedig 300 ezret futottak."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
LógaGéza
addikt
válasz hobizoli #10966 üzenetére
Köszi, valamiért többre számítottam árban
Ha ez megvan, akkor utánna jöhet a nagyfékre átalakítás, aztán kereshetek valakit, aki tapasztalt az ilyen motorokkal.
Még jó, hogy jövőre el akarjuk kezdeni a házfelújítást is"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
m3tr0
senior tag
Sziasztok,
2017-es Fiat Tipo 1.3 Mjet dízelmotorokról mi a vélemény,mik a tapasztalatok?
Egy céges autónak választanánk Bp város illetve agglomerációból való bejárásra.
Ezek sima szíjas motorok(vezérlés)?https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
molnarpeter
nagyúr
-
gipsztigris
addikt
Semmi baj vele, csak oda kell figyelni rá!
A láncot le kell cserélni 200 ekm környékén (még akkor is ha nincs hangja) és utána kimegy a világból. Alig drágább a lánc szett mint egy vezérműszíj készlet. Ha véletlenül szakad a lánc akkor sincs nagy baj, csak eltörnek a himbák, de a szelepek nem görbülnek. EGR-re DPF-re mindegyik érzékeny."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
m3tr0
senior tag
válasz molnarpeter #10982 üzenetére
Igazából extrém az igény,mert 4-5 fős kisteherautót kellene vennem belőle.
Ilyet viszont itthon nehéz találni, - csak olasz importból van ilyen - hahu-n van egy nem túl sok km-t futott Tipo,ami árban is megfelelne,ezért kérdeztem rá.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
molnarpeter
nagyúr
Ezt megnézném előtte, ha engedi a keret - tapasztalatok alapján némileg jobban viseli a városozást, bár olajszintet lehet érdemes néha megnézni. Ha drága, akkor marad a Tipo első és egyetlen helyen Fiorino vonalon tudnék mesélni, nem 200, némelyik 100-at sem bírt gyári vezérléssel sajnos, sajátban mondjuk 183k után jónak tűnik, de rövidebb olajcsere és dpf nélküli még.
[ Szerkesztve ]
-
gipsztigris
addikt
válasz molnarpeter #10985 üzenetére
"Fiorino vonalon tudnék mesélni, nem 200, némelyik 100-at sem bírt gyári vezérléssel sajnos, sajátban mondjuk 183k után jónak tűnik, de rövidebb olajcsere és dpf nélküli még."
Én sem azt mondtam, hogy 200-at mindegyik kibír, csak azt, hogy ha nincs hangja akkor is érdemes cserélni 200 körül és akkor nem lesz baj. Egyébként volt olyan 1.3-as mjet/cdti motor (Opel Corsában), hogy 350 ekm-nél még visszaraktam volna a láncot nyugodt szívvel. És gyári lánc volt benne."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
hobizoli
nagyúr
-
LógaGéza
addikt
válasz hobizoli #10987 üzenetére
Persze, meg a kettőstömegűt is már akkor, hogy legyen rendben ez a része, akkor biztos nem kell a váltóhoz nyúlni egy jó darabig.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Na, végre eljutottam odáig, hogy ez is megszülessen. Beszámoló az autóról bő 3 hónap után: blog
Akinek ígértem, hogy majd megmutatom, de nem jött össze, attól bocsi. Azt hittem sokkal több időm lesz majd ilyesmire, de eddig nem úgy alakult. Majd bepótoljuk.
-
hobizoli
nagyúr
5x98 58.1 16"-s lemezfelni letezik 147/156-hoz...?
több drón kell ;P
-
jjohn
aktív tag
Hali mindenki!
Kérdésem lenne! Alfa147 1,6 TS 106 LE olyat csinál a hőfokmérő. Szépen felmegy ~90 C-ra majd egy idő után visszaesik olyan 80-as értékre, majd kis idő múlva újra rendesen mutat és ezt játssza. Akkor fordul elő mikor megy fűtés a kocsiba különben nem. Vajon mi lehet az ok?
Ennyire visszahűt a menet szél? Vagy kiegyenlítő tartály levegőző szelep dugulás? Vagy kontakt hiba?
Más hiba nincs minden paraméter jó olaj, víz rendben, megy mint a golyó.
Köszi előre is! -
Free Rgc
tag
Szerintem is termosztát gyanús, ha a mutató kimozdul akkor nem 80 fokon van a víz hanem alacsonyabban, ugyan ez volt nálam is élő adatokat olvasva lement 65-70 re, főleg a hidegebb időben! Melegben és fűtés nélkül rendben volt nekem is... Mennyire melegszik gyorsan? Abból is lehet következtetni....
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Tippmix
- iOS alkalmazások
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Noble Chair EPIC
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000