Új hozzászólás Aktív témák
-
Patrick
addikt
Fain verda nagyon a Veloce, nekem is fáj rá a fogam, de egyenlőre majd egy 4-5 éves Giuliát fogok venni. Ha minden olyan lesz, amilyennek lennie kell...
Én is végeztem konfigurálást, szép összegek jöttek ki. Nekem ez az álomautó, ez van gyerekek...
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
-
Patrick
addikt
Ma meló után este elmentem tankolni, már majdnem végeztem a tankolással, amikor is, egyszer csak, az első lámpák világításáról felismerhető autó kanyarodott be a benzinkútra. Kikerekedtek a szemeim és csak néztem és néztem a halkan guruló autót... Nem hittem el... mondom, ne, neee ba**meg, ez egy Giulia!!!
Ahogy egyre közelebb és közelebb jött a sötétből a benzinkút fénye alá, egyre jobban körvonalazódott az autó. Hófehér színben, elgurult a parkolóig és ott megállt. Gyorsan végeztem a tankolással, mondom elkapom a tulajt az fix.
Bementem fizettem, mentem ki, csávó jött velem szembe, nem tudtam, hogy magyar vagy osztrák, mert oldalról nem láttam a rendszámtáblát, szemből meg elvakított a DÖG! Mondtam neki Hy! Erre ő: Helló. Jól van mondom, akkor eddig jó... bement vett egy energiaitalt, aztán kijött.
Addig én körbejártam az autót, szemügyre vettem, s bár pirosban tetszik a legjobban (vagy monzapiros) és abban a színben is akarom majd megvenni, de ez a fehér is nagyon jól áll a Giulia-nak. Arra jutottam, hogy ez egy dög. Egy mocskos kis dög. Láttam millió képet és videót róla, de élőben, teljesen más. Egyszerűen ez jutott róla eszembe, ahogy leguggoltam az autó elé és megnéztem milyen elölről, majd hátulról, ez az autó egy mocskos kis perverz olasz dög. Azok az idomok, ívek, kanyarulatok, áhh... Nagyon dögös!
Megnéztem belülről, végigtapogattam az üléseket, a kárpitot, a kormányt, mindent és nagyon jó minőséget éreztem így tapintásra. És az a hang, amikor elindította, az a halk morajlás, pedig 2.2-es dízelről van szó, 8,5-ért vette, 500 km volt benne. Pirosat akart ő is, de azt pont el volt adva, aztán mégse, tök mindegy. Ahhoz képest, hogy dízel volt, elég jó volt a hangja, ahogy a csávó kigyorsított a parkolóból... Ő az első a városban, akinek Giulia-ja van és imádja. Én benzinest veszek majd.Na ennyi a történet.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
válasz HussarF #5598 üzenetére
Nem hiszem, hogy lesz itthon olyan. Dízelt meg nem veszek... 3as bmw-k és audi a4-esek is 5-5,5-től vannak és nincs mindegyiknél 100k km sem. A C mercik vannak 7 milla felett...
Páran mondják, hogy nem fogja tartani az árát és sokat veszít majd az értékéből, hát nem tudom... majd kiderül.„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
válasz TheProb #5874 üzenetére
Kint kb. 8,4 milla a legolcsóbb 2016-os évjárattal. Szerintem 4 évesen kb 4,5-5 millába fog kerülni használtan... Dízelt 6-tól lehet venni már most. De benzinesem lesz.
Nekem egy faceliftes 406-osom van... elég sok szóba jött, új autó gyanánt, 301, mazda 6, kia optima, de amikor megláttam, hogy legyártották álmaim autóját... áhh... KELL!
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
válasz TheProb #5876 üzenetére
Igen, jók a KIA-k. Ha nem jött volna ki az Alfa a Giulia-val, akkor Kia Optima LX-et vettem volna. 2000-es szívóbenzin, 163 ló, szép sedan.
Még kiskoromban tetszettek a piros audi a4-esek, ez volt 20 éve. De akkor még alig volt belőle itt a városban. Kb. ennyi a német autókhoz fűződő viszonyom.
A régiekről hallottam milyen "jók", de az újak is rohadnak?:S pedig nagyon jók azok is.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
válasz kisza25 #6283 üzenetére
Igen, joso, munkatársam vett 1-1,5 éve Kia Rio-t, tök jó kis autó meg minden, most fél millával többe kerül... 3,2-ért vette, most ugyan azzal az akkor felszereltséggel már 3,9 körül jön ki. Ettől függetlenül tényleg jók.
Ja, igen, majd kérjük az élménybeszámolót.
[ Szerkesztve ]
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
Egyetértek és egyébként teljes mértékben megértem Pistát, én ugyan így ugráltam körül az autót, mint egy kisgyerek, amikor először megpillantottam élőben egy benzinkúton, le is pacsiztam a sofőrrel, aki addig BMW-t vezetett és totálisan elismerte, mennyire jó ez az autó és már érti miről beszélnek az Alfások. És ő egy dízelest vett... nagyon dicsérte.
Egyébként a reklámok nagyon jók, ötletesek.
Elképesztően jó autó, nagyon várom már, hogy megvehessem...
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
válasz HussarF #6430 üzenetére
2020 nyara.
Megpróbálok kifogni egy 4 éves piros benzines super-t. Nézegettem itthon is és a hasonló szegmensben lévő autókat, hát vicc, amilyen árakat akarnak, kint olcsóbb, még úgy is, hogy behozatod minden cuccal együtt.
Kb. 4,5-5 milla lesz.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
-
Patrick
addikt
Amúgy nem vagyok suv párti, mindig is sedanos voltam.
Tény, hogy jól el lehet benne férni, már mint a Stelvio-ban, és tetszik is, nem kicsit, ha suv-ot vennék, Stelvio-t vennék. De a Giulia, áhh... nem is ragozom.Mivel egy 2001-es évjáratú 136 LE-s autóból ülnék át, nem nagyon fognak hiányozni a nagyon nagy marketinges és egyéb kényelmi funkciók... így is szeretek vezetni, hát még egy olyan autóban, ami AMORE!!!
Jó, a tolatóradar tök jó, ez a fékasszisztens megint jó, meg figyelmeztető sávtartásra, tempomat stb, ezek még oké kategória... nem tudom mit hagytam ki? Kijelző a középkonzolon, az enyémben is van, két szint tud és kiír pár infót, ahhoz képest a Júlia? Mérföldkő.
Eleve a vezetési élmény és a külső fogott meg és ott már el is dőlt minden. + hátsó kerekes, 50-50%-os súlyelosztás, 0,23-as légellenállási együttható, sok minden alumíniumból van, nem csak a motorblokk, mind az európai, mind az amerikai törésteszten kiemelkedően vizsgázott, az egyik legjobb lett. Az egész koncepció tetszik.
Lassan 2,5 éve kint van, megbízható autó egyenlőre.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
Tegnap is láttam egy Stelviot, setétben kiszúrtam a lámpáját, há mondom ez Stelvi.
Meg most értem haza és ma is jött velem szembe egy fekete osztrák rendszámmal, villogtam neki, hogy szép az autód, szerintem nem egy nyelvet spráholtunk...A suvot úgy értettem, ha nem lenne sedan csak suv a világon, akkor Stelvio...
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
válasz HussarF #6469 üzenetére
A Veloce 280 le. Csak a Giulia és a Giulia Super a 200 lovas, benzines.
Én inkább úgy mondanám, hogy alapból hátul hajt, amikor szükséges, akkor tolja csak előre a hajtás 50-60%-át és akkor működik az összkerék-hajtás, különben nem. Ez lehet pl. D-ben padlógázás kigyorsítás, vagy ha esős időben túltolod, esetleg havon mész, vagy ha a jobb első, vagy hátsót leteszed a fűre városon kívül, esetleg, ha kanyargós szerpentinen mész, mint Fittipaldi. Tehát nem állandó az összkerék.
Nálunk már lehet kapni a TI-s verziót is, szintén összekerekes.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
A súlyeloszláson elvileg semmit. Azért van kb. két részre osztva a napfénytető, középen ugye el van választva, kb. a B oszlopnál majdnem, ad egy kis erősítést, merevséget.
Egy külföldi fórumon 20 kg-ot írtak... én néztem két alap Veloce-t, egyik lemeztetős 1530 kg, a másik napfénytetővel 1535 volt önsúlyra. Pontos infót nem találtam. Az árakat írják, de hogy hány kg...?Az alap giulia-ban acélból van a kardántengely.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
Egy kis Vályi Pista!
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
Tervre Giulia, Veloce, Quadrifoglio a sorrend. Vagy rögtön Veloce, ez még kiderül. Kíváncsi leszek a GTV-re és a hibrid hajtásra, idős koromra meg valami elektromos Alfa.
Egyébként soha nem voltam SUV párti...egyik sem érdekel vagy fog meg. A Giulia és a Stelvio közül is a Giulia-t választom, de a Stelvio azért mocsok jó lett, tetszik...
Amikor még nem volt autóm, akkor a Touaregek teszttettek. ma már nem értem miért.
Egy V10-es 5000-res Touaregben ültem... mentünk is vele. Jól gyorsult... belül, mint egy szálloda, de nem volt akkora élmény, nem fogott meg. Na meg 2500 kg...„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
Pár napja legördült a 100 000. Giulia.
Ebből eladtak eddig 50 000-et európában és 19 000-et amerikában. Durván 70 000 elkelt a 100 000-ből. Így, ennyi idő után szerintem ez azért nem rossz arány...
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
Kínát, Ausztráliát nem is számoltam, bizony.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
Kíváncsi vagyok mit tud majd ezzel a motorral a Giulia... nyilván beesik 10 milla alá a benzines ára is... Nem tudom, hogy jó e ez az 1300 cm3 turbós vagy nem... Oké, kisebb fogyasztás, kisebb súly, de meddig bírja majd a motor? Elmegy 200 000-et?
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
Hát igen, a +30 Le benne van mind a kettőben.
Szerintem is az abszolút belépő szint lesz benzinesben és a faceliftel jön...
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
Gondolkodtam esetleg... de nem hiszem, hogy kátyúba hajtott... Akkora kátyú ott tuti nincsen.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
Ha jól emlékszem az olaszok azt mondták, hogy a 700 Le is "elérhető", de azt már nem bírja az automataváltó.
„Aki barátot talál, kincset talál."