- Rövid videón a The Forever Winter
- World of Tanks - MMO
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Elite: Dangerous
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Diablo IV
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Fallout 4
- Cyberpunk 2077
Új hozzászólás Aktív témák
-
alázógyík
őstag
válasz gipsztigris #11450 üzenetére
Nagyon OFF, de nekem 4 olasz után jött egy Auris TS Hybrid, 6 éves lesz, közel 210E km van benne. 1db izzó volt cserélve, ami kiégett.
Minden futómű alkatrész gyári még benne, pedig ebben multilink a futómű.
Nagy a kontraszt, pedig nekem az olaszokkal is szerencsém volt, nem kellett sokat költeni rájuk a kötelezőn kívűl. -
gipsztigris
addikt
válasz alázógyík #11451 üzenetére
Egy hatéves autón ez így van rendjén, ha a kötelező dolgokat megadják a kocsinak, de szerintem, az Auris sem lesz 10 év múlva makulátlan. A 210 ekm nem vészes hat év alatt, mert az évi 35 ezreből arra lehet következtetni, hogy hosszabb távokon volt használva. Rövid távokon elég nehéz beletenni ennyit, kivéve ha taxis vagy.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #11450 üzenetére
Ignis-n tavaj volt komplett elso-hatso fek + gumi fekcsovek, elol lengokarok, kormanyosszekotok stb csere es siman 300k volt az is... 28k egy fekdob hozza, es nyilvan csak kettot lehet venni
ja bal elso kerekcsapagy az aggyal egyutt 48k....hello
er az auto 600k-t kb
es egy hoki Ignis
147-nel hatso fektarcsak + betetek + kezifekbowden munkadijal megallt a 2db Ignis fekdob aranal kevesebbol, pedig nem az AZMT-t raktak abba se
par evvel ezelott el volt torve Ignis jobb oldali elso rugoja, ket toronycsapagy, lengescsillapitok, rugok munkadijjal 150k
na?
megneztem most, egy lengescsillapito olcsobb a 147-be, mint az Ignis-be... de amugy fel lehet ujittatni is ehhez kepest fruttiert
van az Ignis-ben (most figyelj) 140k km a 17 eves autoban147 futomuben igazabol 1-1 lengokarral van tobb elol oldalankent, mint egy McPherson futomuves autoban, a hatso hurkapalcika karok sem igazan dragak
70k korul allithato is van hozza, amivel G szemmel mindenhogy is allithato a doles osszetartas utanfutas es az G szem kulon cserelheto is mar azon, amivel ha ultetve is van az auto beallithato a futomu "jo"-ra
ennyibe kerul a 2 hosszu 2 rovid "gyari" is hozza, amibol ha kiverodik a szilent, akkor kuka a kar is
nekem 2017 ota elol kellett 1-1 felsot es alsot cserelni, meg hatul az egyiket, mert megutottem a futomuvet vhol kicsit es lett az egyik karban egy horpadas
nekem Weitec 60-200 Gewinde futomu van az autoban minusz 60mm-n, azaz ez a legmagasabb allasa, akkoris benne volt mar ez, amikor vettem (2 honapos kora ota le van ultetve), es nyilvan akkor sem vadonat uj lengokarok voltak benne, amikor vettemaz meg hogy egy Optimac vs Meyle/Lemforder elso-felso lengokar kozott miert van 4x(!!) ardiffi, nekem senki nem fogja tudni megmagyarazni, mert a szilentek ami igazabol kiverodik benne, meg cserelhetok
gyarilag sem igy banyasszak ki a kart a foldbol szilenttel egyutt, hanem belepreselik a karba
sot, olasz ebay-n van elso komplett lengokarkeszlet ~45k-ert olyan, hogy zsirzoszemek vannak a karokban
meg ugye ezt osszerakaskor ugy kene csinalni, hogy szilikon (szerelo)zsirral bekenve van a helyere rakva, es nem takkszarazon... csak legtobb helyen szarnak erre ra ballisztikus ivben, jooovanazuugy
es nem akkor nem az van, hogy 6 honapja lett kicserelve es mar nyoszorog, meg szarazon ledaraljaB6-s Passat-nal is mennyi is az a 8 lengokaros elso futomu felujitasa? azon sosem latom hogy sirna vki, pedig igazabol az sem mai auto mar, meg egy 200k-t ott is el lehet tapsolni erre lazan... sot, es 1 misi alatt vannak mar ilyen autok is
E46 Compact-hoz Meyle HD lengokarok 75-80k/db, mert azert szart nem veszunk es akarhogy nezzuk huszoneves auto mar az is
elso-hatso futomuhoz csak az alkatresz koltsege nem all meg 250k alatt ott sem, ha "minoseget" veszel
es mennyi is a hahu-n egy E46 compact? 5-600k-ert siman kapsz azt is
aztan ott meg van olyan szitu is, hogy a hatso futomu bekotesi pontjainal eltorik a padlolemez
az mi? ertem hogy van hozza javito szett, csak le kell hozza bontani a mindent IS ehhez ott, hogy meg tudjak javitani es 3-4x annyi a munkadij melle, mint amibe az a par lemezdarab kerul[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Integrale
veterán
Én inkább keresnék egy fasza 147-et, mint Bravot.
Van a családban 1.4 T-Jet Bravo, húgomnak egy 2018-as Aurisa van.
Ezekkel összevetve 147 veri mind a kettôt általános minôségben, igényességben.
(Húgom pl vágyik vissza a Lybrába az Aurisból, úttartás, zaj, felszereltség és az igényesség okán fôleg).Bravora azért lehet szórni a pénzt rendesen. Turbó, leömlô, M32, féltengelyek, hátsó nyergek stb stb, így kapásból 5-800e Ft-ról beszélünk, és még drágább is az alap.
Nyilván tàgasabb, modernebb a Bravo, de egy jól felszerelt 147-nek sem kell szégyenkeznie, sôt.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #11456 üzenetére
csak leirtam, hogy igazabol mas hasonlo korbol szarmazo masik jarmu fenntartasa sem lenne sokkal olcsobb...
sogor F31 335XD pajorvagenjere 2 ev alatt rament ~3.5millio, azaz havi 150k atlagban, amit eléget ra
2013-s vas
most majd felujittatja a ket csigat rajta, belekarcol a 4millioba is mar
na az egy igazi penztemeto pltöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz CharlieDrop #11458 üzenetére
messze nem csak errol van szo
igazabol ezek sem masok, mint masik gyarto, csak megy hype meg a legendariumok...
pl kollegaim mind nemetauto maniasok
a B5 A4-re AFN 1.9TDI-re koltott egyik 800k-t 3 ev alatt, 2 generator, onindito, 2 akksi, adagolo futomu, turbo... masiknak 5 ev alatt B4 A4 1.9TDI 1Z adagolo 2x, turbo 2x, most teljes motorfelujitas is beugrott, csak ez annyiba kerult most, mint az auto piaci erteke kb... semmi tunnerolas nincs rajta, takk szeria az egesz auto
masiknak E46 320d meg a 136loeros adagolos... egy igazi betegagy
azon van az a hirtelen halal VP44-s adagolo, neki is megkukult az elektronika rajta (=150k), vizpumpa, kardankereszt, diffi, 3 ev alatt motorcsere 2x, egyikben eltort a veztengely menet kozben, masikban elolvadt azt egyik dugattyu, klimakompresszor, generator, porlasztocsucs felujitas/csere, adagolo teljes tomitescsere beallitas, sarvedo ivek mind rozsdallnak korben, kombiajto is az ablaknal.... ez olyan 2.5milliot kert eddig 6-7ev alatt
egyik motorcsere 500k volt, a masik 600k
1.3misiert vette akkor
mondtam mar nekik parszor, hogy vehetnenek mar vmi rendesebb autot is
sogornak is a 3.5millio ugy jott ossze, hogy pl okosan beraktott egy Webasto allofutest az autoba nyaron, mert nem melegszik fel a vize 70fok fole
360k volt beszerelve
nem am a termosztatot csereltette ki... persze jott a tel, a hibas termosztattal nem futott fel az auto erdemben akkor se, mert a nagy huto koron egybol le is adta a hot a kornyezetbe, de legalabb kinyirta az akksit is
S&S-s akksi 450EUR + 180EUR a betanitani
meg mutattam is neki itt, hogy beulunk a kopp hidegmotoros 147-mbe, ami tegnap ment utoljara, 3km utan 90fokos a vize...na?
atjott vele magyarorszagra ezert meg olajat csereltetni
az 160k, mert fuuuuu, 7.5 liter olaj kell bele, meg gazolajszuro, legyszuro, pollenszuro...
unixban a teliaron 8k-s legszurot 21k-ert szamoltak fel, mikozben kb 6k-ert hoztak ki kedvezmeny %-l... alig vettek le azzal is
90k volt a munkadij a papiron egy tok maszek BMW szerviznel egy olyan melora, hogy kb 2 ora alatt akkor is megcsinalod, ha az egyik kezed a zsebedben van kozben
ja es ez netto 160k, ha szamlat is ker, akkor +27%
mondtam is volna a faszinak, hogy anyad temetesere koltod remelem
de o az ilyen f.sz, hogy kifizeti... mondtam is neki, hogy atjossz egy osztrak rendszamu BMW-vel, szerinted majd nem fognak atb.szni mindenhol ahogy csak tudnak?
az a Webasto is, 190k a felujitott, tok fapad megcsak nem is taviranyithato darab, 170k-ert (!!) szereltek be
szombat keso delutan odavitte, vasarnap delelott kesz volt
szerinted egesz ejjel azt csinaltak?
vagy hogy jon ki a 170k a szerelesre?
kert volna errol is szamlat, akkor meg +27%
esz megall....
aztan a termosztat volt a baja igazabol, ahogy mondtam is neki...
utana jott hetfon az a 160k-s olajcsere is....
ket nap alatt ratapsolt tobb, mint fel milliot, amibol ~420k kajak csak felesleges penzkidobas volttöbb drón kell ;P
-
CharlieDrop
veterán
válasz hobizoli #11459 üzenetére
4. BMW-m van. Nem hype-olom. Hidd el.
Van mellette olasz, de volt Hondám, Fordom is.
Ha valaki rendszerben gondolkodik és ismeri az adott típust nem lesz betegágy. Csak mi szeretjük azt a hibát megjavítani, ami előjön… az, hogy az valaminek az előjele, oka, vagy bármi összefüggésben van nem számít, majd ha az is ledöglik, addig jó.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
LógaGéza
addikt
válasz HussarF #11303 üzenetére
Na megvette a srác a 147 2.0TS-t, ment vele ~2000km-t, egyszer csak az M4-en egy csattanás, nagy füst. Autó leállít, kimentünk hozzá, bevontattuk egy pihenőbe, ott megnéztük, és láttuk, hogy az olajteknőből csöpög az ami benne van. Hazahoztuk, leszedtük a teknőt, és volt benne egy hajtókar darabokban.
Szerelővel beszéltünk, azt mondta ezek vagy csapágyasak lesznek, vagy már azok, ezért nem is éri meg motort se nagyon venni bele, felújítás meg piszokdrága.
Így most áll az udvaron, a sorsára várva, nem tudjuk mi legyen vele..."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
hobizoli
nagyúr
válasz LógaGéza #11461 üzenetére
ezeknek a jellegzetes "baja", hogy 15+ evente se vette le senki az olajkartert 1x kipucolni a lerakodasokbol, mert pasztaval van felragasztva es azt nyugos melo lekaparni korben meg ujra felrakni
foleg azoknal az autoknal fordul elo ez, ahol okosan betartottak a 20k km-s olajcsereperiodust is melle
aztan eltomodik retektol az olajszivattyu szivokosar szuroje, es nem kap eleg olajat...
ugyanezert lettek csapagyasok az 1.5dCi-k is
ismeros vett egy Scenic-t, 3 het mulva csapagyas volt
levettek a kartert rola, 2-3mm-s olajsar lerakodas volt a tekno belso felen
ugyhogy amikor bontoban vett bele egy motort, azzal kezdtek ott, hogy az alja le... nem az elso lett az, ami tiszta volttöbb drón kell ;P
-
apatyas
Korrektor
Az ilyen végképp bekrepált motoros kocsiknál mennyire opció az elektromosra átalakítás? Múltkor néztem ilyen videót, ott vmi kisebb ezeréves kocsit építettek át.
pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #11462 üzenetére
A motortömb és a főegységek megegyeznek. Én keresnék bele egy jobb 2.0 TS-t és összerakni teljesen. Asszem ezt a motort is érinti a hajtókar csavar nyúlása, ahogy az 5 hengeres, de szintén azonos motorokat.
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz alázógyík #11468 üzenetére
turbos motornal alap hogy max 10k km-kent olajcsere van a turbo miatt, mert megegeti az olajat es nem lesz kello kenohatasa...aztan lehet nezegetni mitol lett olajsaros motor
foleg ahol ilyen 3.5liter a toltet mint a 1.3JTD-knel is, sokal tobbszor megy at a rendszerben az a kevesebb olaj
regen a TD Tipo-ban 5000km volt az eloiras, kesobb felvittek 7500-ra
OK hogy ma jobb olajak vannak, de a teljesitmeny is nagyobbtöbb drón kell ;P
-
Babetta-X
senior tag
Sziasztok! Valakinek van infója, tapasztalata linkje bármilye, hogy 156-os tetőablakos alfából hogy kell kiszedni a tetőkárpitot? Nagyjából sejtem de megnéznék valami infót, hogy a lehető legtöbb patentet megmentsem. Sajnos a tetőablak kárpitozott toló részét ki kell szednem, plusz a helyéről is kicsúszhatott.
-
Triathlete
senior tag
Sziasztok!
Arra valakinek van ötlete, hogy 159-nél a klíma miért csak 16-17bar nyomásnál kapcsol? Elvileg ennek olyan 10-nél már illene. Valaki végigjátszotta ezt már?
KovacsK85 / Kovács Krisztián
-
Winnie The P
őstag
Ma megvolt a kétéves szervíz. Olaj, olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő és fékolaj csere volt, mindez 80+ ezer kemény magyar pézbe fájt munkadíjjal együtt. Ezeket egyébként kb. 21 ezer forintért be lehet szerezni (cikkszám) alapján néztem. Kész röhely az egész.
Gigabyte B450M S2H|Ryzen 5 5500|Arctic Freezer12|G. Skill 2*8 Gb 3000Mhz|MSI RX 570 8Gb|Kingston A400 240Gb SSD|SP Nvme 512 Gb|Seagate 2TB|FSP Hexa+ 500W|Zalman Z3|Philips 243V7|W11|
-
slett27
addikt
Sziasztok ! Fiat Bravo 2 1.4 T-Jet. Hogy néz ki egy fűtőradiátor csere ? Mi a menete ? Kb mennyivel lehet kalkulálni árban ? Nyilván szerelőfüggő de úgy nagyságrendileg -tól -ig ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #11443 üzenetére
Talján Taliga újra talpon, végre volt idő leadni a generátort felújításra, volt talán 2 nap az átfutás, de a legolcsóbb bolti cseredarabos ára alatt maradva minőségi cuccokkal újba lett téve alaposan. A szabadonfutó a mester véleménye szerint volt már szerelve, még az is lehet, hogy amiatt volt korábban szíj szakadás, csak nem sikerült olyan tartósra az újjal, fene tudja. Mindenesetre új csapágy, szénkefe, stb, és persze az ominózus szabadonfutó, innentől kezdve nem szabad neki többet elromlani
Még azon gondolkodom, hogy a szélvédő alatti vízgyűjtő kifolyóját kéne módosítani, mert közel van a generátorhoz. Fb csoportokban szoktam látni - főleg benzineseknél -, hogy még az öntvény is elreped, akkor meg nincs többet felújítás...[ Szerkesztve ]
-
Mandra
csendes tag
Sziasztok,
Esedékes a gyertyák, olaj, szűrők, stb. cseréje, az autó egy 2007-es T-jet Grande Punto.
Alkatrész válogatás közben szembejött egy szett, amiben van egy turbó olajzócső csavar: [link]
Érdemes ezt cserélni? Nem találok róla semmi infót.
A másik kérdésem az lenne, hogy szűrők terén milyen minőséget képvisel a Fastoriginal? -
marcusa
addikt
-
gipsztigris
addikt
válasz Mandra #11476 üzenetére
Igen érdemes cserélni. A fastoriginal egy olasz csomagoló cég. Áltlában az alkatrészek minőségére nincs panasz, de pl. szűrőből biztosan nem vennék csak Purflux, UFI, MANN, vagy gyári szűrőt.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
LógaGéza
addikt
válasz gipsztigris #11479 üzenetére
Én mindig Filtront rakok mindenbe, nem volt még vele problémám.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Sinu
senior tag
Sziasztok,
Tudnátok ajánlani olyan helyet dél-pesten, ahol ki tudják cserélni a kormányomat és a bajusz kapcsolókat? Alkatrész már megvan, de én nem értek hozzá, a szerelőm meg el van havazva.
Stilo 2003Köszönöm, ha tudtok ajánlani
No Future
-
Sinu
senior tag
-
CharlieDrop
veterán
-
slett27
addikt
Srácok ! Most nézegettem hahu-n az új FIAT Tipo-kat (mert ugye ez az új alsó-középkategória a FIAT-nál) kíváncsiságképpen. Mondjátok hogy ez csak valami rossz vicc. 999 ccm ??? 101LE ? Ennyit tud a cég ? Remélem három hengeres biztos tartós konstrukció lesz.
Úgy gondolom hogy "átnyargalás" lesz majd egy Giuliettára.
[link] Erre esetleg van valakinek info ? Köszönöm !
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Integrale
veterán
-
slett27
addikt
válasz CharlieDrop #11488 üzenetére
Akkor viszont én kérek elnézést ! Ezek szerint letettek valamit az asztalra. És a dinamika ? Most kíváncsi lettem.
Lesz 1.3 és 1.5 turbo is a Tipoból, utóbbi hibridként. - Ez már jobban hangzik.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz CharlieDrop #11492 üzenetére
Azért az nem olyan rossz. Seat Leon II 2006 1.6 benzin volt ekkora nyomatékkal nekem. Rosszul nem ment.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Integrale
veterán
-
slett27
addikt
válasz Integrale #11494 üzenetére
Nagyon tud olaszul a srác. Komolyra fordítva egészen egyben van, belseje is.
Nagyon halott a topic. Ezek szerint mindenkinél minden rendben. Csak nálam nem. Lesz egy fűtőradiátor cserém és nem tudom árban mennyivel számoljak.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
gipsztigris
addikt
válasz slett27 #11495 üzenetére
Nekem tegnap a saját Deltám volt a műhelyben. Hátsó híd szilent csere, egy bónusz hátsó rugótöréssel megspékelve. Ez a legrosszabb, mert nem elég, hogy nem keresünk pénzt, még költeni is kell!
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
slett27
addikt
válasz gipsztigris #11496 üzenetére
Akkor az olyan 60k lesz gyors számításaim szerint ?
Amúgy a féltengely kehely az pontosan mire szolgál ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
gipsztigris
addikt
válasz slett27 #11497 üzenetére
Gyári szilent 8900/db , a hátsó rugó pedig cca. 10 eFt/db a Bárdinál egy kis kedvezménnyel. Anyag volt kb. 38 ezer, ha munkadíj is jönne rá, akkor nem állna meg 60-ból.
A kehely a 4. és 6.sz. alkatrészek. Ezek adják ki a hajtást a váltóból és csatlakozik hozzájuk a féltengely. [kép]"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
LógaGéza
addikt
válasz slett27 #11495 üzenetére
Nálam jobb első felső lengőkar csere volt nemrég, Fiatalkatrészeken jó áron van/volt a gyári, így az került be. Próbaúton leszakadt a jobb hátsó ablak, így ott is cseréltem szerkezetet
Ma hátsó lökhárító-csere a program (elémugrott egy oszlop tolatás közben - ne bízzatok vakon a tolatóradarban ."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
slett27
addikt
válasz LógaGéza #11499 üzenetére
"elémugrott egy oszlop tolatás közben".
Sokaknál itt a fórumban van autószerelői véna ami nem utolsó dolog. Sajnos én az akkumulátoron kívül mindent viszek szerelőhöz."Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- sziku69: Szólánc.
- Háztartási gépek
- Rövid videón a The Forever Winter
- Linux kezdőknek
- nVidia tulajok OFF topikja
- További aktív témák...