Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
válasz CharlieDrop #10553 üzenetére
Hát ja, most a Cassino-i gyár kb. 15-20% kapacitáson üzemel. Amióta kivezették a Giuliettát, nem tudják kitölteni a Giulia és Stelvio rendelésekkel. Folyamatosak most a leállások, egy műszakban megy a munka, stb.
És most vannak ilyen gyártás optimalizálások, egyszerűsítik a rendelhető felszereltségeket, nem lehet már mindent mindennel. Ha megnézed a legújabb árlistát, alig tudsz variálni pl. egy Super modellt, de még egy Veloce-t sem tudsz túlságosan sokfélére megcsinálni.
A festőüzemet is bezárták átmenetileg, szóval a gyöngyházfény színek most nem is elérhetők (ezért ez a közel egy éves várakozás). A Rosso Competizione-t meg úgy en bloc ki is vezették.Közben meg bonyomom reggel az új Backstage-et és csak lesek, hogy WTF?
Kb. 4:00-tól nézzetek bele, egy 3 perc kb. -
berek21
senior tag
válasz molnarpeter #10559 üzenetére
Nem. Az olajpumpás történet a rüsselsheimi okostojások agyszüleménye volt, a koreai hengerfejjel együtt. Csak az 2.0 literes volt érintett.
Még M32-es váltóm sincs. Szomorú vagyok.
gipsztigris- Most már én is tudom hogy milyen érzés. Mintha egy hosszú útról hazaértem volna.[ Szerkesztve ]
LG Velvet eladó!
-
gipsztigris
addikt
válasz berek21 #10561 üzenetére
"Az olajpumpás történet a rüsselsheimi okostojások agyszüleménye volt, a koreai hengerfejjel együtt. Csak az 2.0 literes volt érintett."
Ez csak részben igaz! Az Opel mérnökei meg akarták javítani azt ami amúgy k.rva jól működött és hát.....nem sikerült. Viszont a szívókosár tömítés felkeményedése következtében fellépő olajnyomás csökkenés (későn kapja fel az olajat) itt is előforduló hiba."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #10562 üzenetére
regen volt egy papirtomites a ket fem kozott, oszt he'
mukodott tizenhuszonevig
de meg kellett "szakertenie" ezt is vmi mernoknek...több drón kell ;P
-
N_A_S
veterán
Sziasztok!
Használt autó vásárlása előtt állok és tetszenek az Alfák, azonban sokan próbálnak eltántorítani az olasz autóktól (elektronikai problémákat sorolnak fel főleg).
A kiszemelt egy Alfa 156 2.0 16V JTS lenne. Konkrétan ez lenne az. Azt láttam hogy a dízeleket tuningolják is szépen, hasonlóan a VW TDI motorokhoz, de mivel hétköznap rövid távokra használnám inkább ezért maradnék a benzinesnél. Nem cél a tuning, inkább a megbízhatóság (csak ha valamiben van tartalék az nekem egyfajta megbízhatóságról is árulkodik).
Szóval Alfás véleményeket kérnék, illetve a benzin motor megbízhatósága érdekelne...
https://tinyurl.com/phnas
-
aktív tag
Szerintem fogadd meg Integrale tanácsát.
Ex JTS tulajként mondom... GT-m volt ezzel a motorral: amikor már jó lett, akkor nagyon jó volt - bár inkább hangulatos és virgonc, semmint 'erős'. De ahhoz, hogy jó legyen, biztos belement egy átlagosan megkímélt 156-os ára az első lökhárító és az A oszlop között.
Ha megbízhatóságot szeretnél (bár ennyi idősen ez relatív...) és 156-ot, akkor 1.9 8V TáDé, esetleg 1.6 / 1.8 TS, ha feltétlenül benzines kell; a TS nem feltétlenül xar, csak kényes, ellenben az átlag autós pedig hanyag.
Nevermind...
-
Ep.100 - Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio bemutató
@berek21
Gratula! -
TheProb
veterán
Megcsináltattam a küszöbjeim (fényezés, rücsi, üregvédő), de mondta az Nber, hogy szerinte 2 év múlva kb majd jó eséllyel komolyabban foglalkozni kell majd a szekérrel, mert több helyen látja már most jelét, hogy beteges a kaszni.
Lehet közrejátszik, hogy az előző tulaj osztrákokhoz járt át melózni...Ez most megint felkavarta a kocsi vagy lakás dilemma állóvizét, miután már eldöntöttem, hogy inkább kégli legyen... Az a baj, hogy Júlián kívül már nagyon nem szeretném átrakni másba a valagam...
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
j.bravo
addikt
Nekem is volt, 156-ban. A link sajnos már nem él, meg akartam nézni de már törölték/eladták.
Lehet az embernek szerencséje és eljárhat sok tízezer km-t gond nélkül, de nagyobb az esély rá hogy lesz kellemetlenség. Az enyémnek az első tulaja minden szemmel látható és papíron olvasható jel szerint gazdája is volt, mégis volt vele nehézségem.
Mindemellett szerettem.Whatever.
-
adamvarga013
csendes tag
Sziasztok!
Jelenleg éppen autóvásárlás előtt állok. Hétvégén volt szerencsém vezetni egy 156-os 2.4 JTD alfát, és nagyon meggyőzött, ezért elkezdtem körülszimatolni a márkát.
Méretre nekem a 156 nagynak bizonyult, amúgy sem vagyok a szedán forma híve, így végül a 147-re állt rá a célkeresztem.
Átírással, éves kötelező biztosítással és első szervizzel együtt 1,5 millió forintom van, amit erre szeretnék szánni.
A legnagyobb kérdés számomra igazából a motor. Az 1.6-os és 2.0-ás TwinSpark motorok elég sokat fogyasztanak és a vélemény is vegyes róluk, ahogy itt és sok más helyen is olvastam. Az 1.9 JTD-re itt valaki azt írta, hogyha nem lábon lőni szeretném magam az alfával, akkor azt vegyek. Kifejezetten tetszett a megfogalmazás, de ezen kívül is jókat olvastam itt róla. Viszont nem vagyok benne biztos, hogy az én felhasználási módom nem nyűné el gyorsan a dízelt.
Budapesten mennék vele oda 17 kilométert, aztán vissza 17 kilométert hétköznaponként, ez az Újpest - ELTE IK útvonal. Igazából ez lenne az autó főfelhasználása. Ezen kívül biztosan lennének nyaralással, kikapcsolódással, kirándulással és családlátogatással kapcsolatos hosszabb utak is, viszont ezekre nem tudok fix rendszerességet mondani, ezért is fázom egy kicsit a dízeltől.
Mi a véleményetek?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz adamvarga013 #10573 üzenetére
Erre szvsz nyugodtan mehet egy ilyen dpf nélküli dízel, mint amik a 147-ben vannak. Nem tudom, melyik motor verzió milyen turbót kapott, de preferálnám az egyszerűbb wastegate-es turbóval szerelteket, és akkor a változó geometriás megoldás nyűgjei is ki vannak küszöbölve (gyakorlatilag a piros lámpás megállások miatt)
[ Szerkesztve ]
-
gipsztigris
addikt
válasz adamvarga013 #10573 üzenetére
A 8 szelepes JTD örök mint a nyomorúság, de 16 szelepes is vállalható!
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
hobizoli
nagyúr
válasz adamvarga013 #10573 üzenetére
16v dizel jobban viszi a bodet, nem csak loeroben, hanem nyomatekban is kajakabb, meg 6-s a valtoja is, palyan (is) sokkal jobb azzal menni
Bp-n nekem 7.5-8-t eszik az vegig klimazvatöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
adamvarga013
csendes tag
Köszi mindenkinek a válaszokat!
Úgy néz ki, hogy akkor ez bizony JTD motoros lesz. A szelepek száma még kérdéses, az igazából szerintem a kínálaton fog múlni. Jelenleg nem túl sok nem-kereskedős hirdetés van fent
-
hobizoli
nagyúr
egyebkent nagyon bassza az agyam, hogy kene csinalni egy benzinturbos 147-t
az ugysincs
mar megneztem, kovicucc van hozza
multkor pont lattam is egy FL 147 2.0TS-t "motorhibas"-kent arultak, 350k-ert
aszondja eszi az olajat
hat kovicuccnal ugyis elso tulmeretre furodna a blokk, es uj gyuruk is bejatszodnak alapbol, mert benne van a kit-ben az is.... meg nullarol ujjaepitodik a motor egyebkent is, szoval a motor allapota nem is fontos, sot jobb is donornak, mert igy olcsobb megvenni
aztan meg kene par cucc:
-H-beam 4340 CrMo conrodz
-2.5 V6 24v 6-s valto
-Q2 torsen
-GTA/Crosswagon 330mm-s Brembo fek elore, meg a 156 SW 276mm-se hatra
-GTX2860 vastüdő
-FMIC
-fem szivosor mar LPG injektorosra alakitva....
-390-440cc/min-s High-Z injik
-AEM E85 AC
-AEM WBO2 kit
-Pipercam/CatCams veztengely + rugok
-EcuMaster DET3 Piggyback
...
b.szos egy gep lenne, igazi GTA nevelo
frutti 1.2-1.3bar-n lenne egy szerenytelen ~350 lojje izirajderbentöbb drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz HussarF #10585 üzenetére
es nincs aki atadja helyette?
cegnel volt ilyen, hogy ejszakas kollega megkert, hogy vigyek fel egy munkaltatoi igazolast a HR-re, mert kene hitelugyintezeshez neki
keddi nap volt, delelott felviszem, ajto nyitva az irodajukban, de az osszes HR-s az egyik monitohoz gyult ossze, mert az egyik kollegajuknak megszuletett a babaja, es bekuldott kepeket nekik rola
megallok ott az ajtoban, odaneznek, de vissza monitorra es beszelgetnek tovabb
khm-khm....kopp-kopp az ajton....vki?
-mit szeretnel?
-egy munkaltatoit szeretnek leadni, egy ejszakas kollega kert meg ra
-melyik reszleg?
-(....)
-ja, az Erika ezen a heten szabin van, akihez tartoztok
-aha...es akkor nincs aki megcsinalja?
pofavagas utan
-jo akkor majd hagyd itt es delutanra megcsinaljuk
de vagy 6-n voltak az irodaban a monitor korul
mondjuk jo hogy nem o ment el szulni, meg 2 ev GYES-re...
esz megall....több drón kell ;P
-
válasz HussarF #10585 üzenetére
Én kibuliztam hogy szombaton át tudjam venni az autómat, mert akkor volt, hogy hétfőtől be kellett zárni egy csomó dolognak (március) és féltem, hogy ott fog állni a kifizetett autóm, más adta át, mint akivel intéztem az adásvételt és az autóbeszámítást is el tudtam akkor intézni.
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Biqci
aktív tag
Sziasztok!
Az 1.4 T-Jet 120Le motornál 150k futásteljesítmény felett milyen csapdákra lehet/kell számítani illetve mit érdemes megnézni vásárlás előtt? Milyen alternatívákat érdemes még számításba venni?
Köszi"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Integrale #10591 üzenetére
Ezek mennyire gyakori meghibásodások? És úgy általában egy pl. GrandePunto vagy MiTo ilyen motorral és ekkora futással mennyire nyűgös?
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
félisten
Sziasztok!
Bravo-nál a 140 lovas M.Air motorból lehet a Giulietta-éval azonos 170 lovast csinálni értelmes költséghatárokon belül?
Feltételezem, nem csak szoftver kérdése.A hajtáslánc egyéb részei bírnák vajon?
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
berek21
senior tag
Ide valaki készül?
[link]LG Velvet eladó!
-
válasz TheProb #10598 üzenetére
Aha, csinál a színről Halesz egy Backstage Extrát. Sztem a héten akarta megjelentetni, csak kérdés lesz-e rá ideje.
Bár, ha átvehetném addig, akkor AC-n ki lenne állítva. Ott direkt napfényben sokkal jobban kiadná a gyöngyházfény, mint videón, beltérben. Kérdés, hogy át tudom-e venni addig. De nagyon remélem, hogy igen, mert már a második nap volt, hogy a fél munkaidőm arra megy el, hogy az ügyeit intézem
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Suzuki topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- NBA és kosárlabda topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- iPhone topik
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Noble Chair EPIC
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000