Új hozzászólás Aktív témák
-
Elektrosokk
addikt
-
Elektrosokk
addikt
egy nagyon jó ismerősömnek másfél évig volt breraja 2.2 jts motorral, a hangja tényleg nem nagy durranás de élhető konstrukció. pályán visszakapcsolás nélkül is lehetett vele szépen gyorsulni.
lehet hogy számodra nem lesz lomha, én a könnyebb agilisebb autókat kedvelem.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
hobizoli
nagyúr
nem
1600kg a jargany uresen, az motor meg 140lo
es igazabol csak fent megy, mert szivo 16 szelepes motor, amik 4000rpm felett kezdenek el elni1.8TBi az mar jol viszi, mert a turbo miatt az alulrol erosebb a nyomatektobblete miatt
meg a TBi motor facelift utan kerult csak bele es azok eleve konnyebbbek is lettek vmivel martöbb drón kell ;P
-
Integrale
veterán
Milyen autó volt az? Vectra?
1.8 MPi 159 1380 kg, ha az Opel nehezebb, akkor valószínűleg jobb dinamikára számíthatsz, az Alfa alatt szerintem rövidebb váltó van, így kompenzálják a teljesítményt, és adnak egy kis Alfa érzést.
Ha valóban Vectra, akkor reményre ad okot, hogy 0-100 10,7-11,2, az Alfáé 10,2.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
zoo8800
veterán
Egy időben gyakran volt ez téma az indexes Bravo topikban. Úgy rémlik, hogy a 120 ló az inkább 125-130 gyárilag, amit olyan 140-145 ló környékére lehet felvinni értelmes görbével, e fölé csak hardver cserével érdemes próbálkozni. Ha arra vagy kíváncsi, hogy csak chippel lehetséges-e +50 ló, akkor egyértelműen nem
rip and tear, until it is done
-
-
Integrale
veterán
Én pedig biztos vagyok benne, már most találni 5 millió körül dízel Giuliát, 3 év múlva azok szépen beesnek 3 millió köré, vagy inkább bőven alá.
Ha pedig 7 éve megvettem volna Olaszországban akkori főnököm 159-ét, akkor kemény 1800 Euróért odaadta volna (2013-ban, az 5 éves autót).159-ből a 3 milla felettiek/körüliek mind 1.8 TBi, aki 159-et akar, az többnyire azt keresi, mert jó a híre, így magasabb az ára is.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
aktív tag
+1
3 év múlva azok a 159-esek 12-13 éves 'építési alapok' lesznek, és mai 3-4M JMF-ot akkori jövőértéken valószínűleg jobban el lehet majd költeni másként...
Szerk.: mondom ezt úgy, hogy én is 12 éves Alfa-val álltam le project autózni (lásd pár évre visszamenőleg 'egy pár' bejegyzést).
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
Ganz-[HUN]
addikt
Annyit tudok hogy motorokat cserélték sokat. Renault szervizben voltam, a fiatosok 3-4 emelővel arrébb voltak :DDD
2.0 Multiair turbóbenya viszont jó konstrukció. De gondolom az annyiért nem lesz :P[ Szerkesztve ]
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
Integrale
veterán
Lybraban es a 156-ban meg alltihato volt a magassaga a konyoklonek, nem tudom ezeket miert felejtik el.
Egyebkent az, ami az ulesre van rogzitve, az tobbnyire kenyelmes/hasznalhato, a Bravo/Delta paros konyokloje pl egy hasznalhatatlan, rossz vicc."Bad reklám is reklám too"
-
TheProb
veterán
Annyi szerencséje van, hogy nem látható helyen van, pont a csukott csomagtérajtó pereme mögött van. Ez persze nem mentség. Remélem nem reped tovább. Bár arra azt mondta, hogy akkor menjek vissza...
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
Én sem értem Alfáék logikáját. Főleg a GTA és a GTAm után. Az aztán már tényég annyira rétegmodell, hogy nem fogom fel épp ésszel, hogy miért gondolták, hogy jobb azt megcsinálni, mint egy SW-t vagy a coupe-t. Számomra ezt nonsense, de sokan osztják a véleményem.
#9599Integrale: Ezt kicsit bullshitnek érzem a részükről.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Bencze69
friss újonc
Az a baj, hogy használtan vettük az autót, és van garancia a fő darabokra.
A automata váltó elektronika elkezdett vacakolni, ezzel kapcsolatban kellett volna márkaszervizből szakvélemény a garancia érvényesítéséhez, de hozzá sem tudtak szagolni, csak még jobban elbarmolták. Hazudoztak össze-vissza, hogy szoftvert frissítettek, meg ilyenek, aztán a végén bevallották, hogy nincs is elektromos szerelőjük.
Sajnos nem én voltam ott, mert akkor biztos hogy egy fillért sem fizetek, de még botrány is csináltam volna, az tuti. -
TheProb
veterán
Itthon nagyon kispadon van még az Infinity. Nem csillagászati áron van hozzá alkatrész? Illetve szerelőt találni hozzájuk? Meg általánosságban nem tudom, hogy menniyre jó/megbízható autók. Ha jól tudom, kb a Lexus-szal lehet egy szinten, nem?
#10211dudu5130: Nem tetszik a formája. Meg elég nagy részben az is egy Bravo. (ezért most lehet megköveznek páran. )
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
tboldi
nagyúr
Én ilyen Silcát vettem, ez megközelíti a gyári minőségét.
De ha csak gyárit keresel, akkor cikkszám alapján fiatalkatreszek.hu-ról megrendelheted egy vagyonért, vagy esetleg egy keveset használt eBay-ről.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000