Új hozzászólás Aktív témák
-
Dan-szan
senior tag
Sziasztok!
BÚÉK mindenkinek! Sajnos nekem nem kezdődik jól. Tegnap a fiamat vittem buliba mikor egy fékezéskor tompa puffanásfélét hallottam és nem fogott a fék ! Még nagyon óvatosan hazagurultam, ha 20-30-al megyek padlóig nyomva megfogja a kocsit kézifék nélkül is. Alánéztem és a jobb első kereket és a környékét olajosnak láttam.
Szétment volna a cső? Mire számíthatok?Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
-
Szabó0922
tag
Sziasztok
Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek!
Auto cserére adtam a fejem
alfa 159 2,4 jtd motoros ami tetszene de kiváncsi vagyok a véleményetekre
Ha ezt a tipus veszem a vezélésen kívül kell mást is cserélni "tipus hiba" miatt?
Előre is köszönöm a segitséget -
johnsmithnex
tag
válasz Szabó0922 #5357 üzenetére
Azt tudod hogy majdnem mind1 hogy mennyi van az órában..
Még ha valós is a szám akkor se mind1, hogy milyen használatból jött össze az adotz km. A legjobb megoldás ha vásarlás előtt egy teljes átvizsgálason esik át az autó. Lehet, hogy ez plusz költség, de jobb mint ha vennél egy autót amire már az elején százezreket költhetsz. -
Szabó0922
tag
Sziasztok
lenne egy olasz auto ami nagyon tetszik
-Fiat bravo 2
1,9mjt motorral néztem
tipus hibái vannak?
Válaszotokat előre is köszönöm -
Cartmenn
tag
válasz Szabó0922 #5359 üzenetére
Szerintem a motorokkal nincs gond,van fent a fórumon a facén aki már 450ezernél tart.Összeszedtünk már mindent róluk ami előfordult legalább 2 autónál ,ha kell elküldöm vagy jelentkezel ide ha van facéd https://www.facebook.com/groups/1767935416756756/
[ Szerkesztve ]
-
Cartmenn
tag
válasz Szabó0922 #5359 üzenetére
A lényeges hibák lehetnek: féltengely –--kigyorsításkor ne rázzon a kocsi, kormány
— a 2.-5.-6. sebességben meg a többiben se legyen hangos a váltó(m32)
— A klíma fújjon hideget-meleget mindenhová ugyanazt, kellő erővel. A terelő motorok átállását álló motornál is jó ellenőrizni, szépen lehet hallani, ha
átállnak és megállnak. Az esetleges „cicergő” hang a középkonzol felől, lehet előjele, hogy nincs végállása valamelyiknek.De mint írtam ha kell írsz egy email címet küldöm -
rbalint88
addikt
válasz Integrale #5363 üzenetére
Nem tudom mit erolkodsz, olasz auto, ugyhogy biztos szar
Inkabb azt ird meg, hol lehet h6w (bax9s) helyzetjelzo izzobol 4200 kelvinest venni nem horror hanyadek aron venni. Rendeltem ket ledet ebayrol (632Ft), de jo lenne izzoszalas alternativa is - bar megint kiegett, idegesit. Evente legalabb egyik kieg es ugye ilyenkor a muszerfalon is megjelenik az izzo hibajelzoje, ami rohadtul zavaro, mert ha kieg mas, azt nem veszem mar eszre.
-
zoo8800
veterán
válasz Integrale #5363 üzenetére
bemásolom:
— a ködfényszóró foncsor belső-alsó része idővel bebarnul, ez inkább csak esztétikai probléma - csere kb. 10-13e Ft/db
— a motorháztető elejének (a belső-alsó peremének) a rozsdásodása - csiszolás, alapozás, festés - te magad is csinálhatod úgy se látszik
— hűtővíz szivárgás (ez talán mikor újak voltak fordult elő)
— 180e környékén vagy 3 autónál is volt turbócsere, vagy javítás, felújítás. Hogy mitől, azt ki tudja. Nálam talán a nagyon betartott 27-30 ezres olajcserére vezetném vissza, de volt aki felezte a ciklust, még is cserés lett kb. 90-180e Ft
— előfordul túlzott olajfogyasztás, mindegy milyen olajjal, én háromfélét próbáltam. Zavaró, de ez van. - 1000 kilométeren 2-3decitől nem ijednék meg.
— a motor hideg indítása után rövid ideig egyenetlen, dadogó alapjárat - talán prémium benzinnel ez csökkenthető.
— a környezetvédelmi tálca (motorvédő alsó burkolat) könnyen leér (a sport még ráadásul pár centivel ültetett) - ez ilyen, öklömnyi téglát már ne közölj meg.
— a bőrkormányon, bőrváltókaron, bőrkézifék karon szétmállik a bőr - típushiba, kb. 25e Ft körül bőröznek
— klímaterelő hiba, a terelőmotorok végálláshiánya miatti közdarab törés (ha most jól működik majd előjön) - van szaki aki javítja (le kell bontani az egész műszerfalat kb. 3-4 óra és olcsóbb mint egy szerviz)
— kézifékkar burkolat törés - tán meg lehet fordítani és úgy már nem látszik
— hátsó üléseknél zörgés - forgáspontnál lévő külső csavar levétel, majd a nagy alátét alá kisebb felületű alátét jó meghúz - talán jó lesz
— első embléma, hátsó ajtónyitó embléma beázás, kifakulás - csere 8-14e Ft/db, de szétszedhető és belülről festhető!
— hátsó lámpák párásodása ez ilyen
— hátsó ablaktörlőkar rögzítésénél törés csere
— távirányítóval nem mindig nyit a központizár csak kulccsal. A központi zár hiba kb. 2008 közepi gyártásig volt jelen, akkor átálltak az újabb ovális kulcsra, azzal megszűnt.
— váltó (csapágy) gondok, ez a GM M32es váltójánál lehet probléma, úgy írták hogy 2.-5.-6.sebességben hangot ad a váltó, de ez is csak pár bravo tulajnál fordult elő
— tanksapka zárhiba, bezárva is nyitható
— a hátsó kipufogók rohadnak, de sokszor csak a külső héj csere, lengyel utángyártott kb. 20-25e Ft
— lógó napellenző - csere
— hűtőventilátor előtét ellenállás hiba (pl. csak maxon megy a venti) - csere
— volt még kettőnknél generátor csere, de ezek sok kilométeresek voltak.
— féltengely hiba is sűrűbben előfordul, főként a turbósoknál a nagyobb nyomaték miatt - csere vagy felújítás (jobb minőségben Debrecenben talán)
— az első lámpák fényerejére is van panasz - nagyobb fényerejű izzókkal talán jobb lesz
— fordulhat még elő főtengely szimering hiba.
— bravoban mindegyik elektromos tükör fűtött, a hátsó ablakfűtéssel együtt kapcsol. Ha nem akkor megszakadt a szál - tükörlap csere, 3-5e Ft/db
— t-jet motornál előfordulhat kisebb-nagyobb olajszivárgás az olajhűtő alól - Gyárilag csak kompletten cserélhető, 60-70e Ft, de o gyűrűkkel kiváltható a hibás tömítés.
— pár autót érint, hogy az első ablakmosó nem működik, kontakthibás a kar (erősebben kell húzni) - szétszedve wd40 segíthet rajta
— néhány autónál volt hátsó féknyereg csere idő előtt
— szervo leállás, karácsonyfa-effekt - akksicsere
— télen (hidegben) az irányváltó kar nem ugrik vissza a helyére.
— olajleválasztó sziszegése - csere.
— az első futóműnél rugótörés, többnél a bal oldalon - cserés, de meg kell nézni nincs e dugulva a rugótányér vízkifolyó lyuka ami előidézheti a rozsdásodást.
— turbó gumicső repedés - csere.rip and tear, until it is done
-
Integrale
veterán
-
gaben
aktív tag
Sziasztok,
Fiat Bravo 2007 mankókerék nincs véletlen valakinek eladó ?
-
gaben
aktív tag
válasz zoo8800 #5365 üzenetére
Még a kettőstömegű lendkerékre nem árt figyelni, szerintem. Kivéve, ha 1.4 90LE-s benzinest akarunk, abban nincs kettőstömegű, ha jól tudom.
Én lehet most szívtma be vele, ált 180-200k km körül cserések, bár külföldi fórumon olvastam ,hogy van olyan, akinek már 350k km van benne és még mindíg az eredeti a kettőstömegű és a kupplung is... Na, hát szerencse is kell hozzá[ Szerkesztve ]
-
Cartmenn
tag
A digitálisnál 5 állítómotor van a manuálisnál 1 a külső-belső ---3 eset van 1.akinél még nem romlott el majd fog 2 akinél rossz 3.akinél már javították Turbó csere vagy javítás talán 3-4 embernél fordult elő aki a index,vagy face fórumon ( face 450fő) van az még nem sok szerintem .Nálam is volt még az előzó gazdánál 190ezernél turbócsere ,én inkább a betartott 27-30ezres olajcserék számlájára írnám,de volt olyan tulaj aki megfelezte ezt még is előjött 180ezer környékén,és ezek csak tjetek voltak ha jól emlékszem dízelről nem tudok.Én 270ezernél tartok de van tjet 370ezerrel ,dízel meg 450ezerrel.
-
-
tmskvcs
tag
Hali!
A (147) JtD 1.9 8v-be 2005-től került részecske szűrő, vagy már a korábbi modellekben is van?
-
Cartmenn
tag
Az olaj mindig vita tárgya a fórumokon azt kell bele ami megfelel a fiat előírásainak,jó itt minden ismert olaj selenia volt utána fusch gt1 aztán castrol most megint a gt1 lesz nem kísérletezem mert nálam kb 2-2.5deci megy ezresenként egyikkel se lett jobb-amúgy valamennyi olajfogyasztás soknál előfordul,legalább is a benzineseknél--amúgy a facén is te kerestél kereket pótot? ZsS
[ Szerkesztve ]
-
.:Kristian:.
addikt
válasz Cartmenn #5377 üzenetére
390e km és bontásmentes a turbó. még nem hordja az olajat, de kisebb csodának tartom h elment ennyit is. Szigorúan betartom a 8-9ezres olajcserét és szűrőkből is gyári vagy gyárival azonos minőségűt teszek bele.
Viszont a kettőstömegű megadja magát nemsokára, hallani a hangján, bár a szerelőm már 40e km-rel ezelőtt mondta, hogy cserélni kéne, de még csak hangja van, nem csúszik a kuplung.
[ Szerkesztve ]
-
Clain
tag
Sziasztok,
Nagyon eltérő pro és kontra véleményeket olvasok, de használ valaki esetleg 2.2 JTS motorral Alfa 159 -et?
Mik a tapasztalatok? Milyen előforduló hibák vannak?köszi
-
RocknRoller
aktív tag
Sziasztok. Tervezem hogy beszerzek egy fillérb*aszo autót. Egyenlőre 1.3 mjet motorosra gondoltam. Hogy érdemes neki indulni a keresésnek, mit ajánlotok, miket nezegessek? Minimum Punto méretűt szeretnék. Klíma és elektromos ablak legyen, tempomat nice to have, de sztem erre nincs lehetőség. 700 pénzből szeretném majd ezt megoldani. 1,5 évig használtam céges pandát ezzel a motorral, iszonyat jól fogyasztott, néha elektronika viccelt csak meg, volt olyan is hogy egyik pillanatról a másikra elment az erő nagy része. Ezalatt az idő alatt nem romlott el semmi semrajta, de nem tudom hogy milyen meglepikre lehet számítani és azok mibe fognak fájni. Köszi előre is
ÁjfÓn 13 | "A szép nők vetetik a sört, a csúnya nők pedig itatják a sört" - Al Bundy
-
rbalint88
addikt
válasz RocknRoller #5386 üzenetére
700 penzbol sztem ertelmes grandet nem kapsz. Talan stilo kijon belole a gyengebbik 1.9-cel. Lehet fel literrel tobbet eszik, de egyszerubb, tartosabb motor alapvetoen. A 80 lovas csak sw butitas olasz szabalyok miatt.
-
RocknRoller
aktív tag
És a sima Punto? Vagy azt nem érdemes, annyira kicsi? Pandanal nagyobb kellene. 191cm vagyok, elfertem a pandaban is kényelmesen, de nagyobbat szeretnék.
[ Szerkesztve ]
ÁjfÓn 13 | "A szép nők vetetik a sört, a csúnya nők pedig itatják a sört" - Al Bundy
-
V_Zoli
tag
Esetleg van itt olyan topiclakó aki Fiat Bravo1 tulajdonos és esetleg ért az autohifihez is?
''Teljes gázt húzok, ameddig csak lehet és ha fékezni kell, akkor az életemért fékezek, mert vége az útnak.''
-
V_Zoli
tag
válasz Arni9010 #5390 üzenetére
Az ajtókban lévő gyári hangszórókat mivel lehet mondjuk kiváltani?
Gondolok itt olyanra h pl 16cm-es hangszórót akarok berakni a gyári ovál helyett és h milyen kiemelőkeret kell meg ilyesmi...''Teljes gázt húzok, ameddig csak lehet és ha fékezni kell, akkor az életemért fékezek, mert vége az útnak.''
-
V_Zoli
tag
válasz johnsmithnex #5393 üzenetére
De olyan ami ovált alakít kerekre?
''Teljes gázt húzok, ameddig csak lehet és ha fékezni kell, akkor az életemért fékezek, mert vége az útnak.''
-
rbalint88
addikt
Az mdf lap mindent alakit barmire, olcso, egyszeru es akusztikailag is jobb, mint a muanyag kiemelok. De mivel rendes melyed se 13, se 16,5 centis szettel se lesz, ezert tok felesleges a nagyobb, ha attol mondjuk a gyari ajtokarpit esztetikaja serul. Amugy az oval adja aegtobb melyet, basic “hifi”-hez az a legjobb es azt meg a fej is hajtja. Abba ne is menjunk bele, hogy rendes hifit rakni mennyire racionalis dolog egy max 5-600ezres autoba
-
V_Zoli
tag
válasz rbalint88 #5396 üzenetére
Hát akkor keresek megfelelő méretű ovált az lesz a legegyszerűbb... Mondjuk nem az volt a cél h dübörögjön csak annyit akarok elérni h szépen szóljon ill legyen egy kis mély is
[ Szerkesztve ]
''Teljes gázt húzok, ameddig csak lehet és ha fékezni kell, akkor az életemért fékezek, mert vége az útnak.''
-
Cartmenn
tag
válasz .:Kristian:. #5383 üzenetére
Tudom ismerem a facén ZsS
-
V_Zoli
tag
válasz johnsmithnex #5399 üzenetére
Ez jó! És vélemény a Hertz-ekről? Hátul mid van?
''Teljes gázt húzok, ameddig csak lehet és ha fékezni kell, akkor az életemért fékezek, mert vége az útnak.''
Új hozzászólás Aktív témák
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- World of Tanks - MMO
- nVidia tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Noble Chair EPIC
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen